SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
[ Bericht 4% gewijzigd door Kapitein_Schavuit op 17-07-2012 00:13:19 ]
Verkeerd kan, zei hij toch? Ik weet niet welke variant hij heeft?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"...en waarschijnlijk verkeerd zal aflopen".
Kan wel, is niet vanzelfsprekend.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Redefine het volgende:
Dus als je zo ziek bent kan je geen plezier hebben, aldus Mart.
Vreemde opmerking weer ja, die halen juist plezier uit de kleinste dingen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Redefine het volgende:
Dus als je zo ziek bent kan je geen plezier hebben, aldus Mart.
Is niet vanzelfsprekend, ik ken ook de andere kant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreemde opmerking weer ja, die halen juist plezier uit de kleinste dingen.
Volledig eens. Zoals is gezegd hier, juist de kleine dingen zijn voor mensen die ziek zijn vaak van grote waarde.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi om te zien hoe hij blijft genieten van alles
Prostaatkanker, wisselende prognosesquote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Verkeerd kan, zei hij toch? Ik weet niet welke variant hij heeft?
Nee, maar er zijn zeker ook veel mensen die dan juist genieten van de mooie dingen.quote:
Het punt is al lang bekend en flink terecht trouwens. Ik zou zelfs zeggen: doek de opleidingsploeg op en steek het geld in de PT-ploeg. Daarnaast moet de KNWU ervoor zorgen dat er een nieuw Continentaal team bijkomt naast Piels, De Rijke en Metec en spreidt alle talenten uit over de verschillende ploegen en kies de weg der geleidelijkheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Slobeend het volgende:
Kessel heeft een goed punt hier over de opleidingsploeg van Rabo.
Eens, maar hier wordt gedaan of dat heel normaal is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn zeker ook veel mensen die dan juist genieten van de mooie dingen.
Idd, zou verdomde treurig zijn als dat pas kon wanneer er een ziekte in werking zou treden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens, maar hier wordt gedaan of dat heel normaal is.
Ik zou zeggen geniet sowieso van elke dag, dat hoeft niet pas te beginnen als je wat overkomt
Andersom. De OS staat al tijden vast en de wegwedstrijd valt altijd in het eerste weekend. De Tour kan zelf wel schuiven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef reddevil1408 het volgende:
Wie pland ook een OS wegwedstrijd een week na de tour?
De Tour begint ook al sinds jaar en dag in de eerste week van Juli. Als ze gaan schuiven hebben ze weer last van het EK.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Andersom. De OS staat al tijden vast en de wegwedstrijd valt altijd in het eerste weekend. De Tour kan zelf wel schuiven.
Afgeven op het klimaat van Engeland vanuit Nederlandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:06 schreef Lagrinta het volgende:
Mensen de OS zijn vroeg door het kutklimaat wat Engeland heeft.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is niet vanzelfsprekend, ik ken ook de andere kant.
Edit: is geen kwestie van beter of slechter zijn, maar wel mooi dat iemand dat kan in ieder geval.
Tour is nu zelf al geschoven. Het moest nu ook echt wel. Maar goed, hier is weinig aan te doen. Het valt nou eenmaal zo 1x in de 4 jaar. En dan nog niet eens altijd, aangezien nu de OS relatief vroeg valt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De Tour begint ook al sinds jaar en dag in de eerste week van Juli. Als ze gaan schuiven hebben ze weer last van het EK.
Nee toch, gewoon eerste week van juli toch? Omdat de proloog niet als rit wordt gerekend officieel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tour is nu zelf al geschoven. Het moest nu ook echt wel. Maar goed, hier is weinig aan te doen. Het valt nou eenmaal zo 1x in de 4 jaar. En dan nog niet eens altijd, aangezien nu de OS relatief vroeg valt.
Ik zie het Rabo helaas niet zo snel doen. Nu hebben ze geen concurrentie van bijv. Vacnsoleil, de beste jongeren stromen automatisch door in de PT-ploeg. Als ze de opleidingsploeg opheffen valt dat voordeel weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het punt is al lang bekend en flink terecht trouwens. Ik zou zelfs zeggen: doek de opleidingsploeg op en steek het geld in de PT-ploeg. Daarnaast moet de KNWU ervoor zorgen dat er een nieuw Continentaal team bijkomt naast Piels, De Rijke en Metec en spreidt alle talenten uit over de verschillende ploegen en kies de weg der geleidelijkheid.
Adblocker kan je één ban opleveren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:09 schreef Panthera. het volgende:
@Tjacka (ik kan je niet quoten omdat m'n adblocker gek doet): Eens.
Ik weet het, ik kreeg al een melding, maar ik heb hem als het goed is uitstaan voor deze site. Gebruik overigens niet Firefox maar Opera, dus moet even uitvogelen hoe dat precies werkt.quote:
Zet dat ding hier dan uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:09 schreef Panthera. het volgende:
@Tjacka (ik kan je niet quoten omdat m'n adblocker gek doet): Eens.
Kort, aan het eind.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:18 schreef tong80 het volgende:
Kwam de ziekte van Harm Kuipers nog ter sprake ?
Idd lekker dat het wordt herhaald. Kun je eerst Tour du Jour kijken.quote:
Ik geef dat echt de kans niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd lekker dat het wordt herhaald. Kun je eerst Tour du Jour kijken.
Ik vind het niet erg om te missen vooral door Gert Jakobs. Het is echt een slecht programma. Maar op maandag en vrijdag is Derksen er. Is het nog net te pruimen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geef dat echt de kans niet meer.
Mis echt Gijpje.
Die moet er ook eens mee kappen met zijn commentaar alsof hij het wiel heeft uitgevonden.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze meneer geeft een heleboel informatie wat mij geen ene reet interesseert.
Die man ?quote:
Hij zei wel wel wat ie dacht. Voor Pechstein viel dat negatief uit, voor Lance positief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik neem aan dat je die eikel in je UI bedoeld ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze meneer geeft een heleboel informatie wat mij geen ene reet interesseert.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
DeMart: 992.000is ook niet zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TdJ is van het niveau beledigen, slechte journalistiek en domme opmerkingen. De enigen die het programma kijkers opleveren zijn Jacobs en NelissenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hahahaha....quote:
Met name dat gezwets en popi-jopi 'ik probeer de nieuwe Gijp te zijn' gedoe van Jacobs is juist een reden om niet te kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk
TdJ is van het niveau beledigen, slechte journalistiek en domme opmerkingen. De enigen die het programma kijkers opleveren zijn Jacobs en Nelissen
Journalistiek gezien vind ik TdJ niet eens zo veel minder. Mart volgt ook weinig van de koers en het huidige wielrennen. Genee ook niet, maar die zegt dat tenminste. En volgens mij heeft TdJ het zelfs nog meer over de koers dan de Avondetappe, waar het vaak over de gasten gaat. Het is dat ze bij TdJ zo verschrikkelijk opportunistisch zijn en niet in Frankrijk zitten, dat maakt dat ik deMart show kijk. Maar TdJ mag er ook best zijn. Zeker Erik Diekstra.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk
TdJ is van het niveau beledigen, slechte journalistiek en domme opmerkingen. De enigen die het programma kijkers opleveren zijn Jacobs en Nelissen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
DeMart: 992.000GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
Jakobs jaagt mij en vele anderen juist weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk
De generatie van Smeets enzo is niet opgegroeid met K3 en heeft echt geen benul wie die huppelkutjes zijn.quote:
De meesten zullen toch wel kleinkinderen hebben die K3 luisteren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
De generatie van Smeets enzo is niet opgegroeid met K3 en heeft echt geen benul wie die huppelkutjes zijn.
twitter:UnitedBackstage twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:05:16Bovenop het nieuws: uitzending vanaf hotel waar positief bevonden Schleck verblijft. #TdF12NOS reageer retweet
twitter:UnitedBackstage twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:11:31Politie ter plaatse, uitgangen afgezet. reageer retweet
twitter:UnitedBackstage twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:19:50Volop pers voor ingang, wij zijn op terrein en zien politie door hotel gaan. Radioshack basis is ineens stil... reageer retweet
twitter:UnitedBackstage twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:45:56We zitten er bovenop! #schleck #TdF12NOS http://t.co/YrPf9bwt reageer retweet
Dat maakte wel meer impact daar het geletruidrager en bijna zekere tourwinnaar betrof.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Mart gaat er weer een topshow van maken net zoals destijds bij Rasmussen![]()
Als de gasten niet binnen kunnen komen, maakt dat voor Mart niet uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Mart gaat er weer een topshow van maken net zoals destijds bij Rasmussen![]()
Gewoon Mart en Joep aan 1 tafel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als de gasten niet binnen kunnen komen, maakt dat voor Mart niet uit.
Gewoon een one man show van maken.
En dat werd tijdens de uitzending bekend. Nu weet iedereen alles al.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat maakte wel meer impact daar het geletruidrager en bijna zekere tourwinnaar betrof.
Ik geloof ook best dat er mensen zijn die straks ook beginnen te zeiken als Andy weer gaat fietsen. "Oh dat is toch die van de doping????"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef OProg het volgende:
Gelukkig maakt Mart 3 Keer duidelijk welke Schleck het is om de twijfel weg te nemen.
Telegraaf Tokkies denken dat allebei de Schlecks uit Tour de France zijn gegaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef OProg het volgende:
Gelukkig maakt Mart 3 Keer duidelijk welke Schleck het is om de twijfel weg te nemen.
Omdat het andere middelen kan maskeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Neroje het volgende:
Maar waarom is het een verboden middel dan, als het eerder prestatieverlagend is?
Het is meer een reminder aan hemzelf over welke Schleck hij het heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Telegraaf Tokkies denken dat allebei de Schlecks uit Tour de France zijn gegaan
Nu ik er over nadenk heb je inderdaad gelijk ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Telegraaf Tokkies denken dat allebei de Schlecks uit Tour de France zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |