quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
als flipschatje op die bangalijst staat, kom maar op.
Ja ik zit dan in Turkije. Ik zou wel willen, maar wordt lastig zeg maarquote:
Wat.quote:
Nog 18 dagen johquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een schwanz.
[..]
Ik mis je nu al.
je wordt oud mur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bangalijsten worden door vrouwen beheerd hoor.
Mannen die lijstjes maken.
For better or worse?quote:
oh wacht. ik word oud.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, is correcte info.
Bangalijsten zijn niet door jongetjes bedacht.
Het zijn idd vaak wel de meisjes die lullige lijstjes e.d. maken in het geniep. Vervolgens weten die jongetjes er niet mee om te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, is correcte info.
Bangalijsten zijn niet door jongetjes bedacht.
ach ja, daar ging het toch nooit overquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb geen relaties, dus dat wordt psychologie
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
ach ja, daar ging het toch nooit overbehalve het geklef van hara en kruk, en skv's hosselpraktijken
![]()
skv, post je hier wel ook weer een pic? ik kan anders niet wennen en dan val ik weer terug in mn autistische zelfkastijding praktijkenhad mn kraspen net in de kast gelegd verdomme
shift; zou dit yvonnes cadeautje zijn voor jou?
misschien dat ik trouwens wel naar de meet kom. serieus ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Erg he.Vrouwen.. kinderen.. bangalijsten.
Nee, ik durf nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
miauwtje, kom jij naar die meet de 11e trouwens?
Gaat het ooit ergens over dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
ach ja, daar ging het toch nooit overbehalve het geklef van hara en kruk, en skv's hosselpraktijken
![]()
skv, post je hier wel ook weer een pic? ik kan anders niet wennen en dan val ik weer terug in mn autistische zelfkastijding praktijkenhad mn kraspen net in de kast gelegd verdomme
shift; zou dit yvonnes cadeautje zijn voor jou?
De kroegmeet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien dat ik trouwens wel naar de meet kom. serieus ja.
moet ik wel een plek hebben waar ik veilig mijn meds kwijt kan, 's morgens op uur en tijd innemen.![]()
Als ik nou ook zou gaan, dan had ik je overgehaald en gingen we samen reizen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet![]()
![]()
En ik heb een soort familie-verjaardagen-weekend dus het gaat niet gebeuren
Wie, wat, waar?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef MohMi het volgende:
oh en mur!! ik heb over je gedroomd vanochtend!!niet zo spannend hoor, maar je was er wel!
zat achter mn pc, toen werd het beeld gevuld door een hoofd met een dr doom masker open maar met grotere gaten bij de ogen. zag aan de ogen dat jij het was en town zag ik ook je haar naast het masker en toen maakte ik me geen zorgen meer, zeiden we hallo tegen elkaar en toen ging mn droom verder
was echt een bazenmasker!
Moet je in de OP? Ik ga ervanuit dat er wel een plek is waar je je meds veilig kwijt kanquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien dat ik trouwens wel naar de meet kom. serieus ja.
moet ik wel een plek hebben waar ik veilig mijn meds kwijt kan, 's morgens op uur en tijd innemen.![]()
ja die. de vorige wasa episch heb ik gemerkt.quote:
wel met masker op!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat is helemaal geen masker.
Wat romantisch.
Gaan we nu speekselen?
nee, eind deze week weet ik het pas zeker. zus is rond die datum jarig en weet nog niet wanneer ze het viert. maar lijkt me wel tof enzo dus wil eigenlijk wel komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet je in de OP? Ik ga ervanuit dat er wel een plek is waar je je meds veilig kwijt kan
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef SicSicSics het volgende:
Hoe kun je je nou irriteren ergeren aan topics? Als ze niet door Geester geopend worden...
till death do us part?quote:
Ahhhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
EVIE IK WEAS JE KWIJT EN HUILEN ENZO EN NERGENS EVIE
Toen ging ik maar even werken.
Een meet bij de voorloper van Cup-a-Soup?quote:
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een meet bij de voorloper van Cup-a-Soup?
11 augustus kan ik niet.
I'm so good they named soup after mequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een meet bij de voorloper van Cup-a-Soup?
11 augustus kan ik niet.
Cup-a-Soup, dat was toch van Royco?quote:
I am Deathquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik nou ook zou gaan, dan had ik je overgehaald en gingen we samen reizen.
Ik heb net nog gekeken, hij is niet blauwquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ie vandaag nog wat geedit heeft in feedback geloof ik.
tot over 10 topicsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even een spelletje doen, ajuus!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van iedereen met wie ik meer dan een jaar in de versieren SC heb gezeten![]()
Ik vind het het stomste idee ooit om topics die gewoon goed werken te sluiten. Omdat mensen zich irriteren aan het bestaan van teveel SCs??Gelukkig vond ik de sfeer van de reeks de laatste tijd sowieso niet meer wat het geweest is.
Het is een tijd heel leuk, gezellig en een steun in de rug geweest. Wie weet kom ik over een maand weer terug of spreken we elkaar ooit nog op een of andere manier.
Ik heb besloten om sowieso de komende maand, tijdens de proef, weg te blijven. Ik hoop dat andere gebruikers ook met hun voeten stemmen en de advertentieinkomsten van FOK! zullen dalen zodat het beheer inziet dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Het is vreemd om zo pro-actief goedlopende reeksen te sluiten; immers, goedlopende reeksen zijn waar ze aan verdienen.
Maar iedereen is bang voor mij als ik ze kom halenquote:
Dit gaat echt geen impact hebben Benzin, het is hier trouwens primaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van iedereen met wie ik meer dan een jaar in de versieren SC heb gezeten![]()
Ik vind het het stomste idee ooit om topics die gewoon goed werken te sluiten. Omdat mensen zich irriteren aan het bestaan van teveel SCs??Gelukkig vond ik de sfeer van de reeks de laatste tijd sowieso niet meer wat het geweest is.
Het is een tijd heel leuk, gezellig en een steun in de rug geweest. Wie weet kom ik over een maand weer terug of spreken we elkaar ooit nog op een of andere manier.
Ik heb besloten om sowieso de komende maand, tijdens de proef, weg te blijven. Ik hoop dat andere gebruikers ook met hun voeten stemmen en de advertentieinkomsten van FOK! zullen dalen zodat het beheer inziet dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Het is vreemd om zo pro-actief goedlopende reeksen te sluiten; immers, goedlopende reeksen zijn waar ze aan verdienen.
Dat is wel heel zuur hoor. Toegang voor ZUU aanvragen dan maar ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
weer een bekende!quote:
Volgens mij ben je een aantal pagina's verloren.. kan ik ze je terug geven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar iedereen is bang voor mij als ik ze kom halen
Krijg ik allemaal teksten van "het is mijn tijd nog niet" en "waarom ik en de buurman niet". Nou, mijn agenda klopt altijd en als je tijd gekomen is kom ik je halen en daar valt niet over te onderhandelen. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |