Wie gaat er slapen danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
ik vindt jou een naar wicht cat ik zou maar met je ogen open slaapen de 15de!11!111!
Kop 'm in dan.quote:
Is Patrique je poedelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ben te sociaal en aardig ingesteld, ik zie het goede van de mens, ookal bitchen ze mijn poedel
quote:
Jij sowieso, jij slaapt toch altijd alleen?quote:
Sowieso. Zo'n beest kan je immers helemaal kneden naar wat jij er van wilt makenquote:
Gottegot, ik heb ze wel eens sterker gezien. Ook van jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Jij sowieso, jij slaapt toch altijd alleen?
No say it like you mean it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent de liefste en lekkerste enzo
Want sociale mensen eten vlaai, deel van de reden dat ze zo sociaal zijn.quote:
Hatsee!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want sociale mensen eten vlaai, deel van de reden dat ze zo sociaal zijn.
Ik voelde me gemeen en viesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gottegot, ik heb ze wel eens sterker gezien. Ook van jou.
*smelt*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG CAT, MET JE WEELDERIGE BRUINE HAREN EN JE MOOOIE ROODWITBLAUWEJURK![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betekent dat je meer moet oefenen. Over een tijdje voel je je gewoon gemeen en geweldig. Zoals God het bedoeld heeft.quote:
Jij bent nu bezig met de introductiecursus begrijp ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat betekent dat je meer moet oefenen. Over een tijdje voel je je gewoon gemeen en geweldig. Zoals God het bedoeld heeft.
Kom op. Je weet dat ik het kan. Maar ik vind het bitchen over het feit dat je geen vriend hebt niet zo leuk waardoor ik het gemeen vondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat betekent dat je meer moet oefenen. Over een tijdje voel je je gewoon gemeen en geweldig. Zoals God het bedoeld heeft.
En dit is echt waar, want hij vroeg of het gemeen was. Ik zei: Ja... maar /carequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom op. Je weet dat ik het kan. Maar ik vind het bitchen over het feit dat je geen vriend hebt niet zo leuk waardoor ik het gemeen vond
Dat je geen vriend hebt betekent ook niet dat je altijd alleen slaaptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom op. Je weet dat ik het kan. Maar ik vind het bitchen over het feit dat je geen vriend hebt niet zo leuk waardoor ik het gemeen vond
Kssssst!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je geen vriend hebt betekent ook niet dat je altijd alleen slaapt.
Jongste zou zeggen, dik gedisssstttttquote:
Ze zijn schattig he?quote:
quote:
Joahquote:
Ik tikte het en dacht oepsquote:
Zou ik ook zeggen.quote:
Oh nee cat, nu niet doen alsof je er niet bijhoort.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nee cat, nu niet doen alsof je er niet bijhoort.
quote:
Jij bent een milf, zonder kids welliswaaaaaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Roger zo lang is.
Voel ik me ook eens klein en schattig (![]()
).
Neequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Roger zo lang is.
Voel ik me ook eens klein en schattig (![]()
).
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Maar jij bent toch ook klein en schattig?
Dat is altijd nog beter dan kort en mollig naast een man van bijna 2 meterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Naast die tengere ukkies als bv Tombolafan en Goodbye voel ik me altijd vooral lang en lomp![]()
Maar dat is niet goed, want als jij je al lang en lomp moet voelen, wat moet ik dan we niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Naast die tengere ukkies als bv Tombolafan en Goodbye voel ik me altijd vooral lang en lomp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |