remlof en Lompehork gaan ruilen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
remlof gaat vanaf nu DIG modden en LompeHork vult zijn plek in op ONZ.
Veel plezier heren!
Tellen dictators ook mee? (we doen in principe immers hetzelfde)quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef smegmanus het volgende:
Hork moet nog bukken voor de vaste ONZ crew.
En bier halen.
Hoezo, wil je ook graag van achter genomen worden dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tellen dictators ook mee? (we doen in principe immers hetzelfde)
Ja, ik moest eerst stage lopen in DIG.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef SuperwormJim het volgende:
LompeHork was nog geen ONZ-mod? Wtf, mijn beeld van LH
quote:
Tijd voor 'n apart forum voor 'm. Waar alleen hij kan posten, modden en lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het ook een jostie, maargoed, veel meer kun je er niet van maken.
Welnee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Blester het volgende:
LompeHork krijgt het nu wel een stuk drukker dan bij DIG denk ik zo.
Dat hoort zo! Jeweet.quote:
Ja, omdat ervaring.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Blester het volgende:
LompeHork krijgt het nu wel een stuk drukker dan bij DIG denk ik zo.
Ik heb goddomme al die tijd gedacht dat je gewoon mod was in ONZ. Ik vond het al vreemd dat je zo veel mee postte in baggertopics zonder ze te sluiten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moest eerst stage lopen in DIG.
HOR of LOMquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tijd voor 'n apart forum voor 'm. Waar alleen hij kan posten, modden en lezen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ook graag van achter genomen worden dan?
Onderkoffer enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb goddomme al die tijd gedacht dat je gewoon mod was in ONZ. Ik vond het al vreemd dat je zo veel mee postte in baggertopics zonder ze te sluiten.
Moest ik wat in bedwang houden dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Fopje het volgende:
Ben benieuwd of jij de ONZ-bende beter in bedwang kan houden
Ik kan maar 3 dagen weg, kreeg niet meer centjes van het UWVquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat smeg, patje, en ik morgen 'opeens' op vakantie zijn.
Ik ook niet. Als ze die bijstand nou eens meer maakte gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kan maar 3 dagen weg, kreeg niet meer centjes van het UWV
Maakt niet uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat smeg, patje, en ik morgen 'opeens' op vakantie zijn.
Keihard fappen en mooie dingen doen, ook puzzel ik graag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is je partijprogramma en wat ben je allemaal van plan met ONZ, LH?
Is dit een probleem of een pre?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ook graag van achter genomen worden dan?
Kan beide zijn.quote:
Veel plezier dan maar met lompehorkquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef smegmanus het volgende:
Hork moet nog bukken voor de vaste ONZ crew.
En bier halen.
Als jij nou ook mod zou worden kunnen we jou ook snoeihard in je arie batsen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar met lompehork
Modception.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Jammer van Remlof. Bazenmod.
Hork ook, dus ook weer niet jammer.confusion.
Gefeliciteerd Hork
Verdomme, moest het daar een mod voor zijn dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als jij nou ook mod zou worden kunnen we jou ook snoeihard in je arie batsen.
quote:
Klinkt als een serieus orgiequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Er is soms nog wel eens wat topicdiaree jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest ik wat in bedwang houden dan?
Sinds wanneer is iemand snoeihard in z'n achteringang nemen een orgie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Klinkt als een serieus orgie
Happens. Geen idee of ik ze allemaal al heb verzameld, maar als het gaat jeuken straks heb ik dus een nieuwe aanwinst?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu nog jeuk van mijn ontgroening. Maar het was dan ook een lastige infectie ik weet niet waar Smeg zijn slang allemaal gestoken heeft.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Na ROLluiken nu ook een HORdeurenforum!
Sinds vandaagquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand snoeihard in z'n achteringang nemen een orgie?
Bedankt man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb er even een sticky van gemaakt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb er even een sticky van gemaakt.
Zelfs als je genomen zou worden door een compleet elftal zou dat voor jou geen orgie zijn maar een gewone woensdagavond.quote:
Is murp weg dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
En waarom dan welquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelfs als je genomen zou worden door een compleet elftal zou dat voor jou geen orgie zijn maar een gewone woensdagavond.
Geen idee. Het is je woensdagavond-hobby? Je hebt het geld nodig? Zeg 't maar.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelfs als je genomen zou worden door een compleet elftal zou dat voor jou geen orgie zijn maar een gewone woensdagavond.
Geen tijd voor en ik hou niet van ballenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Het is je woensdagavond-hobby? Je hebt het geld nodig? Zeg 't maar.
Je mag ONZ verlaten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Zolder het volgende:
Mag ik het ONZ team ook komen versterken?
Oh ja, want dat gebeurt nooit bij een nieuwe ONZ modquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Wat was je eerste slotje? En hoeveel heb je er al gezet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik al lang gehad man. Mijn zenuwen, wat is deze?
Weet ik het, dat is vast ergens in ROO geweest, vorig jaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat was je eerste slotje? En hoeveel heb je er al gezet?
Ik bedoel in ONZ natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik het, dat is vast ergens in ROO geweest, vorig jaar
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuurquote:
Neuh, harder zoeken, als ROO-mod heb ik ook wel ergens een ONZ-topic geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuur
Die?
GRAPJE.
If you're not with me
Dan was het die.
Mijn topic was de eerstequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuur
Die?
GRAPJE.
If you're not with me
Dan was het die.
Dat telt verdikkeme niet jaaa, nu ben je officieel een ONZ-mod, daarvoor niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, harder zoeken, als ROO-mod heb ik ook wel ergens een ONZ-topic gesloten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat telt verdikkeme niet jaaa, nu ben je officieel een ONZ-mod, daarvoor niet.Basta.
Helaas, het was deze dan: Knappe boi gezocht om te ontmaagdenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik vind de UI's van LompeHork eigenlijk bestwel cool
Mijne is coolerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik vind de UI's van LompeHork eigenlijk bestwel cool
Die van jou ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
De jouwe kijkt zo raar opzij.
WTF heb jij nou weer voor UI?quote:
Mag ik één UI?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
Gaan we het hier nou ook al over UI's hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
maar leuk hoor LH, nog een reden voor mij om hier weg te blijvenEn blijf weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een oude foto dan.quote:
Ja, IK hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef Tmaatje het volgende:
Lompe, JIJ hier?? Ik wens je veel sterkte met het gespuis hier...
Daar heb ik geen succes voor nodig, enkel mijn zweep, komt in orde baas!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:32 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Succes met mij onder bedwang te houden
Helpquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar heb ik geen succes voor nodig, enkel mijn zweep, komt in orde baas!
Het zijn stiekem allemaal schatjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Veel plezier in ONZ LHGeef ze van katoen, die boefjes.
Dan pas je prima hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het zijn stiekem allemaal schatjes
Oww je bedoelt een steenpuist?! Die zijn veel pijnlijker en blijven veeeeeeeeeeeeeel langer zitten..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, wel een volhardende etter, het is net een ongewenste puist.
Ja dat ja! Echt een naar ventje is hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Oww je bedoelt een steenpuist?! Die zijn veel pijnlijker en blijven veeeeeeeeeeeeeel langer zitten..
Ik en kwaliteitquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
Gaat lukken, maar je mag ook gewoon kwaliteit maken
pssst Oer... username...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen.
STEEN! Een hele grote.
Christquote:ONZ proudly presents: 4 mods 1 dolfijn, the movie.
Starring: 'Strakke naat' LompeHork, 'Vuistprins' Patje één negen acht zeven, 'Droog in de kakker' Smegmanus, '180 slagen p/m.' Oerbeer.
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Welkom LompeHork.
[..]
Wel een oude foto dan.
Ik heb nog wel een schouder voor je waar je af en toe kan uithuilen en sommige users kan vergallen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb helemaal niets nodig.
Behalve mijn portie spareribs zo nu en dan!
Sobersoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schouder voor je waar je af en toe kan uithuilen en sommige users kan vergallen.
Gewoon ons geheimpje
Ik ben de brenger van licht in de duisternis.quote:
Voor wat licht mag je m'n zaklamp wel lenenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben de brenger van licht in de duisternis.
Nee, dat dan weer niet. Maar ik kan het hopelijk wel aangenamer maken voor iedereen.
Ik heb ook zo'n lamp maar die geeft geen lichtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Voor wat licht mag je m'n zaklamp wel lenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |