Ik ookquote:
Inderdaad!quote:
Meenemen naar de meet als je tenminste durft te komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ookEn heb van mijn oud collega's een soort Truth or Dare gekregen, maar dan echt met van die kutgeintjes die vrienden voor elkaar bedenken, echt geniaal
Ik zal er niet zijn sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meenemen naar de meet als je tenminste durft te komen
Casie, wat is dit?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Casie het volgende:
Haal mij maar uit de aanwezig lijst, als ik kom weet ik het een week van tevoren.
ik bijt niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zal er niet zijn sowiesoEn als ik niet al had afgesproken had ik als naïef, verlegen meisje toch niet durven komen
Lol! MohMi trapt ze allemaal in elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik bijt niet hoor.
En dan bescherm ik je wel tegen al die opdringerige mannen
Hoe nobel xD En het is voor jullie bescherming, ik bijt wel nlquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik bijt niet hoor.
En dan bescherm ik je wel tegen al die opdringerige mannen
Zo ben ik, a knight in shining armor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe nobel xD En het is voor jullie bescherming, ik bijt wel nl![]()
Bij deze wens ik jullie trouwens een fijne avond en slaap lekker alvastBest wel gezellig zo
Jammerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zal er niet zijn sowiesoEn als ik niet al had afgesproken had ik als naïef, verlegen meisje toch niet durven komen
Tijn, wat heb ik nou gezegd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Waarom niet? Zo eng zijn we niet. En nee Royco zal je niet in zijn kelder opsluiten
Ik voel me gedegradeerd tot figurant .quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Even afwachten wie er komen, dus voor nu is afmelden handiger
Achgossiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me gedegradeerd tot figurant .
Oepsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn, wat heb ik nou gezegd!
Niet beginnen over mijn kelder, dat merken ze van zelf.
Zo komt er dadelijk niemand meer
Heb je bier ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef kree het volgende:
aaah moest even zoeken maar we zitten nu hier?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging echt helemaal stuk
Net zoals die berichten van die computerfluisteraar ofzo!!!
Sarcasme, herken het!quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan toch zo vrolijk postenrespect!
Ik ga richting het station, fijne dag allemaal!
Omdat ik gisteren thuis heb gewerkt en alleen maar heb geFOK!t moet ik nu aan de bakquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook een vroege vogelHoe komt het dat je al zo vroeg wakker bent?
Succes vandaag danquote:
ik probeerde je op te vrolijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sarcasme, herken het!
Ik heb er zwaar de pest in
Ik lust geen koffie. Ik heb gewoon snel een peuk nodigquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik probeerde je op te vrolijkenliever een bakkie koffie?
waar moet je heen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:07 schreef Skv het volgende:
Goedemorgen!
Nig 3 uur treinen voor de boeg.
jeuj!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:17 schreef Skv het volgende:
Stom.
Ben op weg naar mijn nieuwe job. Contract tekenen!!
En er staan heuwl veuwl fouten in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |