Wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze meneer geeft een heleboel informatie wat mij geen ene reet interesseert.
Die man ?quote:
Hij zei wel wel wat ie dacht. Voor Pechstein viel dat negatief uit, voor Lance positief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik neem aan dat je die eikel in je UI bedoeld ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze meneer geeft een heleboel informatie wat mij geen ene reet interesseert.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
DeMart: 992.000is ook niet zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TdJ is van het niveau beledigen, slechte journalistiek en domme opmerkingen. De enigen die het programma kijkers opleveren zijn Jacobs en NelissenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hahahaha....quote:
Met name dat gezwets en popi-jopi 'ik probeer de nieuwe Gijp te zijn' gedoe van Jacobs is juist een reden om niet te kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk
TdJ is van het niveau beledigen, slechte journalistiek en domme opmerkingen. De enigen die het programma kijkers opleveren zijn Jacobs en Nelissen
Journalistiek gezien vind ik TdJ niet eens zo veel minder. Mart volgt ook weinig van de koers en het huidige wielrennen. Genee ook niet, maar die zegt dat tenminste. En volgens mij heeft TdJ het zelfs nog meer over de koers dan de Avondetappe, waar het vaak over de gasten gaat. Het is dat ze bij TdJ zo verschrikkelijk opportunistisch zijn en niet in Frankrijk zitten, dat maakt dat ik deMart show kijk. Maar TdJ mag er ook best zijn. Zeker Erik Diekstra.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk
TdJ is van het niveau beledigen, slechte journalistiek en domme opmerkingen. De enigen die het programma kijkers opleveren zijn Jacobs en Nelissen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
DeMart: 992.000GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
Jakobs jaagt mij en vele anderen juist weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk
De generatie van Smeets enzo is niet opgegroeid met K3 en heeft echt geen benul wie die huppelkutjes zijn.quote:
De meesten zullen toch wel kleinkinderen hebben die K3 luisteren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
De generatie van Smeets enzo is niet opgegroeid met K3 en heeft echt geen benul wie die huppelkutjes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |