Damn, heb je ff?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:29 schreef twi het volgende:
Ohja, shifto. Ik moest van MohMi vragen om al haar klunzige daden van de afgelopen tien jaar samen te vatten en mij daar over in te lichten.
je bent niet de enige....quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou zo onder mijn bureau kunnen gaan liggen en slapen
Ah mooi, dan kan ik al die gay foto's toe sturen waar je laatst om vroeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld en mijn PM-box heb ik er speciaal helemaal leeg voor gegooid.
Ik bewaar het voor tijdens een meet! Dan kunnen we hardop lachen en MohMi uitlachen dat ze rood aanloopt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld en mijn PM-box heb ik er speciaal helemaal leeg voor gegooid.
Alleen die met jou er in hè? Want in de rest ben ik natuurlijk niet echt geinteressseerd meer sinds ik je heb ontmoet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik al die gay foto's toe sturen waar je laatst om vroeg.
11 augustusquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bewaar het voor tijdens een meet! Dan kunnen we hardop lachen en MohMi uitlachen dat ze rood aanloopt!
Uiteraard. Ik heb een naaktshoot gedaan. Ik sta er op met kruiwagens, dolfijnen, cementmolens en zaklampen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen die met jou er in hè? Want in de rest ben ik natuurlijk niet echt geinteressseerd meer sinds ik je heb ontmoet.
Hahahaha serieus ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan heb ik mss al een meetvan de sex sc
Sex meet!?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
niet gewerkt dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou zo onder mijn bureau kunnen gaan liggen en slapen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaan ze een meet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
De laatste SC is er nog niet zo lang en allemaal "nieuwe" mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan ze een meet doen?
Heeft ook maar uhm 4/5/6 jaar geduurd voordat die SC een meet zou krijgen
Serieus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
SEX is geblokkeerd bij mij op het werk
Geniaal welquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
SEX is geblokkeerd bij mij op het werk
I knowquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
De laatste SC is er nog niet zo lang en allemaal "nieuwe" mensen.
Met de nadruk op NOGquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Valt me mee dat ik deze SC nog in mag. Schijnbaar gaat het filter nog niet af op 'shifto'
Ahzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I knowWas er net (weer) voordat jij kwam he
zaklampen uhuh...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb een naaktshoot gedaan. Ik sta er op met kruiwagens, dolfijnen, cementmolens en zaklampen.
Zou het specifiek geblokkeerd worden, of gewoon URLs met sex er in? Kun je de website van Glassex nog bekijken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Valt me mee dat ik deze SC nog in mag. Schijnbaar gaat het filter nog niet af op 'shifto'
Dat is wel de essentie jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Mishu het volgende:
SC = hai [insert nickname], hai [insert nickname] *zwaaismiley* kusjekroel hartje. Leuk?
hai Mishu, hai twiquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Mishu het volgende:
SC = hai [insert nickname], hai [insert nickname] *zwaaismiley* kusjekroel hartje. Leuk?
Nee, volgens mij werkt het niet zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
hai Mishu, hai twikusjekroel hartje. Leuk?
Kusjequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
[SC Relaties #2] Yvonne, dit is best wel prima _O_
Gaat 'm niet worden Mono
Wel weer gewoon OPs?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
[SC Relaties #2] Yvonne, dit is best wel prima _O_
Gaat 'm niet worden Mono
Enkel waarheden van deze man!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef twi het volgende:
Wel door blijven posten hoor, we moeten die andere reeks voorblijven. Superieure mensen hier enzo..
Met onze clam! Ik mis onze clam gofferdomme!quote:
Tig punten gezakt...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met onze clam! Ik mis onze clam gofferdomme!
Er mag wel een kleine clam bij in de OP, ik weet hoe emotioneel gehecht jullie zijn geraakt aan die clam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoeft hij ook niet te zijn als jij aanwezig bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk wil jij de oorzaak van een topickill niet zijn, twi
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kon dat nog dan?quote:
Ik de oorzaakquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk wil jij de oorzaak van een topickill niet zijn, twi
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeft hij ook niet te zijn als jij aanwezig bent.
Nouja door die laatste vraag zit je wel in de minpunten ondertussenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
Kon dat nog dan?En wat is er mis met onze hosselclam?
Bazenclam!quote:
Huh .. ik?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik de oorzaakJe weet toch zeker dat Cue die specialiteit tot in de puntjes onder de knie heeft.
Haha, puntjes onder de knie, snap je hem.
Onze clam niet waarderenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja door die laatste vraag zit je wel in de minpunten ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |