Pas op dat je broek niet scheurtquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kan ik jou als warm-up setje gebruiken haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan de helft daar neukt gewoon hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuck it. Allemaal kneuzen uit de niet kunnen hosselen reeks. Ik ga wel naar Singles.
(oh...)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuck it. Allemaal kneuzen uit de niet kunnen hosselen reeks. Ik ga wel naar Singles.
(oh...)
Jij hosselt toch, Narra? Nou dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet je ons iets vertellen HJ? offeeeee
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas op dat je broek niet scheurtzal niet de eerste broek zijn die aan gort gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Squat jij dan?na na na na na na na Badjasman!
huhquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb er maar politiek neergezet. Ik weet nog niet of het VVD of D66 gaat worden.
in dit topic mag dat jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hosselt toch, Narra? Nou dan.
3*5*90quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal niet de eerste broek zijn die aan gort gaat
Wat Squat jij dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kan ik jou als warm-up setje gebruiken haha
Doeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whoop whoop!!!!
Nou dat is mooi, nu kan ik met een gerust hard naar buiten gaan.
doei schatje
Een meloen met een gat erin telt niet, dat weet je he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meer dan de helft daar neukt gewoon hoor
Mag in de OP hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We zijn er nog dushi, wil je de meet in de OP? Of word het dan te druk in de old sailor?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
(oh...)
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Re het volgende:
zullen we TTs gewoon houden, dat is wel zo herkenbaar voor the ones who are lost
eeens met drommelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.
Precies, ik vind het wel best zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is toch een duidelijke verwijzing naar de beide Sc's? Waarom die hele meuk tussen haakjes er nog achter laten staan.
Is die OP van jou? Hij stinkt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
Ik blijf geen OP's makennu blijft dit maar even de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |