SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Yuki op 18-07-2012 07:40:21 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Anderhalve week voortgang 2kg afgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep, daarom toch maar een soort schema volgen, alleen als ik bij McMillan Running kijk naar de tempo's die ik lekker weg loop (wat dus voor mijn gevoel langzaam is) zit het niet bij de duurlooptempo's, maar ook niet bij de conditie (/snelheid) trainingenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gevoel vs verstand is lastigMaar verstand is waarschijnlijk wel beter voor je lijf
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef SunTzu het volgende:
Afvallen? Waarom is dat nodig bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bij mij is er 5 kilo af, sinds ik in maart begon. Maar daar blijf ik nu dus al een paar weken op hangen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik doe ook fitness erbij en wil ripped worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Afvallen? Waarom is dat nodig bij jou?![]()
Hij wil een strakke boii worden, jwtzquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Afvallen? Waarom is dat nodig bij jou?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Er hoeft toch ook niet meer af?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij is er 5 kilo af, sinds ik in maart begon. Maar daar blijf ik nu dus al een paar weken op hangen
Zag er prima uit hoor, met Ekiden!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik doe ook fitness erbij en wil ripped worden.Ik vind dat jij geen recht tot klagen hebt hoor.
Ziet er goed uit hoor, no homo.![]()
![]()
Zo, rust van hardlopen werkt wel. Heup is al stuk minder pijnlijk.morgenochtend zwemmen en morgenavond spinnen (niet tot 't gaatje), eens zien hoe dat werkt.
Ja doei.![]()
Linkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, hij is die strakke hosselboi uit R&P! Nu weet ik 't weer.![]()
![]()
![]()
@ Yuki. Ging goed! Bedankt, is naar mijn mening wel goed verlopen. Er zijn andere kandidaten. Dus afwachten.
Ik wil ook een strakke bil en dat gaat mij al aardig goed af. De rondingen zijn als babybillen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Mooi. Het gaat beter dus. Ga je nog naar de HA? Of laat je het even erbij zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, rust van hardlopen werkt wel. Heup is al stuk minder pijnlijk.morgenochtend zwemmen en morgenavond spinnen (niet tot 't gaatje), eens zien hoe dat werkt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Iedereen haat me in Hoe voel je je nuquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, hij is die strakke hosselboi uit R&P! Nu weet ik 't weer.![]()
![]()
Just woke up I didquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasm meter. Yours is not functioning correctly.![]()
Kijk het even aan: ik ben niet zo'n dokterloper, maar ga sowieso een afspraak maken deze week omdat ik op den duur ook weer een voorraad anticonceptiepillen wil hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mooi. Het gaat beter dus. Ga je nog naar de HA? Of laat je het even erbij zitten.
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef SunTzu het volgende:
Is gewoon vocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk het even aan: ik ben niet zo'n dokterloper, maar ga sowieso een afspraak maken deze week omdat ik op den duur ook weer een voorraad anticonceptiepillen wil hebben.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Misschien straks even op m'n hardloopschoenen een eindje wandelen naar de supermarkt (is km of 5 totale reis), even zien of 't droog blijft!quote:
Ja doei.![]()
Pfoe behoorlijk dood gegaan tijdens mijn interval training 10x 400 meter. Het ging wel lekker en mijn hartslag viel elke keer mooi terug naar 140SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, een ieder z'n doelen hè?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n lijf en dan ga je lopen bitchen over 2 kilo, serieus wat voor wijf ben je dan
Ja doei.![]()
Ik ben nog geen gram afgevallen sinds ik in maart begonnen ben met hardlopen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Spierenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben nog geen gram afgevallen sinds ik in maart begonnen ben met hardlopen
Ja doei.![]()
Ik bitch niet over 2kg ik noem gewoon mijn voortgang en train om het uiterste uit mijzelf te halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n lijf en dan ga je lopen bitchen over 2 kilo, serieus wat voor wijf ben je dan![]()
![]()
Dat hou ik mezelf maar voor ja, hoewel ik zelf nog niet echt veel verandering zie aan mn lichaamquote:
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Probeer je voeding aan te passen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat hou ik mezelf maar voor ja, hoewel ik zelf nog niet echt veel verandering zie aan mn lichaam![]()
Lees z'n posts in R&P anders ook even, dan weet je met wat voor 'badass we hier dealen'.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n lijf en dan ga je lopen bitchen over 2 kilo, serieus wat voor wijf ben je danJa doei.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef Drassss het volgende:
Pfoe behoorlijk dood gegaan tijdens mijn interval training 10x 400 meter. Het ging wel lekker en mijn hartslag viel elke keer mooi terug naar 140Wat is je wedstrijd tempo? Ik vermoed dat je je interval veels te hard loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfoe behoorlijk dood gegaan tijdens mijn interval training 10x 400 meter. Het ging wel lekker en mijn hartslag viel elke keer mooi terug naar 140Wat een snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je niet te hard?![]()
![]()
Ja, dat ga ik (nog meer) proberen.quote:
Gelukkig hoeft er eigenlijk maar hooguit 2/3 kilo af en dan alleen omdat ik het zelf graag wil.Ziggy played guitar
Pfoe behoorlijk dood gegaan tijdens mijn interval training 10x 400 meter. Het ging wel lekker en mijn hartslag viel elke keer mooi terug naar 140Supermooie grafiek. Alleen die op het laatst begrijp ik niet, maar ziet er echt netjes uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mhaw, die zit tussen 13 a 14km/h. Mijn doel is om de 10km in 40 minuten te gaan lopen, daar zit ik nu nog een minuut of 6 vanaf.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wat is je wedstrijd tempo? Ik vermoed dat je je interval veels te hard loopt.![]()
Oh ik begin en eindig altijd met 1.5km in/uitlopenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Supermooie grafiek. Alleen die op het laatst begrijp ik niet, maar ziet er echt netjes uit.![]()
![]()
Overigens ook wel grappig, het rondje wat ik loop tijdens interval ken ik inmiddels als mijn broekzak. Ik loop er meestal twee, als ik iemand tegenkom die ook hardloop maak ik meestal een schatting waar ik die persoon eventueel nog een keer tegenkom.
Ik kom een meisje tegen met een zwarte broek met rode addidasstrepen en een grijs sweatshirt aan. Ze had een redelijk tempo. Ik verwacht haar nog wel een keer tegen te komen. De meesten starten vanaf een grote parkeerplaats. Ik kom bij die parkeerplaats aan en zie daar bij een auto iemand staan die aan e omschrijving voldoed maar zonder sweatshirt. Wtf dat is rap. Ook nog tijd gehad om naar de auto te lopen en sweatshirt uit te trekken.
Ik loop iets minder dan een kilometer verder en zie degene die ik al eerder tegenkwam de hoek om komen. Ah kijk dat is een stuk logischer.![]()
![]()
Daar ga je scheef denk ik je trainingen loop je onder je wedstrijdtempo zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, die zit tussen 13 a 14km/h. Mijn doel is om de 10km in 40 minuten te gaan lopen, daar zit ik nu nog een minuut of 6 vanaf.![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef CantFazeMe het volgende:
@ Yuki. Ging goed! Bedankt, is naar mijn mening wel goed verlopen. Er zijn andere kandidaten. Dus afwachten.
Ik wil ook een strakke bil en dat gaat mij al aardig goed af. De rondingen zijn als babybillen.
Verder![]()
Ik heb gewoon veel meiden gehad die ik echt leuk vond of van hield maar velen gingen cheaten waardoor ik zelf ook geen zin meer heb in een relatie, het leven als vrijgezel is veel beter. Mensen haten omdat ik met volle teugen geniet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lees z'n posts in R&P anders ook even, dan weet je met wat voor 'badass we hier dealen'.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel meiden gehad die ik echt leuk vond of van hield maar velen gingen cheaten waardoor ik zelf ook geen zin meer heb in een relatie, het leven als vrijgezel is veel beter. Mensen haten omdat ik met volle teugen geniet._!
Meer woorden maak ik er niet aan vuil.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat hoeft niet hoor. Het kan best om eens een paar keer keihard op of boven wedstrijdtempo te trainen. No pain, no gain.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar ga je scheef denk ik je trainingen loop je onder je wedstrijdtempo zover ik weet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In dat geval gain ik redelijk wat afquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Het kan best om eens een paar keer keihard op of boven wedstrijdtempo te trainen. No pain, no gain.![]()
![]()
Ik volg een schema om meer snelheid in de benen te krijgen. Daarin zitten 2 interval training en 2 normale trainingen onder wedstrijdtempo. Om van 13 naar 15km/h te gaan zal ik toch echt wat rapper dan 15 moeten lopen over korte afstanden lijkt me ( zo geeft het schema ook aan )quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar ga je scheef denk ik je trainingen loop je onder je wedstrijdtempo zover ik weet.Tenminste dat is het schema van oasics helemaal fout en ik heb wel vertrouwen in die gasten
![]()
![]()
Bij snelheidstrainingen, die je vaak als interval doet, ga je juist op zoek naar dat wedstrijdtempo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar ga je scheef denk ik je trainingen loop je onder je wedstrijdtempo zover ik weet.
Bij McMillan running heb je een calculator, die de verschillende trainingsnelheden aangeeft, en als ik kijk naar het wedstrijdtempo van de 10 km, ligt de range van de tempo interval trainingen.
Zolang je ook maar je 'langzame' duurtraining blijft doen en dat de overhand heeft in je training helpt het alleen maar om je wedstrijdtempo in intervaltraining te benaderen.
En als ik naar het schema van Runnersworld kijk, dat ik een tijdje heb gebruikt om op te trainen richting de halve marathon, dan was mijn beoogde wedstrijdtempo 4:02 min/km en moest ik mijn snelheidstrainingen doen in intervals van 1600 m in een tempo van 3:45 min/km.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik tik toch ook niet dat je dat altijd moet doen? Maar het kan best af en toe hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
To much pain, no gain. Je gaat zelfs achteruit.
edit: MD geeft het veel duidelijker aan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Fijn om te horen, want dit is precies hoe ik het ook aan het volgen benquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij snelheidstrainingen, die je vaak als interval doet, ga je juist op zoek naar dat wedstrijdtempo.
Bij McMillan running heb je een calculator, die de verschillende trainingsnelheden aangeeft, en als ik kijk naar het wedstrijdtempo van de 10 km, ligt de range van de tempo interval trainingen.
Zolang je ook maar je 'langzame' duurtraining blijft doen en dat de overhand heeft in je training helpt het alleen maar om je wedstrijdtempo in intervaltraining te benaderen.
En als ik naar het schema van Runnersworld kijk, dat ik een tijdje heb gebruikt om op te trainen richting de halve marathon, dan was mijn beoogde wedstrijdtempo 4:02 min/km en moest ik mijn snelheidstrainingen doen in intervals van 1600 m in een tempo van 3:45 min/km.Mijn doel was vandaag ook 10x die 3.45. Dat lukt niet helemaal, maargoed daarvoor ben ik ook aan het trainen.
Edit: Dat was dan wel 400 meter ipv 1600 hehe.![]()
Als het voor jou werkt prima hoor. Voor weer andere is dit schema totaal verkeerd. Het hoeft niet zoals runnersworld het zegt er zijn ook andere methodes wat minder belastend is maar toch goede resultaten mee zijn gehaald.![]()
Begrijp ik helemaalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als het voor jou werkt prima hoor. Voor weer andere is dit schema totaal verkeerd. Het hoeft niet zoals runnersworld het zegt er zijn ook andere methodes wat minder belastend is maar toch goede resultaten mee zijn gehaald.Er zijn meer wegen he...
Persoonlijk houd ik wel van wat arbeid, ik heb ook even de tijd en combineer het ook veel met fietsen dus het gaat zo lekker de laatste maanden. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!![]()
Drasss, zou je mij van advies kunnen voorzien van hoe je die calculator en afstanden moet gebruiken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaalEr zijn meer wegen he...
Persoonlijk houd ik wel van wat arbeid, ik heb ook even de tijd en combineer het ook veel met fietsen dus het gaat zo lekker de laatste maanden. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Mijn streeftijd is euhhh, 45 minuten en momenteel loop ik 53 (pr)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
mijn enkel blijft problemen geven als ik te lang wandel/loop/whatever.
tijdens m'n vakantie in Crest een te lange wandeling gemaakt met steile afdaling en klimming.
SNIK! ik kan de Asics Ladies Run nu helemaal vergeten.Werewolf![]()
Jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef sararaats het volgende:
tijdens m'n vakantie in Crest een te lange wandeling gemaakt met steile afdaling en klimming.
SNIK! ik kan de Asics Ladies Run nu helemaal vergeten.. Nu veel rusten en verkoeling zoeken he
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
*knuffel* Balen meidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef sararaats het volgende:
SNIK! ik kan de Asics Ladies Run nu helemaal vergeten.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hoe bedoel je precies Jump? In de zin van een soort trainingsprogramma met snelheden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Drasss, zou je mij van advies kunnen voorzien van hoe je die calculator en afstanden moet gebruiken?
Mijn streeftijd is euhhh, 45 minuten en momenteel loop ik 53 (pr)
Deze calculator heeft Maleduck het trouwens over: http://www.mcmillanrunning.com/index.php/calcUsage/calculate (ik zie hem voor het eerst ).
Wat White ook al zei, het is lastig om te bepalen wat voor soort training je toepast om je doel te behalen. Je lichaam moet dat willen/aankunnen etc. Basis beginsel wat ik zou doen is duurtrainingen pakken onder je wedstrijdtempo (pak hem beet 2km per uur eronder ) en 1 interval training waarbij je 12/10/8/6x aanzet waarbij je een snelheid haalt van 14 km/h bijvoorbeeld. Niet te grote afstanden dus 200 a 400 meter.
Belangrijk is wel om echt op je techniek te blijven letten en niet puur de snelheid willen lopen![]()
![]()
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies Jump? In de zin van een soort trainingsprogramma met snelheden?
Deze calculator heeft Maleduck het trouwens over: http://www.mcmillanrunning.com/index.php/calcUsage/calculate (ik zie hem voor het eerst ).
Wat White ook al zei, het is lastig om te bepalen wat voor soort training je toepast om je doel te behalen. Je lichaam moet dat willen/aankunnen etc. Basis beginsel wat ik zou doen is duurtrainingen pakken onder je wedstrijdtempo (pak hem beet 2km per uur eronder ) en 1 interval training waarbij je 12/10/8/6x aanzet waarbij je een snelheid haalt van 14 km/h bijvoorbeeld. Niet te grote afstanden dus 200 a 400 meter.
Maar hoe bepaal je de afstanden en tijden voor de interval, daar worstel ik nogal mee
duurloop doe ik nu (met gemak) tot 16 km, wat meer moeite tot 19
iets hoger tempo loop ik dan 10 km met een pace van 5:30 (ongeveer)
Tempo inschatten heb dan weer meer moeite mee
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Drasss, zou je mij van advies kunnen voorzien van hoe je die calculator en afstanden moet gebruiken?
Mijn streeftijd is euhhh, 45 minuten en momenteel loop ik 53 (pr)
Misschien moet je hier de gegevens invullen, dat is het schema waar ik het over had...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Tja ik volg nu een schema die blokken van x aantal meters aangeeft. Ik heb het geluk dat ik met een snelheidsmeter+afstandmeter kan lopen dus ik kan goed zien hoe hard en ver ik loop.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik
Maar hoe bepaal je de afstanden en tijden voor de interval, daar worstel ik nogal mee
duurloop doe ik nu (met gemak) tot 16 km, wat meer moeite tot 19
iets hoger tempo loop ik dan 10 km met een pace van 5:30 (ongeveer)
Tempo inschatten heb dan weer meer moeite mee
Naar mijn mening kan je afstanden ook iets verkorten en niet meer dan 15km lopen. Mijn duurlopen zitten momenteel tussen de 8 a 12km.![]()
Gisteren eigenlijk moeten hardlopen maar we spoelden hier bijna weg dus dat maar ff laten zitten haha.
Nu dan 3 rustdagen gehad en vandaag les 2 van evy. Alleen is mijn motivatie en zin eigenlijk ver te zoeken![]()
![]()
hups, goan met die banoanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
Gisteren eigenlijk moeten hardlopen maar we spoelden hier bijna weg dus dat maar ff laten zitten haha.
Nu dan 3 rustdagen gehad en vandaag les 2 van evy. Alleen is mijn motivatie en zin eigenlijk ver te zoeken![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je gaat straks lekker een rondje lopen Poesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
![]()
oke, ik zal nog ff kijken. In principe moet ik die afstanden ook kunnen zien (via runkeeper kan je die intervallen maken) Welk schema volg je dan? Of is dat een op maat gemaakt schema?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik volg nu een schema die blokken van x aantal meters aangeeft. Ik heb het geluk dat ik met een snelheidsmeter+afstandmeter kan lopen dus ik kan goed zien hoe hard en ver ik loop.Ja klopt, maar soms WIL je gewoon wat verderquote:Naar mijn mening kan je afstanden ook iets verkorten en niet meer dan 15km lopen. Mijn duurlopen zitten momenteel tussen de 8 a 12km.
Ecosia
Als je eenmaal loopt, is het heerlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
Nu dan 3 rustdagen gehad en vandaag les 2 van evy. Alleen is mijn motivatie en zin eigenlijk ver te zoeken
Ik volg deze: http://www.saucony.eu/nl-NL/18/10-kilometer/9/in-40-minuten.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, ik zal nog ff kijken. In principe moet ik die afstanden ook kunnen zien (via runkeeper kan je die intervallen maken) Welk schema volg je dan? Of is dat een op maat gemaakt schema?
[..]
Ja klopt, maar soms WIL je gewoon wat verder
Het is eigenlijk iets teveel van het goede dus plan ik af en toe een paar rustdagen meer toe en de snelheden van de duurlopen zijn nog iets te rap momenteel dus ook die liggen net wat lagerVoor de rest vind ik het prettige oefeningen.
Wat je kan doen is in je rondje een punt of 4/5 nemen waarbij je start met je interval en vervolgens een eindpunt selecteren (via afstandmeter.nl) zo deed ik het ook in het begin. Dan heb je nog steeds je 200/400m etc stukken, en dat werkt ook prima! Echt snelheid inschatten zal in het begin lastig zijn..
Haha, ja begrijp ik. Soms heb ik ook nog zin om een extra lusje te maken en dan komen er weer 1/2/3km bij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
Nu dan 3 rustdagen gehad en vandaag les 2 van evy. Alleen is mijn motivatie en zin eigenlijk ver te zoekenHup gaan, als je eenmaal weer bezig bent is het lekker
![]()
oke, thanksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik volg deze: http://www.saucony.eu/nl-NL/18/10-kilometer/9/in-40-minuten.html
Het is eigenlijk iets teveel van het goede dus plan ik af en toe een paar rustdagen meer toe en de snelheden van de duurlopen zijn nog iets te rap momenteel dus ook die liggen net wat lagerVoor de rest vind ik het prettige oefeningen.
Wat je kan doen is in je rondje een punt of 4/5 nemen waarbij je start met je interval en vervolgens een eindpunt selecteren (via afstandmeter.nl) zo deed ik het ook in het begin. Dan heb je nog steeds je 200/400m etc stukken, en dat werkt ook prima! Echt snelheid inschatten zal in het begin lastig zijn..
Haha, ja begrijp ik. Soms heb ik ook nog zin om een extra lusje te maken en dan komen er weer 1/2/3km bij
ik ga me er eens in verdiepen
Ook jij bedankt MD!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik moet nog ff boodschappen halen maar daarna ga ik ervoormet de gedacht dat het vast fijn is!
Thanks voor de motivatie!![]()
Anders sleep ik je wel naar buitenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:11 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik moet nog ff boodschappen halen maar daarna ga ik ervoormet de gedacht dat het vast fijn is!
Thanks voor de motivatie!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vanavond weer loopgroepje. Benieuwd wat we gaan doen. Heb nog nooit zo fanatiek gelopen als afgelopen week, telkens 1 rustdag en wisselend 5 en 8k. Na vanavond gelukkig even 2 rustdagenmaar hé i like it
![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:50 schreef Quoi het volgende:
Vanavond weer loopgroepje. Benieuwd wat we gaan doen. Heb nog nooit zo fanatiek gelopen als afgelopen week, telkens 1 rustdag en wisselend 5 en 8k. Na vanavond gelukkig even 2 rustdagenmaar hé i like it
![]()
![]()
![]()
De HosselMosselKomt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:11 schreef Mvr.Poes het volgende:
Thanks voor de motivatie!. Ik ga vanavond les 7 van Evy (weer) doen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik loop eerst ruim een km warm en doe dan rek en strek oefeningen. Is een gewoonte die ik vanuit het korfballen heb meegenomen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie rekt en strekt hier alvorens te lopen?
Na afloop (na het uitlopen) doe ik het vaak nog een keer.
Edit: Zie net dat ik deze maand net iets meer dan een marathon (42,59 km) heb gelopen, in 3 uur 15
Ja, eerst dus een stukje warmlopen en dan pas (st)rekken, zodat je spieren niet koud oprekt. Dat is het idee dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik loop eerst ruim een km warm en doe dan rek en strek oefeningen. Is een gewoonte die ik vanuit het korfballen heb meegenomen...
Na afloop (na het uitlopen) doe ik het vaak nog een keer.![]()
Ok. Thanks.. ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik loop eerst ruim een km warm en doe dan rek en strek oefeningen. Is een gewoonte die ik vanuit het korfballen heb meegenomen...
Na afloop (na het uitlopen) doe ik het vaak nog een keer.
Edit: Zie net dat ik deze maand net iets meer dan een marathon (42,59 km) heb gelopen, in 3 uur 15.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Eerder naar huis!
Net even zitten knutselen met endomondo, in de hoop dat m'n gps dit keer niet faalt
Afstand in meters + intensiteit:
750 low
250 medium
750 low
250 medium
750 low
250 high
750 low
250 medium
750 low
250 medium
750 low
Totaal dus 5,75 km. Wat denken jullie hiervan?
Leuke piramide, maar hoe werkt dat in Endomondo dan, zegt die mevrouw dan dat je medium moet gaan lopen ofzo? Of kan je daar nog een pace bij instellen? En is dit bij de normale versie of bij de PRO?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Yuki het volgende:
Eerder naar huis!
Net even zitten knutselen met endomondo, in de hoop dat m'n gps dit keer niet faalt
750 low
250 medium
750 low
250 medium
750 low
250 high
750 low
250 medium
750 low
250 medium
750 low
Totaal dus 5,75 km. Wat denken jullie hiervan?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die low/medium/high is op basis van hartslag of snelheid?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Yuki het volgende:
Eerder naar huis!
750 low
250 medium
750 low
250 medium
750 low
250 high
750 low
250 medium
750 low
250 medium
750 low
Totaal dus 5,75 km. Wat denken jullie hiervan?Ik zou de high er tussen uithalen en puur spelen met 2 soorten snelheden, maar dat is iets persoonlijks!
![]()
Kan iemand deze in de OP zetten, heb even een overzicht gemaakt van verschillende schema's en sites om schema's te maken: (alleen het plaatje werkte even niet mee...)SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuke piramide, maar hoe werkt dat in Endomondo dan, zegt die mevrouw dan dat je medium moet gaan lopen ofzo? Of kan je daar nog een pace bij instellen? En is dit bij de normale versie of bij de PRO?Werkt dus met audio coach. Geen pace of hartslag, alleen tijd of afstand en intensiteit.quote:Available exclusively in the paid Pro version of Endomondo Sports Tracker, the interval training feature lets iPhone users create custom workouts by defining intervals and includes an audio coach to guide them through each step.
Redelijk beperkt dus, maar dan weet ik iig wanneer ik welke intensiteit moet lopen.
Ga nog wel ff knutselen, zodat ik iig maar 2 intensiteitsniveaus heb... En om gps crap uit te sluiten zal ik ook tijd doen ipv afstand.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nieuw schema:
8 min low
1 min medium
4 min low
1,5 min medium
4 min low
2 min medium
4 min low
1,5 min medium
4 min low
1 min medium
4 min low♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk dat knutselenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:42 schreef Yuki het volgende:
Nieuw schema:
8 min low
1 min medium
4 min low
1,5 min medium
4 min low
2 min medium
4 min low
1,5 min medium
4 min low
1 min medium
4 min low
Wat ik zie bij interval trainingen is dat het vaak x keer een bepaalde snelheid in een bepaalde tijd is en niet elke keer wat anders.
En heb je mn post hierboven gezien?
Goed bezig Yuki met het afvallen!
Ben je al bijna op je streefgewicht?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat Maleduck ook zegt. Ik zou met 8 min low beginnen/eindigen. Daar tussen een medium van bijvoorbeeld 5x 1.5 min met low's van 4 minutenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:42 schreef Yuki het volgende:
Nieuw schema:
8 min low
1 min medium
4 min low
1,5 min medium
4 min low
2 min medium
4 min low
1,5 min medium
4 min low
1 min medium
4 min low![]()
![]()
Ik wil ook weer, zondag niet, maandag niet, vandaag gaat niet en mn schoenen zijn nog niet binnen
Had ik al niet van mijzelf verwacht .. de urge om te gaan lopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik wil ook weer, zondag niet, maandag niet, vandaag gaat niet en mn schoenen zijn nog niet binnen
Had ik al niet van mijzelf verwacht .. de urge om te gaan lopen![]()
![]()
Mooi toch!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
Had ik al niet van mijzelf verwacht .. de urge om te gaan lopen
Net ook gelopen. Ging goed. Ging trapje op en af! Ook lekker voor de verandering.
![]()
Wel een hele mooie vrouw tegengekomen die met haar opa op een bank zat.. Zie soms echt leuke dames en dan wil je er wel een praatje mee maken.
Even datum noteren en tijd voor de volgende keer.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bij een piramide training bouw je de intervallen eerst op en daarna weer af. Dit is een variant op een van de interval trainingen die endomondo zelf aanbiedt. Die is alleen met korte, hele intensieve intervallen en dat wil ik nu niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk dat knutselen
Wat ik zie bij interval trainingen is dat het vaak x keer een bepaalde snelheid in een bepaalde tijd is en niet elke keer wat anders.
En heb je mn post hierboven gezien?![]()
Zelfde tijd aan begin en eind kan ik me wel voorstellen; ik vind 35 min voor de totale training erg mooi dus dan doe ik 6 min inlopen en 6 min uitlopen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Succes, gaat je lukkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij een piramide training bouw je de intervallen eerst op en daarna weer af. Dit is een variant op een van de interval trainingen die endomondo zelf aanbiedt. Die is alleen met korte, hele intensieve intervallen en dat wil ik nu niet.
Zelfde tijd aan begin en eind kan ik me wel voorstellen; ik vind 35 min voor de totale training erg mooi dus dan doe ik 6 min inlopen en 6 min uitlopen.![]()
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed bezig Yuki met het afvallen!
Ben je al bijna op je streefgewicht?
Ik wil naar 75 kilo in eerste instantie en zat vanmorgen op 78,2 dus kom in de buurt
Ik gebruik nu eigenlijk alleen het sporten; ik let wel wat op het eten maar laat niet echt veel staan.
Dat ik ooit nog zonder schaamte m'n gewicht zou posten op FOK!...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij een piramide training bouw je de intervallen eerst op en daarna weer af. Dit is een variant op een van de interval trainingen die endomondo zelf aanbiedt. Die is alleen met korte, hele intensieve intervallen en dat wil ik nu niet.
Zelfde tijd aan begin en eind kan ik me wel voorstellen; ik vind 35 min voor de totale training erg mooi dus dan doe ik 6 min inlopen en 6 min uitlopen.![]()
![]()
Klinkt inderdaad goed! Hoe lang ben je? Maar staar je niet blind op het gewicht he, je moet vooral kijken naar je spiegelbeeld en hoe je kleren vallen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Ik wil naar 75 kilo in eerste instantie en zat vanmorgen op 78,2 dus kom in de buurt
Ik gebruik nu eigenlijk alleen het sporten; ik let wel wat op het eten maar laat niet echt veel staan.
Dat ik ooit nog zonder schaamte m'n gewicht zou posten op FOK!...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Gaat je lukken meid.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Dat ik ooit nog zonder schaamte m'n gewicht zou posten op FOK!...Geen zorgen voor de dag van morgen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Eerste pijnvrije dag trouwensNu ga ik niet dezelfde fout maken als de vorige keer door een herstelloop te gaan doen
Twijfel wel of ik weer ga proberen om een stukje te wandelen
Je eet toch gewoon normaal hoop ik? Niets laten staan hoor. Eten laten staan of heel weinig eten werkt averechts. Gewoon lekker gezond eten, 1 dag in de week lekker snoepen mag. Maar zeker niet meer
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zou het gewoon proberen! (het wandelen dan he?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Maraca het volgende:
Eerste pijnvrije dag trouwensNu ga ik niet dezelfde fout maken als de vorige keer door een herstelloop te gaan doen
) dat belast toch niet enorm lijkt me? zeker als je nu geen last hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Even datum noteren en tijd voor de volgende keer.Ja dat is de beste manier!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat houd je tegen? Lekker doen joh!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Maraca het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ach dat is slechts 3 kilo nog, zou ik heel blij mee zijn hoor, alles is relatiefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Dat ik ooit nog zonder schaamte m'n gewicht zou posten op FOK!...
Daarom. Geen idee hoe ik dit ga aanpakken, maar ik kom wel een keer achter haar naamquote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vorige keer dat ik ging wandelen deed ook aardig veel pijn achterafquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Lekker doen joh!Dat houdt me een beetje tegen
Korter stukje doen dit keer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik ging wandelen deed ook aardig veel pijn achterafDat houdt me een beetje tegen
![]()
Achteraf? Als je 'Nou en' denkt. 'Dan doet het maar zeer' probeer dan in die tijd te ontspannen, misschien koelen met een lekker ijsje op de bank.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik ging wandelen deed ook aardig veel pijn achterafDat houdt me een beetje tegen
Wellicht alleen oefeningen doen in plaats van lopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik ben 1.78quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad goed! Hoe lang ben je? Maar staar je niet blind op het gewicht he, je moet vooral kijken naar je spiegelbeeld en hoe je kleren vallen!
Als ik me blind zou staren op gewicht, dan zou ik af willen vallen tot 63 kiloBeen there, done that, got the Auschwitz look
Ik snoep wel meer dan dat hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Je eet toch gewoon normaal hoop ik? Niets laten staan hoor. Eten laten staan of heel weinig eten werkt averechts. Gewoon lekker gezond eten, 1 dag in de week lekker snoepen mag. Maar zeker niet meer
.
Ik probeer iig 2 stuks fruit op een dag te eten, neem keurig 3 volkoren boterhammen mee naar m'n werk (ipv de verleidelijke belegde broodjes bij de slager of croissantjes van de appie) en ik let op m'n eiwit inname (yoghurt, magere melk, etc). Verder geloof ik het wel eigenlijk.
Ben in het verleden véél te veel bezig geweest met (te) gezond eten, gewicht, calorieën tellen etc... Ergo de Auschwitz look
Daarom wil ik vooral gewicht verliezen met sporten en niet door streng te zijn met eten.Voor de een is 3 kilo een eitje, voor de ander heel moeilijk. Daar is eigenlijk weinig over te zeggen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ach dat is slechts 3 kilo nog, zou ik heel blij mee zijn hoor, alles is relatief
Op dit moment passen m'n kleren prima, ik ben blij dat m'n figuur wat beter uitkomt door het gewichtsverlies en verder... Als ik nog 2-3 maanden doe over die laatste kilo's is het mij ook wel best
Als je een dermate heftige blessure hebt dat je niet kan hardlopen en daar flink van baalt, zou ik voorzichtig zijn met belasting waardoor je een vorige keer veel pijn hebt gehad en niet "Nou en, dan doet het maar zeer" denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Achteraf? Als je 'Nou en' denkt. 'Dan doet het maar zeer' probeer dan in die tijd te ontspannen, misschien koelen met een lekker ijsje op de bank.
Wellicht alleen oefeningen doen in plaats van lopen.
Maraca, als ik jou was zou ik met dat wandelen even wachten tot je 3-4 dagen pijnvrij bent. Verder lekker fietsen op je hometrainer ofzo, als je daardoor geen pijn krijgt.
Geef het een beetje tijd om te helen he... 1 dag pijnvrij =/= einde blessure, helaas
1.85 en 65 kilo is ook niet aan te radenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:24 schreef Yuki het volgende:
Ik ben 1.78
Als ik me blind zou staren op gewicht, dan zou ik af willen vallen tot 63 kiloBeen there, done that, got the Auschwitz look
![]()
![]()
![]()
Hangt maar net af van je bouw.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
1.85 en 65 kilo is ook niet aan te raden![]()
MD bijvoorbeeld is heel lang en heel dun. Maar op een of andere manier kan hij het hebben.
Volgens de BMI meter van het Voedingscentrum ben ik met 60 kilo ook nog gezond. BMI van 19.
Laten we dat maar niet doen
Ergens bizar toch, dat je met een verschil van 20 kilo nog niet buiten het label "gezond" valt
Och door niet elke dag bier te drinken en zakken chips weg te vreten (want daar leek het meer op) viel ik al een kilo of 8 af. Nu sport 3x per week gemiddeld en is mijn voeding prima dat ik al maanden op 64 kilo blij "steken"
Minder wil ik eigenlijk ook niet haha.
![]()
Hey pssst jij bent gewoon stiekem de 4 daagse aan het lopen. Geef maar toe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef YUR het volgende:
Hoi
* YUR is sinds vanmiddag lid van de Bende van de Bloedende Tepel![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef YUR het volgende:
Hoi
* YUR is sinds vanmiddag lid van de Bende van de Bloedende Tepel![]()
![]()
![]()
Ben nu sinds februari aan het lopen en automatisch gezonder gaan eten, ik vond het zonde om slecht te eten want dan had ik voor niks gelopen!![]()
Maar ben pas 2-3 kilo kwijt, had van mij wel meer mogen zijn!
Gelukkig vind ik het lopen leuk en doe ik het daar niet meer voor!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:32 schreef Drassss het volgende:
Och door niet elke dag bier te drinken en zakken chips weg te vreten (want daar leek het meer op) viel ik al een kilo of 8 af. Nu sport 3x per week gemiddeld en is mijn voeding prima dat ik al maanden op 64 kilo blij "steken"
Minder wil ik eigenlijk ook niet haha.
op zich best wel wat gezonder ja
Hoe lang ben je?Auwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef YUR het volgende:
Hoi
* YUR is sinds vanmiddag lid van de Bende van de Bloedende Tepel
1.76 dus ik heb niks te klagenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]op zich best wel wat gezonder ja
Hoe lang ben je?
[..]
Auw![]()
![]()
Dan ben je zelfs best licht, voor een man.quote:
Maar zoals altijd geldt: als je je er zelf maar lekker bij voelt
Maar dit is ook echt mijn max hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ben je zelfs best licht, voor een man.
Maar zoals altijd geldt: als je je er zelf maar lekker bij voelt![]()
Zeker ik heb mijn conditioneel nog nooit zo lekker gevoeld.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar dit is ook echt mijn max hoor![]()
Zeker ik heb mijn conditioneel nog nooit zo lekker gevoeld.
Dr. Sexy bied zich aan! Hij is dé tepelman!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef YUR het volgende:
Hoi
* YUR is sinds vanmiddag lid van de Bende van de Bloedende Tepel█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dr. Sexy bied zich aan! Hij is dé tepelman!Hoezo dit ineens
![]()
![]()
Goed bezig Yuki, met het afvallen!
Zo, ik heb eindelijk weer eens gelopen! (Vrijdag voor het laatst) De Garmin vond maar geen satellieten, dus ik heb Runkeeper maar gebruikt.
Ben gegaan voor de eerste keer 5 km zonder wandelpauze!
Distance: 5,00 km | Duration: 35:19
Average Pace: 7:03 min/km
Elevation Climb: 30 m | Calories Burned: 328
En gelukt dus
Ziggy played guitar
Super goed!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, ik heb eindelijk weer eens gelopen! (Vrijdag voor het laatst) De Garmin vond maar geen satellieten, dus ik heb Runkeeper maar gebruikt.
En gelukt dus
Ik ga eens kijken of m'n voorgenomen intervalrondje wat wil worden.
Tot later!
Was jij dit niet wie een keer vrijwillig aanbood om iets vast te houden voor 20 km?quote:
Of was jij dat niet?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat was HosselMosselquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Was jij dit niet wie een keer vrijwillig aanbood om iets vast te houden voor 20 km?
Of was jij dat niet?
He rennen jijquote:En niet terugkomen voordat je bekaf en bezweet bent
Ik wil strakke lijntjes zien op endo.
![]()
God, heb ik de verkeerde man zitten stangen!![]()
![]()
Mijn nederige excuses Sexy
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Pak er maar 30quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef CantFazeMe het volgende:
God, heb ik de verkeerde man zitten stangen!![]()
![]()
Mijn nederige excuses SexyEn met je borst tot de grond, we doen hier niet aan slappehappen.
![]()
Hehe, nee hoor. Maar ik wil niet uitsluiten dat ik m eens ga lopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey pssst jij bent gewoon stiekem de 4 daagse aan het lopen. Geef maar toe.
Driekwart van de mensen hier op de camping loopt hem... Iedereen is nu terug van de eerste dag. Leuk om te zien dat sommigen nog zo fris als een hoentje lopen, maar anderen al niet meer normaal kunnen wandelen.F means you're fucked![]()
Gewoon nog niet gaan, tenzij je tegen muren loopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Maraca het volgende:
Er zijn dus mensen die 's ochtends om 4 uur starten om 's ochtends om 10 uur al te finishen na 50km. En hardlopen of snelwandelen is verboden.... Leg mij dat eens uit...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor. Maar ik wil niet uitsluiten dat ik m eens ga lopen.
Driekwart van de mensen hier op de camping loopt hem... Iedereen is nu terug van de eerste dag. Leuk om te zien dat sommigen nog zo fris als een hoentje lopen, maar anderen al niet meer normaal kunnen wandelen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mja, da's die Engelsman... Geen idee, we gaan hem donderdag live bewonderen, want dat trekt de hele bende hier langs de camping. Staan op het hoogste punt van de Zevenheuvelenwegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon nog niet gaan, tenzij je tegen muren loopt.
[..]
Er zijn dus mensen die 's ochtends om 4 uur starten om 's ochtends om 10 uur al te finishen na 50km. En hardlopen of snelwandelen is verboden.... Leg mij dat eens uit...
F means you're fucked![]()
Vet goed!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef MissBliss het volgende:
En gelukt dus![]()
![]()
Ja echt wat voor tijd had diequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja, da's die Engelsman... Geen idee, we gaan hem donderdag live bewonderen, want dat trekt de hele bende hier langs de camping. Staan op het hoogste punt van de ZevenheuvelenwegDie ''wandelde'' sneller dan 11kph gemiddeld
![]()
![]()
![]()
Volgens mij liep ie iets langzamer dan dat...ik begreep 50km in 5 uur en 43 minuten. Maar dan nogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja echt wat voor tijd had dieDie ''wandelde'' sneller dan 11kph gemiddeld
![]()
Ik heb vandaag trouwens een groot deel van de route van de Zevenheuvelenloop gedaan. Cool om te zien dat de kilometer- en routebordjes van de zevenheuvelenloop gewoon full-time langs de weg staan
Tactiek voor in November is al duidelijk: Kei- en keihard starten. Vanaf iets over de helft gaat het voornamelijk nog in dalende lijn richting finish. Maar wat een mooi parcours qua hoogteverschillenDe heuvels hier
![]()
F means you're fucked![]()
* CantFazeMe Heeft er 30 gedaan!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pak er maar 30En met je borst tot de grond, we doen hier niet aan slappehappen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Leuk dat je ons laat weten YUR hoe het gaat daar. Tof om te lezen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Thanks! En Yuki ook!quote:Ziggy played guitar
Bekaf: checkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
He rennen jijEn niet terugkomen voordat je bekaf en bezweet bent
Ik wil strakke lijntjes zien op endo.
Bezweet: double check
Damn, dat was pittig. En ik begin wel een beetje pissig te worden om Endomondo. Ren ik de fucking benen uit m'n lijf tijdens m'n intervallen... Maakt ie er een keurig recht lijntje van in m'n grafiek. En de eerste 2 minuten heb ik schijnbaar gewandeld...
Het feit dat ik ongeveer een halve minuut heb stilgestaan omdat een mevrouw me de weg vroeg heeft ie ook niet opgepakt... Dus zo maar even het kaartje checken en waarschijnlijk, wederom, opnieuw tekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja dat hele BMI gaat nergens over. Ik mag volgens de BMI 48 kg wegen.. even ter vergelijking ik weeg er nu 59 en heb maat 36quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt maar net af van je bouw.
MD bijvoorbeeld is heel lang en heel dun. Maar op een of andere manier kan hij het hebben.
Volgens de BMI meter van het Voedingscentrum ben ik met 60 kilo ook nog gezond. BMI van 19.
Laten we dat maar niet doen
Ergens bizar toch, dat je met een verschil van 20 kilo nog niet buiten het label "gezond" valtWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bekaf: check
Damn, dat was pittig. En ik begin wel een beetje pissig te worden om Endomondo. Ren ik de fucking benen uit m'n lijf tijdens m'n intervallen... Maakt ie er een keurig recht lijntje van in m'n grafiek. En de eerste 2 minuten heb ik schijnbaar gewandeld...
Het feit dat ik ongeveer een halve minuut heb stilgestaan omdat een mevrouw me de weg vroeg heeft ie ook niet opgepakt... Dus zo maar even het kaartje checken en waarschijnlijk, wederom, opnieuw tekenen.Goed bezig Yuki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nog niet meegemaakt, maar het lijkt me tof om dan expres rondjes om die persoon heen te rennen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bekaf: check
Het feit dat ik ongeveer een halve minuut heb stilgestaan omdat een mevrouw me de weg vroeg heeft ie ook niet opgepakt... Dus zo maar even het kaartje checken en waarschijnlijk, wederom, opnieuw tekenen.Mooi Yuki! Ja met de weg vragen snap ik ook geen drol van. Ik schud als een panische gewoon met mijn handen en roep 'nee' en loop gewoon stug door. Ga iemand anders leuk de weg vragen. Wat is dat met die mensen van tegenwoordig, vroeger had je mooie landmappen/kaarten in zo'n billboard. Kijk daar dan op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Haha. Apart inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat hele BMI gaat nergens over. Ik mag volgens de BMI 48 kg wegen.. even ter vergelijking ik weeg er nu 59 en heb maat 36█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Navigeren is een kunst geworden. Maarja als je smartphone leegraakt moet je toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mooi Yuki! Ja met de weg vragen snap ik ook geen drol van. Ik schud als een panische gewoon met mijn handen en roep 'nee' en loop gewoon stug door. Ga iemand anders leuk de weg vragen. Wat is dat met die mensen van tegenwoordig, vroeger had je mooie landmappen/kaarten in zo'n billboard. Kijk daar dan op.![]()
Zo'n smartphone is ook niet alles, druk ik op home, en dan sta ik nog steeds waar ik benquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Navigeren is een kunst geworden. Maarja als je smartphone leegraakt moet je toch.![]()
![]()
Noujaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef Shravani het volgende:
[..]
Zo'n smartphone is ook niet alles, druk ik op home, en dan sta ik nog steeds waar ik benik stik bijna in een glas water.
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef Shravani het volgende:
[..]
Zo'n smartphone is ook niet alles, druk ik op home, en dan sta ik nog steeds waar ik ben.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
haha sorry, hij was wel heel flauw he...
Yuki, vreemd dat je alleen een vlak lijntje krijgt in je workout, frustie lijkt me dat!![]()
Makkiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hoeveel mensen kunnen hier met een kompas overweg?![]()
Veel haat richting Tomtoms. Kaarten![]()
![]()
LOL. Ik ging weg met het idee: we zien wel hoe het gaat. Lekker rustig en hopen dat we 5 kilometer halen. Maar dat werd ineens toch een tempotraining, zo lekker ging het. Dan hebben we die maar weer gehad van de week. Donderdag en zaterdag (in principe) gewoon lekker de twee ldl'etjes
http://www.endomondo.com/workouts/uxG-qNcn1Dk
http://connect.garmin.com/activity/200258327
Gelukkig zie ik de twee dips van passerende auto's (7m18) en scooters (16m46) wel
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Héél frustererend. Zo heb ik dus geen idee van het tempo dat ik loop tijdens mijn versnellingenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:10 schreef Shravani het volgende:
haha sorry, hij was wel heel flauw he...
Yuki, vreemd dat je alleen een vlak lijntje krijgt in je workout, frustie lijkt me dat!
En de afstand klopte ook weer niet, dus er komt zo een linkje naar de kloppende stats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:11 schreef mosselmossel het volgende:
LOL. Ik ging weg met het idee: we zien wel hoe het gaat. Lekker rustig en hopen dat we 5 kilometer halen. Maar dat werd ineens toch een tempotraining, zo lekker ging het. Dan hebben we die maar weer gehad van de week. Donderdag en zaterdag (in principe) gewoon lekker de twee ldl'etjes
http://www.endomondo.com/workouts/uxG-qNcn1Dk
http://connect.garmin.com/activity/200258327
Gelukkig zie ik de twee dips van passerende auto's (7m18) en scooters (16m46) wel
En SEMTEX: bedankt voor de peptalk!
Edit: we staan allebei in de top 10 van het FOK! team leaderboard
SEMTEX op 5, ik op 6. Whoop whoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Yuki op 17-07-2012 18:25:09 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat hele BMI gaat nergens over. Ik mag volgens de BMI 48 kg wegen.. even ter vergelijking ik weeg er nu 59 en heb maat 36
Maat 36 is al een stuk slanker dan gemiddeld in NL. Doe maar niet 11 kilo afvallenhuuu
Nee dat lukt me denk ik niet eens! Ik had een paar geleden best vaak keelonsteking en kon dan anderhalve week niet eten, dan woog ik 54-55 kg en dat er al verschrikkelijk uit!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maat 36 is al een stuk slanker dan gemiddeld in NL. Doe maar niet 11 kilo afvallenhuuu
Nu moet ik wel zeggen dat ik meer weeg dan het gemiddelde meisje omdat ik een andere bouw heb en redelijk veel spiermassa. Een vriendinnetje van mij weeg 52 kg en kan eigenlijk niet zeggen dat ze dunner is (zijn even lang) dus bij haar klopt het BMI dan weer prima.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mooi toch!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dat lukt me denk ik niet eens! Ik had een paar geleden best vaak keelonsteking en kon dan anderhalve week niet eten, dan woog ik 54-55 kg en dat er al verschrikkelijk uit!
Nu moet ik wel zeggen dat ik meer weeg dan het gemiddelde meisje omdat ik een andere bouw heb en redelijk veel spiermassa. Een vriendinnetje van mij weeg 52 kg en kan eigenlijk niet zeggen dat ze dunner is (zijn even lang) dus bij haar klopt het BMI dan weer prima.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef Yuki het volgende:
En SEMTEX: bedankt voor de peptalk!
Edit: we staan allebei in de top 10 van het FOK! team leaderboard
SEMTEX op 5, ik op 6. Whoop whoopJe hebt ook echt veel gelopen deze week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja voel me er ook prima bij maar geeft aan ho ver de bmi ernaast kan zitten!quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hoe goed het lopen gisteren ging, zo slecht ging het trainen in de sportschool vandaag.
Was alleen ipv van met mijn sportmaatjes en ging te snel door mijn splitsets heen. Niet slim want daardoor kon ik de 3e set niet doen omdat ik misselijk werd.
Dus nu maar als troost een zelfgemaakte pizza in de oven gezet
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Haha. Goede troost maatje. Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe goed het lopen gisteren ging, zo slecht ging het trainen in de sportschool vandaag.
Was alleen ipv van met mijn sportmaatjes en ging te snel door mijn splitsets heen. Niet slim want daardoor kon ik de 3e set niet doen omdat ik misselijk werd.
Dus nu maar als troost een zelfgemaakte pizza in de oven gezet
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat vinden m'n benen ook, voel ik nuquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt ook echt veel gelopen deze week!
Tijd voor beentjes omhoog op de bank
[ Bericht 11% gewijzigd door Yuki op 17-07-2012 19:14:23 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat eten jullie onder het kader van 'gezond'? Maw roep morgen wat je gaat eten.
Morgen pasta met spinazie, puturain met spek of ham.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Fijn is dat hè?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vinden m'n benen ook, voel ik nu
Tijd voor beentjes omhoog op de bankZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ook eindelijk klaar met werken. Wat een kutdagen omdat ik ook niet mocht lopen heb ik een triple chocolate cookie gehaald op het station
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekkerrrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ook eindelijk klaar met werken. Wat een kutdagen omdat ik ook niet mocht lopen heb ik een triple chocolate cookie gehaald op het station
Mijn maag riekt naar een vette berehap met pindasaus en patat.....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yummiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrr
Mijn maag riekt naar een vette berehap met pindasaus en patat.....![]()
Ik ga zo kipfilet met pesto in de oven mikkenAls ik eindelijk naar huis mag van de baas
Kip Pedro pesto is ook zalig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Yummie![]()
Ik ga zo kipfilet met pesto in de oven mikkenAls ik eindelijk naar huis mag van de baas
[ Bericht 1% gewijzigd door CantFazeMe op 17-07-2012 19:22:05 (Autocorrectie fail.) ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wij hebben net pasta carbonara met doperwten, cherrytomaatjes en uitgebakken spek op. Wat ik morgen krijg weet ik niet haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrr
Mijn maag riekt naar een vette berehap met pindasaus en patat.....soms mag je best zondigen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een lekker avondeten komt er voorbijIk moest het doen met spinazie en aardappels
![]()
Gister hardgelopen, vandaag krachttraining, morgen rust, donderdag krachttraining en vrijdag weer lopen. I like it
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zeker!quote:
Zolang het blijft bij een vermoeid gevoel gedurende 1 dag: pijn is fijnMorgen? Geen ideequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat eten jullie onder het kader van 'gezond'? Maw roep morgen wat je gaat eten.
Morgen pasta met spinazie, puturain met spek of ham.
Vanavond eet ik dit:
Die is lekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker!
Zolang het blijft bij een vermoeid gevoel gedurende 1 dag: pijn is fijn
[..]
Morgen? Geen idee
Vanavond eet ik dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij ben ik de enige waarbij Endo het gewoon nog steeds nauwkeurig doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* DJMO even om hoekje gluurt
even eten laten zakken, koffie drinken en dan lekker lopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als ik gezond wilt eten maak ik een van de volgende dingen:
* spinazie lasagne
* wokgroenten met zilvervliesrijst
* salade van kidneybonen, kipflet, gekookt ei, paprika en avocado met een gegrild witvisje
* diepvrieserwtjes (die kun je lekker knapperig maken) met avocado, 2 gesneden tomaatjes en een vegaburger
* couscous salade met feta, rozijntjes paprika en net wat ik verder in huis heb.
* salade met gerookte zalm en aardappeltjes uit de oven.
En zo heb ik nog wel meer gezonde maaltijden die geregeld terug komen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
1x en nooit weer. Bahquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker!
Zolang het blijft bij een vermoeid gevoel gedurende 1 dag: pijn is fijn
[..]
Morgen? Geen idee
Vanavond eet ik dit:
[ afbeelding ]
+1, ik hou sowieso niet van eten uit pakjes/zakjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Eens. Ik vind al die Aviko-schotels te smerig voor woorden.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben sinds kort aan het hardlopen maar veel meer en ik loop al dan 4 km trek ik nog niet
Welkomquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben sinds kort aan het hardlopen maar veel meer dan 4 km trek ik nog niet
4km is al netjes hoor
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Wat Maraca ervan maakt. Je doet het goed, meer kilometers komen vanzelf als je lekker doortraint.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben sinds kort aan het hardlopen maar veel meer dan 4 km trek ik nog nietZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thnxquote:
Komt misschien door de warmte ofzo. Als ik langer loop gaat mijn hart snel slaan en wordt ik helemaal dizzy. Ik moet eerst ff wat conditie opbouwen.![]()
^^. Sowieso prefab food.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Eens. Ik vind al die Aviko-schotels te smerig voor woorden.Niet meer actief op Fok!![]()
Welkom! Hoe ben je begonnen? Met eens schema of zelf opgebouwd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Thnx
Komt misschien door de warmte ofzo. Als ik langer loop gaat mijn hart snel slaan en wordt ik helemaal dizzy. Ik moet eerst ff wat conditie opbouwen.![]()
Kan soms heel lekker zijn hoorquote:Zeker als je toch nog redelijk gezond wilt eten en niet uitgebreid kunt koken.
Maar van die Aviko ging ik echt bijna over mijn nekBah bah bah
Om even een nummer te posten die weken in je hoofd blijft steken
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben sinds kort aan het hardlopen maar veel meer dan 4 km trek ik nog nietWat voor loopschoenen heb je ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Welkom! Hoe ben je begonnen? Met eens schema of zelf opgebouwd?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Pff goed hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben sinds kort aan het hardlopen maar veel meer dan 4 km trek ik nog niet. Ik ben nu iets van 4 weken bezig maar dat red ik nog lang niet
.
Maarrrrr wat niet is, kan nog komen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik heb trouwens net weer gelopen, les 7 van Evy. Ging goed, het was lekker loopweer en ik hield het redelijk goed vol. De vier minuten achtereen gingen eigenlijk prima, ik vond het veel moeilijker om daarna voor de 2 X 3 minuten weer op gang te komen.
quote:Eet je suikers?quote:
Heb uiteindelijk de IgotU GT-800 gekocht. Ga hem zo uitproberen
Zal straks posten hoe hij bevalt!You know what i mean...![]()
Dude...realiseer je je wel dat je dan opeens 15% sneller moet lopen...dat is heel watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, die zit tussen 13 a 14km/h. Mijn doel is om de 10km in 40 minuten te gaan lopen, daar zit ik nu nog een minuut of 6 vanaf.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Klopt, maar we praten wel over korte stukjes van een paar honderd meter. Puur om die snelheid in de benen te krijgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dude...realiseer je je wel dat je dan opeens 15% sneller moet lopen...dat is heel watDe duurlopen zitten allemaal tussen de 10 a 11.5km/h
![]()
kijk, even terugkomend op de discussie die hier een paar dagen geleden gaande was over pijntjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef sararaats het volgende:
SNIK! ik kan de Asics Ladies Run nu helemaal vergeten.
dit is typisch een poster die 1 keer per maand post en het dan alleen maar heeft over een blessure
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat had ik bij evy ook altijd, net als ik er lekker inzat waren de loopminuten voorbij en zodra je dan weer moest lopen ging het voor geen meter. Wordt vanzelf beter naarmate de loopminuten toenemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef MaLo het volgende:
Ik heb trouwens net weer gelopen, les 7 van Evy. Ging goed, het was lekker loopweer en ik hield het redelijk goed vol. De vier minuten achtereen gingen eigenlijk prima, ik vond het veel moeilijker om daarna voor de 2 X 3 minuten weer op gang te komen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
In de zin van nieuwe baan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ik kijk ook weer eens om het hoekje. Vandaag laatste handtekening onder mijn werk gezet.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Ik vind lang niet al die diepvriesmaaltijden lekker (je hebt ook de <land>'se aardappelschotels van Aviko...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Eens. Ik vind al die Aviko-schotels te smerig voor woorden._!), maar die maaltijdpannetjes kip en rundvlees krijg ik wel weg
Maar misschien ontbreekt het mij aan smaak![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk, even terugkomend op de discussie die hier een paar dagen geleden gaande was over pijntjes.
dit is typisch een poster die 1 keer per maand post en het dan alleen maar heeft over een blessureKomt wel goed schatje.
Om dan maar een ander soort post te geven: Ik ga morgen weer lopen na m'n week rustWilde eigenlijk donderdag, maar dat komt niet uit ivm rosé/4daagse kijken.
Morgen dus 5km gaan..
Overigens is het hier echt superHeuvels scheldend meester maken met de fiets, regen..maar god wat genieten we van het zeldzame zonnetje
![]()
![]()
Klinkt als een heerlijke (beetje natte) vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]Komt wel goed schatje.
Om dan maar een ander soort post te geven: Ik ga morgen weer lopen na m'n week rustWilde eigenlijk donderdag, maar dat komt niet uit ivm rosé/4daagse kijken.
Morgen dus 5km gaan..
Overigens is het hier echt superHeuvels scheldend meester maken met de fiets, regen..maar god wat genieten we van het zeldzame zonnetje
veel plezier in de heuvels morgen!!
ik had het over van 46minuten naar 40minuten qua eindtijd...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, maar we praten wel over korte stukjes van een paar honderd meter. Puur om die snelheid in de benen te krijgenDe duurlopen zitten allemaal tussen de 10 a 11.5km/h
Het is een doel en daar heb ik maanden/jaren de tijd voorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had het over van 46minuten naar 40minuten qua eindtijd...![]()
![]()
Mooi te lezen dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat had ik bij evy ook altijd, net als ik er lekker inzat waren de loopminuten voorbij en zodra je dan weer moest lopen ging het voor geen meter. Wordt vanzelf beter naarmate de loopminuten toenemen.. Zat ik mij ook al te bedenken, dat het wel beter moet gaan straks, als er minder pauzes zijn tussen de loopminuten. En dan te bedenken dat ik toen ik net begon met hardlopen dolblij was met al die pauzes
.
Leukquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]Komt wel goed schatje.
Morgen dus 5km gaan..
Geniet er nog lekker van
En dat is goed of slecht?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee in de zin van afronding oude werk.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Fierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef MaLo het volgende:
![]()
![]()
Nou ja, na 12 jaar ontslagen worden is nooit echt prettig, maar goed alles is nu geregeld. Dus nu weer vooruit kijken.quote:![]()
En dit was ook nog eens de aflevering met Justin Bieber, dus ik moest meteen aan mijn lieve medefok!kers van dit topic denkenquote:
Maareh, je wil de 10Km lopen in 40minuten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is een doel en daar heb ik maanden/jaren de tijd voor
Terwijl je nu bij een duurloop 10 a 11.5kmh loopt?
Dat is nogal een doel dat ver weg ligt..Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Vreselijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dit was ook nog eens de aflevering met Justin Bieber, dus ik moest meteen aan mijn lieve medefok!kers van dit topic denken![]()
![]()
Klote voor je! Hoop dat je snel iets leuks vindquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, na 12 jaar ontslagen worden is nooit echt prettig, maar goed alles is nu geregeld. Dus nu weer vooruit kijken.
(maar dacht misschien goed omdat je zelf ontslag had genomen omdat je iets nieuws had . vandaar mijn misschien stomme vraag)What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Het doel is 40 minuten inderdaad. Momenteel loop ik wedstrijdsnelheden waarbij 46/47 minuten haal. Mijn duurlopen zitten tussen de 10 a 11,5km. Af en toe richting wedstrijdtempo, maar niet te vaakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maareh, je wil de 10Km lopen in 40minuten?
Terwijl je nu bij een duurloop 10 a 11.5kmh loopt?
Dat is nogal een doel dat ver weg ligt..Tevens doe ik die intervaltrainingen om meer snelheid te ontwikkelen en te werken met mijn hartslag.
Eigenlijk is het hoofddoel mee te doen met duathlon wedstrijden. (dat lukt wel want inschrijven is een makkie), maar ik wil dus ook enigszins presteren tijdens die wedstrijden
![]()
![]()
Aah, goed bezig danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het doel is 40 minuten inderdaad. Momenteel loop ik wedstrijdsnelheden waarbij 46/47 minuten haal. Mijn duurlopen zitten tussen de 10 a 11,5km. Af en toe richting wedstrijdtempo, maar niet te vaakTevens doe ik die intervaltrainingen om meer snelheid te ontwikkelen en te werken met mijn hartslag.
Eigenlijk is het hoofddoel mee te doen met duathlon wedstrijden. (dat lukt wel want inschrijven is een makkie), maar ik wil dus ook enigszins presteren tijdens die wedstrijden
![]()
Ik moet ook maar eens gaan intervallen.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Tijd: 29:25.9 Afstand:: 5.01
Laptimes:
1 6:12.6 1.00 6:13
2 6:00.8 1.00 6:01
3 5:55.0 1.00 5:55
4 5:47.4 1.00 5:47
5 5:28.0 1.00 5:28
6 :02.1 0.01 4:39Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef DJMO het volgende:
Laptimes:
6 :02.1 0.01 4:39.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
dank ... eerste keer onder de 30 mins gelopen.. voelde wel dat ik _eigenlijk_ te hard van start ging, maar ik liep heerlijk en kon het tempo vasthouden. Had ook nérgens oponthoud van verkeer, alle rotondes kreeg ik voorrang, (op één na, die lul reed door terwijl ik al bijna op de zebra liep, dus echt tien passen versneld zodat ik nog voor hem langs konquote:) en 't resultaat was dat ik er een pr uitgeperst heb
Goed zoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
dank ... eerste keer onder de 30 mins gelopen.. voelde wel dat ik _eigenlijk_ te hard van start ging, maar ik liep heerlijk en kon het tempo vasthouden. Had ook nérgens oponthoud van verkeer, alle rotondes kreeg ik voorrang, (op één na, die lul reed door terwijl ik al bijna op de zebra liep, dus echt tien passen versneld zodat ik nog voor hem langs kon) en 't resultaat was dat ik er een pr uitgeperst heb
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
dank ... eerste keer onder de 30 mins gelopen.. voelde wel dat ik _eigenlijk_ te hard van start ging, maar ik liep heerlijk en kon het tempo vasthouden. Had ook nérgens oponthoud van verkeer, alle rotondes kreeg ik voorrang, (op één na, die lul reed door terwijl ik al bijna op de zebra liep, dus echt tien passen versneld zodat ik nog voor hem langs kon) en 't resultaat was dat ik er een pr uitgeperst heb
Haha. Mag je blij om wezen. Heeft ie jou *indirect* nog kunnen helpen![]()
Gelukkig niet gewond geraakt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik trouwens morgen voor het eerst sinds lange tijd weer eens overdag lopen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Loop nu steeds s avonds rond haf10 en vind dat echt heerlijk. Maar moet morgen tot 10 werken en dan nog 7 km naar huis fietsen dus ben ik pas rond half 11 thuis. Dat vind ik toch wel te laat om te gaan.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef MaLo het volgende:
Goed gedaan!
Weet je, je bent met zo'n programma eigenlijk al bezig met intervaltraining.. Het is behoorlijk zwaar maar je traint jezelf echt wel goed.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
5 km binnen een half uur, goede prestatie!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef DJMO het volgende:
Laptimes:
6 :02.1 0.01 4:39
Fijn gevoel he?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
http://connect.garmin.com/activity/200339917
BOEMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2ex loopgroepje zit erop en het is zo genieten!!
Na de 8k duurloop van afgelopen week en PR op 5k wedstrijdje, 4x 1000m op hoog temp gelopen met 3 minuutjes wandelen ertussen. En ik kan zelfs OOK praten met mensen tussendoor!
Whoehaa!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Quoi het volgende:
2ex loopgroepje zit erop en het is zo genieten!!
Na de 8k duurloop van afgelopen week en PR op 5k wedstrijdje, 4x 1000m op hoog temp gelopen met 3 minuutjes wandelen ertussen. En ik kan zelfs OOK praten met mensen tussendoor!
Whoehaa!prachtig om te horen dat het je goed bevalt
Zquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef xzaz het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/200339917
BOEMZiet eruit als een lekkere duurloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja was echt de boost die ik nodig had!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]prachtig om te horen dat het je goed bevalt
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Quoi het volgende:
Z
[..]
Ziet eruit als een lekkere duurloop tempoloop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja werkt enorm motiverend, ook voor trainingen die eignelijk niet zo leuk zijn...... maar mijn trainer zegt altijd: elke traininng die je niet leuk vind is goed voor jequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan is het allemaal niet goed voor mequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja werkt enorm motiverend, ook voor trainingen die eignelijk niet zo leuk zijn...... maar mijn trainer zegt altijd: elke traininng die je niet leuk vind is goed voor jeik vind het alleen niet leuk als het heet is
Ondanks dat ik gisteren last had van mn achillespees toch vandaag geprobeerd, en jawel.. na 500 meter al begon ie weer te zeuren.![]()
Echter, ik wilde het 2 km aanzien en eigenlijk na 1 km was de pijn weg en heb ik een heerlijke pijnvrije 10.7 km gelopen in 51 minuten![]()
![]()
En hoe voel de pees nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ondanks dat ik gisteren last had van mn achillespees toch vandaag geprobeerd, en jawel.. na 500 meter al begon ie weer te zeuren.![]()
Echter, ik wilde het 2 km aanzien en eigenlijk na 1 km was de pijn weg en heb ik een heerlijke pijnvrije 10.7 km gelopen in 51 minutenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
hetzelfde als die in mn andere voet. Dus ik voel wel dat ik gelopen heb, maar niet gevoeliger dan anders. Weet ook niet waar het aan ligt, daar ik nog nooit last van mn pezen heb gehad. Wellicht zijn het nog wat laatste stuiptrekkingen van het oprekken n.a.v. mn gebroken enkel in januari. Het was namelijk zowel mn linkerenkel die gebroken was als mn linkerachillespees die zeurde.quote:
Kwestie van in de gaten houden en zo nodig extra rust pakken.![]()
Was de pees vanmorgen stijf toen je uit bed kwam? Moest je een aantal passen zetten voordat de pees hetzelfde voelde als de andere?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
hetzelfde als die in mn andere voet. Dus ik voel wel dat ik gelopen heb, maar niet gevoeliger dan anders. Weet ook niet waar het aan ligt, daar ik nog nooit last van mn pezen heb gehad. Wellicht zijn het nog wat laatste stuiptrekkingen van het oprekken n.a.v. mn gebroken enkel in januari. Het was namelijk zowel mn linkerenkel die gebroken was als mn linkerachillespees die zeurde.
Kwestie van in de gaten houden en zo nodig extra rust pakken.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nope, ik voelde er ook gisteren bij het wandelen niets van, alleen bij het hardlopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was de pees vanmorgen stijf toen je uit bed kwam? Moest je een aantal passen zetten voordat de pees hetzelfde voelde als de andere?
Welke diagnose stel je nu?![]()
![]()
Nou ja vaak is het zo dat als je de eerste paar km last hebt en daarna niets meer voelt je wat aan het kapot trekken bent.(microtrauma en littekenweefsel) Dat uit zich de volgende dag vaak in ochtendstijfheid en pijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Nope, ik voelde er ook gisteren bij het wandelen niets van, alleen bij het hardlopen.
Welke diagnose stel je nu?
Echt 100 van dit soort klachten gezien tijdens mijn stage bij de sportfysio en sportarts.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Aha ok, bedankt voor de tip, ik zal het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja vaak is het zo dat als je de eerste paar km last hebt en daarna niets meer voelt je wat aan het kapot trekken bent.(microtrauma en littekenweefsel) Dat uit zich de volgende dag vaak in ochtendstijfheid en pijn.
Echt 100 van dit soort klachten gezien tijdens mijn stage bij de sportfysio en sportarts.![]()
Zeker doen want achillespeesklachten sluipen erin (want lopers zijn over algemeen gewend aan lopen met wat pijntjes hier en daar)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Aha ok, bedankt voor de tip, ik zal het in de gaten houden.
En zodra de klachten zo erg zijn dat je niet meer kan lopen en je professionele hulp erbij zoekt, heb je een lange en geduldige weg te gaan.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Morgen tandarts én mondhygiëniste... Dat wordt pijn lijden
En FML... Net alvast een chemische grondige reiniging gedaan; krijg ik nu post-training trek_!
Ik duik m'n bed maar in, hopelijk slaap ik door de trek heen en zing ik het uit tot morgenochtend half 10. Dan hoef ik iig niet al te moeilijk meer te doen met poetsen enzo morgen.
Welterusten, lieve lopers
Nike air max 1quote:
Ik doe al een paar jaar fitness maar dit is puur om de laatste restjes vet te verliezen![]()
![]()
Wie kopt hem in?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nike air max 1
Ik doe al een paar jaar fitness maar dit is puur om de laatste restjes vet te verliezen![]()
![]()
Jeujtje. Da's bijna net zo hard als ik vanmiddag en ik vond al dat ik fokking hard liep. Jij dus ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef DJMO het volgende:
Laptimes:
6 :02.1 0.01 4:39Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zzzz, broodjes shoarma tellen...kan niet slapen
Ecosia
Ik ben alweer wakkervanavond lopen!! Zin in
Ik ook
Ecosia
Ik zit inmiddels al 3 kwartier op station Arnhemquote:had net zo goed een rondje kunnen gaan rennen, bij wijze van spreken... Wat een tijdverspilling
Is er weer storing?quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al 3 kwartier op station Arnhemhad net zo goed een rondje kunnen gaan rennen, bij wijze van spreken... Wat een tijdverspilling
Jup. Ik had ook gewoon normale tijd moeten gaan werken. Uur eerder opgestaan, natgeregend en normale tijd op kantoorquote:![]()
Nou ja, als ik in ieder geval m'n werk toch maar op tijd afkrijg, want ik wil toch wel gaan lopen vanavond[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Balenquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup. Ik had ook gewoon normale tijd moeten gaan werken. Uur eerder opgestaan, natgeregend en normale tijd op kantoor![]()
Nou ja, als ik in ieder geval m'n werk toch maar op tijd afkrijg, want ik wil toch wel gaan lopen vanavond
Zal voor je duimen
Harder duimenquote:![]()
Deze trein gaat ook niet verdersta nu in Ede-Wageningen en in plaats van een uur eerder beginnen kom ik nu zelfs te laat...
maar dit is toch puur overmacht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Harder duimen![]()
Deze trein gaat ook niet verdersta nu in Ede-Wageningen en in plaats van een uur eerder beginnen kom ik nu zelfs te laat...
kun je niet gewoon op je normale tijd weg dan ?
ik had geen negatieve split verwacht, maar toen ik bij de derde km doorhad dat ik wel op schema lag voor een tijd onder de 30 min, hoopte ik er wel opquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jeujtje. Da's bijna net zo hard als ik vanmiddag en ik vond al dat ik fokking hard liep. Jij dus ook!
Ik denk dat ik m'n werk wel gewoon af moet hebben aan het einde van de dag hè.quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar dit is toch puur overmacht?kun je niet gewoon op je normale tijd weg dan ?
Tenminste, dat vindt m'n werkgever het belangrijkste. "Hoe je het doet maakt me niet uit, als die boeken er maar liggen aan het begin van het schooljaar".[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik weet niet (eens) wat voor werk je doet eigenlijk, maar zijn er geen dingen die morgen afgehandeld kunnen worden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n werk wel gewoon af moet hebben aan het einde van de dag hèIk heb er één en ik ben er trots op
Nope, deadlines en zulks. Dus tja, er zit weinig anders op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet niet (eens) wat voor werk je doet eigenlijk, maar zijn er geen dingen die morgen afgehandeld kunnen worden?
Magoed, wie weet valt het mee.
Let's talk running!! Wie gaat er wel allemaal vandaag
* Yuki duimt harderquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Harder duimen![]()
M'n mondhygieniste is ook te laat
ik, vanavond, 5 km net als gisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nope, deadlines en zulks. Dus tja, er zit weinig anders op.
Let's talk running!! Wie gaat er wel allemaal vandaagIk heb er één en ik ben er trots op
Jep, ik ga vanavond eens een snelheidsrondje doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nope, deadlines en zulks. Dus tja, er zit weinig anders op.
Let's talk running!! Wie gaat er wel allemaal vandaagDus nu maar eens uitmeten waar ik moet gaan versnellen en waar ik weer rustig mag lopen en waar ik weer mag versnellen
Dat is leuk!! Veel plezier!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, ik ga vanavond eens een snelheidsrondje doenDus nu maar eens uitmeten waar ik moet gaan versnellen en waar ik weer rustig mag lopen en waar ik weer mag versnellen
schema van my asics laat me op dinsdag, woensdag, vrijdag en zondag trainen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Voorpret is altijd leuk, maar helemaal kapot aankomen is direct erna niet echt leuk, maar achteraf ben ik altijd blij dat ik het gedaan hebquote:
Jawel, want anders krijg je die beloning achteraf nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voorpret is altijd leuk, maar helemaal kapot aankomen is direct erna niet echt leuk, maar achteraf ben ik altijd blij dat ik het gedaan heb
ik reed net langs station arnhem. Met terugwerkende kracht zal ik nog ff zwaaienquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al 3 kwartier op station Arnhemhad net zo goed een rondje kunnen gaan rennen, bij wijze van spreken... Wat een tijdverspilling
![]()
Ecosia
ikke...!! net terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Let's talk running!! Wie gaat er wel allemaal vandaag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedzo!! Ging ie lekker?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ging super....een rondje van 16km met het gas er redelijk op.... puur op snelheid geprobeert te lopenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
blokje om geweest?quote:
Echt bizar om te zien dat je pas na 5 km de eerste afslag neemt
Lekker!! Ideaal om de dag mee af te sluitenquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging super....een rondje van 16km met het gas er redelijk op.... puur op snelheid geprobeert te lopen
ja, hele dag opgesloten gezeten voor een cursus terwijl het prachtig weer was dus even de benen los lopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker!! Ideaal om de dag mee af te sluiten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik kan idd echt uren lopen MD zonder iemand tegen te komen of het zelfde paadje twee keer te moeten doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blokje om geweest?
Echt bizar om te zien dat je pas na 5 km de eerste afslag neemt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Verkeerde afslag kost mij vaak een paar 100 meter, bij jou is het meteen kilometersquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan idd echt uren lopen MD zonder iemand tegen te komen of het zelfde paadje twee keer te moeten doen
Hier is dat zo andersquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan idd echt uren lopen MD zonder iemand tegen te komen of het zelfde paadje twee keer te moeten doenhet moet gek lopen wil ik geen andere lopers tegenkomen. Maar als die er niet zijn kon ik altijd nog wel fietsers, auto's enz tegen
Ben blij dat ik niet mag lopen vandaag... M'n mond doet pijn en als ik ga lopen dreunt dat door
ik sloeg gisteren te vroeg af, waardoor ik toch ruim anderhalve km tekort kwam .. daarom maar doorgelopen en een lus gemaakt zodat ik toch aan m'n 5 km kwam.. Kwam precies op de parkeerplaats voor het huis uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verkeerde afslag kost mij vaak een paar 100 meter, bij jou is het meteen kilometers
Ik ook wel, al was het maandag verdacht rustig, omdat het toen regendequote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier is dat zo andershet moet gek lopen wil ik geen andere lopers tegenkomen. Maar als die er niet zijn kon ik altijd nog wel fietsers, auto's enz tegen
En ik merk dat het mij ook wel helpt als ik echt op autoloos parcours loop, dat geeft me echt lekker meer rust in mn kopkusje op je pijn danquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef Yuki het volgende:
Ben blij dat ik niet mag lopen vandaag... M'n mond doet pijn en als ik ga lopen dreunt dat door
Maandag was zo'n dag ja. Maar zonder auto's reken ik nooit op, ik loop door de stad, dus die zijn er altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ook wel, al was het maandag verdacht rustig, omdat het toen regende
En ik merk dat het mij ook wel helpt als ik echt op autoloos parcours loop, dat geeft me echt lekker meer rust in mn kop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is wat ik zo lekker vind op mijn 7km-rondje. Daar mogen alleen auto's komen als ze er moeten zijn, verder verboden in te rijden. Dat loopt zo lekker relaxed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ik merk dat het mij ook wel helpt als ik echt op autoloos parcours loop, dat geeft me echt lekker meer rust in mn kopZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vreemd eigenlijk hoe een andere omgeving je ook zo anders laat lopen. Sinds ik hier zit, loop ik standaard zonder muziek (eigenlijk sinds de ekiden dus) en ik loop beter dan tevoren. heb ook meer 'rust' om te lopen zonder muziek.Ik heb er één en ik ben er trots op
Autoloos = zoveel fijner!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ik merk dat het mij ook wel helpt als ik echt op autoloos parcours loop, dat geeft me echt lekker meer rust in mn kop
[..]
kusje op je pijn dan
Kusje op m'n mond, ja?
oke, kom er maar in fipo hunters'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: