omdat appelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.
Overigens 4 broeken in een jaar. Ben in oktober begonnen maar ben niet zo heel serieus bezigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal niet de eerste broek zijn die aan gort gaat
Wat Squat jij dan?
Dag Monopolyquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Hallo bekende, en nieuwe vrienden!
Mijn naam is Monopoly, en ik vind het fijn om hier te mogen zijn.
Als jij hier gaat posten dan blijf ik misschien nog welquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Welkom Monopoly, vertel eens wat meer over jezelf en je levenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor horloge?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Forgive me Father for I have sinned.
Nieuw horloge onderweg.
Niks misschien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij hier gaat posten dan blijf ik misschien nog wel
pics!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Forgive me Father for I have sinned.
Nieuw horloge onderweg.
Mooi, ik blijf hier ook hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Okay.quote:
Ik ben een 25 jarige jongeman uit de Havenstad van Nederland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welkom Monopoly, vertel eens wat meer over jezelf en je leven
Jij moet gewoon blijven hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohja shit ik moet nog een foto maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een 25 jarige jongeman uit de Havenstad van Nederland.
Mijn hobby's zijn snowboarden, voetbal kijken, uitgaan en vooral heel veel lachen.
Verder studeer ik voor treinmachinist en spaar ik foto's van FOK!sters in mijn fotoboek (Kijk er even dames, is de moeite waard).
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor horloge?
[..]
Niks misschien.
Pics wanneer hij binnen is.quote:
Ik denk dat je behoorlijk verbaasd gaat zijn als ik je optil en ga squatten jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |