SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
je went eraan!
alleen het is zwaarder en zeker om daar nog eens bij te trainen.
het rotte van de nachtdiensten vind ik de overgang naar de dagdienst.
je hele ritme weer omgooien. dat is zwaar.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zo, dat viel niet mee na een hele week niets gedaan te hebben (mede door de nodige feestjes en dagjes weg en het gebrek aan motivatie de dag daarna om eerlijk te zijn). Het was zwaar, maar des te meer was ik verrast door het tempo dat ik heb weten te behouden gedurende dit rondje:
46m43s, 8,81 km, 5:18 min/km, 632 cal.
Nog 7,5 week tot de 10 mijl in Arnhem, hard trainen dus de komende weken!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Pffff. Ik had geen glas wijn moeten pakken bij het eten. Op een gegeven moment kreeg ik steken, dat zie je ook aan het eind. Weg regelmatige pace; schommel de schommel.
http://runkeeper.com/user/slar/activity/102893691![]()
Ook flink aan het zwalken geweest zie ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Kwamo het volgende:
Pffff. Ik had geen glas wijn moeten pakken bij het eten. Op een gegeven moment kreeg ik steken, dat zie je ook aan het eind. Weg regelmatige pace; schommel de schommel.
http://runkeeper.com/user/slar/activity/102893691
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik zit nu te kijken ja, fijne GPS punten iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook flink aan het zwalken geweest zie ik![]()
![]()
Morgen mag ik weer een duurloopje doen en ik zie net dat er flink wat kans is op miezer/lichte neerslag![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lNBsfGuKovc
Herstelloopje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/lNBsfGuKovc
Herstelloopje![]()
Klopt het dat t maar 1 km is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Over nachtdiensten gesproken, heb ooit eens in een toetjesfabriek gewerkt voor een groot merk. 's nachts lag ik daar de kersendrap tussen de machinedelen uit te borstelen, de hele fabriekshal te ontsmetten, en rond te scheuren op de schoonmaakmachine (standje haas, zeep en water op max).
Totdat het inbraakalarm afging en je daar om half 3 in een huge hal in je eentje staat.
*commando modus naar de alarmcentrale*![]()
Als een echte tijger?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
Over nachtdiensten gesproken, heb ooit eens in een toetjesfabriek gewerkt voor een groot merk. 's nachts lag ik daar de kersendrap tussen de machinedelen uit te borstelen, de hele fabriekshal te ontsmetten, en rond te scheuren op de schoonmaakmachine (standje haas, zeep en water op max).
Totdat het inbraakalarm afging en je daar om half 3 in een huge hal in je eentje staat.
*commando modus naar de alarmcentrale*![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
*commando modus naar de alarmcentrale*█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
*commando modus naar de alarmcentrale*'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Heel toepasselijk. Heb sindsdien ook nooit meer een toetje aangeraakt. Alleen die geur al
![]()
Mij doe je geen plezier met kersenvla of banenensplit![]()
![]()
dan heeft een herstelloopje niet zo veel zin he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe hard 12 ongeveer is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zo snel kan ik niet eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe hard 12 ongeveer is.![]()
quote:![]()
Ik heb net ook mijn training gehad. Deze keer mocht ik niet meer wandelen tussendoor, maar moest ik dribbelen. Voelde best... maf, maar toch aangenaam.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/tW127ZDDTHUIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan heeft een herstelloopje niet zo veel zin he?Was ook gekheid, als ik een herstelloopje zou doen zou ik ongeveer gaan joggen.
![]()
kijkt naar Nero's best distances....quote:
jij niet
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen. Netjes hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik heb net ook mijn training gehad. Deze keer mocht ik niet meer wandelen tussendoor, maar moest ik dribbelen. Voelde best... maf, maar toch aangenaam.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/tW127ZDDTHUZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vergeten... Nawwwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
garmin vergeten
spinnen ging goed! Geen last van den heup
![]()
Maar wel fijn dat je je heup niet voelde
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
http://www.endomondo.com/workouts/tW127ZDDTHU
Mooi zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
garmin vergeten
![]()
![]()
hoax...echte lopers hebben een onderhuidse Garmin implantquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wa nou? 12 km per uur lopen? Niet 12 km lang nee, maar zeker wel 5 km lang.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijkt naar Nero's best distances....
jij niet
It's funny
Gramin Anal Globe Probe voor de harde kernquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoax...echte lopers hebben een onderhuidse Garmin implant![]()
![]()
Mootjuuuuuh! Doet ze toch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
garmin vergeten
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wou dat ze m'n OV chip konden implanteren. Dan kon ik m nooit meer vergetenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoax...echte lopers hebben een onderhuidse Garmin implant
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat laat je endomondo niet zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wa nou? 12 km per uur lopen? Niet 12 km lang nee, maar zeker wel 5 km lang.
zit je maar een beetje te trollen hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.endomondo.com/workouts/o_jRzKYVMdkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat laat je endomondo niet zien
zit je maar een beetje te trollen hoor
Hierzo. Nou zul je het zien ook. Gemiddeld 13,4 km/u over 5 km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
kan er echt met mijn volle verstand niet bij dat er nog mensen zijn hier die het nog niet hebben....quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gramin Anal Globe Probe voor de harde kern
een gewone garmin is zo 2011'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/o_jRzKYVMdk
Hierzo. Nou zul je het zien ook. Gemiddeld 13,4 km/u over 5 km
ja maar die stond er net nog niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet je die dan elke keer opnieuw implanteren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gramin Anal Globe Probe voor de harde kern
It's funny
Man, schei toch uit! Ik kom net van zonnewijzereiland afgezeild!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoax...echte lopers hebben een onderhuidse Garmin implant
Ja doei.![]()
Ik houd dat anders geen km vol hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah jawel, als ik het kan(laagste van het laagste kwa hardlopen) dan kan iedereen het.dus niks laagste van t laagste
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Condoompje er om heen,even flink inolieen, even de tanden op elkaar e voila!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan er echt met mijn volle verstand niet bij dat er nog mensen zijn hier die het nog niet hebben....
een gewone garmin is zo 2011![]()
Ja, laten we met zijn allen eens een 1 km sprint doen. Kijken hoe hard iedereen kan in een km.It's funny
Ik denk dat heel, heel veel mensen hier versteld zullen staan hoe rap ze zullen zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Nero22 het volgende:
Ja, laten we met zijn allen eens een 1 km sprint doen. Kijken hoe hard iedereen kan in een km.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jeuj voor den heup!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
garmin vergeten
Oh gaan we sprinten joh had dat gezegd, dan had ik mijn sneakers aangetrokken richting de sportschoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Nero22 het volgende:
Ja, laten we met zijn allen eens een 1 km sprint doen. Kijken hoe hard iedereen kan in een km.![]()
![]()
Jullie schatten jezelf allemaal gewoon te laag inquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat heel, heel veel mensen hier versteld zullen staan hoe rap ze zullen zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Nero22 het volgende:
Ja, laten we met zijn allen eens een 1 km sprint doen. Kijken hoe hard iedereen kan in een km.
Hij blijft mooi.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh gaan we sprinten joh had dat gezegd, dan had ik mijn sneakers aangetrokken richting de sportschool
It's funny
Dank voor de 'yays'. Lopen ga ik nog niet doen, want die klappen kan hij nog niet aan, máár goed teken dat hij met constante druk wel functioneert!
Ja doei.![]()
Ik wil binnenkort wel eens een Cooper doen. 12 min volle bak! Kijken of ik er meer dan 2 km uit kan persen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Nero22 het volgende:
Ja, laten we met zijn allen eens een 1 km sprint doen. Kijken hoe hard iedereen kan in een km.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
*kuch* laatste keer dat ik ging sprinten verrekte ik een spiertje in m'n hamstring dus ik sla even overquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Nero22 het volgende:
Ja, laten we met zijn allen eens een 1 km sprint doen. Kijken hoe hard iedereen kan in een km.![]()
Moblo, fijn dat je heup niet opspeelt.![]()
Jeuj voor verstand!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Dank voor de 'yays'. Lopen ga ik nog niet doen, want die klappen kan hij nog niet aan, máár goed teken dat hij met constante druk wel functioneert!![]()
Cooper is inderdaad best leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel eens een Cooper doen. 12 min volle bak! Kijken of ik er meer dan 2 km uit kan persen.![]()
![]()
Ik wil wel weten hoever ik op de middelbare school kwam met de Cooper. Volgens mij stelde ik toen echt niks voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel eens een Cooper doen. 12 min volle bak! Kijken of ik er meer dan 2 km uit kan persen.Toen vond ik 12 min. echt verrekte lang, maar nu... Valt wel mee naar mijn idee.
It's funny
Ik haalde wrsch de km nog niet eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoever ik op de middelbare school kwam met de Cooper. Volgens mij stelde ik toen echt niks voor.Toen vond ik 12 min. echt verrekte lang, maar nu... Valt wel mee naar mijn idee.
![]()
Ja doei.![]()
Ik pas. Als ik te hard boven m'n snelheid ga lopen, krijg ik meteen weer overbelastigingsblessures. Snel wordt ik toch niet, ik ga voor de afstandquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Nero22 het volgende:
Ja, laten we met zijn allen eens een 1 km sprint doen. Kijken hoe hard iedereen kan in een km.
Zo lang we geen Shuttle Run gaan doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel eens een Cooper doen. 12 min volle bak! Kijken of ik er meer dan 2 km uit kan persen.![]()
![]()
Oh ja... Piep... Piep... Piep... mehquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo lang we geen Shuttle Run gaan doen
Vond ik altijd zo irritant. Als je net te snel was moest je stil gaan staan tot het volgende piepje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo lang we geen Shuttle Run gaan doen
It's funny
Volgens mij was het doel altijd rond de 2k te komen (voor jongens). Maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoever ik op de middelbare school kwam met de Cooper. Volgens mij stelde ik toen echt niks voor.Toen vond ik 12 min. echt verrekte lang, maar nu... Valt wel mee naar mijn idee.
![]()
![]()
Shuttle Runquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo lang we geen Shuttle Run gaan doen![]()
![]()
![]()
![]()
op de midelbare school had ik altijd een schurftige hekel aan gym....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, x rondjes zei mijn leraar altijd, maar ik heb geen idee hoe groot zo'n rondje is geweest en hoeveel ik er dan liep.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij was het doel altijd rond de 2k te komen (voor jongens). Maar ik kan me vergissenZouden ze het ergens in mijn dossier hebben staan?
It's funny
Wij deden als we buiten konden altijd Ultimate Frisbeequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
op de midelbare school had ik altijd een schurftige hekel aan gym....daar was ik echt goed in
Idem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
op de midelbare school had ik altijd een schurftige hekel aan gym....
Ik was 'niet sportief'. Ik zwom iedereen eruit en heb mensenlevens gered met m'n 'zwemkunsten', maar dat telde niet mee.
Eeuwige zesje.Ja doei.![]()
Shuttle Run vond ik wel cool. Ik vond de Cooper kutter. Ben nog een tijdje officieel scheidsrechter geweest bij voetbal. Moesten we verplicht 2400 meter halen. Lastig dat dat was!. Ik zit nu even te kijken, maar dat haalde ik een paar weken geleden tijdens de Ekiden bijna toen ik 5km moestMet mijn conditie is het nu dus beter dan toen ik 19 was
inderdaad zesje voor de moeite...de achten en negens waren alleen weg gelegd voor de Cooper test heldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem.
Ik was 'niet sportief'. Ik zwom iedereen eruit en heb mensenlevens gered met m'n 'zwemkunsten', maar dat telde niet mee.
Eeuwige zesje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij deden eigenlijk niks aan rennen. Alleen één keer per jaar de Cooper of de Shuttle...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad zesje voor de moeite...de achten en negens waren alleen weg gelegd voor de Cooper test helden
Het enige waar ik in uitblonk waren contact sporten,honkbal, dodgeball en apenkooi![]()
Zolang ik die eikels in mijn klas maar pijn aan kon doen was ik van de partij![]()
![]()
![]()
Geen zoenende mensen dit keer in de tt?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ja maar wij zijn nog van de generatie van kei, ik zeg keiharde disipline.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij deden eigenlijk niks aan rennen. Alleen één keer per jaar de Cooper of de Shuttle...
Eeuwige rondjes rond je gymzaal op de lagere school (nee, RD heeft nooit op de basisschool gezeten) waarbji de leraar met het tikken van een stok het tempo aangaf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh leuk onderwerp!
Gym was het enige vak op school waar ik hoge cijfers haalde. 1 keer na een weddenschap met mijn docent een 11 gekregen
En ik moest altijd de shuttle run test en de cooper test met de jongens meelopen omdat alle dames afhaakte zodra ze genoeg gelopen hadden voor een 5 behalve ik. dus nam het minder tijd in beslag als ik met de jongens mee deed
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Die zitten in het topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Geen zoenende mensen dit keer in de tt?![]()
Ooh maar op de basisschool deden wij dat ook!! Dat de juffrouw klapte op het tempo!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar wij zijn nog van de generatie van kei, ik zeg keiharde disipline.
Eeuwige rondjes rond je gymzaal op de lagere school (nee, RD heeft nooit op de basisschool gezeten) waarbji de leraar met het tikken van een stok het tempo aangafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja maar dat was nog te overzien een 5 kun je nog wel compenseren met wat 6 jes die ze dan voor turndingen kregen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef mosselmossel het volgende:
Maar dan hadden ze alsnog een onvoldoende! Een 5...
Ik snapte dat nooit want ik was echt bloedfanatiek.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik was altijd heel erg sportief dus daar haalde ik goede cijfers mee. Helaas was ik een plank en kon ik amper een koprol zodat die 4en alles omlaag trokken![]()
![]()
I feel your painquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
. Helaas was ik een plank en kon ik amper een koprol'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Och turnen, verschrikkelijk.Ik vond alleen hockey leuk, omdat ik daar onverwachts altijd best goed in was. Ik deed aan geen enkele sport, maar ik was meestal degene die doelpunten behaalde met rugby, voetbal en hockey op het buitenveld.
It's funny
zo direkt er maar even tussen uit knijpen...morgenrood....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, en de bal-helden en turn-helden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad zesje voor de moeite...de achten en negens waren alleen weg gelegd voor de Cooper test helden
Ik weet nog dat ik over zo'n hoge bok heen moest springen met zo'n springplank en dat ik zo bang was dat ik het wel deed (want het MOEST) maar me vastklampte aan de bok en er heel oncharment overheen vloog. En ik werd al zo gepest![]()
NOT HELPING.Ja doei.![]()
Ik kon wel paardrijden, maar dat deden we nooit met gym
Turnen vond ik zelf ook niet leuk. Alleen zwaaien in de ringen dat vind ik te gek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Nero22 het volgende:
Och turnen, verschrikkelijk.Ik vond alleen hockey leuk, omdat ik daar onverwachts altijd best goed in was. Ik deed aan geen enkele sport, maar ik was meestal degene die doelpunten behaalde met rugby, voetbal en hockey op het buitenveld.
Maar die dingen waar de meeste meisjes dan weer heel goed in waren kon ik echt niet!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Net zoals judoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kon wel paardrijden, maar dat deden we nooit met gymAltijd maar voetbal, dat eeuwige voetbal. Als ik niet wou voetballen moest ik met de chicks volleyballen of batmintonnen. Niet cool want die waren allemaal kleinzerig en bang voor alles wat richting hun vloog
![]()
![]()
![]()
Oh, en ik ben bang voor rollende en vliegende objecten die hard aankomen. Hockey, voetbal, handbal, bal, bal, bal...allemaal niets voor mij. Frisbee ook niet.
Oh wacht, Badminton! Dat vond ik wel leuk! En tennis! Maar da's 'anders'.Ja doei.![]()
Zie mijn postquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben bang voor rollende en vliegende objecten die hard aankomen. Hockey, voetbal, handbal, bal, bal, bal...allemaal niets voor mij. Frisbee ook niet.
Oh wacht, Badminton! Dat vond ik wel leuk! En tennis! Maar da's 'anders'.![]()
![]()
![]()
Ringzwaaien, supervet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Turnen vond ik zelf ook niet leuk. Alleen zwaaien in de ringen dat vind ik te gek.
Maar die dingen waar de meeste meisjes dan weer heel goed in waren kon ik echt niet!Soms hadden we ook een echte die-hard training. Had de gymleraar een heel parcour gemaakt met over zo'n grote mat klimmen, springen, over balken rennen, door die banden rennen etc. etc. Dat was ook wel vet.
![]()
O gawd, touwklimmen trouwens...
It's funny
En dan met een salto een afzwaai maken of een onvoldoende op gymquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ringzwaaien, supervet!Soms hadden we ook een echte die-hard training. Had de gymleraar een heel parcour gemaakt met over zo'n grote mat klimmen, springen, over balken rennen, door die banden rennen etc. etc. Dat was ook wel vet.
![]()
O gawd, touwklimmen trouwens...![]()
![]()
Apenkooienquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ringzwaaien, supervet!Soms hadden we ook een echte die-hard training. Had de gymleraar een heel parcour gemaakt met over zo'n grote mat klimmen, springen, over balken rennen, door die banden rennen etc. etc. Dat was ook wel vet.
![]()
O gawd, touwklimmen trouwens...
Ik was gek van balspellen, maar haatte basketbal. Wat een gruwelijke kutsport was dat, maar de gymleraar wilde altijd basket spelen. Nooit eens voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Net zoals judoAltijd maar voetbal, dat eeuwige voetbal. Als ik niet wou voetballen moest ik met de chicks volleyballen of batmintonnen. Niet cool want die waren allemaal kleinzerig en bang voor alles wat richting hun vloog
![]()
Basketballen zijn ook zo hard!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik was gek van balspellen, maar haatte basketbal. Wat een gruwelijke kutsport was dat, maar de gymleraar wilde altijd basket spelen. Nooit eens voetbal[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo ver ging het gelukkig nooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan met een salto een afzwaai maken of een onvoldoende op gymDat was ook vet, maar dat deden we alleen op de basisschool.quote:Ik kan me nog herinneren dat dat op een gegeven moment verboden werd op scholen omdat het te gevaarlijk zou zijn of zo. Gelukkig was dat "na mijn tijd".
It's funny
Hier ook alleen op de basisschool en alleen op de laatste dag van het schooljaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Nero22 het volgende:
Dat was ook vet, maar dat deden we alleen op de basisschool.Ik kan me nog herinneren dat dat op een gegeven moment verboden werd op scholen omdat het te gevaarlijk zou zijn of zo. Gelukkig was dat "na mijn tijd".
kan me ergens wel voorstellen dat dat niet meer mag. Ging behoorlijk hard vaak
maar goed, dat hoort ook, toch?
Teennagels verliezen door hockey
Alleen het zelfde geslacht blokken met korfbal snapte ik ook niet
(wat een kutsport trouwens, basketbal voor mietjes)
Elleboog de verkeerde kant op laten klappen
Elkaar KO kopstoten met voetbal
Het zou verboden moeten worden![]()
![]()
Apenkooien. Alleen in de laatste les voor de vakantieWas wel cool ja.
Koppen met voetbaldat heb ik ook nooit gesnapt.
Huuu..
Ik fiets, spin, zwem en ren wel gewoon.Ja doei.![]()
Ja precies ja. Ruige sport was dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier ook alleen op de basisschool en alleen op de laatste dag van het schooljaarkan me ergens wel voorstellen dat dat niet meer mag. Ging behoorlijk hard vaak
maar goed, dat hoort ook, toch?
En ach, van fouten/je polsen of enkels breken leer je. Tegenwoordig mag dat niet meer en dat maakt de jeugd te soft!
![]()
It's funny
Het machtigste was ''het vliegend tapijt''quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die dikke touwen door de zaal hangen met ijzeren palen er tussen, en dan zo'n dikke mat er op leggen.
En dan maar schommelen tot je het plafond raakte met een harde doffe klap.
Als de schoolinspectie dat gezien zou hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral die houten bankjes die glad werden van het zweet waren erg leuk jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier gewoon een stel gasten was is gaan apenkooien in de lokale gymzaal![]()
Jammer alleen dat de toestellen allemaal te klein zijn
Ho eens, ruig!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het machtigste was ''het vliegend tapijt''![]()
![]()
![]()
Die dikke touwen door de zaal hangen met ijzeren palen er tussen, en dan zo'n dikke mat er op leggen.
En dan maar schommelen tot je het plafond raakte met een harde doffe klap.
Als de schoolinspectie dat gezien zou hebben![]()
![]()
![]()
It's funny
quote:
grow some balls girly!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Joh. Vroeger toen ik zon bal probeerde te vangen ging het mis. Bal stopte precies op de vingerkootje van mijn middelvinger. Resultaat een afgescheurde pees. Het was echt krom als ik vinger recht hield. Dus ik loop met zo'n pokerface naar de gymleraar en zei tegen hem "er klopt hier iets niet!" waarna hij erop drukte van "dat hoort zo" toen ik later de pijn begon te voelen wist ik dat het goed mis was. Dus ik naar HA: moest dat ding gespalkt worden. Zat ik zo naar iedereen te wijzen met een gespalkte middelvingerquote:![]()
![]()
En 't was mijn schrijfhand nog wel..![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
I think notquote:
Gym
Trauma's voor m'n leven
Ik was ook niet sportief. Bang voor de bal, hoogtevrees (dus ringen en andere turndingen waren niet voor me weggelegd) en ook niet goed in atletiek.
Heb destijds wel vrijwillig de Bosloop (6,4 km) gelopen in de 3e. In de 1e en 2e was dat een hel, in de 3e liep ik m uit zonder wandelen
Een van de weinige voldoendes die ik niet alleen kreeg voor de moeite
Of een pols kneuzen en dat de gymlerares dan tegen je zegt (bloedmooi oostblok wijf trouwens): Tjah dat wordt niet aftrekken vanavond *knipoog*. De rest van de week kon ik niet stoppen met blozenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Joh. Vroeger toen ik zon bal probeerde te vangen ging het mis. Bal stopte precies op de vingerkootje van mijn middelvinger. Resultaat een afgescheurde pees. Het was echt krom als ik vinger recht hield. Dus ik loop met zo'n pokerface naar de gymleraar en zei tegen hem "er klopt hier iets niet!" waarna hij erop drukte van "dat hoort zo" toen ik later de pijn begon te voelen wist ik dat het goed mis was. Dus ik naar HA: moest dat ding gespalkt worden. Zat ik zo naar iedereen te wijzen met een gespalkte middelvinger![]()
![]()
En 't was mijn schrijfhand nog wel..![]()
.
![]()
![]()
Ahwwwquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
Gym
Trauma's voor m'n leven
Ik was ook niet sportief. Bang voor de bal, hoogtevrees (dus ringen en andere turndingen waren niet voor me weggelegd) en ook niet goed in atletiek.![]()
![]()
Omgquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of een pols kneuzen en dat de gymlerares dan tegen je zegt (bloedmooi oostblok wijf trouwens): Tjah dat wordt niet aftrekken vanavond *knipoog*. De rest van de week kon ik niet stoppen met blozen
Ik vind dat wel een beetje out of line, eigenlijk...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee joh, dat zou het pas zijn als een mannelijke docent zoiets zegt tegen meisjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omg
Ik vind dat wel een beetje out of line, eigenlijk...
It's funny
Gehehe. Vinger is nog steeds krom. Wel stuk minder maar goed... Beter dan 'te was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of een pols kneuzen en dat de gymlerares dan tegen je zegt (bloedmooi oostblok wijf trouwens): Tjah dat wordt niet aftrekken vanavond *knipoog*. De rest van de week kon ik niet stoppen met blozen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jarenlang gedanst (klassiek en later ook jazzballet, aerobics, streetdance), maar dat was geen sportquote:
Ik had er iig geen talent voor op school, dat was duidelijk
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou het pas zijn als een mannelijke docent zoiets zegt tegen meisjes.
Ieuw
Maar nu loop je hard!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jarenlang gedanst (klassiek en later ook jazzballet, aerobics, streetdance), maar dat was geen sport![]()
Bokspringen was kut. Vond dat eng met de trampoline enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
Gym
Trauma's voor m'n leven
Ik was ook niet sportief. Bang voor de bal, hoogtevrees (dus ringen en andere turndingen waren niet voor me weggelegd) en ook niet goed in atletiek.
Heb destijds wel vrijwillig de Bosloop (6,4 km) gelopen in de 3e. In de 1e en 2e was dat een hel, in de 3e liep ik m uit zonder wandelen
Een van de weinige voldoendes die ik niet alleen kreeg voor de moeite█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Volgens mij geldt aerobics en streetdance gewoon als sport of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jarenlang gedanst (klassiek en later ook jazzballet, aerobics, streetdance), maar dat was geen sportZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit. Het is niet voor niks dat mijn voorkeur naar blond en een oostblok accent uitgaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou het pas zijn als een mannelijke docent zoiets zegt tegen meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice juistquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jarenlang gedanst (klassiek en later ook jazzballet, aerobics, streetdance), maar dat was geen sport
Ik had er iig geen talent voor op school, dat was duidelijk![]()
, ik wou dat ik kon dansen
![]()
![]()
Ballet ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Volgens mij geldt aerobics en streetdance gewoon als sport of niet?
Maar zo werd dat niet gezien op school... Je was pas sportief als je goed was met gym
Ik heb stijldansles gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nice juist![]()
De 'vinger' grapjes kunnen wel achterwege gelaten worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Net heerlijk even gelopen, zit nu op les 5 van het schema en het gaat goedvandaag was het ook lekker loopweer
![]()
even mijn gedachten kunnen verzetten van moeilijke situaties hierWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat ik ook doe nu, sporten is altijd goedquote:
Van m'n 4e tot m'n 16e altijd gesport... Daarna met vlagen wel en niet. Hoop t vanaf nu weer jarenlang vol te houden
Ik kan ook niet dansen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nice juist![]()
. Als ik kan lijk ik net op Borat..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mooi!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Net heerlijk even gelopen, zit nu op les 5 van het schema en het gaat goedvandaag was het ook lekker loopweer
![]()
even mijn gedachten kunnen verzetten van moeilijke situaties hier█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
M'n bouw is er absoluut niet naarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nice juist![]()
maar goed
Ik heb wel ritmegevoel
Stijldansen ook 2 jaar gedaan
bij sportieve Oostblok vrouwen heb ik altijd een beetje dit beeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of een pols kneuzen en dat de gymlerares dan tegen je zegt (bloedmooi oostblok wijf trouwens): Tjah dat wordt niet aftrekken vanavond *knipoog*. De rest van de week kon ik niet stoppen met blozen
Ik zeg nogmaals halllllooooooooquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n bouw is er absoluut niet naarmaar goed
Ik heb wel ritmegevoel
Stijldansen ook 2 jaar gedaan![]()
![]()
Jij hier? Ik ook
![]()
![]()
OMG, dat is hèt moment dat ik naar bed ga!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij sportieve Oostblok vrouwen heb ik altijd een beetje dit beeld
[ afbeelding ]
Trusten allemaal!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dit. Maar dan minder ehhh muscle.![]()
1 bal.. dat is toch net niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Bokspringen durfde ik ook niet iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bokspringen was kut. Vond dat eng met de trampoline enzo.
Raar genoeg wel salto oefeningen aangedurfd. Trampoline --> dikke mat op een rij kasten... Eerst gewoon erop springen, daarna met koprol en later dus een salto.
Als ik er nu over nadenk...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dito
Geen hallloooooo voor mij, met mijn 5 jaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zeg nogmaals hallllloooooooo![]()
![]()
Jij hier? Ik ook
![]()
Ja goed, tijd om naar bed te gaan.
It's funny
Met het rek of touwen dacht ik altijd behoorlijk hoog te zitten met mijn hoogtevrees.. bleek dat ik net een halve meter boven de grond zatTja
![]()
Haiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zeg nogmaals hallllloooooooo![]()
![]()
Jij hier? Ik ook
Shame, ik heb dit beeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
i likequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Meer dit. Maar dan minder ehhh muscle.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoop t vanaf nu weer jarenlang vol te houden
Morgen misschien maar een topic over aanmakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bokspringen durfde ik ook niet idd
Raar genoeg wel salto oefeningen aangedurfd. Trampoline --> dikke mat op een rij kasten... Eerst gewoon erop springen, daarna met koprol en later dus een salto.
Als ik er nu over nadenk...![]()
In dit rijtje: Van een viaduct afspringen in een kanaal.![]()
![]()
Van dat oude mannetje daarachter?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Shame, ik heb dit beeld
[ afbeelding ]
deze dame, Heidi Krieger is door de voormalige DDR coaches jarenlang, onwetend, doping toe gediendquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OMG, dat is hèt moment dat ik naar bed ga!!
Trusten allemaal!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag, maar heb jij een map vol met al deze plaatjes/teksten?![]()
![]()
/hosselmosselmodus
Uiteraar Yuki, uiteraard. Ik zou niet naar andere vrouwen durven kijken dan naar jou.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
RD heeft de Berlijnse Muur en de DDR nog bewust mee gemaakt, vandaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Shame, ik heb dit beeld
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee hoor, google is your friendquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag, maar heb jij een map vol met al deze plaatjes/teksten?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Serieusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze dame, Heidi Krieger is door de voormalige DDR coaches jarenlang, onwetend, doping toe gediendDat is echt... nou ja fucked up.
Dan ga je toch helemaal kapot lijkt me ?![]()
No way!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Morgen misschien maar een topic over aanmaken![]()
In dit rijtje: Van een viaduct afspringen in een kanaal.
Wij hadden ook survivaltocht met school... Touwklimmen van een bruggetje af - boot in - onder brug door varen - touwklimmen brug weer op.
Ik heb geweigerd
Wat liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef mosselmossel het volgende:
/hosselmosselmodus
Uiteraar Yuki, uiteraard. Ik zou niet naar andere vrouwen durven kijken dan naar jou.
ach, dat was nu eenmaal de tijdgeest... Oost vs West.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
SerieusDat is echt... nou ja fucked up.
Weet nog dat we bij onze (katholieke) kerk elke zondag moesten bidden om er voor te zorgen dat de Russen niet binnen zouden vallen in mid jaren 70'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Damn...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach, dat was nu eenmaal de tijdgeest... Oost vs West.
Weet nog dat we bij onze (katholieke) kerk elke zondag moesten bidden om er voor te zorgen dat de Russen niet binnen zouden vallen in mid jaren 70
Ik ben blij dat ik het ijzeren gordijn niet bewust heb meegemaakt. Ik was nog geen 1,5 toen de muur viel.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mja. ze was ook niet de enige. Oost-Duitse sporters zagen er allemaal uit als The Terminator.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze dame, Heidi Krieger is door de voormalige DDR coaches jarenlang, onwetend, doping toe gediendZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klopt. En zij niet alleen. Heb er een keer een stuk over gelezen, voor m'n scriptiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze dame, Heidi Krieger is door de voormalige DDR coaches jarenlang, onwetend, doping toe gediendgeen nette praktijken
beetje opgeblazen spieren doet het wel goed bij de chickies jweetz hosseldemosselquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja. ze was ook niet de enige. Oost-Duitse sporters zagen er allemaal uit als The Terminator.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik hoop zulke angst nooit mee te hoeven makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach, dat was nu eenmaal de tijdgeest... Oost vs West.
Weet nog dat we bij onze (katholieke) kerk elke zondag moesten bidden om er voor te zorgen dat de Russen niet binnen zouden vallen in mid jaren 70![]()
![]()
In die tijd kregen mannen bij het kopen van een nieuw scheerapparaat volgens mij ook een gratis scheerapparaat voor de vrouw erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja. ze was ook niet de enige. Oost-Duitse sporters zagen er allemaal uit als The Terminator.![]()
de dame in kwestie was op een gegeven moment zo verward over haar sexualiteit vanwege de vele doping omdat ze er gewoon als man uit begon te zien dat ze later een sex operatie heeft ondergaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt. En zij niet alleen. Heb er een keer een stuk over gelezen, voor m'n scriptiegeen nette praktijken
Bizar hè. En verdrietig ook...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de dame in kwestie was op een gegeven moment zo verward over haar sexualiteit vanwege de vele doping omdat ze er gewoon als man uit begon te zien dat ze later een sex operatie heeft ondergaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
inderdaad, complete levens zjin er geruineerd voor het eer en glorie van het Vaderlandquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de dame in kwestie was op een gegeven moment zo verward over haar sexualiteit vanwege de vele doping omdat ze er gewoon als man uit begon te zien dat ze later een sex operatie heeft ondergaanMisschien een domme vraag he, maar dat effect is dus onomkeerbaar? Dus ook niet met ondersteuning met vrouwelijke hormonen ?
![]()
Bedtijd hier. Goed uitrusten voor m'n eerste loopgroeptraining morgendag lieve lopers
Denk het wel, maar dat duurt wel lang en veel knapper zul je er ook niet van worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Misschien een domme vraag he, maar dat effect is dus onomkeerbaar? Dus ook niet met ondersteuning met vrouwelijke hormonen ?
kan volgens mij wel maar eerst maken ze een man van haar en dan moet op een gegeven moment alles weer naar binnen gevouwen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Misschien een domme vraag he, maar dat effect is dus onomkeerbaar? Dus ook niet met ondersteuning met vrouwelijke hormonen ?
En ik denk dat je er geestelijk ook niet meer boven op kom'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk het laatste ja. Als je continu (jarenlang en kunstmatig) als een vent denkt, zal je geest daar uiteindelijk wel voor zwichtenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan volgens mij wel maar eerst maken ze een man van haar en dan moet op een gegeven moment alles weer naar binnen gevouwen worden.
En ik denk dat je er geestelijk ook niet meer boven op kom![]()
![]()
ik hou het denk ik gewoon maar bij mijn whey shakes.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mijn dag kan niet meer stuk..... radio2 aan het luisteren via de interwebz en Maywood op de radio
Jemig wat is ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
mijn dag kan niet meer stuk..... radio2 aan het luisteren via de interwebz en Maywood op de radio![]()
![]()
RIIIIIIIIIIOOOO DE JANEIROOOOOOOOOOOOOO RIO HOWOHOWOOHOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
mijn dag kan niet meer stuk..... radio2 aan het luisteren via de interwebz en Maywood op de radioZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
RIIIIIIIIIIOOOO DE JANEIROOOOOOOOOOOOOO RIO HOWOHOWOOHOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Nee Sexy. Dit zijn klassiekers die je tot in lengte van dagen moet eren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
zo, dat was een leuk loopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/72941378Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat was een leuk loopje.Wat een tempoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/72941378![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat was een leuk loopje.HopHop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/72941378
grappige kwoot van een toeschouwer (heb ik van horen en zeggen)quote:
Loopt ie met een stok in de reet?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Toeval! We hadden het net nog over het nieuwste model garmin, die je anaal moet inbrengen. Dus waarschijnlijk was je de stok vergeten dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
grappige kwoot van een toeschouwer (heb ik van horen en zeggen)
Loopt ie met een stok in de reet?![]()
Maar na zo'n uitspraak vlieg je zowaar nog harder toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Toeval! We hadden het net nog over het nieuwste model garmin, die je anaal moet inbrengen. Dus waarschijnlijk was je de stok vergeten dan.![]()
Maar na zo'n uitspraak vlieg je zowaar nog harder toch
meet hem net na op gmaps. en het parkoers is idd 30 à 40 meter te kort per ronde
naja, toch een toptijd... binnenkort maar eens evenaren ergens waar het wél 10k is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hebben we het niet over, jij hebt gewoon de 10k gevlogen, niet miepenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
meet hem net na op gmaps. en het parkoers is idd 30 à 40 meter te kort per ronde
naja, toch een toptijd... binnenkort maar eens evenaren ergens waar het wél 10k is![]()
![]()
zo, op endomondo de afstand aangepast.. ze adverteren toch dat het 10k is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hebben we het niet over, jij hebt gewoon de 10k gevlogen, niet miepen
of is dat wel heel rigoureus?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Tjah, misschien een mailtje sturen ofzo ? Geld terug vragen ? Vragen of je volgend jaar nog een extra rondje mag ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zo, op endomondo de afstand aangepast.. ze adverteren toch dat het 10k is?![]()
Hoe pas je op endomondo de afstand aan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zo, op endomondo de afstand aangepast.. ze adverteren toch dat het 10k is?
of is dat wel heel rigoureus?
ik kan dat niet vinden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
onder "edit"quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe pas je op endomondo de afstand aan?
ik kan dat niet vinden.
staat onder het overzichtje van je workout aan de rechterkantInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik wil het namelijk bij mijn Ekiden-wedstrijd doen, maar ik kan niet de afstand en de tijd zomaar aapassen. (wil ik, omdat ik iets te laat was met garmin indrukken en die mist 110 meter.)quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
onder "edit"
staat onder het overzichtje van je workout aan de rechterkantZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
gelukt?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
mooi
tijd om te gaan dromen van deze droomloop
Ecosia
truste allemaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
truste truste wat is dat nou!
hehe pfff moet nog de hele nacht!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nachtbrakers present!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:45 schreef winterstorm666 het volgende:
hehe pfff moet nog de hele nacht!![]()
pfff dat lastige vierdaagse dronkenvolk over de vloer!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
schuift aan om WS gezelschap te houdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:45 schreef winterstorm666 het volgende:
hehe pfff moet nog de hele nacht!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hier ookquote:
bijna half een 's middags'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
smakkelijk!
broodje roomkaas zalm. mm niet slecht om op een tankstation te werken.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
perks of the jobs!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:26 schreef winterstorm666 het volgende:
smakkelijk!
broodje roomkaas zalm. mm niet slecht om op een tankstation te werken.
hier een broodje met kaas denk ik en een glas melk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
is ook lekker!
pfff de mensen blijven maar komen.
ksssst wegwezen!!!
morgen rustdag en dan vrijdag of een lange duurloop of een korte heuveltraining.
ik ben er nog niet overuit.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
maak er dan gewoon een lange heuveltraining van
hahaha om je me dan opvegen???
wil wel wat heuveltraining erin mengen.
ik heb hier wel zandheuvels in de buurt of ik pak een stuk van de zevenheuvelenweg,home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dank je!quote:
Nu alleen hopen dat het niet hoost tussen half 7 en 9 vanavond
Het zijn van die buien, dus gewoon gaan
Zag trouwens dat het mooi weer wordt dit weekendFietsweekend!!!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ondanks wat tegenzin gisteravond toch nog maar even die snelheidstraining gedaan. Ik ben blij dat het maar 2x 1600 meter vlammen was, want weet niet of ik een 3e keer wel vol had gehouden... Maar ik wordt beter in het inschatten van mijn snelheidIk moest 6 min 10 lopen op die mijl en liep de eerste keer echt zo rond die tijd en de tweede keer zelfs rond de 6 minuten, al had ik dat niet verwacht, want ik zat er echt helemaal doorheen...
Hartslag zal bij mij zn max hebben rond de 175 denk ik, want hoger dan 167 haalde ik niet gister...
http://www.endomondo.com/workouts/72916656<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ga ook maar eens aan de arbeidGelukkig beschikking over internet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
We have good job, yes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:48 schreef Maraca het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de arbeidGelukkig beschikking over internet
ik heb zowaar spierpijn van gister
Ecosia
terug van duurloop...man, wat gaat het deze week fantastisch!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi zo, lekker vasthouden dan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van duurloop...man, wat gaat het deze week fantastisch!Ook lekker bezig danquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ga ik ook proberen MD, het gaat gewoon erg makkelijk deze week'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
morgen nog een rondje in de urban jungle van Auckland en dan een paar daagjes rust'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi zo, lekker vasthouden dan!
[..]
Ook lekker bezig danquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat was een leuk loopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/72941378
Ecosia
Had ik gezien, welkom in de club waarbij de PR op de 10 km met een 4 begintquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Tx, op naar de 3quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had ik gezien, welkom in de club waarbij de PR op de 10 km met een 4 begint
Ecosia
Mietjes! Bij mij begint-ie met een 1!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had ik gezien, welkom in de club waarbij de PR op de 10 km met een 4 begintZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
1 uur en nog wat minuten??quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mietjes! Bij mij begint-ie met een 1!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mietjes! Bij mij begint-ie met een 1!Dan begint ie met een 6 of hoger
Ook al hoost het, ik ga sowiesoquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Het zijn van die buien, dus gewoon gaanMaar iets droger zou lekkerder zijn
Mogguh Hoss... euh, mosselquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:45 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge ladies! Keihard werken vanmorgen, omdat ik gisteren verzaakte!
Hier ook good job trouwens. Rustig, dus kan een beetje hier rondhangen tussendoor. Verder zometeen training van een uur en nog een uur coaching vanmiddag.
Afwisseling ftw!
Succes! Ik ga niet vandaag. Ga morgenochtend. Vandaag werken en vanavond pannenkoeken eten bij vrienden van mequote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef Yuki het volgende:
Hier ook good job trouwens. Rustig, dus kan een beetje hier rondhangen tussendoor. Verder zometeen training van een uur en nog een uur coaching vanmiddag.
Afwisseling ftw!
nog niet he??!! 9.66km is nog geen 10km.... die laatste 340m moeten dan in 40sec..quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had ik gezien, welkom in de club waarbij de PR op de 10 km met een 4 begint
Hier niet... jammerquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Drassss het volgende:
Allememachies ik zie de zon zelfs schijnenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Pff vanmorgen niet gelopen, het is nog wel mijn vaste dag!![]()
Heb wat last van mijn schenen gekregen na de laatste 2 keren lopen dus maar wat extra rust ingepland. Gister ook maar niet naar Zumba gegaan want dat gespring helpt vast ook niet.
Zumba heeft nu zomerstop dus heb ik mooi een aantal weken extra rust tussen de loopdagen!
Vind het echt stom om te moeten afwijken van mijn normale schemaMaar goed ik ga ervanuit dat ik morgen of van t weekend gewoon weer kan!
![]()
![]()
Waar, waar? Ik zie niks?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Drassss het volgende:
Allememachies ik zie de zon zelfs schijnen![]()
Hoe vaak loop je normaal gesproken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef gcjoel het volgende:
Pff vanmorgen niet gelopen, het is nog wel mijn vaste dag!![]()
Heb wat last van mijn schenen gekregen na de laatste 2 keren lopen dus maar wat extra rust ingepland. Gister ook maar niet naar Zumba gegaan want dat gespring helpt vast ook niet.
Zumba heeft nu zomerstop dus heb ik mooi een aantal weken extra rust tussen de loopdagen!
Vind het echt stom om te moeten afwijken van mijn normale schemaMaar goed ik ga ervanuit dat ik morgen of van t weekend gewoon weer kan!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
3x in de week, ben nu net in week 3 van Renate 5-10kmquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe vaak loop je normaal gesproken?
Ik denk dat het komt doordat ik te hard heb gelopen. Vrijdag wedstrijd gehad en dus harder dan normaal gelopen en toen zondag een climaxloop waarbij ik de laatste minuten echt te hard heb gelopen.![]()
Ah ja dat klinkt wel aannemelijk! Hoop dat het snel beter gaat!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
3x in de week, ben nu net in week 3 van Renate 5-10km
Ik denk dat het komt doordat ik te hard heb gelopen. Vrijdag wedstrijd gehad en dus harder dan normaal gelopen en toen zondag een climaxloop waarbij ik de laatste minuten echt te hard heb gelopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dan moet ie minimaal 5.00/km lopen en das niet het geval met 5.06/km /autistquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had ik gezien, welkom in de club waarbij de PR op de 10 km met een 4 begintIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Das waar... maar het was een wedstrijd over 10 km, dus ik geef m het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog niet he??!! 9.66km is nog geen 10km.... die laatste 340m moeten dan in 40sec..
ja oke, mijn HM was volgens mijn garmin ook iets te kort en als het een wedstrijd was dan neem ik aan dat het ook echt 10km wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar... maar het was een wedstrijd over 10 km, dus ik geef m het voordeel van de twijfel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
proef ik in dat laatste woordje een beetje frustratie dat je nog geen deel uitmaak van deze elite groep Slacker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan moet ie minimaal 5.00/km lopen en das niet het geval met 5.06/km /autist
Bij een wedstrijd geloof ik sowieso de officiële tijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja oke, mijn HM was volgens mijn garmin ook iets te kort en als het een wedstrijd was dan neem ik aan dat het ook echt 10km was![]()
aangezien de officiële tijd tot nu toe elke keer sneller was dan mijn eigen gemeten tijd
GMTAquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
proef ik in dat laatste woordje een beetje frustratie dat je nog geen deel uitmaak van deze elite groep Slacker?
hoeveel maten zijn jullie hardloopschoenen groter dan je normale? en hoe weet ik wat de goede maat is, een duimpje tussen je voet en achterkant van je schoen? Ben in het buitenland dus runnersworld etc is geen optie![]()
1 tot 1.5 ongeveer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef apenkont het volgende:
hoeveel maten zijn jullie hardloopschoenen groter dan je normale? en hoe weet ik wat de goede maat is, een duimpje tussen je voet en achterkant van je schoen? Ben in het buitenland dus runnersworld etc is geen optie![]()
bij mij zijn ze een maat groter
maar in het buitenland zijn er toch ook vast hardloopzaken?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar hebben ze toch ook wel runshops dunkt me?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef apenkont het volgende:
hoeveel maten zijn jullie hardloopschoenen groter dan je normale? en hoe weet ik wat de goede maat is, een duimpje tussen je voet en achterkant van je schoen? Ben in het buitenland dus runnersworld etc is geen optie█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Maar goed net gelopen. Ging goed. Les 12. Wel leuk om te zien dat ik vooruit ga.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Anders zou je niet gelopen hebben toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar goed net gelopen. Ging goed. Les 12. Wel leuk om te zien dat ik vooruit ga.
/flauw![]()
![]()
vooruitgang is altijd lekker en motiverend, ook al gaat het maar met secondes op een bepaalde afstandquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Euh, niet...? En je schoenen moeten gewoon goed aansluiten, dus geen ruimte overlaten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef apenkont het volgende:
hoeveel maten zijn jullie hardloopschoenen groter dan je normale? en hoe weet ik wat de goede maat is, een duimpje tussen je voet en achterkant van je schoen? Ben in het buitenland dus runnersworld etc is geen optie♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Haha. Klopt wel. Maar ik bedoel ook echt de les volgen he. Dus niet zomaar wandelen als je eigenlijk moet lopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Anders zou je niet gelopen hebben toch?
/flauw
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik heb het probleem dat mijn linkervoet een halve maat groter is dan de rechter dus in mijn rechterschoen zit meer ruimte..
ze wilden me geen maat 2 verschillende schoenen verkopen, flauw'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toen ik bij Run2day was werd nadrukkelijk gezegd dat bij het hardlopen je voeten langzaam uitzetten. Daarom is het verstandig om een maatje groter te pakken om het knellen te voorkomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, niet...? En je schoenen moeten gewoon goed aansluiten, dus geen ruimte overlaten.![]()
![]()
Ja, dat zeiden ze bij Run2Day bij mij ook. Een maatje groter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toen ik bij Run2day was werd nadrukkelijk gezegd dat bij het hardlopen je voeten langzaam uitzetten. Daarom is het verstandig om een maatje groter te pakken om het knellen te voorkomenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
bijna niemand spreekt engels, en het openbaar vervoer hier is nog een doolhof voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
bij mij zijn ze een maat groter
maar in het buitenland zijn er toch ook vast hardloopzaken?![]()
![]()
Gisteren nog even stukje gelopen
Had mn GT-800 bij me, hier het resultaat:
http://www.a-trip.com/tracks/view/109261
Was mn 3e rondje hardlopen sinds jaren
Wil het nu minimaal 2x per week gaan doen.You know what i mean...![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toen ik bij Run2day was werd nadrukkelijk gezegd dat bij het hardlopen je voeten langzaam uitzetten. Daarom is het verstandig om een maatje groter te pakken om het knellen te voorkomenIk kreeg gewoon een maatje 41. Hooguit 41,5. Ze zeiden bij RW bij mij juist dat de schoen goed moet aansluiten. Geen ruimte om te schuiven, niet knellen. En ze lopen perfect, dus ben het wel met ze eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze bij Run2Day bij mij ook. Een maatje groter.
@ apenkont (die username): waarom moet je je schoenen in het buitenland kopen? Ben je op vakantie of woon je daar?
goed begin Jolletje...rustig tempo en niet al te ver., we hebben er genoeg gezien hier die te hard van stapel liepen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:57 schreef jolletje het volgende:
Gisteren nog even stukje gelopen
Had mn GT-800 bij me, hier het resultaat:
http://www.a-trip.com/tracks/view/109261
Was mn 3e rondje hardlopen sinds jaren
Wil het nu minimaal 2x per week gaan doen.
hardlopers zijn..... vul zelf maar in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn hardloopschoenen zijn maat 42. Mijn eigen maat is 40,5. Dat werd mij zo aanbevolen en aangemeten in de winkel bij het passen. En ik moet zeggen, ik loop heerlijk op mijn schoenen, heb nooit pijn of blaren, terwijl ik in andere schoenen heel snel blaren krijg. Het is ook niet dat de schoenen niet aangesloten zitten, er is alleen net wat meer ruimte bij je tenen en zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef apenkont het volgende:
ik moet zeggen dat ik er een geen probleem van ondervind dat mijn schoenen groter zijn dan mijn gewone schoenen, maar ik heb mijn veters wel altijd behoorlijk strak zitten...loopt voor mij het lekkerste'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vind je dat niet teveel knellen? Als ik dat doe dan knelt het teveel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik moet zeggen dat ik er een geen probleem van ondervind dat mijn schoenen groter zijn dan mijn gewone schoenen, maar ik heb mijn veters wel altijd behoorlijk strak zitten...loopt voor mij het lekkerste█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
nee, het kan mij eigenlijk niet strak genoeg, maar dat is natuurlijk iets persoonlijksquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vind je dat niet teveel knellen? Als ik dat doe dan knelt het teveel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, het kan mij eigenlijk niet strak genoeg, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
oke, bedtijd hier....paar dagen er tussen uit dus ik zou zeggen...tot zondag allemaal![]()
en alvast een paar mooie loopdagen toegewenst'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Slaap zequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, bedtijd hier....paar dagen er tussen uit dus ik zou zeggen...tot zondag allemaal![]()
en alvast een paar mooie loopdagen toegewensten bedankt! Veel plezier(?)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
gaat lukken hoor, 3 dagen partijcongres....misschien niet iedereen's cup of tea maar ik ben een political junkie dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Slaap zeen bedankt! Veel plezier(?)
Veel plezier in Auckland!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
en alvast een paar mooie loopdagen toegewenstIt's funny
spoilsportquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog niet he??!! 9.66km is nog geen 10km.... die laatste 340m moeten dan in 40sec..
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: