SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
[ Bericht 4% gewijzigd door Kapitein_Schavuit op 17-07-2012 00:13:19 ]
Verkeerd kan, zei hij toch? Ik weet niet welke variant hij heeft?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"...en waarschijnlijk verkeerd zal aflopen".
Kan wel, is niet vanzelfsprekend.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Redefine het volgende:
Dus als je zo ziek bent kan je geen plezier hebben, aldus Mart.
Vreemde opmerking weer ja, die halen juist plezier uit de kleinste dingen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Redefine het volgende:
Dus als je zo ziek bent kan je geen plezier hebben, aldus Mart.
Is niet vanzelfsprekend, ik ken ook de andere kant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreemde opmerking weer ja, die halen juist plezier uit de kleinste dingen.
Volledig eens. Zoals is gezegd hier, juist de kleine dingen zijn voor mensen die ziek zijn vaak van grote waarde.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi om te zien hoe hij blijft genieten van alles
Prostaatkanker, wisselende prognosesquote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Verkeerd kan, zei hij toch? Ik weet niet welke variant hij heeft?
Nee, maar er zijn zeker ook veel mensen die dan juist genieten van de mooie dingen.quote:
Het punt is al lang bekend en flink terecht trouwens. Ik zou zelfs zeggen: doek de opleidingsploeg op en steek het geld in de PT-ploeg. Daarnaast moet de KNWU ervoor zorgen dat er een nieuw Continentaal team bijkomt naast Piels, De Rijke en Metec en spreidt alle talenten uit over de verschillende ploegen en kies de weg der geleidelijkheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Slobeend het volgende:
Kessel heeft een goed punt hier over de opleidingsploeg van Rabo.
Eens, maar hier wordt gedaan of dat heel normaal is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn zeker ook veel mensen die dan juist genieten van de mooie dingen.
Idd, zou verdomde treurig zijn als dat pas kon wanneer er een ziekte in werking zou treden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens, maar hier wordt gedaan of dat heel normaal is.
Ik zou zeggen geniet sowieso van elke dag, dat hoeft niet pas te beginnen als je wat overkomt
Andersom. De OS staat al tijden vast en de wegwedstrijd valt altijd in het eerste weekend. De Tour kan zelf wel schuiven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef reddevil1408 het volgende:
Wie pland ook een OS wegwedstrijd een week na de tour?
De Tour begint ook al sinds jaar en dag in de eerste week van Juli. Als ze gaan schuiven hebben ze weer last van het EK.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Andersom. De OS staat al tijden vast en de wegwedstrijd valt altijd in het eerste weekend. De Tour kan zelf wel schuiven.
Afgeven op het klimaat van Engeland vanuit Nederlandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:06 schreef Lagrinta het volgende:
Mensen de OS zijn vroeg door het kutklimaat wat Engeland heeft.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is niet vanzelfsprekend, ik ken ook de andere kant.
Edit: is geen kwestie van beter of slechter zijn, maar wel mooi dat iemand dat kan in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |