Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik hou van haarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
We haten allemaal heel veel van elkaar.
premeet!quote:
wel denk ik!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef moemoe het volgende:
Ja ho eens! Ik heb heul niet gezegd dat ik langs kom!
Ja, we hebben omgeboekt! Vrij grote kans dat twee van jullie ergens op een parkeerplaats moet slapen, of in een taxi... your room is ours!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Dirkkkkkkkkkkkk
Had jij nou stiekem omgeboekt naar dat andere hotel of zitten jullie nog in Airport?
Da's goed hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, we hebben omgeboekt! Vrij grote kans dat twee van jullie ergens op een parkeerplaats moet slapen, of in een taxi... your room is ours!
Nee joh, niks omgeboekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's goed hoor
Maar heb je echt omgeboekt? Omdat ineens het hotel vol zat vermoedde ik zoiets namelijk
Centrum Rotterdamquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, niks omgeboekt.
Is er ook een shabushabu in de buurt?
kwartiertje met de metro vanaf het cafe, en 100 meter lopenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, niks omgeboekt.
Is er ook een shabushabu in de buurt?
www.shabushabu.nlquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
Mijn eendenborst bij de Shabu vanmiddag
[ afbeelding ]
Jup, maar men mag het thema 'bal' zo invullen als men zelf wil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef moemoe het volgende:
De bal meet in september is nog steeds met jurkjes toch?
Oh!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef moemoe het volgende:
De bal meet in september is nog steeds met jurkjes toch?
Hoiquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben diverse keren met mensen naar de Shabu gegaan die van sushi gruwden en gruwen.
Maar er is plenty ander heerlijk spul
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoelt.quote:
Dan ken je er meteen een paar voor 15 september, ik zeg doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoelt.
Misschien kom ik, dan reis ik met sp3c mee. Maar ik vind het een beetje eng, Want ik ken jullie eigenlijk niet. Maar meets
En ik kan kaartlezen.
Ja dabedoellik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |