*schuift wat dichter bij Greys*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Naast die tengere ukkies als bv Tombolafan en Goodbye voel ik me altijd vooral lang en lomp![]()
Hij zal wel niet standaard knap zijn, maar ik vind die vent ZO GODSGRUWELIJK SEKSEH!quote:
Hmmm... Niet het meeest mooie dat ik heb gezienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zal wel niet standaard knap zijn, maar ik vind die vent ZO GODSGRUWELIJK SEKSEH!
[ afbeelding ]
Ik ga de 4e en de 15de gewoon de hele avond naast je lopen/staan/zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Naast die tengere ukkies als bv Tombolafan en Goodbye voel ik me altijd vooral lang en lomp![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Je plaatje doet het niet, maar het is vast Blaine
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we zo gaan beginnen. Doe mij maar een Garou. Toch Greys?
Ja, het is gezellig hier bij Henk. Waar ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee. Als bijna alles in dit universum anders was dan waren we een koppeltje.
Datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Daar trapt ze niet in, ze heeft nog te kort geleden het bord zien hangen van de sluiting deze week
Kom voortaan maar naast me staan hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zodat ik me voortaan en altijd lekker lang en lomp kan voelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom voortaan maar naast me staan hoor
Ja, dan sta ik er mooier opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodat ik me voortaan en altijd lekker lang en lomp kan voelen?
lafjoelangtaimquote:
ZEG!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
En Tombo's snedige opmerkingen kunnen we ook wel horen zonder dat we er naast staan.
ZEG HET MAAR!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, ik wilde een klein grapje maken over naast Tombo staan en lomp voelen, maar ik moet haar binnenkort nog onder ogen komen![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:35 schreef moemoe het volgende:
tombolafan!!!!!!! VRIENDIN!!! Eindelijk ga ik je weer zien.
Ze moet delenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind hem een beetje creepy.![]()
Niet eng creapy maar raar creapy. Niet mijn tiep in ieder geval, je mag hem hebben Greys.
De 4e?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKom je de 4e ook?
Nee, want dan ga je niet blij met me zijnquote:
En nu wel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je niet blij met me zijn
4 augustus pre-meetquote:
Ik beloof je nog net zoveel te laffen als eerstquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je niet blij met me zijn
En hoeveel is dat danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik beloof je nog net zoveel te laffen als eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |