Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Wel goed dat Dennis vaste gast is bij dat OS programma.
Prima gozer.
Arrogante publiciteitsgeilertquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Prima gozer.
Gertje heeft goed naar Gijp gekeken.. Alle verhalen die je kent vertellen alsof je erbij was.. dat maakt het veel interessanterquote:
Een van de leukste oud-sporters op tv jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Prima gozer.
omdat het een typisch voorbeeld van een arrogante fransman is. Maar hij kan goed wielrennenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik begrijp niet waarom veel
Mensen Voeckler haten.
popie jopie uithangen op tv met zijn geforceerde BNN imago maar achter de schermen legt ie een drol op je hoofd let maar opquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar niet dat ie arrogant is.
Alsof je in een giertank valt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
popie jopie uithangen op tv met zijn geforceerde BNN imago maar achter de schermen legt ie een drol op je hoofd let maar op
Hij mag arrogant zijn, omdat hij het waarmaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
omdat het een typisch voorbeeld van een arrogante fransman is. Maar hij kan goed wielrennen
Die staat op springen iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of die wielrendame het gaat redden tot het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |