neem je eigen stang mee...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nog een half jaar eraan vast
* NaRRaToR Trekt kleren uitquote:
Geef ze maar, ik heb nu toch even niets te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een aantal pagina's verloren.. kan ik ze je terug geven?![]()
plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Zal ik een mooie goede OP maken dan maar ?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Dat gaat een epische OP worden dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | [img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1845940/1/999#114369590]woensdag 18 juli 2012 16:38[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/346913]Drommeldaris[/url] het volgende:[/b] [u][b]Relaties SC[/b][/u] Kom hier met al je relatiepraat, hosselkunsten en huilie huiliemeuk. Alle sc's zijn gesloten en er zijn hiervoor 2 nieuwe sc's in de plaats gekomen. 18 augustus zal alles geëvalueerd worden en gaan we kijken hoe het verder gaat maar ik heb er het volste vertrouwen in. [ [url=http://michelerkens.nl/lameop.jpg]afbeelding[/url] ] [u][b]Spelletjes-meet[/b][/u] Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-spelletjes-meet. Drank en vervoer worden geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bed O+ Neem alleen zélf je pyjama, kussentje, deken en luchtbed mee. Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt. Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 [sub]graag bij aanvang voldoen[/sub]. Origineel was deze meet bedoeld voor de hosselensc, echter is die no more zoals jullie weten. Royco verwelkomt graag ook alle nieuwe mensen van deze sc op deze meet. Mocht je vragen hebben dan kun je bij [url=http://messages.fok.nl/compose.php?to=Royco1]hem[/url] terecht. [u][b]Aanwezig zijn[/b][/u]: -Joysa -Knoflookstokje -Tijnbrein -Evie -Casie -SergeantFluffy -Twi -Myraela -Faxie -Kutkloon7 -Captain_Maximum -Murdera -Silk -Magnetronthee -Ganzenbord |
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:49 schreef Monopoly het volgende:
Oké, kost me een half uurtje ofzo, even geduld, ik paint wat moois, wat leuke info etc. Prachtige OP word dat. Tot zo
maar maar maar.. ben ik dan niet strafbaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geef ze maar, ik heb nu toch even niets te doen.
Ik ken nog wel een goede advocaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
maar maar maar.. ben ik dan niet strafbaar?
Neuh, omdat ze weten wie er dan langskomt. Ik plan altijd vrije momenten in voor momenten als dat. En je moet eens weten hoe goed dat werkt, zo'n lange zwarte pij met kap en een zeis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
maar maar maar.. ben ik dan niet strafbaar?
Het zou wel impact moeten hebben, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die vindt dat er allerlei nutteloze policies worden bedacht die niets ten goede veranderen en de gang van zaken slechts verstoren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit gaat echt geen impact hebben Benzin, het is hier trouwens prima
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, omdat ze weten wie er dan langskomt. Ik plan altijd vrije momenten in voor momenten als dat. En je moet eens weten hoe goed dat werkt, zo'n lange zwarte pij met kap en een zeis.
Oke, doeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou wel impact moeten hebben, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die vindt dat er allerlei nutteloze policies worden bedacht die niets ten goede veranderen en de gang van zaken slechts verstoren.
Als het geen impact gaat hebben dan denk ik niet dat ik in de SC´s terug kom, maar als andere mensen dit beter vinden dan is dat zo. Tijd zal het uitwijzen.
ik begon bijna te snikken iddquote:
Af en toe wordt het wel saai hoor. Dan haal ik een grapje met ze uit. Dan zeg ik "nee, ik ben hier niet voor jou, geef me de vijf" en dan doen ze dat ook nog! En dan die gezichten!quote:
geen idee tot wanneer hij een ban heeft trouwens?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me af in welke reeks DG straks weer gaat posten
Hey niet zo laks he?! We klampen met een fikse overbevolkingquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Af en toe wordt het wel saai hoor. Dan haal ik een grapje met ze uit. Dan zeg ik "nee, ik ben hier niet voor jou, geef me de vijf" en dan doen ze dat ook nog! En dan die gezichten!
Ik dacht tot 2014quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee tot wanneer hij een ban heeft trouwens?
ghehe ohja, dat moet ik morgen ook even doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga even een nieuwe prullenbak fixen
Hoe ging je toets btw?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga even een nieuwe prullenbak fixen
Nu niet, ik ben op vakantie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey niet zo laks he?! We klampen met een fikse overbevolkingAan het werk zeg ik!!
ssst straks evacueren ze de tent voor jij er bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu niet, ik ben op vakantie.
Maar ik denk dat straks in het Midden Oosten nogal om mij gevraagd zal worden. Even mijn agenda erbij pakken.
...shit. De groeten, het bejaardentehuis in Tilburg is nog niet aan de beurt geweest!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | [IMG=600]http://i.imgur.com/xKsMG.png[/IMG] [b]:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W[/b] [b]:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?[/b] [i] Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het aller gezelligst. [/i] [b] *O* Oké tof, en nu? *O* [/b] [i] Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houd ;). [/i] [b] :D Heel veel plezier :D [/b] [u]Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit veranderd vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten ;)[/u] [u][b]Spelletjes-meet[/b][/u] Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-spelletjes-meet. Drank en vervoer worden geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bed O+ Neem alleen zélf je pyjama, kussentje, deken en luchtbed mee. Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt. Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 [sub]graag bij aanvang voldoen[/sub]. Origineel was deze meet bedoeld voor de hosselensc, echter is die no more zoals jullie weten. Royco verwelkomt graag ook alle nieuwe mensen van deze sc op deze meet. Mocht je vragen hebben dan kun je bij [url=http://messages.fok.nl/compose.php?to=Royco1]hem[/url] terecht. [u][b]Aanwezig zijn[/b][/u]: -Joysa -Knoflookstokje -Tijnbrein -Evie -Casie -SergeantFluffy -Twi -Myraela -Faxie -Kutkloon7 -Captain_Maximum -Murdera -Silk -Magnetronthee -Ganzenbord |
Ik kom dadelijk wel naar je toequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
He verdrie, Thijs zit hier en ik zit in de andere.
Ach, ze kunnen me toch niet ontsnappen. En al die tieners die Final Destination hebben gezien snappen dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst straks evacueren ze de tent voor jij er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |