Oh ja, want dat gebeurt nooit bij een nieuwe ONZ modquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat smeg, patje, en ik morgen 'opeens' op vakantie zijn.
Wat was je eerste slotje? En hoeveel heb je er al gezet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik al lang gehad man. Mijn zenuwen, wat is deze?
Weet ik het, dat is vast ergens in ROO geweest, vorig jaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat was je eerste slotje? En hoeveel heb je er al gezet?
Ik bedoel in ONZ natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik het, dat is vast ergens in ROO geweest, vorig jaar
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuurquote:
Neuh, harder zoeken, als ROO-mod heb ik ook wel ergens een ONZ-topic geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuur
Die?
GRAPJE.
If you're not with me
Dan was het die.
Mijn topic was de eerstequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuur
Die?
GRAPJE.
If you're not with me
Dan was het die.
Dat telt verdikkeme niet jaaa, nu ben je officieel een ONZ-mod, daarvoor niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, harder zoeken, als ROO-mod heb ik ook wel ergens een ONZ-topic gesloten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat telt verdikkeme niet jaaa, nu ben je officieel een ONZ-mod, daarvoor niet.Basta.
Helaas, het was deze dan: Knappe boi gezocht om te ontmaagdenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik vind de UI's van LompeHork eigenlijk bestwel cool
Mijne is coolerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik vind de UI's van LompeHork eigenlijk bestwel cool
Die van jou ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
De jouwe kijkt zo raar opzij.
WTF heb jij nou weer voor UI?quote:
Mag ik één UI?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
Gaan we het hier nou ook al over UI's hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
maar leuk hoor LH, nog een reden voor mij om hier weg te blijvenEn blijf weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |