paintquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Iemand die een mooi plaatje in elkaar kan shoppen voor in de OP?
Ok doe ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vooral nooit advies gaan vragen aan hun dan, vraag mij maarBelachelijk hoe slecht de meeste instructeurs zijn
DAT ZOUDEN WE NIET MEER DOEN TOCH?quote:
de wat van wie met waar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar trek je die vandaan? Dat is de FOK! premiere van John Smith.
Valt mee, de ander is nu 7 posts verwijderd van lapoquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
Deze sc gaat wel sneller is het niet?
[..]
Ok doe ik
Zeker wel.quote:
En sluiten ze die van jouquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik had lapo in die andere sc
Maak ik een andere, maakt iemand anders er nog 1 -_-
Even wennen, zal wel minderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon een chaos dus
nee super goed plan
maar ze weten niet hoeveel ze wegenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben daar gewoon stangen
De mijne was per ongelukquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En sluiten ze die van jouGoed gedaan wel, stelletje topichunters.
[..]
Even wennen, zal wel minderen
Je kan niet kapen zolang het geen reeks is, wanneer leren mensen dit nu eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik had lapo in die andere sc
Maak ik een andere, maakt iemand anders er nog 1 -_-
Ok tofquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, ze is DE oppertroll van Fok!
Ik dacht gewoon 20 kilo, en drommel zegt jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar ze weten niet hoeveel ze wegenhoe kun je dan je gains bijhouden
Donequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeker wel.
Shifto kan dat als een baas. En hij is jarig.
En wat als je moeder hier allang post, en jij dat niet weet ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok tof
Ik zou niet willen dat mijn moeder hier ging posten
Godver zeg.quote:
bij ons zijn ze 18,5quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon 20 kilo, en drommel zegt jaDus ik geloof drommel maar
Sssssttquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat als je moeder hier allang post, en jij dat niet weet ?
Jeetje ik mag hem niet mee naar huis nemen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bij ons zijn ze 18,5maar een olympische stand is 20 ja
Dan hoop ik maar dat het niet in OUD was en er allerlei kinderfoto's geplaatst zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan ook ja, volgens mij zijn de meesten olympisch. Bij ons in ieder geval wel en die 1,5 kilo maakt nu ook weer geen verschilquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bij ons zijn ze 18,5maar een olympische stand is 20 ja
Dan is ze in korte tijd echt ervaren gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ik rond het voor het gemak ook naar boven af... eigenlijk omdat ik dan kan zeggen dat ik meer til maar ssshhhhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan ook ja, volgens mij zijn de meesten olympisch. Bij ons in ieder geval wel en die 1,5 kilo maakt nu ook weer geen verschil
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is ze in korte tijd echt ervaren geworden
Hoeveel squat je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik rond het voor het gemak ook naar boven af... eigenlijk omdat ik dan kan zeggen dat ik meer til maar ssshhhhh
nee toch?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet ik hier serieus op in gaan? of trolololol?
Drommel is altijd serieus over squattenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wen er maar aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Drommel is altijd serieus over squatten
thanks voor de update...quote:
njah ok dan 3 x 8 x 140kg 1RM nog niet getest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Drommel is altijd serieus over squatten
We zijn autistisch hè. Ik mis het kliekje wel een beetje, zat al te denken om stiekem een SC in huurduur haar subforum te openenquote:
Baasquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
thanks voor de update...
[..]
njah ok dan 3 x 8 x 140kg 1RM nog niet getest.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
thanks voor de update...
[..]
njah ok dan 3 x 8 x 140kg 1RM nog niet getest.
PM me maar tzt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
We zijn autistisch hè. Ik mis het kliekje wel een beetje, zat al te denken om stiekem een SC in huurduur haar subforum te openen
Welke sc kom jij dan vandaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
We zijn autistisch hè. Ik mis het kliekje wel een beetje, zat al te denken om stiekem een SC in huurduur haar subforum te openen
Ja dat is een goeie!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke sc kom jij dan vandaan?
in all seriousness met squatten nog niet zo heel lang. meeste van de kracht in mijn benen komt van jaren lang schaatsen.quote:
3*5*90quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel squat jij dan drommel?
Ik heb geen abo dus geen ignorequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Skv het volgende:
[..]
PM me maar tzt.
We kunnen ook met de oude lui hier verder en de rest van alle users op 'ignore' zetten. HOuden we precies hetzelfde. Kan wel wat irritatie opwekken.
ui elkaar gedumptquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke sc kom jij dan vandaan?
dat is hoeveel keer jouw gewicht? ja onbeleefd ik weet het... boeiendquote:
Of zo een reeks in GAM openenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Skv het volgende:
[..]
PM me maar tzt.
We kunnen ook met de oude lui hier verder en de rest van alle users op 'ignore' zetten. HOuden we precies hetzelfde. Kan wel wat irritatie opwekken.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja blijf hier maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ja nu ben ik van slag
Zit ik hier nu goed of niet
Je zit hier goed gek!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ja nu ben ik van slag
Jij welquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ja nu ben ik van slag
Ja daaromquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja blijf hier Miauw, iedereen zit nu hiero!
Paar honderd gram schat ik zo in, ligt er een beetje aan wat ik de dag ervoor heb gegeten.quote:
Ik 4 x 8 x 20quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3*5*90![]()
Ik ga ergens volgende maand de 100 hitten
Ja denk het welquote:
Ja staat prima zo 4 setjes 8 reps 20 kiloquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik 4 x 8 x 20
Zet ik het zo goed neer![]()
Maar zoek een goed opbouwschema. Ben nu 2 weken bezig
[..]
Ja denk het welTenzij mutsieflutsie hier gaat posten
Uhmz 140/67= 2,09quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is hoeveel keer jouw gewicht? ja onbeleefd ik weet het... boeiend
Ik ben hier, hier zit je goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ja nu ben ik van slag
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja staat prima zo 4 setjes 8 reps 20 kilo
Misschien een voorstel rondje doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Misschien een voorstel rondje doen.
Ik ben muhahaha en ik kom oorspronkelijk uit het "uit elkaar gedumpt" topic
De rest komt uit het hosselen/versieren topic, aangenaam ;Dquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben muhahaha en ik kom oorspronkelijk uit het "uit elkaar gedumpt" topic
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De rest komt uit het hosselen/versieren topic, aangenaam ;D
Nee, dit gaat niets worden zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben skv en ik kom oorspronkelijk uit het "uit elkaar gedumpt" topic
Oja, nu ik toch weer in de race zit kan ik daar meteen wat van opsteken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De rest komt uit het hosselen/versieren topic, aangenaam ;D
Je vergeet D66quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben drommeldaris en ik kom oorspronkelijk uit de "hosselen sc". Hier bezigde ik mij voornamelijk maar niet uitsluitend met zaken als squatpromotie, hosselpromotie en camsletpromotie.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb er maar politiek neergezet. Ik weet nog niet of het VVD of D66 gaat worden.
Je gaat strategisch stemmen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb er maar politiek neergezet. Ik weet nog niet of het VVD of D66 gaat worden.
whoop whoop!!!!quote:
Kans zit er dik inquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat strategisch stemmen?
Ik bezigde mij ook vooral met hosselen. Squatte vind ik stom. Camslets heb ik nog niet gevonden maar mogen altijd gedeeld worden. Ik heb sinds twee dagen een motor waarmee (1) ik zonder benzine op de snelweg ben stilgevallen en (2) ik het genoeg heb gehad om hem om te laten flikkeren vanwege chronische onkunde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben drommeldaris en ik kom oorspronkelijk uit de "hosselen sc". Hier bezigde ik mij voornamelijk maar niet uitsluitend met zaken als squatpromotie, hosselpromotie, politiek en camsletpromotie.
moet je ons iets vertellen HJ? offeeeeequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuck it. Allemaal kneuzen uit de niet kunnen hosselen reeks. Ik ga wel naar Singles.
(oh...)
Pas op dat je broek niet scheurtquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kan ik jou als warm-up setje gebruiken haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan de helft daar neukt gewoon hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuck it. Allemaal kneuzen uit de niet kunnen hosselen reeks. Ik ga wel naar Singles.
(oh...)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
(oh...)
Jij hosselt toch, Narra? Nou dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet je ons iets vertellen HJ? offeeeee
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas op dat je broek niet scheurtzal niet de eerste broek zijn die aan gort gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Squat jij dan?na na na na na na na Badjasman!
huhquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
in dit topic mag dat jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hosselt toch, Narra? Nou dan.
3*5*90quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal niet de eerste broek zijn die aan gort gaat
Wat Squat jij dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kan ik jou als warm-up setje gebruiken haha
Doeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whoop whoop!!!!
Nou dat is mooi, nu kan ik met een gerust hard naar buiten gaan.
doei schatje
Een meloen met een gat erin telt niet, dat weet je he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meer dan de helft daar neukt gewoon hoor
Mag in de OP hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We zijn er nog dushi, wil je de meet in de OP? Of word het dan te druk in de old sailor?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
(oh...)
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Re het volgende:
zullen we TTs gewoon houden, dat is wel zo herkenbaar voor the ones who are lost
eeens met drommelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.
Precies, ik vind het wel best zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.
Is die OP van jou? Hij stinkt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
Ik blijf geen OP's makennu blijft dit maar even de SC
omdat appelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Overigens 4 broeken in een jaar. Ben in oktober begonnen maar ben niet zo heel serieus bezigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal niet de eerste broek zijn die aan gort gaat
Wat Squat jij dan?
Dag Monopolyquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Hallo bekende, en nieuwe vrienden!
Mijn naam is Monopoly, en ik vind het fijn om hier te mogen zijn.
Als jij hier gaat posten dan blijf ik misschien nog welquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Welkom Monopoly, vertel eens wat meer over jezelf en je levenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor horloge?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Forgive me Father for I have sinned.
Nieuw horloge onderweg.
Niks misschien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij hier gaat posten dan blijf ik misschien nog wel
pics!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Forgive me Father for I have sinned.
Nieuw horloge onderweg.
Mooi, ik blijf hier ook hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Okay.quote:
Ik ben een 25 jarige jongeman uit de Havenstad van Nederland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welkom Monopoly, vertel eens wat meer over jezelf en je leven
Jij moet gewoon blijven hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohja shit ik moet nog een foto maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een 25 jarige jongeman uit de Havenstad van Nederland.
Mijn hobby's zijn snowboarden, voetbal kijken, uitgaan en vooral heel veel lachen.
Verder studeer ik voor treinmachinist en spaar ik foto's van FOK!sters in mijn fotoboek (Kijk er even dames, is de moeite waard).
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor horloge?
[..]
Niks misschien.
Pics wanneer hij binnen is.quote:
Ik denk dat je behoorlijk verbaasd gaat zijn als ik je optil en ga squatten jaquote:
Dat wil ik wel eens zien danquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk verbaasd gaat zijn als ik je optil en ga squatten ja
Gaarnequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja shit ik moet nog een foto maken.
Goed, want ik doe niet aan een deadline, maar wel aan photoshop. Als baas zijnde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik knal hem er wel in zodra je klaar bent. Slechter zal die vast niet zijn
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...quote:
Mensen die deadlinesquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed, want ik doe niet aan een deadline, maar wel aan photoshop. Als baas zijnde.
Dat gewicht is makkelijk te squatten. Ik denk dat je 10 kilo minder kan squatten ofzo. Mensen op je nek is goed te doen. Zwaarste die ik daarvan heb gesquat was 95 kilo ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...als je gaat lopen trappen met je benen lukt het niet
Zo is dat. Jij en ik gaan de dikste maatjes worden.quote:
Ik laat hem gewoon in het echt zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dan niet in het topic ben, dan hint je wel even via DM toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plankingquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...als je gaat lopen trappen met je benen lukt het niet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Jij en ik gaan de dikste maatjes worden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon in het echt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook optioneel, ja![]()
11 augustus, zie OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer is de meet ?
Mooi yvonne trollen en er nog een Meet topic en een Meet SC bij drukken hahaha
waarom krijg ik flashbacks naar South Park S16E03quote:
Doet jouw poepert ook zo'n zeer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
...ik ben verdwaaldzijn we nou massaal gewpnd door yvonne??
Ja is goed,quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
11 augustus, zie OP
Moet je erbij?
Yvonnes PMS attack > iedereenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
yeah braquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg. Waar is tijnbrein eigenlijk gebleven? Hebben ze hem weer achtergelaten in een gesloten SC?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg. Waar is tijnbrein eigenlijk gebleven? Hebben ze hem weer achtergelaten in een gesloten SC?
Wie is die vuurvliegdrie eigenlijk?quote:
Strip Twister is dan leuker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we stripganzebord gaan spelen op de meet?
njah je kunt je wel melden in beide... van deze trieste shit krijg je spontaan psychologische klachtenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
relaties of psychologie. psychologie of relaties. moeilijk moeilijk.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we stripganzebord gaan spelen op de meet?
quote:
een of andere usert die de PUA wereld vertegenwoordigd en dat ziet als de enige waarheid. tegenspraak is niet geduld... maar proof van zijn hosselkunsten... nergensquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie is die vuurvliegdrie eigenlijk?
Kies gewoon wat jung wijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
relaties of psychologie. psychologie of relaties. moeilijk moeilijk.
Gewoon in de trein poepenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef MohMi het volgende:
[..]en mn.poepert deed al zeer maar dat komt ik moet poepen maar sta op utrecht cs en wil mn trein niet missen
*huilie*
Goed, dan de volgende vraag:quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een of andere usert die de PUA wereld vertegenwoordigd en dat ziet als de enige waarheid. tegenspraak is niet geduld... maar proof van zijn hosselkunsten... nergens
Pick Up Artist, iemand die heel goed vrouwen kan ronselen. Voor tips, vraag maar aan Dromquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, dan de volgende vraag:
WTF is PUA?
PUA is ander woord voor hosselkoningquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, dan de volgende vraag:
WTF is PUA?
Boh. Vergeten.quote:
Ja, godverdomme!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh gelukkig. ik begon al bijna depressief te worden.
[SC #2] (gewoon zoals SC bedoeld(t) is, dus)quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb geen relaties, dus dat wordt psychologie
Ik ken je niet eens, dus ik weet niet of je mijn type bentquote:
Zonde,quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh. Vergeten.
Dan moet ik het maar spelen met Loka en Silk.
Fotomodel of niet, ik ben 11 augustus niet op de meet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je was toch fotomodel, dan moet ie je wel diggen
als flipschatje op die bangalijst staat, kom maar op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Huilen, bangalijstnotering gemaakt
stomquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonde,
Dat kan wel leuk worden, ja
[..]
Fotomodel of niet, ik ben 11 augustus niet op de meet.
Flips voert de lijst aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
als flipschatje op die bangalijst staat, kom maar op.
De verloedering van de Nederlandse taal: afkortingen verzinnen voor niet-bestaande woordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
PUA is ander woord voor hosselkoning
Je hebt een schwanz.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, dus ik weet niet of je mijn type bent
Ik mis je nu al.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonde,
Dat kan wel leuk worden, ja
[..]
Fotomodel of niet, ik ben 11 augustus niet op de meet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
als flipschatje op die bangalijst staat, kom maar op.
Ja ik zit dan in Turkije. Ik zou wel willen, maar wordt lastig zeg maarquote:
Wat.quote:
Nog 18 dagen johquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een schwanz.
[..]
Ik mis je nu al.
je wordt oud mur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bangalijsten worden door vrouwen beheerd hoor.
Mannen die lijstjes maken.
For better or worse?quote:
oh wacht. ik word oud.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, is correcte info.
Bangalijsten zijn niet door jongetjes bedacht.
Het zijn idd vaak wel de meisjes die lullige lijstjes e.d. maken in het geniep. Vervolgens weten die jongetjes er niet mee om te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, is correcte info.
Bangalijsten zijn niet door jongetjes bedacht.
ach ja, daar ging het toch nooit overquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb geen relaties, dus dat wordt psychologie
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
ach ja, daar ging het toch nooit overbehalve het geklef van hara en kruk, en skv's hosselpraktijken
![]()
skv, post je hier wel ook weer een pic? ik kan anders niet wennen en dan val ik weer terug in mn autistische zelfkastijding praktijkenhad mn kraspen net in de kast gelegd verdomme
shift; zou dit yvonnes cadeautje zijn voor jou?
misschien dat ik trouwens wel naar de meet kom. serieus ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Erg he.Vrouwen.. kinderen.. bangalijsten.
Nee, ik durf nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
miauwtje, kom jij naar die meet de 11e trouwens?
Gaat het ooit ergens over dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
ach ja, daar ging het toch nooit overbehalve het geklef van hara en kruk, en skv's hosselpraktijken
![]()
skv, post je hier wel ook weer een pic? ik kan anders niet wennen en dan val ik weer terug in mn autistische zelfkastijding praktijkenhad mn kraspen net in de kast gelegd verdomme
shift; zou dit yvonnes cadeautje zijn voor jou?
De kroegmeet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien dat ik trouwens wel naar de meet kom. serieus ja.
moet ik wel een plek hebben waar ik veilig mijn meds kwijt kan, 's morgens op uur en tijd innemen.![]()
Als ik nou ook zou gaan, dan had ik je overgehaald en gingen we samen reizen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet![]()
![]()
En ik heb een soort familie-verjaardagen-weekend dus het gaat niet gebeuren
Wie, wat, waar?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef MohMi het volgende:
oh en mur!! ik heb over je gedroomd vanochtend!!niet zo spannend hoor, maar je was er wel!
zat achter mn pc, toen werd het beeld gevuld door een hoofd met een dr doom masker open maar met grotere gaten bij de ogen. zag aan de ogen dat jij het was en town zag ik ook je haar naast het masker en toen maakte ik me geen zorgen meer, zeiden we hallo tegen elkaar en toen ging mn droom verder
was echt een bazenmasker!
Moet je in de OP? Ik ga ervanuit dat er wel een plek is waar je je meds veilig kwijt kanquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien dat ik trouwens wel naar de meet kom. serieus ja.
moet ik wel een plek hebben waar ik veilig mijn meds kwijt kan, 's morgens op uur en tijd innemen.![]()
ja die. de vorige wasa episch heb ik gemerkt.quote:
wel met masker op!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat is helemaal geen masker.
Wat romantisch.
Gaan we nu speekselen?
nee, eind deze week weet ik het pas zeker. zus is rond die datum jarig en weet nog niet wanneer ze het viert. maar lijkt me wel tof enzo dus wil eigenlijk wel komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet je in de OP? Ik ga ervanuit dat er wel een plek is waar je je meds veilig kwijt kan
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef SicSicSics het volgende:
Hoe kun je je nou irriteren ergeren aan topics? Als ze niet door Geester geopend worden...
till death do us part?quote:
Ahhhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
EVIE IK WEAS JE KWIJT EN HUILEN ENZO EN NERGENS EVIE
Toen ging ik maar even werken.
Een meet bij de voorloper van Cup-a-Soup?quote:
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een meet bij de voorloper van Cup-a-Soup?
11 augustus kan ik niet.
I'm so good they named soup after mequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een meet bij de voorloper van Cup-a-Soup?
11 augustus kan ik niet.
Cup-a-Soup, dat was toch van Royco?quote:
I am Deathquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik nou ook zou gaan, dan had ik je overgehaald en gingen we samen reizen.
Ik heb net nog gekeken, hij is niet blauwquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ie vandaag nog wat geedit heeft in feedback geloof ik.
tot over 10 topicsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even een spelletje doen, ajuus!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van iedereen met wie ik meer dan een jaar in de versieren SC heb gezeten![]()
Ik vind het het stomste idee ooit om topics die gewoon goed werken te sluiten. Omdat mensen zich irriteren aan het bestaan van teveel SCs??Gelukkig vond ik de sfeer van de reeks de laatste tijd sowieso niet meer wat het geweest is.
Het is een tijd heel leuk, gezellig en een steun in de rug geweest. Wie weet kom ik over een maand weer terug of spreken we elkaar ooit nog op een of andere manier.
Ik heb besloten om sowieso de komende maand, tijdens de proef, weg te blijven. Ik hoop dat andere gebruikers ook met hun voeten stemmen en de advertentieinkomsten van FOK! zullen dalen zodat het beheer inziet dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Het is vreemd om zo pro-actief goedlopende reeksen te sluiten; immers, goedlopende reeksen zijn waar ze aan verdienen.
Maar iedereen is bang voor mij als ik ze kom halenquote:
Dit gaat echt geen impact hebben Benzin, het is hier trouwens primaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van iedereen met wie ik meer dan een jaar in de versieren SC heb gezeten![]()
Ik vind het het stomste idee ooit om topics die gewoon goed werken te sluiten. Omdat mensen zich irriteren aan het bestaan van teveel SCs??Gelukkig vond ik de sfeer van de reeks de laatste tijd sowieso niet meer wat het geweest is.
Het is een tijd heel leuk, gezellig en een steun in de rug geweest. Wie weet kom ik over een maand weer terug of spreken we elkaar ooit nog op een of andere manier.
Ik heb besloten om sowieso de komende maand, tijdens de proef, weg te blijven. Ik hoop dat andere gebruikers ook met hun voeten stemmen en de advertentieinkomsten van FOK! zullen dalen zodat het beheer inziet dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Het is vreemd om zo pro-actief goedlopende reeksen te sluiten; immers, goedlopende reeksen zijn waar ze aan verdienen.
Dat is wel heel zuur hoor. Toegang voor ZUU aanvragen dan maar ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
weer een bekende!quote:
Volgens mij ben je een aantal pagina's verloren.. kan ik ze je terug geven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar iedereen is bang voor mij als ik ze kom halen
Krijg ik allemaal teksten van "het is mijn tijd nog niet" en "waarom ik en de buurman niet". Nou, mijn agenda klopt altijd en als je tijd gekomen is kom ik je halen en daar valt niet over te onderhandelen. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |