SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ach, ik maar denken dat "blauwen" dialectisch was voor joints.quote:
Ze zeggen wel dat zwart afkleedt.quote:
quote:
Dikke mensen hebben wel meer oppervlak om de wind te vangen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie doen net of dik zijn negatief is. Maar ik weet wel wie er in een tornado niet als eerste wordt weggeblazen!
En al die grote lichamen zijn gedoemd om als windzeil te dienen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben wel meer oppervlak om de wind te vangen.
Lange mensen ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is slechts een kwestie van perspectief.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lange mensen ook.
En om de een of andere reden vinden mensen mij lang.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is slechts een kwestie van perspectief.
Waar dunne mensen zich dan achter verstoppen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
En al die grote lichamen zijn gedoemd om als windzeil te dienen.
Ja, wij "minder dunne" mensen zijn gewoon veel socialer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar dunne mensen zich dan achter verstoppen.![]()
Dunne mensen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wij "minder dunne" mensen zijn gewoon veel socialer.
Maar rond is wel weer aerodynamischer dan hoekig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja perspectief vanaf normale mensenhoogtequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is slechts een kwestie van perspectief.
Optimaal is om currrrrrves te hebben. Zoals een vliegtuigvleugel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar rond is wel weer aerodynamischer dan hoekig.
quote:
Ik ben geen 2 meter!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen van 2 meter mogen gewoon niet slank zijn. Ziet er niet uit
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja perspectief vanaf normale mensenhoogte.
Je mag de twee lengtes niet optellen, dat is valsspelen.quote:
Pff.quote:
Ik ben 190 en jij bent 2 koppen groter dan mij gek!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff.
Ik zit ver onder de 2 meter.
Hm, misschien toch voor 2 chocotaarten gaan, word ik sociaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wij "minder dunne" mensen zijn gewoon veel socialer.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik ben niet dik. Ik ben sexy mollig.
Wow... heeft ie zo'n grote?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag de twee lengtes niet optellen, dat is valsspelen.
Joh!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben 190 en jij bent 2 koppen groter dan mij gek!
Schoenmaat? Volgens mij wel hoor.quote:
Betekendquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit betekend dat je je niet anders hier voordoet dan irl!
Wie gaat er slapen danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
ik vindt jou een naar wicht cat ik zou maar met je ogen open slaapen de 15de!11!111!
Kop 'm in dan.quote:
Is Patrique je poedelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ben te sociaal en aardig ingesteld, ik zie het goede van de mens, ookal bitchen ze mijn poedel
quote:
Jij sowieso, jij slaapt toch altijd alleen?quote:
Sowieso. Zo'n beest kan je immers helemaal kneden naar wat jij er van wilt makenquote:
Gottegot, ik heb ze wel eens sterker gezien. Ook van jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Jij sowieso, jij slaapt toch altijd alleen?
No say it like you mean it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent de liefste en lekkerste enzo
Want sociale mensen eten vlaai, deel van de reden dat ze zo sociaal zijn.quote:
Hatsee!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want sociale mensen eten vlaai, deel van de reden dat ze zo sociaal zijn.
Ik voelde me gemeen en viesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gottegot, ik heb ze wel eens sterker gezien. Ook van jou.
*smelt*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG CAT, MET JE WEELDERIGE BRUINE HAREN EN JE MOOOIE ROODWITBLAUWEJURK![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betekent dat je meer moet oefenen. Over een tijdje voel je je gewoon gemeen en geweldig. Zoals God het bedoeld heeft.quote:
Jij bent nu bezig met de introductiecursus begrijp ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat betekent dat je meer moet oefenen. Over een tijdje voel je je gewoon gemeen en geweldig. Zoals God het bedoeld heeft.
Kom op. Je weet dat ik het kan. Maar ik vind het bitchen over het feit dat je geen vriend hebt niet zo leuk waardoor ik het gemeen vondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat betekent dat je meer moet oefenen. Over een tijdje voel je je gewoon gemeen en geweldig. Zoals God het bedoeld heeft.
En dit is echt waar, want hij vroeg of het gemeen was. Ik zei: Ja... maar /carequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom op. Je weet dat ik het kan. Maar ik vind het bitchen over het feit dat je geen vriend hebt niet zo leuk waardoor ik het gemeen vond
Dat je geen vriend hebt betekent ook niet dat je altijd alleen slaaptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom op. Je weet dat ik het kan. Maar ik vind het bitchen over het feit dat je geen vriend hebt niet zo leuk waardoor ik het gemeen vond
Kssssst!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je geen vriend hebt betekent ook niet dat je altijd alleen slaapt.
Jongste zou zeggen, dik gedisssstttttquote:
Ze zijn schattig he?quote:
quote:
Joahquote:
Ik tikte het en dacht oepsquote:
Zou ik ook zeggen.quote:
Oh nee cat, nu niet doen alsof je er niet bijhoort.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nee cat, nu niet doen alsof je er niet bijhoort.
quote:
Jij bent een milf, zonder kids welliswaaaaaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Roger zo lang is.
Voel ik me ook eens klein en schattig (![]()
).
Neequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Roger zo lang is.
Voel ik me ook eens klein en schattig (![]()
).
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Maar jij bent toch ook klein en schattig?
Dat is altijd nog beter dan kort en mollig naast een man van bijna 2 meterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Naast die tengere ukkies als bv Tombolafan en Goodbye voel ik me altijd vooral lang en lomp![]()
Maar dat is niet goed, want als jij je al lang en lomp moet voelen, wat moet ik dan we niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Naast die tengere ukkies als bv Tombolafan en Goodbye voel ik me altijd vooral lang en lomp![]()
*schuift wat dichter bij Greys*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hij zal wel niet standaard knap zijn, maar ik vind die vent ZO GODSGRUWELIJK SEKSEH!quote:
Hmmm... Niet het meeest mooie dat ik heb gezienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zal wel niet standaard knap zijn, maar ik vind die vent ZO GODSGRUWELIJK SEKSEH!
[ afbeelding ]
Ik ga de 4e en de 15de gewoon de hele avond naast je lopen/staan/zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Je plaatje doet het niet, maar het is vast Blaine
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we zo gaan beginnen. Doe mij maar een Garou. Toch Greys?
Ja, het is gezellig hier bij Henk. Waar ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee. Als bijna alles in dit universum anders was dan waren we een koppeltje.
Datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Daar trapt ze niet in, ze heeft nog te kort geleden het bord zien hangen van de sluiting deze week
Kom voortaan maar naast me staan hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zodat ik me voortaan en altijd lekker lang en lomp kan voelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom voortaan maar naast me staan hoor
Ja, dan sta ik er mooier opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodat ik me voortaan en altijd lekker lang en lomp kan voelen?
lafjoelangtaimquote:
ZEG!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
En Tombo's snedige opmerkingen kunnen we ook wel horen zonder dat we er naast staan.
ZEG HET MAAR!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, ik wilde een klein grapje maken over naast Tombo staan en lomp voelen, maar ik moet haar binnenkort nog onder ogen komen![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:35 schreef moemoe het volgende:
tombolafan!!!!!!! VRIENDIN!!! Eindelijk ga ik je weer zien.
Ze moet delenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind hem een beetje creepy.![]()
Niet eng creapy maar raar creapy. Niet mijn tiep in ieder geval, je mag hem hebben Greys.
De 4e?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKom je de 4e ook?
Nee, want dan ga je niet blij met me zijnquote:
En nu wel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je niet blij met me zijn
4 augustus pre-meetquote:
Ik beloof je nog net zoveel te laffen als eerstquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je niet blij met me zijn
En hoeveel is dat danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik beloof je nog net zoveel te laffen als eerst
Net zoveel als hitler van de joden hield, waarschijnlijkquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik hou van haarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
We haten allemaal heel veel van elkaar.
premeet!quote:
wel denk ik!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef moemoe het volgende:
Ja ho eens! Ik heb heul niet gezegd dat ik langs kom!
Ja, we hebben omgeboekt! Vrij grote kans dat twee van jullie ergens op een parkeerplaats moet slapen, of in een taxi... your room is ours!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Dirkkkkkkkkkkkk
Had jij nou stiekem omgeboekt naar dat andere hotel of zitten jullie nog in Airport?
Da's goed hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, we hebben omgeboekt! Vrij grote kans dat twee van jullie ergens op een parkeerplaats moet slapen, of in een taxi... your room is ours!
Nee joh, niks omgeboekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's goed hoor
Maar heb je echt omgeboekt? Omdat ineens het hotel vol zat vermoedde ik zoiets namelijk
Centrum Rotterdamquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, niks omgeboekt.
Is er ook een shabushabu in de buurt?
kwartiertje met de metro vanaf het cafe, en 100 meter lopenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, niks omgeboekt.
Is er ook een shabushabu in de buurt?
www.shabushabu.nlquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
Mijn eendenborst bij de Shabu vanmiddag
[ afbeelding ]
Jup, maar men mag het thema 'bal' zo invullen als men zelf wil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef moemoe het volgende:
De bal meet in september is nog steeds met jurkjes toch?
Oh!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef moemoe het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben diverse keren met mensen naar de Shabu gegaan die van sushi gruwden en gruwen.
Maar er is plenty ander heerlijk spul
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoelt.quote:
Dan ken je er meteen een paar voor 15 september, ik zeg doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoelt.
Misschien kom ik, dan reis ik met sp3c mee. Maar ik vind het een beetje eng, Want ik ken jullie eigenlijk niet. Maar meets
En ik kan kaartlezen.
Ja dabedoellik!quote:
Maar van de 4e ken ik allen sp3c echt en heb ik Cat en Erik kort ontmoet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ken je er meteen een paar voor 15 september, ik zeg doen!
Nu zijn we in hapklare brokken, in een kleiner aantal, minder eng, enzo.
En de chocotaart is verdovend.
[..]
Ja dabedoellik!![]()
Nee wacht! Dat had ik niet gezegd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:53 schreef Greys het volgende:
Pre pre pre meet 4 aug. rond 16 uur ofzo bij Henk:
sp3c
Qwea
Greys
Roozjeeeeeeeeeeee
ElisaB
Tombolafan
Muis006
MeneerMuis
Tha_Erik
De Zwabber
Cat22
moemoe
Liesje (ovb)
done deal!!!!!!
Dat klopt wel. Ik ben een beetje vreemdquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:08 schreef Greys het volgende:
Jij bent ook eng, want ik heb jou nog nooit gezien
Oh nou dan zou ik het toch eens overwegen, de 4equote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik ben een beetje vreemd
Ik roep het het liefste op de dag zelf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan zou ik het toch eens overwegen, de 4e
Past prima, lijkt me
Kijk maar, al roep je het een dag van te voren.
Wat wat wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef moemoe het volgende:
Wat is er de 25ste?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar van de 4e ken ik allen sp3c echt en heb ik Cat en Erik kort ontmoet.
En bij Erik, stelde ik me voor en ben toen ongeveer met wapperende handjes weggerend, mensen die mij online wel aardig vinden kan ik alleen maar bij tegenvallen, zoiets.
De 25ste kan ik me als ik het echt eng vind iig gewoon in yvonnes boezem verstoppen.
Oh en ga maar naast mij staan Greys dan kan je je niet meer lomp voelen.
Niet miepenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoelt.
Misschien kom ik, dan reis ik met sp3c mee. Maar ik vind het een beetje eng, Want ik ken jullie eigenlijk niet. Maar meets
En ik kan kaartlezen.
nog een ESF dingetje!!!quote:
Ooh, gezellig zeg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog een ESF dingetje!!!
komers:
liesje1979
...
Ik ben heel veel dingen, maar eng is er echt geen vanquote:
*kijkt naar avatar*quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben heel veel dingen, maar eng is er echt geen van.
25e wat?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:53 schreef Greys het volgende:
Pre pre pre meet 4 aug. rond 16 uur ofzo bij Henk:
sp3c
Qwea
Greys
Roozjeeeeeeeeeeee
ElisaB
Tombolafan
Muis006
MeneerMuis
Tha_Erik
De Zwabber
Cat22
moemoe
Liesje ovb
done deal!!!!!!
25ste pre-pre-pre-meet Henk.quote:
Dat was 25 augustus in Amsterdam toch bij de uitmarkt en dat is na 4 augustus dus is een pre- in between pre-meet in een andere stadquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
25ste pre-pre-pre-meet Henk.
Komers :
Liesje
Tha_Erik
Zwabber
Qwea
Heb je pech.quote:
Dat zit toch al niet.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komers :
Liesje
Tha_Erik
Zwabber
Qwea
Sp3c
Indaha
Whutquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je pech.
[..]
Dat zit toch al niet.
[..]
Het hele topic vol tellers en meetsquote:
Mooi!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komers :
Liesje
Tha_Erik
Zwabber
Qwea
Sp3c
Indaha
PatriQue89
Oeh, daar wil ik ook bij zijn!quote:
Ja ik ook , hopelijk haal ik dat tegen die tijd nog met mijn rollatorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, daar wil ik ook bij zijn!
Oh ja, gefeliciteerd!quote:
En dan take je Charlotte to your heavenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Charlotte komt ook op m'n 40ste verjaardag.
Dat kan ook natuurlijk , Charlotte romantisch op de achtergrondquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, misschien mag ze zingen als ik iemand anders to his heaven take ofzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Aanwezig:
Erik
Greys
Roger
Sp3c
Qwea
Charlotte Nilsson-Perelli
jep. Station iit en je loopt al in de straat vh hotel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
Wie waren er bij de vorige ESF meet ook alweer met de trein naar CS gekomen, van de mensen die in Bienvenue sliepen? Het is toch echt maar 4-5 minuutjes lopen vanaf de achteringang van het station? Misschien nog wel korter?
eeeeeeeeuwh. Mooiquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jep. Station iit en je loopt al in de straat vh hotel.
O really?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je langzaam loopt duurt het langer.
/wijze les.
En mocht jij dan in het gips zitten enzo nog halen we je gewoon van het station he, of je komt eerst naar mij toe, komt goedquote:
Ja, of ik loop dat stukje. Je weet hoe eigenwijs ik ben immersquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En mocht jij dan in het gips zitten enzo nog halen we je gewoon van het station he, of je komt eerst naar mij toe, komt goed
Zeker weten dat je niet komt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Mijn eenpersoonskamer is ter beschikking van iemand die hem wil overnemen. Ik kan niet komen, maar heb wel een eenpersoonskamer (met douche en wc op de gang!) gereserveerd.
Dus wie hem wil geeft maar een gil
De trein stopt er op de hoek van de straatquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Nee, een zeker iemand die dan in het gips zitwilde me af komen halen
maar dat gaat niet lukken en ik weet niet hoe ik er anders moet komen.
Ok, maar als je met de trein komt kan het wellicht gewoon alsnog?quote:Bovendien lost het een logistiek probleem hier thuis op. Dat deed zich afgelopen week plotseling voor en dat is nu uit de wereld. Ik kom gewoon naar de volgende meet
Het is een 1-persoons, kom jij niet meer samen met MM?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef Oognip het volgende:
Tenzij iemand anders hem zeker weten wil want ik twijfel nog. /twijfelkont
quote:
Nee je hebt nu een kamer. Klaar met twijfelen dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef Oognip het volgende:
Tenzij iemand anders hem zeker weten wil want ik twijfel nog. /twijfelkont
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Nee je hebt nu een kamer. Klaar met twijfelen dus
Ja maar hier stopt geen treinquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
De trein stopt er op de hoek van de straat
Waarom is dat geen optie dan?En ophalen, echt, was dat de bedoeling? Ik heb dat een pietsje gemist, maar was dat sowieso al geen gekkenwerk dan, is dat niet 7 uren rijden ofzo minstens dan voor haar om jou op te halen?
Ok, maar als je met de trein komt kan het wellicht gewoon alsnog?
Of is dan het logistieke probleem alsnog te 'ernstig' om dan niet te komen?
Maar ook als Q niet in het gips zou zitten dan zou ik het persoonlijk gekkenwerk vinden en had ik het niet aangenomen denk ik als iemand met zo'n enkel als die van Q zeven uren voor me ging autorijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar hier stopt geen treinEn ik zie het niet zitten, want ik mag nog steeds niet lopen, hooguit een klein beetje tegen die tijd. En met een rolstoel in de trein en zo, dat gaat gewoon niet lukken.
En ja het was gekkenwerk maar ja, het was Qdus dan weet je het wel
En het logistieke probleem was min of meer dat ik er niet zou zijn en qltel ook niet en dus niemand om voor het kind te zorgen. Dat is hiermee dus meteen opgelost.
Dat is nog onduidelijk. In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar zij wil niet slapen en mij lijkt dat wel erg leuk. Alleen weet mm niet of ze dan nog wel komt want die wil s nachts niet alleen rijden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een 1-persoons, kom jij niet meer samen met MM?
Of kwam je dat toch al niet? Ben het ff kwijt
Dat mag je ook zeker en ik denk dat ze dat prima zal begrijpen zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is nog onduidelijk. In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar zij wil niet slapen en mij lijkt dat wel erg leuk. Alleen weet mm niet of ze dan nog wel komt want die wil s nachts niet alleen rijden.
Nu lijk ik misschien onaardig doordat ik haar laat 'stikken', maar ik vind dat ik soms toch ook wel voor mezelf mag kiezen.
Met ov wil/kan ze niet. Krijgt ze alleen maar meer klachten van dus ik weet nog niet hoe ze dat op kan lossen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag je ook zeker en ik denk dat ze dat prima zal begrijpen zelfs![]()
En dan zou ze eventueel - als ze alsnog wil komen en dat hoop ik - samen met jou met de trein heen reizen en alleen terug oid?
Ja, niks niet. We hebben nu de 25ste ook al een meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 15e.
25ste is weer een andere meet-iets.
15e en 25e van welke maand , jullie zijn heel onduidelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 15e.
25ste is weer een andere meet-iets.
15 september --> zie OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef indaha het volgende:
[..]
15e en 25e van welke maand , jullie zijn heel onduidelijk
Oke ik dacht dat nu 15 augustus ook alweer iets wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
15 september --> zie OP
25 weetikveel --> laamaalullen
4 augustus --> minimeet bij Henk voor wie dat wil en voor wie 15 september te lang duurtquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat nu 15 augustus ook alweer iets was
Of naar mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En mocht jij dan in het gips zitten enzo nog halen we je gewoon van het station he, of je komt eerst naar mij toe, komt goed
SSSSSSSSSSSSSSSSSHT, d'r imago, wat doe je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Q wat ben je toch een schatje eigenlijk
Sodemieter op met je klef gelul.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze weet het goed te verbergen hè? Maar het is echt zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Q en ik hadden het al uitgebreid besproken hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook als Q niet in het gips zou zitten dan zou ik het persoonlijk gekkenwerk vinden en had ik het niet aangenomen denk ik als iemand met zo'n enkel als die van Q zeven uren voor me ging autorijdenLijkt me ook vrij gevaarlijk...
Maar ok, da's echt niet lelijk naar jou bedoeld, ze kan vrij overtuigend zijn idd.
Ik hoop alleen niet dat Q dan nu het gevoel krijgt dat jij door haar niet meer kunt komen, want dat zou ik sneu vinden![]()
Dus als we moeten meedenken voor een oplossing van het vervoersprobleem (kan iemand je niet ergens tot halverwege op de route van iemand brengen ofzo?) dan horen we het wel en anders idd heel erg jammer en dan een volgende meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |