Dat wil ik wel eens zien danquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk verbaasd gaat zijn als ik je optil en ga squatten ja
Gaarnequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja shit ik moet nog een foto maken.
Goed, want ik doe niet aan een deadline, maar wel aan photoshop. Als baas zijnde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik knal hem er wel in zodra je klaar bent. Slechter zal die vast niet zijn
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...quote:
Mensen die deadlinesquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed, want ik doe niet aan een deadline, maar wel aan photoshop. Als baas zijnde.
Dat gewicht is makkelijk te squatten. Ik denk dat je 10 kilo minder kan squatten ofzo. Mensen op je nek is goed te doen. Zwaarste die ik daarvan heb gesquat was 95 kilo ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...als je gaat lopen trappen met je benen lukt het niet
Zo is dat. Jij en ik gaan de dikste maatjes worden.quote:
Ik laat hem gewoon in het echt zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dan niet in het topic ben, dan hint je wel even via DM toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plankingquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje stil liggen he zoals een stang...als je gaat lopen trappen met je benen lukt het niet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Jij en ik gaan de dikste maatjes worden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon in het echt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook optioneel, ja![]()
11 augustus, zie OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer is de meet ?
Mooi yvonne trollen en er nog een Meet topic en een Meet SC bij drukken hahaha
waarom krijg ik flashbacks naar South Park S16E03quote:
Doet jouw poepert ook zo'n zeer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
...ik ben verdwaaldzijn we nou massaal gewpnd door yvonne??
Ja is goed,quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
11 augustus, zie OP
Moet je erbij?
Yvonnes PMS attack > iedereenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
yeah braquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |