quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb er even een sticky van gemaakt.
Zelfs als je genomen zou worden door een compleet elftal zou dat voor jou geen orgie zijn maar een gewone woensdagavond.quote:
Is murp weg dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat smeg, patje, en ik morgen 'opeens' op vakantie zijn.
En waarom dan welquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelfs als je genomen zou worden door een compleet elftal zou dat voor jou geen orgie zijn maar een gewone woensdagavond.
Geen idee. Het is je woensdagavond-hobby? Je hebt het geld nodig? Zeg 't maar.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelfs als je genomen zou worden door een compleet elftal zou dat voor jou geen orgie zijn maar een gewone woensdagavond.
Geen tijd voor en ik hou niet van ballenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Het is je woensdagavond-hobby? Je hebt het geld nodig? Zeg 't maar.
Je mag ONZ verlaten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Zolder het volgende:
Mag ik het ONZ team ook komen versterken?
Oh ja, want dat gebeurt nooit bij een nieuwe ONZ modquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat smeg, patje, en ik morgen 'opeens' op vakantie zijn.
Wat was je eerste slotje? En hoeveel heb je er al gezet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik al lang gehad man. Mijn zenuwen, wat is deze?
Weet ik het, dat is vast ergens in ROO geweest, vorig jaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat was je eerste slotje? En hoeveel heb je er al gezet?
Ik bedoel in ONZ natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik het, dat is vast ergens in ROO geweest, vorig jaar
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuurquote:
Neuh, harder zoeken, als ROO-mod heb ik ook wel ergens een ONZ-topic geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuur
Die?
GRAPJE.
If you're not with me
Dan was het die.
Mijn topic was de eerstequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gay-phone opladen met milieuvervuilend vuur
Die?
GRAPJE.
If you're not with me
Dan was het die.
Dat telt verdikkeme niet jaaa, nu ben je officieel een ONZ-mod, daarvoor niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, harder zoeken, als ROO-mod heb ik ook wel ergens een ONZ-topic gesloten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat telt verdikkeme niet jaaa, nu ben je officieel een ONZ-mod, daarvoor niet.Basta.
Helaas, het was deze dan: Knappe boi gezocht om te ontmaagdenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik vind de UI's van LompeHork eigenlijk bestwel cool
Mijne is coolerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik vind de UI's van LompeHork eigenlijk bestwel cool
Die van jou ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
De jouwe kijkt zo raar opzij.
WTF heb jij nou weer voor UI?quote:
Mag ik één UI?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
Gaan we het hier nou ook al over UI's hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |