Kan ik mij helemaal niet herinnerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)pions_League#Group_D
Laatste seizoen CL van PSV.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik mij helemaal niet herinnerenDat is wel triest zeg
Ah oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het komt doordat Tong hier heeft gepost
Ik wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs poepon is meer volwassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflak
ERnstiger is dat er slechts 1 nl-team bijzatquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is nog te betwijfelen..quote:
ik had het gister ook opeens, nu weer wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Fijn, mijn boxjes beginnen opeens te kraken............
PSV had toen toch een punt meer dan de wereldtopper waar Kuyt nu speelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)pions_League#Group_D
Even wodka over heen doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Fijn, mijn boxjes beginnen opeens te kraken............
Dat is al 10 jaar zo voor mijn gevoel met Ajax 2 jaar terug als uitzonderingquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ERnstiger is dat er slechts 1 nl-team bijzat
Koevermans alle doelpunten voor PSV gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)_group_stage#Group_D
Alleen winst tegen Marseille
idd 4 goals zie ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koevermans alle doelpunten voor PSV gemaakt.
Ruudje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de laatste topscorer in de CL geweest met Nederlandse nationaliteit?
Denk van Nistelrooy. Had er toch ooit 10 ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dameselftal van Ajax is niet verkeerdquote:
Van Nistelrooy?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was je voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk van Nistelrooy. Had er toch ooit 10 ofzo?
12 zelfs in 2002/2003quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk van Nistelrooy. Had er toch ooit 10 ofzo?
poeponquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
zelfs verbeteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan gaat Messi heel arrogant hem evenaren
Een jaar lang PSV zien domineren en slachten? Niet echt..quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet gewoon dat iedereen hier snakt naar het nieuwe voetbalseizoen
Kijk ik best naar uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een jaar lang PSV zien domineren en slachten? Niet echt..
Maak je maar zorgen om twente met Stief McClarenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
twente is leeg gekochtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Jong wordt vervangen door Luc Kastanje. Ola John door Dusan Tadic. En Steve McClaren door clown Bassie. Alles komt goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
twente is leeg gekochtZijn er al versterkingen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Jong wordt vervangen door Luc Kastanje. Ola John door Dusan Tadic. En Steve McClaren door clown Bassie. Alles komt goed.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Jong wordt vervangen door Luc Kastanje. Ola John door Dusan Tadic. En Steve McClaren door clown Bassie. Alles komt goed.
Al die top gesprekken voor niets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier verder. Ik denk dat de reeks dan weer werkt.
Hahahquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En de laatste Nederlandse topscorer was Aad Koudijzer. Dat was '68/'69 als ik me niet vergis.
[ afbeelding ]
Ik fix wat jullie hebben veroorzaaktquote:
Smelten te snel. Is lastig bij het barbecueën bijv.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie die vork ook zo mooi?
Ik zal ze laten mergen als dat nog kan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Morph, doe dan dat andere topic in de reeks en haal deze eruit
Ok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal ze laten mergen als dat nog kan.
Ja euh.. zomaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom haat je op het nuttigste schepsel van FOK! ?
Kom op, geef hem tenminste het gevoel dat hij welkom is. In tegenstelling tot anderen moeten we eens mensen met respect behandelen. Zoals die nieuwe jongen; Guitarist.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, zelfde reden waarom andere elkaar haten hier.
Respect moet je verdienen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, geef hem tenminste het gevoel dat hij welkom is. In tegenstelling tot anderen moeten we eens mensen met respect behandelen. Zoals die nieuwe jongen; Guitarist.![]()
Ik heb geleerd dat dat dus niet zo is. Vertrouwen moet je verdienen, respect krijg/toon je per default maar kun je wél verliezenquote:
Altijd. Niemand hier verdient mijn respect. Nah, alleen HMF. Dat is de baas der bazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als iemand met een hoge status? Of ben je dan bevoordeeld?
Echt buitenwereld of Google streetview?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Even knallen en dan de buitenwereld in.
Echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt buitenwereld of Google streetview?
Ik wil het best een keer herhalen als je hier gewoon bent?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.
Hey onze SC-Bouncer is er!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil het best een keer herhalen als je hier gewoon bent?
Herhalingen zijn nooit leuk. Ook niet met voetbalwedstrijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh ik had een paar posts geleden jou genomineerd als eerste SC-Bouncer. Dit ivm jouw usericonquote:
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEETquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ik had een paar posts geleden jou genomineerd als eerste SC-Bouncer. Dit ivm jouw usericon
En sommigen aan de deur al weigerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEET
Zij komt je helpen als het uit de hand looptquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen probleem. Dus met andere woorden? Ik mag iedereen er uit flikkeren die zich misdraagt? SWEET
Lekkerquote:
WTF wat is dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij komt je helpen als het uit de hand loopt
[ afbeelding ]
Ik ga even douchen. Daarna misschien wel even een lijstje maken met mensen die niet binnen mogen komen.quote:
Rens moet deze post lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Is dat een karikatuur van Eva Mendes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij komt je helpen als het uit de hand loopt
[ afbeelding ]
quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten we klaar voor een nieuw topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |