remlof en Lompehork gaan ruilen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
remlof gaat vanaf nu DIG modden en LompeHork vult zijn plek in op ONZ.
Veel plezier heren!
Tellen dictators ook mee? (we doen in principe immers hetzelfde)quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef smegmanus het volgende:
Hork moet nog bukken voor de vaste ONZ crew.
En bier halen.
Hoezo, wil je ook graag van achter genomen worden dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tellen dictators ook mee? (we doen in principe immers hetzelfde)
Ja, ik moest eerst stage lopen in DIG.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef SuperwormJim het volgende:
LompeHork was nog geen ONZ-mod? Wtf, mijn beeld van LH
quote:
Tijd voor 'n apart forum voor 'm. Waar alleen hij kan posten, modden en lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het ook een jostie, maargoed, veel meer kun je er niet van maken.
Welnee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Blester het volgende:
LompeHork krijgt het nu wel een stuk drukker dan bij DIG denk ik zo.
Dat hoort zo! Jeweet.quote:
Ja, omdat ervaring.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Blester het volgende:
LompeHork krijgt het nu wel een stuk drukker dan bij DIG denk ik zo.
Ik heb goddomme al die tijd gedacht dat je gewoon mod was in ONZ. Ik vond het al vreemd dat je zo veel mee postte in baggertopics zonder ze te sluiten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moest eerst stage lopen in DIG.
HOR of LOMquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tijd voor 'n apart forum voor 'm. Waar alleen hij kan posten, modden en lezen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ook graag van achter genomen worden dan?
Onderkoffer enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb goddomme al die tijd gedacht dat je gewoon mod was in ONZ. Ik vond het al vreemd dat je zo veel mee postte in baggertopics zonder ze te sluiten.
Moest ik wat in bedwang houden dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Fopje het volgende:
Ben benieuwd of jij de ONZ-bende beter in bedwang kan houden
Ik kan maar 3 dagen weg, kreeg niet meer centjes van het UWVquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat smeg, patje, en ik morgen 'opeens' op vakantie zijn.
Ik ook niet. Als ze die bijstand nou eens meer maakte gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kan maar 3 dagen weg, kreeg niet meer centjes van het UWV
Maakt niet uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef Oerbeer het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat smeg, patje, en ik morgen 'opeens' op vakantie zijn.
Keihard fappen en mooie dingen doen, ook puzzel ik graag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is je partijprogramma en wat ben je allemaal van plan met ONZ, LH?
Is dit een probleem of een pre?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ook graag van achter genomen worden dan?
Kan beide zijn.quote:
Veel plezier dan maar met lompehorkquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef smegmanus het volgende:
Hork moet nog bukken voor de vaste ONZ crew.
En bier halen.
Als jij nou ook mod zou worden kunnen we jou ook snoeihard in je arie batsen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar met lompehork
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |