Uhmz 140/67= 2,09quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is hoeveel keer jouw gewicht? ja onbeleefd ik weet het... boeiend
Ik ben hier, hier zit je goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ja nu ben ik van slag
Zit ik hier nu goed of niet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja staat prima zo 4 setjes 8 reps 20 kilo
Misschien een voorstel rondje doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Misschien een voorstel rondje doen.
Ik ben muhahaha en ik kom oorspronkelijk uit het "uit elkaar gedumpt" topic
De rest komt uit het hosselen/versieren topic, aangenaam ;Dquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben muhahaha en ik kom oorspronkelijk uit het "uit elkaar gedumpt" topic
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De rest komt uit het hosselen/versieren topic, aangenaam ;D
Nee, dit gaat niets worden zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben skv en ik kom oorspronkelijk uit het "uit elkaar gedumpt" topic
Oja, nu ik toch weer in de race zit kan ik daar meteen wat van opsteken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De rest komt uit het hosselen/versieren topic, aangenaam ;D
Je vergeet D66quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben drommeldaris en ik kom oorspronkelijk uit de "hosselen sc". Hier bezigde ik mij voornamelijk maar niet uitsluitend met zaken als squatpromotie, hosselpromotie en camsletpromotie.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb er maar politiek neergezet. Ik weet nog niet of het VVD of D66 gaat worden.
Je gaat strategisch stemmen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb er maar politiek neergezet. Ik weet nog niet of het VVD of D66 gaat worden.
whoop whoop!!!!quote:
Kans zit er dik inquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat strategisch stemmen?
Ik bezigde mij ook vooral met hosselen. Squatte vind ik stom. Camslets heb ik nog niet gevonden maar mogen altijd gedeeld worden. Ik heb sinds twee dagen een motor waarmee (1) ik zonder benzine op de snelweg ben stilgevallen en (2) ik het genoeg heb gehad om hem om te laten flikkeren vanwege chronische onkunde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben drommeldaris en ik kom oorspronkelijk uit de "hosselen sc". Hier bezigde ik mij voornamelijk maar niet uitsluitend met zaken als squatpromotie, hosselpromotie, politiek en camsletpromotie.
moet je ons iets vertellen HJ? offeeeeequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuck it. Allemaal kneuzen uit de niet kunnen hosselen reeks. Ik ga wel naar Singles.
(oh...)
Pas op dat je broek niet scheurtquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kan ik jou als warm-up setje gebruiken haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan de helft daar neukt gewoon hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuck it. Allemaal kneuzen uit de niet kunnen hosselen reeks. Ik ga wel naar Singles.
(oh...)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
(oh...)
Jij hosselt toch, Narra? Nou dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet je ons iets vertellen HJ? offeeeee
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas op dat je broek niet scheurtzal niet de eerste broek zijn die aan gort gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Squat jij dan?na na na na na na na Badjasman!
huhquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
in dit topic mag dat jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hosselt toch, Narra? Nou dan.
3*5*90quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal niet de eerste broek zijn die aan gort gaat
Wat Squat jij dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kan ik jou als warm-up setje gebruiken haha
Doeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whoop whoop!!!!
Nou dat is mooi, nu kan ik met een gerust hard naar buiten gaan.
doei schatje
Een meloen met een gat erin telt niet, dat weet je he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meer dan de helft daar neukt gewoon hoor
Mag in de OP hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We zijn er nog dushi, wil je de meet in de OP? Of word het dan te druk in de old sailor?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
(oh...)
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Re het volgende:
zullen we TTs gewoon houden, dat is wel zo herkenbaar voor the ones who are lost
eeens met drommelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.
Precies, ik vind het wel best zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.
Is die OP van jou? Hij stinkt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
Ik blijf geen OP's makennu blijft dit maar even de SC
omdat appelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Overigens 4 broeken in een jaar. Ben in oktober begonnen maar ben niet zo heel serieus bezigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal niet de eerste broek zijn die aan gort gaat
Wat Squat jij dan?
Dag Monopolyquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Hallo bekende, en nieuwe vrienden!
Mijn naam is Monopoly, en ik vind het fijn om hier te mogen zijn.
Als jij hier gaat posten dan blijf ik misschien nog welquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Welkom Monopoly, vertel eens wat meer over jezelf en je levenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor horloge?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Forgive me Father for I have sinned.
Nieuw horloge onderweg.
Niks misschien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij hier gaat posten dan blijf ik misschien nog wel
pics!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Forgive me Father for I have sinned.
Nieuw horloge onderweg.
Mooi, ik blijf hier ook hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Okay.quote:
Ik ben een 25 jarige jongeman uit de Havenstad van Nederland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welkom Monopoly, vertel eens wat meer over jezelf en je leven
Jij moet gewoon blijven hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohja shit ik moet nog een foto maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een 25 jarige jongeman uit de Havenstad van Nederland.
Mijn hobby's zijn snowboarden, voetbal kijken, uitgaan en vooral heel veel lachen.
Verder studeer ik voor treinmachinist en spaar ik foto's van FOK!sters in mijn fotoboek (Kijk er even dames, is de moeite waard).
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor horloge?
[..]
Niks misschien.
Pics wanneer hij binnen is.quote:
Ik denk dat je behoorlijk verbaasd gaat zijn als ik je optil en ga squatten jaquote:
Dat wil ik wel eens zien danquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk verbaasd gaat zijn als ik je optil en ga squatten ja
Gaarnequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja shit ik moet nog een foto maken.
Goed, want ik doe niet aan een deadline, maar wel aan photoshop. Als baas zijnde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik knal hem er wel in zodra je klaar bent. Slechter zal die vast niet zijn
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...quote:
Mensen die deadlinesquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed, want ik doe niet aan een deadline, maar wel aan photoshop. Als baas zijnde.
Dat gewicht is makkelijk te squatten. Ik denk dat je 10 kilo minder kan squatten ofzo. Mensen op je nek is goed te doen. Zwaarste die ik daarvan heb gesquat was 95 kilo ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...als je gaat lopen trappen met je benen lukt het niet
Zo is dat. Jij en ik gaan de dikste maatjes worden.quote:
Ik laat hem gewoon in het echt zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dan niet in het topic ben, dan hint je wel even via DM toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plankingquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...als je gaat lopen trappen met je benen lukt het niet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Jij en ik gaan de dikste maatjes worden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon in het echt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook optioneel, ja![]()
11 augustus, zie OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer is de meet ?
Mooi yvonne trollen en er nog een Meet topic en een Meet SC bij drukken hahaha
waarom krijg ik flashbacks naar South Park S16E03quote:
Doet jouw poepert ook zo'n zeer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
...ik ben verdwaaldzijn we nou massaal gewpnd door yvonne??
Ja is goed,quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
11 augustus, zie OP
Moet je erbij?
Yvonnes PMS attack > iedereenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
yeah braquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |