SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.![]()
Nu een halfuurtje wachten op Mart SmeetsOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Wat een bink.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef Khaleesi het volgende:
wow ik had danny nog nooit mager en tietjesloos gezien![]()
[ afbeelding ]![]()
Een goede bh kan veel doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]![]()
duidelijk plaspillen gebruikt in die tijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]Paardelul !!!![]()
Das gewoon een baas. Het is dat FOK!ers nooit buiten komen, anders had ik gedacht dat het er één van ons was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Die halve tamme die er telkens bij staatMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
misschien ben ik het welquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das gewoon een baas. Het is dat FOK!ers nooit buiten komen, anders had ik gedacht dat het er één van ons was.
There are only 151 Pokémon.![]()
Ik vind trouwens dat Danny voor iemand die nooit doping heeft gebruikt, wel verdacht veel weet over al die verschillende dopingmiddeltjes. Ik wil daar uiteraard niets mee suggereren.![]()
Het is wel interessant om je in te verdiepen ook als niet gebruiker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind trouwens dat Danny voor iemand die nooit doping heeft gebruikt, wel verdacht veel weet over al die verschillende dopingmiddeltjes. Ik wil daar uiteraard niets mee suggereren.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ik vind het wel een leuk item. Maar smaken verschillenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, lekker interessant ook, stom item.![]()
Godverdomme, gewoon 10x Kolebnov zeggen die Danny, is hij aangestoken door Smeets of zo...
Jack does it in real time...![]()
nee de kassen waren dicht. Of ze wilden Gert niet meer binnen laten.quote:
Ging Gert maar een krantje lezen met Wilfred. Nou ja lezen....![]()
Dat was eerder het Gert-Showtjequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee de kassen waren dicht. Of ze wilden Gert niet meer binnen laten.
Ging Gert maar een krantje lezen met Wilfred. Nou ja lezen....![]()
Die koppen van Boskamp tijdens Gert zijn doping verhalenHet ziet er nog vreemder uit nu hij een halve neger is
![]()
![]()
Wel leuk dat Boskamp zei dat hij pas sinds gisteren wist over de dochter van René.
Dat zet mij aan het denken: zou hij meelezen op Fok?
Want dit postte ik gisteren:Dus Jan, als je meeleest, doe Den Ouden Belg dan de groeten namens ons.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de Van der Gijp familie niet:
[ afbeelding ]![]()
echt jammer van die Gert Jakobs.. ik kan er gewoon echt niet naar kijken.. elke keer als hij aan t woord komt moet ik wegzappende wereld is weer plat ja, op je bolle bips na![]()
Vorig jaar vond ik hem echt leuk, omdat het nieuw was. En in het begin van dit seizoen ook nog. het wordt al minder... misschien een beetje overkill Gert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef Suikeroom het volgende:
echt jammer van die Gert Jakobs.. ik kan er gewoon echt niet naar kijken.. elke keer als hij aan t woord komt moet ik wegzappen![]()
Zou hij wel op de hoogte zijn van Johan's dochter?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk dat Boskamp zei dat hij pas sinds gisteren wist over de dochter van René.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
trut van een moeder dat ze het niet zegt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Want dit postte ik gisteren:
[..]
Dus Jan, als je meeleest, doe Den Ouden Belg dan de groeten namens ons.![]()
Oh, ik dacht dat dit dat was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zou hij wel op de hoogte zijn van Johan's dochter?
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/xQZpg.jpg![]()
Weet niet of ik het al eens heb gepost, maar weten jullie dat de vrouw van Johan Boskamp 2 jaar geleden aan kanker is overleden ? Schitterend interview met hem in de VI 2 maanden geleden. Eén en al positiviteit die man. Hoe hij met dat verlies omgaat is bewonderenswaardig.
En dan zit er zo'n kale randdebiel naast hem de positieve popi jopi te acteren.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bij die anekdote over de dopingcontrole werd Gertje ook ineens gevoelig.
Hij leek uit zijn rol te vallen.![]()
Boskamp weet toch maar net hoe hij zijn computer aan moet zetten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Want dit postte ik gisteren:
[..]
Dus Jan, als je meeleest, doe Den Ouden Belg dan de groeten namens ons.![]()
Gertje is gewoon een mens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Specularium het volgende:
Bij die anekdote over de dopingcontrole werd Gertje ook ineens gevoelig.
Hij leek uit zijn rol te vallen.![]()
Bewijzenquote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik denk dat je 12 jaar geleden bedoelt ipv 2 jaar. Zijn vrouw is al veel langer geleden overleden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef tong80 het volgende:
Weet niet of ik het al eens heb gepost, maar weten jullie dat de vrouw van Johan Boskamp 2 jaar geleden aan kanker is overleden ? Schitterend interview met hem in de VI 2 maanden geleden. Eén en al positiviteit die man. Hoe hij met dat verlies omgaat is bewonderenswaardig.
En dan zit er zo'n kale randdebiel naast hem de positieve popi jopi te acteren.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Boskamp heeft zelfs een fees boek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Heufd het volgende:
[..]
Boskamp weet toch maar net hoe hij zijn computer aan moet zetten?![]()
Jammer dat Hansie niet aanschuiftquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Oe ik was ietsjes te laat, ik zie Dennis vd GeestEn drukke Bartje weer.
![]()
![]()
Wel leuke sportkleding vind ik. Ik heb een shirtje en schoenen van Quick.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef groenen het volgende:
Quick is wel topsponsor van dit programma.![]()
Ja dat vind ik ook jammer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Hansie niet aanschuift![]()
mijn eerste paar voetbalschoenen waren volgens mij Quick ...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel leuke sportkleding vind ik. Ik heb een shirtje en schoenen van Quick.![]()
Ben heeft een beter maskeringsmiddel dan Frank, zoveel is duidelijk.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Heel oud merk al.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn eerste paar voetbalschoenen waren volgens mij Quick ...![]()
Niets, want jonge mensen kunnen het nu ook nog kopenquote:Staat me bij dat ze sponsor waren van FC AMsterdam, of AFC? Ik weet het niet meer precies.
![]()
Vast wel, wat heeft Van der Geest anders te melden? Niks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Dit verhaal heb ik al een keer gehoord... was dat vorig jaar niet ook al?sig verwijderd door FA![]()
Ach ik zit gewoon te zwijmelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vast wel, wat heeft Van der Geest anders te melden? Niks.![]()
![]()
Die ene keer dat ik een keer vet op mn bek ging op de fiets ... 3 gebroken ribben en dat helaas zonder vdGeest training ....![]()
Hansie leek net een klein kleutertjeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Rembo of rambo?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Danny kan niet multi-tasken blijkt maar weer. Is ie een keer representatief gekleed, is ie zijn scheerapparaat vergeten. Danny rockt de zwerverslook.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Van der Geest, ontzettende held
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Sjezus wat een slechte naamOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik probeerde altijd de hond uit te laten in de minuut reclame van VI Oranje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Doe maar reclame, ik moet de hond uitlaten.![]()
![]()
Danny vindt alles met pols leuk. Of was dat Gert?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Ze praat een beetje raar.
Danny vindt haar wel leuk geloof ik![]()
![]()
Haha snel een rondje rennenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik probeerde altijd de hond uit te laten in de minuut reclame van VI Oranje.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gert vond volgens mij zelfs zijn teammaatjes leuk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Danny vindt alles met pols leuk. Of was dat Gert?![]()
Mooie geschoren beentjes, gespierd kontje. Oh het was zijn teammaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gert vond volgens mij zelfs zijn teammaatjes leuk.![]()
![]()
![]()
Die werd geil van geschoren mannenbenen bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gert vond volgens mij zelfs zijn teammaatjes leuk.![]()
Als ze zwanger zijn, een hele grote.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef Alcatranz. het volgende:
Kunnen vrouwen ook een derde bal krijgen?![]()
Mourinho baasOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
Plaspauze, de pillen beginnen weer te werken.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die Danny Nelissen is net Bob de Rooy. Ik kan ook niet luisteren naar die man..Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Al die kekke reclames van Renault zijn verschrikkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Specularium het volgende:
Wat willen ze nu zeggen met die reclame?
Renault Twingo is voor homo's?![]()
![]()
Ik zat me gisteren vooral te ergeren aan zijn selectieve geheugen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Patroon het volgende:
Die Danny Nelissen is net Bob de Rooy. Ik kan ook niet luisteren naar die man..![]()
Ik heb geen hondquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ik probeerde altijd de hond uit te laten in de minuut reclame van VI Oranje.![]()
![]()
Juistquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan het zelfingenomen hoofd van Danny.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hij beweegt het altijd zo raar naar achter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan het zelfingenomen hoofd van Danny.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Open sollicitatie van Genee naar de functie van HansieOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
In huize van Rossem ligt er een over de grond te rollen nu met die filmpjes
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Gatverdamme, zwetende wijvenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die slomo
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Hč Bert, pannenkoekOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
Zondag als gasten B vd Burg én Prem Radhakishun. Gezellig.Ja die moeten ze er een keertje bijzetten.
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef vincerusso het volgende:
Bert hoort wel thuis tussen al die nl losers![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef vincerusso het volgende:
Bert hoort wel thuis tussen al die nl losers![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Wel goed dat Dennis vaste gast is bij dat OS programma.
Prima gozer.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Arrogante publiciteitsgeilertquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Prima gozer.
Gertje heeft goed naar Gijp gekeken.. Alle verhalen die je kent vertellen alsof je erbij was.. dat maakt het veel interessanterquote:![]()
Raar verhaal Danny, raar verhaal."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Een van de leukste oud-sporters op tv jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Prima gozer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik begrijp niet waarom veel
Mensen Voeckler haten.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
omdat het een typisch voorbeeld van een arrogante fransman is. Maar hij kan goed wielrennenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik begrijp niet waarom veel
Mensen Voeckler haten.Paardelul !!!![]()
'Ziekte van de Toeret ofzo.'
popie jopie uithangen op tv met zijn geforceerde BNN imago maar achter de schermen legt ie een drol op je hoofd let maar opquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar niet dat ie arrogant is.
Alsof je in een giertank valt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
popie jopie uithangen op tv met zijn geforceerde BNN imago maar achter de schermen legt ie een drol op je hoofd let maar op![]()
Hij mag arrogant zijn, omdat hij het waarmaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
omdat het een typisch voorbeeld van een arrogante fransman is. Maar hij kan goed wielrennen
Gesink vind ik ook arrogant, maar die kan er geen pepernoot vanOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die staat op springen iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of die wielrendame het gaat redden tot het eind.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
En de NOS neemt altijd die verklaringen bloedserieus. dat is pas lachenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef Djokotron het volgende:
Schleck, altijd hetzelfde met die debielen. Ontkennen, ontkennen en nogmaal ontkennen.![]()
Wtf die smoesjesOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een kleine negerlul was datOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij heeft gelijk. Het is overal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:21 schreef vincerusso het volgende:
Elke sport
Ja Dennis schuif het maar weer af![]()
Het gaat er meer om dat je niet aan zijn Judo mag komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Het is overal.hij ontweek de vraag
![]()
![]()
Tis ook wel vreemd hoor. Hij is iemand die vaak wordt gecontroleerd, dan ga je niet zo obvious te werk eigenlijk.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Tis ook wel vreemd hoor. Hij is iemand die vaak wordt gecontroleerd, dan ga je niet zo obvious te werk eigenlijk.![]()
Ineens ook he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Tis ook wel vreemd hoor. Hij is iemand die vaak wordt gecontroleerd, dan ga je niet zo obvious te werk eigenlijk.![]()
Ja eigenlijk wel. Maar ik neem ook aan dat niet iedereen zomaar bij zijn eten/drinken kan komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef RemcoW23 het volgende:
bruyneel heb het gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Tis ook wel vreemd hoor. Hij is iemand die vaak wordt gecontroleerd, dan ga je niet zo obvious te werk eigenlijk.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: