25ste pre-pre-pre-meet Henk.quote:
Dat was 25 augustus in Amsterdam toch bij de uitmarkt en dat is na 4 augustus dus is een pre- in between pre-meet in een andere stadquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
25ste pre-pre-pre-meet Henk.
Komers :
Liesje
Tha_Erik
Zwabber
Qwea
Heb je pech.quote:
Dat zit toch al niet.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komers :
Liesje
Tha_Erik
Zwabber
Qwea
Sp3c
Indaha
Whutquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je pech.
[..]
Dat zit toch al niet.
[..]
Het hele topic vol tellers en meetsquote:
Mooi!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komers :
Liesje
Tha_Erik
Zwabber
Qwea
Sp3c
Indaha
PatriQue89
Oeh, daar wil ik ook bij zijn!quote:
Ja ik ook , hopelijk haal ik dat tegen die tijd nog met mijn rollatorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, daar wil ik ook bij zijn!
Oh ja, gefeliciteerd!quote:
En dan take je Charlotte to your heavenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Charlotte komt ook op m'n 40ste verjaardag.
Dat kan ook natuurlijk , Charlotte romantisch op de achtergrondquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, misschien mag ze zingen als ik iemand anders to his heaven take ofzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Aanwezig:
Erik
Greys
Roger
Sp3c
Qwea
Charlotte Nilsson-Perelli
jep. Station iit en je loopt al in de straat vh hotel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
Wie waren er bij de vorige ESF meet ook alweer met de trein naar CS gekomen, van de mensen die in Bienvenue sliepen? Het is toch echt maar 4-5 minuutjes lopen vanaf de achteringang van het station? Misschien nog wel korter?
eeeeeeeeuwh. Mooiquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jep. Station iit en je loopt al in de straat vh hotel.
O really?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je langzaam loopt duurt het langer.
/wijze les.
En mocht jij dan in het gips zitten enzo nog halen we je gewoon van het station he, of je komt eerst naar mij toe, komt goedquote:
Ja, of ik loop dat stukje. Je weet hoe eigenwijs ik ben immersquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En mocht jij dan in het gips zitten enzo nog halen we je gewoon van het station he, of je komt eerst naar mij toe, komt goed
Zeker weten dat je niet komt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Mijn eenpersoonskamer is ter beschikking van iemand die hem wil overnemen. Ik kan niet komen, maar heb wel een eenpersoonskamer (met douche en wc op de gang!) gereserveerd.
Dus wie hem wil geeft maar een gil
De trein stopt er op de hoek van de straatquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Nee, een zeker iemand die dan in het gips zitwilde me af komen halen
maar dat gaat niet lukken en ik weet niet hoe ik er anders moet komen.
Ok, maar als je met de trein komt kan het wellicht gewoon alsnog?quote:Bovendien lost het een logistiek probleem hier thuis op. Dat deed zich afgelopen week plotseling voor en dat is nu uit de wereld. Ik kom gewoon naar de volgende meet
Het is een 1-persoons, kom jij niet meer samen met MM?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef Oognip het volgende:
Tenzij iemand anders hem zeker weten wil want ik twijfel nog. /twijfelkont
quote:
Nee je hebt nu een kamer. Klaar met twijfelen dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef Oognip het volgende:
Tenzij iemand anders hem zeker weten wil want ik twijfel nog. /twijfelkont
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Nee je hebt nu een kamer. Klaar met twijfelen dus
Ja maar hier stopt geen treinquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
De trein stopt er op de hoek van de straat
Waarom is dat geen optie dan?En ophalen, echt, was dat de bedoeling? Ik heb dat een pietsje gemist, maar was dat sowieso al geen gekkenwerk dan, is dat niet 7 uren rijden ofzo minstens dan voor haar om jou op te halen?
Ok, maar als je met de trein komt kan het wellicht gewoon alsnog?
Of is dan het logistieke probleem alsnog te 'ernstig' om dan niet te komen?
Maar ook als Q niet in het gips zou zitten dan zou ik het persoonlijk gekkenwerk vinden en had ik het niet aangenomen denk ik als iemand met zo'n enkel als die van Q zeven uren voor me ging autorijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar hier stopt geen treinEn ik zie het niet zitten, want ik mag nog steeds niet lopen, hooguit een klein beetje tegen die tijd. En met een rolstoel in de trein en zo, dat gaat gewoon niet lukken.
En ja het was gekkenwerk maar ja, het was Qdus dan weet je het wel
En het logistieke probleem was min of meer dat ik er niet zou zijn en qltel ook niet en dus niemand om voor het kind te zorgen. Dat is hiermee dus meteen opgelost.
Dat is nog onduidelijk. In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar zij wil niet slapen en mij lijkt dat wel erg leuk. Alleen weet mm niet of ze dan nog wel komt want die wil s nachts niet alleen rijden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een 1-persoons, kom jij niet meer samen met MM?
Of kwam je dat toch al niet? Ben het ff kwijt
Dat mag je ook zeker en ik denk dat ze dat prima zal begrijpen zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is nog onduidelijk. In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar zij wil niet slapen en mij lijkt dat wel erg leuk. Alleen weet mm niet of ze dan nog wel komt want die wil s nachts niet alleen rijden.
Nu lijk ik misschien onaardig doordat ik haar laat 'stikken', maar ik vind dat ik soms toch ook wel voor mezelf mag kiezen.
Met ov wil/kan ze niet. Krijgt ze alleen maar meer klachten van dus ik weet nog niet hoe ze dat op kan lossen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag je ook zeker en ik denk dat ze dat prima zal begrijpen zelfs![]()
En dan zou ze eventueel - als ze alsnog wil komen en dat hoop ik - samen met jou met de trein heen reizen en alleen terug oid?
Ja, niks niet. We hebben nu de 25ste ook al een meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 15e.
25ste is weer een andere meet-iets.
15e en 25e van welke maand , jullie zijn heel onduidelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 15e.
25ste is weer een andere meet-iets.
15 september --> zie OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef indaha het volgende:
[..]
15e en 25e van welke maand , jullie zijn heel onduidelijk
Oke ik dacht dat nu 15 augustus ook alweer iets wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
15 september --> zie OP
25 weetikveel --> laamaalullen
4 augustus --> minimeet bij Henk voor wie dat wil en voor wie 15 september te lang duurtquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat nu 15 augustus ook alweer iets was
Of naar mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En mocht jij dan in het gips zitten enzo nog halen we je gewoon van het station he, of je komt eerst naar mij toe, komt goed
SSSSSSSSSSSSSSSSSHT, d'r imago, wat doe je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Q wat ben je toch een schatje eigenlijk
Sodemieter op met je klef gelul.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze weet het goed te verbergen hè? Maar het is echt zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |