Was meteen het moment vd show.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp was er toch vandaag? Itempje.
Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:29 schreef Tropanzia het volgende:
Noem 1 persoon zonder ''gespeeld enthousiasme''
Die aflevering moet ik nog terugkijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een persoon überhaupt zonder enthousiasme. Wel een baas.
Bij Tour du Jour is die niet geweest toch? Wel bij VI Oranje, maar dat vond ik geen succes. Dit zijn niet echt programma's waar de gasten veel aan het woord komen en om dan als enige bijdrage elk kwartier een keer te horen dat hij voetbal een debiele bezigheid vindt draagt niet echt wat bij. Dan hoor ik hem liever in bijvoorbeeld DWDD als hij wat langere monologen kan houden die ook nog eventueel ergens over gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die aflevering moet ik nog terugkijken.
Iemand een linkje naar die uitzending ?
Klopt, bij DWDD krijgt hij wel tijd om z'n punt te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij Tour du Jour is die niet geweest toch? Wel bij VI Oranje, maar dat vond ik geen succes. Dit zijn niet echt programma's waar de gasten veel aan het woord komen en om dan als enige bijdrage elk kwartier een keer te horen dat hij voetbal een debiele bezigheid vindt draagt niet echt wat bij. Dan hoor ik hem liever in bijvoorbeeld DWDD als hij wat langere monologen kan houden die ook nog eventueel ergens over gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |