quote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef kilozout het volgende:
Last, and certainly not least, is fellow Inception-alumnus Joseph Gordon-Levitt. To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie. Suffice to say, he is by far the best supporting character of any of the three Nolan Batman films, eclipsing that of the venerable Michael Caine as Alfred Pennyworth.
http://www.comicbookmovie.com/batman_movies/news/?a=63670
Ikkuh:quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef Jivis het volgende:
De Joker is toch ook een supporting character?
Ja, duh, daarom:quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef Jivis het volgende:
Hij wordt duidelijk Joker 2.0!quote:To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie
Joker was gewoon een hoofdrol.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef Jivis het volgende:
Ja, de nieuwe Joker! JGL is een NOG betere support acteur dan Heath Ledger, dat kan maar 1 ding betekenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Dikke vette spoiler:quote:Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Marion Cotillard als Miranda Tate ben benieuwd wat haar rol zal zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dikke vette spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Nee hoor. Hij gaat tijdelijk de rol van Battieboy overnemenquote:
Dat denk ik ook, maar probeerde even een parodie op die fanboys te doenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij gaat tijdelijk de rol van Battieboy overnemen
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dikke vette spoiler:Dat roept iedereen al maanden, maar het is niet bevestigd. Ik zal niet verbaasd zijn als het klopt, en evenmin als het niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Oh ok, sorryquote:Op maandag 16 juli 2012 13:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar probeerde even een parodie op die fanboys te doen
Wel vreemd dat ze dan anders heet...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat roept iedereen al maanden, maar het is niet bevestigd. Ik zal niet verbaasd zijn als het klopt, en evenmin als het niet klopt.
Ra's Al Ghul heette ook Henri Ducard in Batman Begins.quote:
I hope so.quote:Maar volgens mij zitten er nog best een paar verassingen in deze film.
Ja, eensquote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Joker was gewoon een hoofdrol.
Maakt weinig uit dat Ledger uiteindelijk prijzen won in de categorie bijrol, die catgorieën slaan toch nergens op.
Ja, ik had erg graag gezien dat de Joker nog even terug kwam, ala Scarecrow in TDK, maar blij dat we nu verder gaan met iemand anders.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oh ok, sorry
Zo onbegrijpelijk dat iedereen een nieuwe Joker wil zien. De vorige film was goed, maar nu gaan we lekker verder met een andere villain. Batman heeft zo veel interessante karakters dat het gewoon jammer zou zijn als je bij 1 karakter blijft steken.
Even buiten het feit dat de acteur dood is en het absoluut af zou doen aan de rol om hem nu door iemand anders te laten spelen. Wie het ook is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en toen moest Batman voorkomen dat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Batman Begins).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Batman moest hem stoppen. Batman vermoorddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (The Dark Knight), want hij kon op het moment dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Batman zal doden als dat noodzakelijk is. Hiermee wordt er afgeweken van de standaard zoetsappige en brave Hollywood-aanpak. Spider-Man heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is te belachelijk in de sterke serie van Nolan. Het maakt de films duisterder en dramatischer als we Batman mensen zien doden dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Batman dan een moordenaar? HetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan als moord beschouwd worden. Het is een grijs gebied. Voor het karakter Batman is het een enorm moeilijke keuze om te maken en zijn acties te rechtvaardigen, eenmaal in deze omstandigheden beland. Ik wil alleen niet geloven datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij accepteerde zijn lot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zou het een vernedering zijn. Batman moet dit geweten hebben.
Morele dilemma’s spelen een belangrijke rol in de serie van Nolan. Batman dooddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Batman was in een extreme situatie beland. Hij moest een keus maken om een leven te reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij deed slechts wat hij kon. Het was niet zijn intentie geweest omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te doden. Als hij de kracht had gehad om beide te redden had hij dat gedaan. De realiteit is hard en dat toont Nolan. De gebrokenheid en innerlijke strijd van The Dark Knight. Heel wat anders dan een Spider-Man die een keus moet maken tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat een held
Aan het einde van The Dark Knight is Batman niet verslagen, maar bijna volledig gevormd. Door zich schuldig te claimen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heeft hij 'overwonnen'. Hij koos voor de consequenties van zijn bestaan als duistere ridder. Batman groeit door de serie. Hij maakt een reis door, een heel menselijke reis. Batman doet ons herinneren aan hoe snel we kunnen vallen, maar hij is een voorbeeld van hoe we kunnen leren van onze fouten, hoe we opnieuw kunnen opstaan (The Dark Knight Rises!). Zelfs in de diepste duisternis blijft er hoop. Een vuur zal laaien. Een storm zal komen. Gotham zal schudden. Er zullen doden vallen. The Dark Knight zal zijn innerlijke reis voltooien en opstaan.
Hij begint (Batman Begins), hij valt (The Dark Knight) en hij staat op (The Dark Knight Rises). En niet heldendom en patriottisme (Spider-Man slingerend voor de Amerikaanse vlag, joelend publiek en een klaarkomende verslaggeefster) staan centraal, maar alles draait om angst (BB), chaos (TDK) en pijn (TDKR).
Dit alles toont aan dat Batman het superheldengenre is ontstegen en ook het niveau van de doorsnee Hollywood-film. Nolan durft buiten de lijntjes te tekenen en maakt van Batman een discutabele duistere gebroken ridder. Een ridder die een innerlijke reis doormaakt. Een reis die ten einde loopt. Ik ben blij dat ik die reis heb mogen aanschouwen. En ik ben blij dat ik het einde van die reis mag aanschouwen binnenkort. Zeer binnenkort.
[ Bericht 0% gewijzigd door Feanatieke op 16-07-2012 16:26:56 ]![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef Feanatieke het volgende:
Spoilers (aangegeven) voor mensen die Batman Begins en The Dark Knight nog niet hebben gezien. Bevat geen spoilers van The Dark Knight Rises.
Waarom is deze Batman-serie fenomenaal? Wat zien de fans in de aanpak van Nolan? Is het de realiteit? De duisternis? Beide, maar het is vooral de psychologische invulling van het karakter Batman. Valt dat even tegen! Want vrijwel iedereen roemt de rol van Heath Ledger in The Dark Knight, waarbij Batman een grijze muis zou zijn. Maar vooral Batman wordt fantastisch neergezet. Batman doet wat geen held doet. Hij brengt mensen om. Hij vemoord mensen niet om ze te straffen, maar hij doodt ze om te voorkomen dat ze andere personen doden. Is dit tegen zijn eigen persoonlijke codes? Ja, dat is het. Maar hij moet zijn eigen codes breken als er geen andere keuzemogelijkheden meer zijn. HijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en toen moest Batman voorkomen dat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Batman Begins).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Batman moest hem stoppen. Batman vermoorddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (The Dark Knight), want hij kon op het moment dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Batman zal doden als dat noodzakelijk is. Hiermee wordt er afgeweken van de standaard zoetsappige en brave Hollywood-aanpak. Spider-Man heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is te belachelijk in de sterke serie van Nolan. Het maakt de films duisterder en dramatischer als we Batman mensen zien doden dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Batman dan een moordenaar? HetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan als moord beschouwd worden. Het is een grijs gebied. Voor het karakter Batman is het een enorm moeilijke keuze om te maken en zijn acties te rechtvaardigen, eenmaal in deze omstandigheden beland. Ik wil alleen niet geloven datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij accepteerde zijn lot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zou het een vernedering zijn. Batman moet dit geweten hebben.
Morele dilemma’s spelen een belangrijke rol in de serie van Nolan. Batman dooddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Batman was in een extreme situatie beland. Hij moest een keus maken om een leven te reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij deed slechts wat hij kon. Het was niet zijn intentie geweest omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te doden. Als hij de kracht had gehad om beide te redden had hij dat gedaan. De realiteit is hard en dat toont Nolan. De gebrokenheid en innerlijke strijd van The Dark Knight. Heel wat anders dan een Spider-Man die een keus moet maken tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat een held
Aan het einde van The Dark Knight is Batman niet verslagen, maar bijna volledig gevormd. Door zich schuldig te claimen voorWie heeft Batman vermoord in deze filmserie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heeft hij 'overwonnen'. Hij koos voor de consequenties van zijn bestaan als duistere ridder. Batman groeit door de serie. Hij maakt een reis door, een heel menselijke reis. Batman doet ons herinneren aan hoe snel we kunnen vallen, maar hij is een voorbeeld van hoe we kunnen leren van onze fouten, hoe we opnieuw kunnen opstaan (The Dark Knight Rises!). Zelfs in de diepste duisternis blijft er hoop. Een vuur zal laaien. Een storm zal komen. Gotham zal schudden. Er zullen doden vallen. The Dark Knight zal zijn innerlijke reis voltooien en opstaan.
Hij begint (Batman Begins), hij valt (The Dark Knight) en hij staat op (The Dark Knight Rises). En niet heldendom en patriottisme (Spider-Man slingerend voor de Amerikaanse vlag, joelend publiek en een klaarkomende verslaggeefster) staan centraal, maar alles draait om angst (BB), chaos (TDK) en pijn (The Dark Knight).
Dit alles toont aan dat Batman het superheldengenre is ontstegen en ook het niveau van de doorsnee Hollywood-film. Nolan durft buiten de lijntjes te tekenen en maakt van Batman een discutabele duistere gebroken ridder. Een ridder die een innerlijke reis doormaakt. Een reis die ten einde loopt. Ik ben blij dat ik die reis heb mogen aanschouwen. En ik ben blij dat ik het einde van die reis mag aanschouwen binnenkort. Zeer binnenkort.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Aanwezig bij de Marathon komende donderdag/vrijdag in R'dam
Ga er dus niets meer over lezen en/of zien.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Vraag ik me ook af. Zelfs de Joker maakte hij geen kopje kleiner toen hij de kans had.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie heeft Batman vermoord in deze filmserie?Amen.![]()
tien jaar geleden deden ze dat ook nog in mijn woonplaats, met de lotr trilogie en zelfs de matrix, maar er zal wel te weinig uit te halen zijn want nu doen ze t niet meer..quote:Op maandag 16 juli 2012 16:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Cinestar in Enschede![]()
Begint donderdagnacht om 0.00 uur.![]()
![]()
Dat is ook de enige regel die er voor zorgt dat Batman niet afglijd naar het zelfde niveau als diegene die hij wil verslaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zelfs de Joker maakte hij geen kopje kleiner toen hij de kans had.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Zonde! Marathons vind ik echt geniaal!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Daskaar het volgende:
[..]
tien jaar geleden deden ze dat ook nog in mijn woonplaats, met de lotr trilogie en zelfs de matrix, maar er zal wel te weinig uit te halen zijn want nu doen ze t niet meer..
Hou samen met een maat van me ook regelmatig wat (willekeurige) filmmarathons.
LOTR marathon heb ik ook mee gemaakt in Cinestar
The Outside Agency![]()
Lees mijn stuk goed of lees 'm niet. In de spoilers vertel ik het namelijk. In Begins vermoordde hij tallozequote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zelfs de Joker maakte hij geen kopje kleiner toen hij de kans had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om te ontsnappen. Daarnaast koos hij er bewust voor om Ra'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat hoeft niet per se moord te zijn, eens. Zoals ik uit heb gelegd was er geen noodzaak om The Joker te doden. Batman wil niet doden, dat gaat inderdaad in tegen zijn eigen regels (wordt hier ook genoemd). Maar als het noodzakelijk is om andere doden te voorkomen... In The Dark Knight vermoord hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ken het hele karakter Batman goed en Nolan heeft een paar dingen anders aangepakt. Dat kan ik waarderen, want dat maakt de serie gruwelijker en realistischer. Hij is niet in staat iedereen te redden.
He's a Knight. A Dark Knight.![]()
Ik denk dat er sommigen veel meer diepgang en lagen in deze films zien dan er effectief inzitten.
Er wordt veel verwezen naar comics waarin dat allemaal mooi wordt uitgewerkt en dat wordt blijkbaar dan ook maar meteen bij de films gerekend.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
En dan ben ik nog niet eens begonnen over de verwijzingen naar egocentrisme, kapitalisme en terrorisme.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er sommigen veel meer diepgang en lagen in deze films zien dan er effectief inzitten.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Lees mijn stuk goed of lees 'm niet. In de spoilers vertel ik het namelijk. In Begins vermoordde hij tallozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om te ontsnappen. Daarnaast koos hij er bewust voor om Ra'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat hoeft niet per se moord te zijn, eens. Zoals ik uit heb gelegd was er geen noodzaak om The Joker te doden. Batman wil niet doden, dat gaat inderdaad in tegen zijn eigen regels (wordt hier ook genoemd). Maar als het noodzakelijk is om andere doden te voorkomen... In The Dark Knight vermoord hijZijn die daadwerkelijk dood of alleen gewond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ra's red hij in het begin wel degelijk, in die metro niet nee.
Is dat moord?
Nee, want Ra had zelf ook uit de metro kunnen springen, maar dat deed hij niet.
En wie zegt dat Ra dood is?
Ra bezit namelijk de Lazarus Pit.
En Dent greep hij om Gordon te redden, niet Dent te vermoorden.
Anders had hij 'm allang neergeschoten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Je mag van mij denken dat ze daar levend uit zijn gekomen, maar dat lijkt me niet erg realistisch. Dat is doden van meerde personen om zelf te ontsnappen. Ra's is dood in het geschreven scenario van The Dark Knight. Ra's had inderdaad zichzelf kunnen redden, deed hij niet, zoals ik ook beschreef. Normaal is het standaard dat de held een persoon redt. Batman doet dat niet. Dat vind ik juist sterk. Het is geen kritiek, maar juist lof aan de serie van Nolan. De menselijkheid, rauwheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zijn die daadwerkelijk dood of alleen gewond?
Is dat moord?
Nee, want Ra had zelf ook uit de metro kunnen springen, maar dat deed hij niet.
En wie zegt dat Ra dood is?
Anders had hij 'm allang neergeschoten.
Batman duwde Dent met een fatale dood als gevolg. Dit deed hij inderdaad om iemand anders te redden. Dat benoem ik ook gewoon.
Ik maak Batman niet uit voor moordenaar. Als je mijn langere stuk goed gelezen had, zie je dat ik zeg dat ie alleen mensen doodt als het noodzakelijk is. Hij doodt Dent en de vele ninja's om het noodzakelijk is. En hij zal vaker doden als het noodzakelijk is. Dan breekt hij zijn regels, omdat het moet.![]()
Iemand uit de weg duwen om iemand te redden is geen moord.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Je mag van mij denken dat ze daar levend uit zijn gekomen, maar dat lijkt me niet erg realistisch. Dat is doden van meerde personen om zelf te ontsnappen. Ra's is dood in het geschreven scenario van The Dark Knight. Ra's had inderdaad zichzelf kunnen redden, deed hij niet, zoals ik ook beschreef. Normaal is het standaard dat de held een persoon redt. Batman doet dat niet. Dat vind ik juist sterk. Het is geen kritiek, maar juist lof aan de serie van Nolan. De menselijkheid, rauwheid.
Batman duwde Dent met een fatale dood als gevolg. Dit deed hij inderdaad om iemand anders te redden. Dat benoem ik ook gewoon.
Ik maak Batman niet uit voor moordenaar. Als je mijn langere stuk goed gelezen had, zie je dat ik zeg dat ie alleen mensen doodt als het noodzakelijk is. Hij doodt Dent en de vele ninja's om het noodzakelijk is. En hij zal vaker doden als het noodzakelijk is. Dan breekt hij zijn regels, omdat het moet.
Klein nuance verschil.
Hij kon ook niet weten dat Dent zo ongelukkig terecht zou komen.
Er gaan geruchten dat Ra weer terug komt in deze film, dus dan zou hij niet dood zijn.
Iemand uit de weg duwen met dood als gevolg is dood door schuld, geen moord. Nog een nuance-verschil: dat verfoeide woord 'moord' dat je weer noemt. Ik zeg continu: Batman is geen moordenaar, maar hij is wel schuldig aan de dood van mensen. Dat is een belangrijk 'nuance-verschil'. Hij kon dat ook niet weten. Nee die arme schat kon dat niet weten. Mijn buurman kon ook niet weten dat er net een kind overstak toen hij met 40 km per uur door de woonwijk ging. Dood door schuld, want hij nam het risico te hard te rijden. Batman duwt hem niet zomaar, maar van grote hoogte. In een split-second moet hij kiezen tussen de dood van de één of de dood van de ander. Hij kan niet beide redden.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iemand uit de weg duwen om iemand te redden is geen moord.
Klein nuance verschil.
Hij kon ook niet weten dat Dent zo ongelukkig terecht zou komen.
Er gaan geruchten dat Ra weer terug komt in deze film, dus dan zou hij niet dood zijn.
Dat vind ik zo 'mooi'. In het echte leven kun je ook niet alles en iedereen redden. Ik beschuldig Batman er niet van een moordenaar te zijn, ik ''beschuldig'' hem er van een mens te zijn die door zijn taak voortdurend in strijd komt met zijn eigen regels en morele dilemma's. En daar ben ik hartstikke blij om, dat maakt deze films een stuk sterker dan die standaard superheldenmeuk.
Over die geruchten, wellicht kun je denken aan flashbacks.![]()
![]()
Euh, jij bent de eerste die het woord Moord in de mond nam, ik niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:59 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Iemand uit de weg duwen met dood als gevolg is dood door schuld, geen moord. Nog een nuance-verschil: dat verfoeide woord 'moord' dat je weer noemt. Ik zeg continu: Batman is geen moordenaar, maar hij is wel schuldig aan de dood van mensen. Dat is een belangrijk 'nuance-verschil'. Hij kon dat ook niet weten. Nee die arme schat kon dat niet weten. Mijn buurman kon ook niet weten dat er net een kind overstak toen hij met 40 km per uur door de woonwijk ging. Dood door schuld, want hij nam het risico te hard te rijden. Batman duwt hem niet zomaar, maar van grote hoogte. In een split-second moet hij kiezen tussen de dood van de één of de dood van de ander. Hij kan niet beide redden.
Dat vind ik zo 'mooi'. In het echte leven kun je ook niet alles en iedereen redden. Ik beschuldig Batman er niet van een moordenaar te zijn, ik ''beschuldig'' hem er van een mens te zijn die door zijn taak voortdurend in strijd komt met zijn eigen regels en morele dilemma's. En daar ben ik hartstikke blij om, dat maakt deze films een stuk sterker dan die standaard superheldenmeuk.
Over die geruchten, wellicht kun je denken aan flashbacks.
Dus ja, dan kom ik daar op terug.
Hij neemt de schuld op zich van het ongeluk omtrent Dent.
Dat is iets anders dat hij 'm daadwerkelijk vermoord heeft.
Iets wat jij wel degelijk poste net, wil het best quoten hoor, maar ik denk dat je dat zelf ook goed terug kan lezen.
Liam Neeson is weer gecast als Ra's en ik denk niet als flashback, net als z'n dochter.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja, ik nam dat woord in de mond, maar dan ben je erg selectief. Ik heb duidelijk uitgelegd dat Batman geen moordenaar is.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, jij bent de eerste die het woord Moord in de mond nam, ik niet.
Dus ja, dan kom ik daar op terug.
Hij neemt de schuld op zich van het ongeluk omtrent Dent.
Dat is iets anders dat hij 'm daadwerkelijk vermoord heeft.
Iets wat jij wel degelijk poste net, wil het best quoten hoor, maar ik denk dat je dat zelf ook goed terug kan lezen.
Liam Neeson is weer gecast als Ra's en ik denk niet als flashback, net als z'n dochter.Tsjonge, noem je het weer. Hij heeft Dent niet vermoord!
Hij heeft hem een duw gegeven met de dood als gevolg, dood door schuld. Dat is iets anders dan vermoord.
Wat Ra's betreft: we gaan het zien over een paar dagen.
Als je gelijkt heb krijg je digitaal kratje bier.![]()
![]()
doet me erg denken aan zo'n figuur op GoT die jaren terug heel Pulp Fiction ongeveer woord voor woord had zitten uitpluizen, en bij elke zin wel met een diepere betekenis kwam. Bij The Matrix heb je ook van die mafkezen die er echt nog veel meer in lezen dan er in zit.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er sommigen veel meer diepgang en lagen in deze films zien dan er effectief inzitten.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Je moet ze af en toe eens horen bij een James Bond film.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
doet me erg denken aan zo'n figuur op GoT die jaren terug heel Pulp Fiction ongeveer woord voor woord had zitten uitpluizen, en bij elke zin wel met een diepere betekenis kwam. Bij The Matrix heb je ook van die mafkezen die er echt nog veel meer in lezen dan er in zit.![]()
Ach ja, waar het mij om ging is dat de Batman-films van Nolan ijzersterk zijn omdat ze net even wat inhoudelijker, duisterder en realistischer zijn dan de meeste superhelden-filmpjes.![]()
Nog maar een paar dagen. Ik heb het Marathon-lijstje niet meer bijgehouden, maar ben verheugd te lezen dat er wel weer een aantal FOK-deelnemers bij zijn gekomen.![]()
Niemand. Batman doodt niet. Dat is zijn enige regel, en daar staat-ie bekend om.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie heeft Batman vermoord in deze filmserie?
Dat je dat denkt te halen uit de films is dan ook verbazingwekkend. Heb na de zoveelste moordopmerking niet meer verder gelezen.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
"I won't kill you, but I don't have to save you."quote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zijn die daadwerkelijk dood of alleen gewond?
Is dat moord?
Nee, want Ra had zelf ook uit de metro kunnen springen, maar dat deed hij niet.Precies. Dent had James Jr. en wilde hem neerschieten, en dat laat Batman niet toe. Maar bewust doden? Absoluut niet.quote:En wie zegt dat Ra dood is?
Anders had hij 'm allang neergeschoten.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Zo,
21 - 7 - 2012
21:15
Pathé Eindhoven / IMAX
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Hehe, ik ookquote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zo,
21 - 7 - 2012
Pathé Eindhoven / IMAX
![]()
![]()
Ook pas later, de eerste issues tiefte hij criminelen makkelijk van het dak af...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niemand. Batman doodt niet. Dat is zijn enige regel, en daar staat-ie bekend om.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ja, maar dat was maar de eerste paar jaar of zoiets.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook pas later, de eerste issues tiefte hij criminelen makkelijk van het dak af...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ieder zijn eigen interpretatie, ieder zijn eigen mening. Prima. Dat van die ninja's lijkt mij overduidelijk en dat Dent geduwd is door Batman ook. Geen moord. Absoluut niet. Maar het leidt (onbedoeld) wel tot de dood.
Nog maar een paar dagen trouwens! Ik kan niet wachten.![]()
Batman dood niemand met opzet. Dat is tegen zijn principes. Het is wat hem onderscheid van de villains.
Maar natuurlijk zijn er wel slachtoffers door de jaren heen. Dat is bij de comics ook zo.
Ik ben benieuwd naar het einde van Bane. Catwoman zal wel ok terecht komen, maar Bane....Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Wel fijn dat er eindelijk eens Batman films zijn die naar elkaar verwijzen. Bij die films uit de jaren 90 was dat totaal niet zo. Vicky Vale, Catwoman en de villains... allemaal werd er met geen woord meer over gerept in de volgende film. Alhoewel ik mewellicht een kleine weggooi opmerking kan herinneren over Vicky Vale in Batman Returns...
Het was al heel bijzonder dat Scarecrow weer opdook in The Dark Knight
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Hm, naast een of andere blogger waar ik nog nooit van gehoord heb, is ook AP's Christy Lemire negatief. Meestal ben ik het wel met d'r eens. Maar goed: de rest is positief.![]()
Wat was er negatief?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Toad het volgende:
Hm, naast een of andere blogger waar ik nog nooit van gehoord heb, is ook AP's Christy Lemire negatief. Meestal ben ik het wel met d'r eens. Maar goed: de rest is positief.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
http://www.washingtontime(...)nds-as-epic-letdown/quote:
Eén van de weinige keren dat ze het waarschijnlijk niet eens is met de consensus onder de recensenten.
[ Bericht 8% gewijzigd door Toad op 17-07-2012 00:07:22 ]![]()
Toch maakt ze een punt. Wij verwachtten teveel van deze film omdat het gaat om een 'Nolan'. (wat niet meer dan logisch is ) Tuurlijk, het zal qua filmtechniek en sfeertje in de lijn liggen met de vorige batman films...maar of het verhaal op zichzelf aanslaat? dat weten we volgende week pasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.washingtontime(...)nds-as-epic-letdown/
Eén van de weinige keren dat ze het waarschijnlijk niet eens is met de consensus onder de recensenten.De enige echte.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zo,
21 - 7 - 2012
Pathé Eindhoven / IMAX
same herequote:![]()
![]()
Als ik het zo lees, klaagt ze over kille personages waarom je niet geeft. Dat is toch zo bij alle Nolan-films?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Eén van de weinige keren dat ze het waarschijnlijk niet eens is met de consensus onder de recensenten.En die waren op de IMDb-boards bij Avengers al aan het losgaan met hun "100% op RT, losers". Helaas is dat ook al gezakt. Ze hebben het maar moeilijk.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Matt McGrath :
@christylemire you're the critic Twitter deserves, but not the one it needs right now. So we'll angrily tweet her. Because she can take it.
De enige echte.![]()
Op rottentomatoes is dat een sport. De fanboys worden kwaad op de eerste negatieve reviewer van een gehypte film, en de rest gaat de fanboys afkafferen... Beetje triest altijd.quote:![]()
Rotten wat?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
even een vraag..
ik heb 2 film vouchers van pathe liggen....is het mogelijk om bij pathe te reserveren met die vouchers? of moet ik dan zelf even langsgaan?De enige echte.![]()
Sarcasm, y u no work?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Rotten tomatoes, een filmreview overzichtsite.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
toch grappig om te zien dat zijn broertje echt een totaal ander persoon is qua karakter...die is meer open en Chris is toch een ingetogen mannekequote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:05 schreef Toad het volgende:
Dat interview met Chris Nolan. Dat was even een spetterend einde.De enige echte.![]()
Chris spreekt nog Brits, zijn broertje haast plat Amerikaans viel me onlangs op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
toch grappig om te zien dat zijn broertje echt een totaal ander persoon is qua karakter...die is meer open en Chris is toch een ingetogen mannekeI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mooie quotequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:18 schreef Rnie het volgende:
Matt McGrath :
@christylemire you're the critic Twitter deserves, but not the one it needs right now. So we'll angrily tweet her. Because she can take it.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Meer dat ik echt wel weet wat rotten tomatoes is...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat was er sarcastisch aan het herhalen van de naam van de site?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Technisch gezien wel, maar wel rond 6 uurquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vrijdag 18:30u
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://www.autojunk.nl/2012/07/the-batmobile-documentary-trailerWel leuk. De fans hebben altijd al discussie wat de 'beste' Batmobile zou zijn, imo is een discussie daarover niet erg makkelijk, aangezien het vooral een smaakkwestie is, lijkt mij.quote:Nou schijnt er dus later dit jaar een speciale documentaire uit te komen over de verschillende Batmobiles die er de afgelopen decennia geweest zijn. We hebben alvast de eerste beelden.
We zien niet alleen verschillende (historische) Batmobiles voorbij komen maar horen ook acteurs, regisseurs en andere betrokkenen aan het woord. Zo doen onder andere Christopher Nolan, Christian Bale en Tim Burton hun zegje. Een mooie opwarmer voor de nieuwe Batman film leek ons zo.![]()
quote:
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef Feanatieke het volgende:
http://www.autojunk.nl/2012/07/the-batmobile-documentary-trailer
[..]
Wel leuk. De fans hebben altijd al discussie wat de 'beste' Batmobile zou zijn, imo is een discussie daarover niet erg makkelijk, aangezien het vooral een smaakkwestie is, lijkt mij.![]()
![]()
Geil.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef Feanatieke het volgende:
http://www.autojunk.nl/2012/07/the-batmobile-documentary-trailer
[..]
Wel leuk. De fans hebben altijd al discussie wat de 'beste' Batmobile zou zijn, imo is een discussie daarover niet erg makkelijk, aangezien het vooral een smaakkwestie is, lijkt mij.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben benieuwd of ik iets terug zie van haar commentaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Eén van de weinige keren dat ze het waarschijnlijk niet eens is met de consensus onder de recensenten.
Voordat ik de film gezien heb kan ik er niet over oordelen of ik het eens ben met haar of niet.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Die fanboys.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Eén van de weinige keren dat ze het waarschijnlijk niet eens is met de consensus onder de recensenten._!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Die reageren wel triest idd.quote:
Al geef ik ze wel gelijk dat positief beoordelen van Battleship je geloofwaardigheid geen goed doet ;-)We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
RottenTomatoes heeft ondertussen zelfs de comments op reviews gedisabled. En TDKR is gezakt naar 89%, dat is lager dan Avengers! Nolan-fanboys aller landen gooien zich massaal van gebouwen, Whedon-fanboys hebben proper ondergoed nodig.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Fanboysquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
RottenTomatoes heeft ondertussen zelfs de comments op reviews gedisabled. En TDKR is gezakt naar 89%, dat is lager dan Avengers! Nolan-fanboys aller landen gooien zich massaal van gebouwen, Whedon-fanboys hebben proper ondergoed nodig.
Gewoon van beide films genieten!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
gem. cijfer is nog wel hoger...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
RottenTomatoes heeft ondertussen zelfs de comments op reviews gedisabled. En TDKR is gezakt naar 89%, dat is lager dan Avengers! Nolan-fanboys aller landen gooien zich massaal van gebouwen, Whedon-fanboys hebben proper ondergoed nodig.![]()
Ik ben benieuwd waar de film uitkomt als alle krantenrecensies er ook bij staan. De strijd met The Avengers is wel grappig idd. Maar de film zal sowieso wel certified fresh worden.![]()
De vergelijking is logisch omdat het allebei superhelden films zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd waar de film uitkomt als alle krantenrecensies er ook bij staan. De strijd met The Avengers is wel grappig idd. Maar de film zal sowieso wel certified fresh worden.
Ondanks dat er nogal wat verschil zit in de aanpak.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Beetje hetzelfde als Heat vergelijken met True Lies. Beide puike actiefilms, beide tonaal compleet verschillend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vergelijking is logisch omdat het allebei superhelden films zijn.
Ondanks dat er nogal wat verschil zit in de aanpak.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Ik was een van de weinige van m'n vrienden die The Avengers maar matig vond geloof ik , misschien had ik te hoge verwachtingen![]()
![]()
Je ging vrijdagquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Gezien de duim omhoog is dat een pluspunt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Ja, absoluut. De film doet wat met je, en dat vind ik altijd gaaf, zeker als het er echt toe doet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nu ben ik helemaal benieuwd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.![]()
Want ik was nog niet hyped genoeg? Deze film kan onderhand alleen nog maar tegenvallen onderhand!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
gezien dan??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef Breuls het volgende:
Ja, absoluut. De film doet wat met je, en dat vind ik altijd gaaf, zeker als het er echt toe doet.De enige echte.![]()
Ik kan niet meer wachten ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
Hoe zat het nou met die videogame die er zou komen over Bane ofzo?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Internetgame: www.thefirerises.comquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zat het nou met die videogame die er zou komen over Bane ofzo?
Op start klikken. Veel plezier.![]()
Dat wordt nog watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
Hoe benieuwd kun je zijn naar een film
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Persscreening, voor de FOK!review.quote:Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.quote:en op welk vlak mentaal gesloopt?
Volledige review kun je donderdag lezen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Wordt de Joker ook genoemd in TDKR?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Persscreening, voor de FOK!review.
[..]
Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.
Volledige review kun je donderdag lezen.![]()
Wil je daar niet liever achter komen door naar de film te kijken?
Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
haha ja dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:
Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?
De enige echte.![]()
nee joker wordt niet genoemd, dat had nolan al duidelijk gemaakt in interviews
Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?
en mag ik je aanraken?![]()
Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:
Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?
^^ Hopen is een groot woord, maar het lijkt me niet meer dan logisch.![]()
Ik denk eerder dat de film te vol is, en de lengte dat reflecteert, als ik de kritiek zo lees.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:
Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:
Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?
en mag ik je aanraken?
Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".
Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?
Dat vind ik dus interessant aan je vraag: jij vindt het logisch dat-ie wordt genoemd. Waarom? Deze film gaat toch niet over the Joker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.
^^ Hopen is een groot woord, maar het lijkt me niet meer dan logisch.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
In Nolan we trust, reviews heb ik niet nodig. Wat ik wel wil weten is. Zitten er vette sneeuw scenes in? ^^quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".
Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?![]()
Da's een interessant verschil; je bedoelt of-ie ook goed is als je 'm niet als onderdeel van een groter plaatje ziet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Er zitten scènes met sneeuw in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Nolan we trust, reviews heb ik niet nodig. Wat ik wel wil weten is. Zitten er vette sneeuw scenes in? ^^
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ook op grote schaal? Of beperkt zich dit tot wat we gezien hebben in de trailers, veel in straten/gangetjes gangetje.quote:![]()
Precies. Ik heb het idee dat de film steeds vooral gelegd wordt tegen de lat van m.n. The Dark Knight. Daar ontkom je natuurlijk niet aan, maar een goede film kan ook op eigen benen staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's een interessant verschil; je bedoelt of-ie ook goed is als je 'm niet als onderdeel van een groter plaatje ziet?
Bovendien heb ik het idee dat veel reviews vooral tegen de hoge verwachtingen aangelegd worden, niet tegen de kwaliteit van de film op zich.
En in godsnaam, geen vergelijking met The Avengers. Dat is zo'n compleet ander soort film.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Dude, come on. Dit is niet The Abominable Snowman Rises. Who cares hoeveel sneeuw er is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook op grote schaal? Of beperkt zich dit tot wat we gezien hebben in de trailers, veel in straten/gangetjes gangetje.
Als ik iets verklaar over de sneeuw geef ik iets weg, en dat wil ik niet doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
we willen allemaal dat the joker genoemd wordt omdat hij zo indrukwekkend was en vanwege de dood van ledger, maar ook om te weten of hij een indruk heeft achtergelaten op Bats, dat deel twee niet los staat van drie, t zou kunnen dat het zelfs haast geforceerd is als ze hem niet noemen.![]()
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is zelfs nog erger; het is niet alleen een vervolgfilm, maar ook een comicverfilming en een film van iemand die veel goeds op zijn naam heeft staan. TDKR zal vergelijkingen krijgen met de eerdere films én de comics én moeten voldoen aan het Nolan-kwaliteitsstempel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het idee dat de film steeds vooral gelegd wordt tegen de lat van m.n. The Dark Knight. Daar ontkom je natuurlijk niet aan, maar een goede film kan ook op eigen benen staan.
Bovendien heb ik het idee dat veel reviews vooral tegen de hoge verwachtingen aangelegd worden, niet tegen de kwaliteit van de film op zich.
Voor een deel ontkom je niet aan die connecties, overigens. TDK stond meer op zichzelf van TDKR.Vergelijking is een brede term, maar ik snap je punt. En je hebt gelijk.quote:En in godsnaam, geen vergelijking met The Avengers. Dat is zo'n compleet ander soort film.Gek genoeg niet. Maar dan nog; ik heb nog geen enkel detail genoemd.quote:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Sneeuw in IMAX resolutie. ^^ Gotham bedekt in sneeuw lekker sfeervol.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dude, come on. Dit is niet The Abominable Snowman Rises. Who cares hoeveel sneeuw er is.
Als ik iets verklaar over de sneeuw geef ik iets weg, en dat wil ik niet doen.![]()
![]()
Is het niet juist geforceerd om 'm wél te noemen? Als hij niets te maken heeft met dit verhaal, is een vermelding juist een nutteloze toevoeging, zou je kunnen denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:20 schreef Daskaar het volgende:
we willen allemaal dat the joker genoemd wordt omdat hij zo indrukwekkend was en vanwege de dood van ledger, maar ook om te weten of hij een indruk heeft achtergelaten op Bats, dat deel twee niet los staat van drie, t zou kunnen dat het zelfs haast geforceerd is als ze hem niet noemen.
Aan de andere kant, het is een comicfilm. Daar zitten soms knipoogjes van slechts één woord in naar een film, comic of personage.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik zit te broeden op een theorietje over het verhaal. Misschien al uitgebreid besproken en ben ik spuit 11, maar ik post hem ff in spoilertags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit te broeden op een theorietje over het verhaal. Misschien al uitgebreid besproken en ben ik spuit 11, maar ik post hem ff in spoilertags:Dat zou pas echt EPIC zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha knipoog right back atcha!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is het niet juist geforceerd om 'm wél te noemen? Als hij niets te maken heeft met dit verhaal, is een vermelding juist een nutteloze toevoeging, zou je kunnen denken.
Aan de andere kant, het is een comicfilm. Daar zitten soms knipoogjes van slechts één woord in naar een film, comic of personage.![]()
Grotendeels wel. Ik was bang dat zijn stem niet zozeer onverstaanbaar, maar irritant zou zijn; da's niet het geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Zipportal het volgende:
@Breuls. Wat vindt je eigenlijk van de stem van Bane? Is dat allemaal goed verstaanbaar?
-edit- En eigenlijk moet ik zelfs op dit soort vragen geen antwoord geven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Bedankt. Maar het is niet zo met de 3 eerste trailers, dat ze alle 3 anders klinken in de film zelf?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Grotendeels wel. Ik was bang dat zijn stem niet zozeer onverstaanbaar, maar irritant zou zijn; da's niet het geval.
-edit- En eigenlijk moet ik zelfs op dit soort vragen geen antwoord geven.![]()
Anders dan in de trailers? Dat zou ik niet exact kunnen zeggen; het is nog altijd zo dat je in de context van de film zelf zit te luisteren naar dialoog, niet naar quotes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit te broeden op een theorietje over het verhaal. Misschien al uitgebreid besproken en ben ik spuit 11, maar ik post hem ff in spoilertags:Toen die beelden voor het eerst verschenen in een trailer, werd dat inderdaad geopperd als mogelijke verhaallijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DaarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
Toen die beelden voor het eerst verschenen in een trailer, werd dat inderdaad geopperd als mogelijke verhaallijn.
DaarentegenTja, da's ook weer zo. Al sluit het een het ander niet uit n'tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daarom zeg ik "das dan niet de enigste keer"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja, da's ook weer zo. Al sluit het een het ander niet uit n'tuurlijk
Lijkt we echt kapot grappig om nu als Breuls zo'n discussie te volgen
"ze zitten er zoooooooooooo naast"
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.Amen.![]()
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik "das dan niet de enigste keer"
Lijkt we echt kapot grappig om nu als Breuls zo'n discussie te volgen
"ze zitten er zoooooooooooo naast"
Maar inderdaad, het is amusant. Ik heb natuurlijk ook die vooruitblik geschreven over de film en wat ik denk dat er uit de comics meegenomen kan zijn, en het is ook leuk dat terug te lezen, wetende wat ik fout had, en wat niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja, nog complimenten voor die special! Puik werk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, of niet natuurlijk.
Maar inderdaad, het is amusant. Ik heb natuurlijk ook die vooruitblik geschreven over de film en wat ik denk dat er uit de comics meegenomen kan zijn, en het is ook leuk dat terug te lezen, wetende wat ik fout had, en wat niet.
Op het eerste oog wel ja, als ik zie hoe ze tot stand gekomen zijn lijkt het niet zo heel vreemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Jivis het volgende:
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.En dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, nog complimenten voor die special! Puik werk!"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, nog complimenten voor die special! Puik werk!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 17-07-2012 21:33:00 ]" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
ik maak me eigenlijk niet zo druk om de 85% op RT, das meer ijdelheid om een hoge score te halen. en je kan niet iedereen pleasen, ik kijk zelf alleen naar de recensie van Empire, dit is een blad dat ik vertrouw. En aangezien zij het een meesterwerk vinden, ben ik gerust gesteld![]()
Welk cijfer Breuls geeft, zal pas donderdag bekend worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Rnie het volgende:
wat zal hij scoren op imdb?
En welk cijfer geeft Breuls de film?![]()
![]()
Vet!
quote:
Fantastischquote:
Zo daarnet BB gekeken, zit er weer helemaal in.
Donderdag of vrijdag nog TDK en dan ben ik er klaar voor.♫![]()
Thanksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Internetgame: www.thefirerises.com
Op start klikken. Veel plezier.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De film is nog niet uit, kan nog alle fucking kanten op gaan...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Jivis het volgende:
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
The Dark Knight heeft zelf een 82 gescoord, alles boven de 75 bij Metacritic is gewoon extreem goed gereviewd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Jivis het volgende:
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.![]()
waanzinnigquote:
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik denk bij zo'n marathon altijd dat ik compleet murw ben tegen de tijd dat de nieuwe film begint, en ik de helft niet meekrijg. Daarentegen: als ik niet had hoeven werken, had ik er waarschijnlijk tussen gezeten.
Dan nog maar een keer terug om niet slaapdronken te kijken
Ik denk dat je inderdaad je eigen plezier verpest als je zo'n marathon doet. De film duurt twee uur en drie kwartier, en die ga je dan zien terwijl je moet bent van (a) een lange dag en (b) een lange zit. Da's best zwaar.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Plezier verpest? Ai ai, nog nooit aan een marathon meegedaan? Marathons zijn top-entertainemnt. Er komen vooal 100% fans op af en die zorgen voor een goede harmonieuze sfeer. Er wordt een evenement van gemaakt. Iedereen kijkt uit naar de film. Iedereen is ook goed voorbereid. Mensen nemen de dag van te voren en de dag erna vrij. Uitslapen en in het ritme komen. Dit is het main event. De eerste en laatste kans om de volledige trilogie in één keer te zien in de bioscoop met talloze fans. Heerlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat je inderdaad je eigen plezier verpest als je zo'n marathon doet. De film duurt twee uur en drie kwartier, en die ga je dan zien terwijl je moet bent van (a) een lange dag en (b) een lange zit. Da's best zwaar.
Da's best zwaar? Jazeker, maar het is niet voor pussy's.![]()
![]()
Ja, okay, het event is tof, maar ik heb het puur over het zien van de film. Ik zou dan liever eerst de film zien en later nog eens een marathon doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dit,quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Breuls het volgende:
Ja, okay, het event is tof, maar ik heb het puur over het zien van de film. Ik zou dan liever eerst de film zien en later nog eens een marathon doen.
we hebben in onze vriendengroep een LOTR marathon gedaan toen alle 3 extended editions uitwaren. 10,5 uur, bám! Good times
Vanaf wanneer is hier nou het spoilerseizoen geopend? Vanaf vrijdag?[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
een apart topic voor spoilergedreven discussies lijkt me wel wenselijk, niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
Vanaf wanneer is hier nou het spoilerseizoen geopend? Vanaf vrijdag?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Neuh latenw e nou maar niet met meerdere topics gaan werken... over een week (of 2) zal het gros het wel gezien hebben) Volgens mij draait hij vanaf vrijdag (ipv donderdag) dus ik blijf hier vanaf vrijdagaaf wel even weg[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Vooral ook het feit dat niemand die film nog gezien heeft; hoe kun je nou weten of een recensent gelijk heeft?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Precies, maar de doodsbedreiging op zich vind ik al triest genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Breuls het volgende:
Vooral ook het feit dat niemand die film nog gezien heeft; hoe kun je nou weten of een recensent gelijk heeft?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
nee ik vind t ergens wel logisch.
ik vermoord altijd de recensent waar ik het niet mee eens ben.
ik kijk naar jou breuls..![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
een apart topic voor spoilergedreven discussies lijkt me wel wenselijk, niet?
Spoilers zijn zo gezet.
Kleine moeite, groot plezier.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Daskaar het volgende:
ik kijk naar jou breuls..
w.m.b. prima, maar bij Prometheus krijg je dan zo'n spoilerdiscussie. Persoonlijk vervelend om in te lezen, maar ik vind het allemaal prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo?
Spoilers zijn zo gezet.
Kleine moeite, groot plezier.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Haha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Daskaar het volgende:
niet van TDKR maar van the dark knight.
is de moeite waard!
de hele serie Honest Trailers van hun is het kijken waard!quote:
Ik voel me hier in dit topic alsof ik 6 ben en ik een dag verwijderd ban van mn verjaardag, maar dat we allemaal jarig zijn dan, ik proef het enthousiasme. is leuk!![]()
Ben je het altijd met mij oneens of waarschuw je me geen slechte review te schrijven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Daskaar het volgende:
ik kijk naar jou breuls..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dat had ik maandag een beetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Daskaar het volgende:
Ik voel me hier in dit topic alsof ik 6 ben en ik een dag verwijderd ban van mn verjaardag, maar dat we allemaal jarig zijn dan, ik proef het enthousiasme. is leuk!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
@Breuls: Was dinsdagochtend de eerste mogelijkheid voor NLse filmjournalisten om de film te bezoeken? En was het in een IMAX-zaal?
Ik las dat Christy de film afgelopen zaterdag pas had gezien. Wat dat betreft kan Nolan alles maken he, op vrijdag in premiere gaan ipv donderdag (voor Nederland), late persscreenings.![]()
![]()
Ik snap wat je bedoelt. De buzz is leuk! Nu maar hopen dat het niet tegenvalt door alle verwachtingen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Daskaar het volgende:
[..]
de hele serie Honest Trailers van hun is het kijken waard!
Ik voel me hier in dit topic alsof ik 6 ben en ik een dag verwijderd ban van mn verjaardag, maar dat we allemaal jarig zijn dan, ik proef het enthousiasme. is leuk!We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
De screening is op het laatste moment inderdaad verzet naar een IMAX-zaal. Ik maakte ook een klein vreugdesprongetje toen ik het las. Ik was namelijk van plan de review, die voor donderdag gepland staat, eventueel vrijdag uit te breiden mocht ik vrijdagochtend in IMAX iets zien wat me een relevante toevoeging leek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Toad het volgende:
@Breuls: Was dinsdagochtend de eerste mogelijkheid voor NLse filmjournalisten om de film te bezoeken? En was het in een IMAX-zaal?Niet zozeer Nolan; dit is een grote, grote film en daarbij is de persdatum vaak erg kort van tevoren.quote:Ik las dat Christy de film afgelopen zaterdag pas had gezien. Wat dat betreft kan Nolan alles maken he, op vrijdag in premiere gaan ipv donderdag (voor Nederland), late persscreenings.
Oh en dinsdag was inderdaad de eerste en enige mogelijkheid, voor zover ik weet.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik begrijp dat vandaag de première in London is, dus verwacht vanavond wellicht weer reacties van aanwezigen e.d.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
http://www.digitalspy.co.(...)eo-stream-watch.html over 5 minuten!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Breuls het volgende:
De vorige films kijk ik nog wel een keer van te voren lekker thuis en dan de nieuwe. Na 2 films ben ik ook altijd wel een beetje klaar met kijken. Niet naar de films inhoudelijk, maar in het algemeen met het kijken naar een film.
Ik wil optimaal van de TDKR genieten en dus wil ik uitgerust aankomen en alleen die film zien op dat moment
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik wou ook even kijken dus net toen ik de livestream aanzetten kreeg ik gelijk een spoiler dus ik sla de rest maar gelijk over.quote:![]()
![]()
Het is ook wel ECHT een Brits feestjequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef Feanatieke het volgende:
Livestream:
http://www.youtube.com/user/Warnerbrosholland/TDKRlivestream
Ziekte!" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Mensen hier ooit een marathon gedaan? Nog tips mbt eten en slapen? Uitgaan slapen of juist eerder van bed en van te voren gaan slapen?![]()
Ik slaap morgen uit tot 14:30. Dan ga ik halfuurtje later rustig ontbijten. Omstreeks 18:30 middageten en rond 21:30 avondeten. Naar de marathon neem ik naast energiedrank ook gezond eten mee (Goedemorgen, broodjes). Als je alleen gaat snacken en snoepen dan ben je zo kotsmisselijk en dat is niet fijn in combinatie met weinig slaap. Gewoon goed eten en drinken, tijdens de pauzes water in je gezicht gooien en buiten een luchtje scheppen, genoeg dextrotabletten slikken. Dan komt het helemaal goed en geniet je van alle drie de films, in plaats van om na twee films in slaap te vallen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef andre347 het volgende:
Mensen hier ooit een marathon gedaan? Nog tips mbt eten en slapen? Uitgaan slapen of juist eerder van bed en van te voren gaan slapen?![]()
![]()
Ooit een sneakmarathon gedaan van vier films en bij de laatste film was de helft van de zaal al naar huis, van de rest sliep de helftquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef andre347 het volgende:
Mensen hier ooit een marathon gedaan? Nog tips mbt eten en slapen? Uitgaan slapen of juist eerder van bed en van te voren gaan slapen?Moeilijk vol te houden...
![]()
quote:vrijdagavond, meteen na het werk geht's los!
http://www.pathe.nl/film/7114/the-dark-knight-rises
Let eens op de kijkwijze! Hoe geniaal! (via MovieMeter)![]()
subtielquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Feanatieke het volgende:
Let eens op de kijkwijze! Hoe geniaal! (via MovieMeter)
Is die livestream er nu mee uitgescheden?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
NvmWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
ah zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Feanatieke het volgende:
Livestream begint nu weer opnieuw, dus het is niet meer live.
Grote spoilers? Ik kan me wel een paar dingen voor de geest halen waarvan ik blij ben dat ik ze van tevoren niet wist.quote:I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
In het zicht van de haven nog een paar spoilers meepakken, daarom ontwijk ik hier nauwkeurig alle links.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Grote spoilers? Ik kan me wel een paar dingen voor de geest halen waarvan ik blij ben dat ik ze van tevoren niet wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.![]()
Ik heb vandaag, in een niet nader te noemen bioscoop, mijn hand op de harde schijf gelegd waar TDKR op staat!!!
Ik durfde geen foto te nemen
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Rnie het volgende:
[..]Oh, maar afhankelijk van wat je precies gehoord hebt is dat geen (echte) verhaalspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Letterlijk zeker? Qua hand?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb vandaag, in een niet nader te noemen bioscoop, mijn hand op de harde schijf gelegd waar TDKR op staat!!!
Ik durfde geen foto te nemen
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, maar afhankelijk van wat je precies gehoord hebt is dat geen (echte) verhaalspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.![]()
Dat geeft niet, dan druk ik wel een plaatje van internet in de cd-hoes. Waar heb je de nzb staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik durfde geen foto te nemen![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan druk ik wel een plaatje van internet in de cd-hoes. Waar heb je de nzb staan?
De enige echte.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Rnie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nieuwe tv-spot van nog geen 20 seconden: https://www.facebook.com/photo.php?v=10101580633888836I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja serieus. Ik stond in de projector ruimte (gruwelijke Barco's damn) en daar lag hij, de HDD. Ik moest hem aanraken.quote:
Het was een emotioneel moment.
Symersucces met het uploaden van een videobestand met een resolutietje van 2K met uncompressed 6 kanalen PCM
gigabyteje of 400-500?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Breuls het volgende:
[..]gelukkig, want ik ben zo'n type die het gewoon niet kan laten op spoilertags te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.latimes.com/en(...)0719,0,7473412.storyquote:Potent, persuasive and hypnotic, "The Dark Knight Rises"has us at its mercy. A disturbing experience we live through as much as a film we watch, this dazzling conclusion to director Christopher Nolan's Batman trilogy is more than an exceptional superhero movie, it is masterful filmmaking by any standard. So much so that, its considerable 2-hour, 44-minute length notwithstanding, as soon as it's over, all you want to do is see it all over again.![]()
Fffuuuuuuquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
http://www.latimes.com/en(...)0719,0,7473412.story
Minder dan 48 uur
Mjah, de rating daar kun je meestal pas na een paar weken echt serieus nemenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef maniace het volgende:
Je kan ieder geval de fanboys flink actief zien op imdb.
Alleen maar 10en.
Amen.![]()
Klopt maar ik zie het alweer helemaal hetzelfde gaan als met The Dark Knight. Die stond ook enkele weken op 1 en werd gedomineerd door fanboys (zowel Nolan als Batman). Jammer gewoon dat e rniet objectiever gekeken kan worden door mensen.
Maar ja we zullen er maar vanuit gaan dat het de shit is en een 10 waard is. Morgen weet ik meer.![]()
Heb je buiten een filmposter gefilmd?quote:
Moviemeter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef maniace het volgende:
Klopt maar ik zie het alweer helemaal hetzelfde gaan als met The Dark Knight. Die stond ook enkele weken op 1 en werd gedomineerd door fanboys (zowel Nolan als Batman). Jammer gewoon dat e rniet objectiever gekeken kan worden door mensen.
Maar ja we zullen er maar vanuit gaan dat het de shit is en een 10 waard is. Morgen weet ik meer.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
tip: hecht gewoon geen waarde aan dat soort lijsten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef maniace het volgende:
Maar ja we zullen er maar vanuit gaan dat het de shit is en een 10 waard is. Morgen weet ik meer.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
tip2: vorm je eigen mening en maak je niet druk of anderen een door jou geliefde film ook kunnen waarderen. Als jij van de film geniet, dan geniet jij van de film!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
tip: hecht gewoon geen waarde aan dat soort lijsten.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Ik vorm mijn eigen mening wel don't worry![]()
Alleen vroeger was IMDB wat betrouwbaarder zeg maar
Trouwens ook de reden waarom ik mijn eigen (horror) review website ben begonnen.![]()
Ze hebben gewoon een verkeerd plaatje opgenomen in de screenshots linksboven. 1 van die fanboys dingen van een jaar geleden waar een vraagteken op staat (Riddler)quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Feanatieke het volgende:
Let eens op de kijkwijze! Hoe geniaal! (via MovieMeter)Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Opgebleven tot half 5, 6 uurtjes geslapen daarna. Vanavond wil ik ook nog wat uurtjes slaap, hopelijk blijf ik dan wakker bij de marathon!
Verder nog tips, eten / drinken waar je van wakker blijft?![]()
Niet teveel suiker in 1 keer eten, dan word je eerst hyper en daarna slaperig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Mijtthas het volgende:
Opgebleven tot half 5, 6 uurtjes geslapen daarna. Vanavond wil ik ook nog wat uurtjes slaap, hopelijk blijf ik dan wakker bij de marathon!
Verder nog tips, eten / drinken waar je van wakker blijft?"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Niet teveel drinken.
Koffie. Voorslapen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Rnie het volgende:
[..]Ok er moet een spoilertopic komen. Ik kan niet van spoilertags afblijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een optie dat je de spoilers niet meer kan openen, hoe vaak je er ook op kliktquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok er moet een spoilertopic komen. Ik kan niet van spoilertags afblijvenHeb er ook last van
![]()
![]()
Mocht je goed werken op koffie haal een dubbele espressoquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Mijtthas het volgende:
Verder nog tips, eten / drinken waar je van wakker blijft?helpt erg bij mij als ik op een marathon avond zit.
![]()
Als s'nachts moet rijden doe ik het nogal eens met aardig wat Red Bull, maar geeft niet altijd het meest geweldige gevoel...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
In het AD van vandaag krijg TDKR maar 3/5 ster: "stelt teleur" wordt er gezegd. Stuk is weinig onderbouwend en zegt vooral dat de film te lang is, The Joker cooler is dan Bane en Hathaway als Catwomen minder is dan Pfeiffer.
Ik denk dat we een beetje een scheiding kunnen opmerken tussen de mensen die TDKR "losstaand" vergelijken met TDK en mensen die TDKR zien binnen het geheel van de trilogie. De laatste groep geeft de film een beduidend hogere waardering, volgens mij.![]()
VK zegt 4/5. Bane niet zo leuk als Joker, Catwoman geweldig, goede actie, niet zoveel diepgang als TDK. Daarmee een hele goede actiefilm, maar niet zo'n goede film als TDKquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:08 schreef Blaxje het volgende:
In het AD van vandaag krijg TDKR maar 3/5 ster: "stelt teleur" wordt er gezegd. Stuk is weinig onderbouwend en zegt vooral dat de film te lang is, The Joker cooler is dan Bane en Hathaway als Catwomen minder is dan Pfeiffer.
Ik denk dat we een beetje een scheiding kunnen opmerken tussen de mensen die TDKR "losstaand" vergelijken met TDK en mensen die TDKR zien binnen het geheel van de trilogie. De laatste groep geeft de film een beduidend hogere waardering, volgens mij."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
TDKR wordt constant tegen de lat van TDK gelegd, niet tegen de lat van films in het algemeen.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Weet je wat Chris Nolan niet echt is gelukt, vind ik: Gotham een eigen 'gezicht' geven. Nu heeft 'ie weer opnames gemaakt in NYC en zie ik opeens beelden van Empire State Building en Chrysler gebouw voorbij komen.
Oke, een stad kan veranderen: maar Gotham is wel erg veranderd in de loop der jaren.![]()
![]()
VK deed het nog netjes, door het alleen op de diepgang en de morele dilemmas te doen. Maar inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef DragonFodder het volgende:
TDKR wordt constant tegen de lat van TDK gelegd, niet tegen de lat van films in het algemeen.Het idee is dat Gotham een hele grote stad is en we steeds andere plekken binnen die stad zien. Maar ze hadden wat mij betreft wel iets minder veelzijdige plekken uit mogen kiezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Toad het volgende:
Weet je wat Chris Nolan niet echt is gelukt, vind ik: Gotham een eigen 'gezicht' geven. Nu heeft 'ie weer opnames gemaakt in NYC en zie ik opeens beelden van Empire State Building en Chrysler gebouw voorbij komen.
Oke, een stad kan veranderen: maar Gotham is wel erg veranderd in de loop der jaren."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Dat kan niet, die stad is in Transformers 3 compleet verwoest,helaas.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ze hadden in Chicago moeten blijvenWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Logisch toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef DragonFodder het volgende:
TDKR wordt constant tegen de lat van TDK gelegd, niet tegen de lat van films in het algemeen.
Nolan maakt alleen maar films die hoog aangeschreven staan. Dan ga je kijken wat de verschillen zijn en dan kom je bij een film als TDKR er al snel op uit dat hij minder is dan TDK. Puur om het feit dat die natuurlijk bizar goed was.
Bane is geen Joker, tja dat is natuurlijk wel zo, maar Joker was ook bizar goed neergezet.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Toad het volgende:
Oke, een stad kan veranderen: maar Gotham is wel erg veranderd in de loop der jaren.
In BB vond ik dat nog wel goed gedaan, maar hij is bij TDK toch overgegaan op een iets andere stad en dat vond ik wel jammer. Ik vind het Gotham uit TDK veel meer uitwisselbaar voor een willekeurige grote amerikaanse stad dan in BB.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat kan niet, die stad is in Transformers 3 compleet verwoest,helaas.
Beetje vreemd inderdaad, dat werd met bv Lord of the Rings veel minder gedaan en met Harry Potter en James Bond nooit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef DragonFodder het volgende:
TDKR wordt constant tegen de lat van TDK gelegd, niet tegen de lat van films in het algemeen.![]()
Speed. Een dikke balk de neus in werkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Mijtthas het volgende:
Verder nog tips, eten / drinken waar je van wakker blijft?
Dexjes kan ook.
Ik ga vanmiddag na werk gelijk mijn bed in.
Wakker blijven lukt vaak wel, maar ik loop aardig wat slaap achter.The Outside Agency![]()
Eerlijk gezegd boeit het me niet zo heel veel wat ze er aan mee geven.
Het is leuker als hij een hoog cijfer krijgt, maar als ik straks 2:45 uur in mijn stoel gedrukt wordt omdat ik het een meesterlijke film vind, vind ik het al gauw best
Over het algemeen heb ik geen reviews gelezen, maar kijk zo af en toe wel naar de samenvattingen op rotten tomatoes. De negatieve reviews, hoewel overduidelijk in de minderheid, zijn wel erg uitgesproken negatief.
De positieve zijn dan weer uitgesproken positief.![]()
blijkbaar is het een love it or hate it film. Of een get it or don't get it film.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Lemans24 het volgende:
Over het algemeen heb ik geen reviews gelezen, maar kijk zo af en toe wel naar de samenvattingen op rotten tomatoes. De negatieve reviews, hoewel overduidelijk in de minderheid, zijn wel erg uitgesproken negatief.
De positieve zijn dan weer uitgesproken positief.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Daar heeft Emma Thomas wat over uitgelegd: door niet steeds op dezelfde plekken te filmen hou je het fris, maar geef je de kijker ook het idee dat Gotham heel groot is. Dat laatste vind ik een goed argument, maar soms lijkt me dat niet goed werken omdat je dan eigenlijk stadsdelen uit BB, TDK en TDKR bij elkaar zou moeten zien om te visualiseren hoe het samenvalt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Toad het volgende:
Oke, een stad kan veranderen: maar Gotham is wel erg veranderd in de loop der jaren.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
BB had meer nachtscènes en scènes in de Narrows. Die zijn voornamelijk in de studio in Cardington opgenomen, en niet in een echte stad. En dat voel je ook wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
In BB vond ik dat nog wel goed gedaan, maar hij is bij TDK toch overgegaan op een iets andere stad en dat vond ik wel jammer. Ik vind het Gotham uit TDK veel meer uitwisselbaar voor een willekeurige grote amerikaanse stad dan in BB.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Niet eens opgevallen. Ik doelde op het vleermuislogo in één van de zwarte kijkcijferrondjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een verkeerd plaatje opgenomen in de screenshots linksboven. 1 van die fanboys dingen van een jaar geleden waar een vraagteken op staat (Riddler)![]()
![]()
Briljant!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Niet eens opgevallen. Ik doelde op het vleermuislogo in één van de zwarte kijkcijferrondjes.
Er zijn genoeg mensen die voor het eerst naar een Batman-film gaan en dan bij deze terecht komen. Die denken echt van: WTF zag ik nou net? Logisch, want dit is het derde deel in een perfect opgebouwde serie. Maar als je die eerdere delen niet hebt gezien en je valt er midden in, is het opeens een stuk minder episch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Lemans24 het volgende:
De positieve zijn dan weer uitgesproken positief.![]()
Ik wou het net ook vragenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Zipportal het volgende:
Hoe laat staat de review online van Fok?![]()
![]()
Gaan meestal om 0:00u online. Tenminste, dat was bij games wel altijd zo.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Ja, 00:00 of misschien 18:00.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
Gaan meestal om 0:00u online. Tenminste, dat was bij games wel altijd zo.
De recensies:
http://www.film1.nl/recensies/36191-The-Dark-Knight-Rises.html
[ Bericht 16% gewijzigd door Zipportal op 19-07-2012 16:44:10 ]![]()
Waarom is deze recensie niet online te vinden?
"Nieuwe film Batman stelt toch teleur
"Nolan stelt het geduld van zijn publiek lang op de proef voordat hij tot zaken komt. The Dark Knight Rises maakt een overbevolkte en pretentieuze indruk, waardoor enkele personages niet echt tot hun recht komen. Bovendien mist de film een memorabel personage als The Joker."
Ab Zagt - AD"
"
De beste man is zeker ook bang om bedreigd te worden, net als:
http://focus.knack.be/ent(...)le-4000144005871.htm![]()
Binnen een uur.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Zipportal het volgende:
Hoe laat staat de review online van Fok?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Heerlijk, ik houd van een paar slechte recensies die mijn verwachtingen ietsjes temperen zodat ik straks helemaal tevreden de bios uitloop.![]()
Bijna...
Overigens boeit het mij weinig dat de film geen memorabel personage als The Joker heeft. Dat was gewoon echt een klasse apart, en Bane is ook niet een personage waarvan ik überhaupt verwacht dat hij zoveel indruk gaat maken.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Volgens mij moet je naar deze pagina linken, of zie ik dat verkeerd?quote:"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Goed stuk!
en fijn dat je wat gedaan hebt met mijn verwachtingen van de review (bewust of onbewust)
Je review onderscheidt zichzelf tenminste een beetje van het gros out there. Well done!We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Aangezien ik heel bewust nog geen enkele review heb gelezen; wat bedoel je daarmee?
(thanks, by the way)I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik hoop dat de "The League of Shadows" weer flink wordt betrokken in deze film
Nou, ik vind bijvoorbeeld je observatie over dat het niet gaat om welke coole schurk, maar over het verhaal, een hele treffende. De meeste reviews komen niet verder dan: toch was the Joker een toffere schurk. Jij omzeilt dat, en daarmee focus je jezelf meer op deze film, en minder op TDK. Sterker nog, ik krijg de indruk dat een schurk als The Joker, hoe goed neergezet ook, in deze film ronduit misplaatst zou zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Breuls het volgende:
Aangezien ik heel bewust nog geen enkele review heb gelezen; wat bedoel je daarmee?
(thanks, by the way)We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
goh Breuls, ook in jouw review noem je nadrukkelijk dat Catwoman in de film niet zo genoemd wordt. Hebben ze dat in een presskit dat expliciet genoemd ofzo? Want dat komt echt in elke review terug, ondanks dat het gewoon een klein dingetje is.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ja, dat klopt wel inderdaad. TDK hing ook meer van de Joker af dan TDKR van Bane.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nou, ik vind bijvoorbeeld je observatie over dat het niet gaat om welke coole schurk, maar over het verhaal, een hele treffende. De meeste reviews komen niet verder dan: toch was the Joker een toffere schurk. Jij omzeilt dat, en daarmee focus je jezelf meer op deze film, en minder op TDK. Sterker nog, ik krijg de indruk dat een schurk als The Joker, hoe goed neergezet ook, in deze film ronduit misplaatst zou zijn.Nee, dat staat niet in de presskit. Ik vind het echter kenmerkend dat er is gekozen voor het personage puur om het personage, het karakter, en niet om de gimmick die je soms als grootste focus in een bekend figuur uit de comics ziet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef Tokus het volgende:
goh Breuls, ook in jouw review noem je nadrukkelijk dat Catwoman in de film niet zo genoemd wordt. Hebben ze dat in een presskit dat expliciet genoemd ofzo? Want dat komt echt in elke review terug, ondanks dat het gewoon een klein dingetje is.
Vergelijk het met het feit dat TDK en TDKR geen 'Batman' in de titel hebben. Het is net zoiets.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Het lijkt me erg gaaf als Blake toch niet zo'n ideale schoonzoon blijkt te zijnquote:
Blake? Je had het net nog over de League of Shadows. Probeer je verbanden te leggen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het lijkt me erg gaaf als Blake toch niet zo'n ideale schoonzoon blijkt te zijn
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: