abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2012 @ 13:14:31 #1
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114266339

The Dark Knight Rises
Directed by Christopher Nolan.
Produced by Christopher Nolan, Emma Thomas, Charles Roven.
Starring Christian Bale, Michael Caine, Gary Oldman, Anne Hathaway, Tom Hardy, Cillian Murphy(?), Marion Cotillard, Joseph Gordon-Levitt, Liam Neeson and Morgan Freeman.
Music by Hans Zimmer.
Release 25 July 2012 (Netherlands).
Budget $250 million.

Vorige delen:
The Dark Knight Rises (2012)
[Nolan] The Dark Knight Rises #2
[Nolan] The Dark Knight Rises #3
[Nolan] The Dark Knight Rises #4

Laatste posts:

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef kilozout het volgende:

Last, and certainly not least, is fellow Inception-alumnus Joseph Gordon-Levitt. To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie. Suffice to say, he is by far the best supporting character of any of the three Nolan Batman films, eclipsing that of the venerable Michael Caine as Alfred Pennyworth.

http://www.comicbookmovie.com/batman_movies/news/?a=63670
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef Jivis het volgende:
De Joker is toch ook een supporting character? :P
Ikkuh:
quote:
Ja, duh, daarom:

quote:
To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie
Hij wordt duidelijk Joker 2.0!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_114266408
Vrijdag!!! *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 juli 2012 @ 13:17:26 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114266433
Joker 2.0??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:18:02 #4
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114266458
quote:
Joker was gewoon een hoofdrol.

Maakt weinig uit dat Ledger uiteindelijk prijzen won in de categorie bijrol, die catgorieën slaan toch nergens op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:18:28 #5
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114266473
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef Netsplitter het volgende:
Joker 2.0??
Ja, de nieuwe Joker! JGL is een NOG betere support acteur dan Heath Ledger, dat kan maar 1 ding betekenen! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_114266590
Kaartjes voor IMAX zijn besteld *O*
  maandag 16 juli 2012 @ 13:22:40 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114266630
Zin in!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114266780
Marion Cotillard als Miranda Tate ben benieuwd wat haar rol zal zijn...
  maandag 16 juli 2012 @ 13:29:26 #9
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114266888
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Marion Cotillard als Miranda Tate ben benieuwd wat haar rol zal zijn...
Dikke vette spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:30:05 #10
12888 Skull-splitter
pi_114266917
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dikke vette spoiler:

SPOILER
SPOILER
  maandag 16 juli 2012 @ 13:37:10 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114267213
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:14 schreef Tanin het volgende:

[..]

Hij wordt duidelijk Joker 2.0!

Nee hoor. Hij gaat tijdelijk de rol van Battieboy overnemen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 juli 2012 @ 13:41:32 #12
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114267361
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij gaat tijdelijk de rol van Battieboy overnemen :)
Dat denk ik ook, maar probeerde even een parodie op die fanboys te doen ;)
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 14:01:05 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114268114
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dikke vette spoiler:

SPOILER
Dat roept iedereen al maanden, maar het is niet bevestigd. Ik zal niet verbaasd zijn als het klopt, en evenmin als het niet klopt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:05:34 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114268273
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:41 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar probeerde even een parodie op die fanboys te doen ;)
Oh ok, sorry :P

Zo onbegrijpelijk dat iedereen een nieuwe Joker wil zien. De vorige film was goed, maar nu gaan we lekker verder met een andere villain. Batman heeft zo veel interessante karakters dat het gewoon jammer zou zijn als je bij 1 karakter blijft steken.
Even buiten het feit dat de acteur dood is en het absoluut af zou doen aan de rol om hem nu door iemand anders te laten spelen. Wie het ook is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 16 juli 2012 @ 14:08:21 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114268380
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat roept iedereen al maanden, maar het is niet bevestigd. Ik zal niet verbaasd zijn als het klopt, en evenmin als het niet klopt. :)
Wel vreemd dat ze dan anders heet...

Maar volgens mij zitten er nog best een paar verassingen in deze film.
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 14:23:43 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114269026
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wel vreemd dat ze dan anders heet...
Ra's Al Ghul heette ook Henri Ducard in Batman Begins. ;)
quote:
Maar volgens mij zitten er nog best een paar verassingen in deze film.
I hope so. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:26:52 #17
133369 Jivis
Critikut
pi_114269184
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Joker was gewoon een hoofdrol.

Maakt weinig uit dat Ledger uiteindelijk prijzen won in de categorie bijrol, die catgorieën slaan toch nergens op.
Ja, eens :).
Amen.
pi_114269853
De recensies zijn wel erg positief. Knap van Nolan, na het succes van TDK.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:45:14 #19
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114270195
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Oh ok, sorry :P

Zo onbegrijpelijk dat iedereen een nieuwe Joker wil zien. De vorige film was goed, maar nu gaan we lekker verder met een andere villain. Batman heeft zo veel interessante karakters dat het gewoon jammer zou zijn als je bij 1 karakter blijft steken.
Even buiten het feit dat de acteur dood is en het absoluut af zou doen aan de rol om hem nu door iemand anders te laten spelen. Wie het ook is.
Ja, ik had erg graag gezien dat de Joker nog even terug kwam, ala Scarecrow in TDK, maar blij dat we nu verder gaan met iemand anders.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:03:36 #20
345054 Feanatieke
Fanatieke Heerenveensupporter
pi_114271105
Dat begint goed.

maandag 16 juli 2012 @ 15:24:41 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114272045
Het is deze week al... ik dacht pas de 26e!!!!

*splots
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 15:28:26 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114272183
Het was eerst de 25e, maar dat is op een gegeven moment gelijk getrokken met de release in de VS.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:08:56 #23
345054 Feanatieke
pi_114273975
Spoilers (aangegeven) voor mensen die Batman Begins en The Dark Knight nog niet hebben gezien. Bevat geen spoilers van The Dark Knight Rises.

Waarom is deze Batman-serie fenomenaal? Wat zien de fans in de aanpak van Nolan? Is het de realiteit? De duisternis? Beide, maar het is vooral de psychologische invulling van het karakter Batman. Valt dat even tegen! Want vrijwel iedereen roemt de rol van Heath Ledger in The Dark Knight, waarbij Batman een grijze muis zou zijn. Maar vooral Batman wordt fantastisch neergezet. Batman doet wat geen held doet. Hij brengt mensen om. Hij vemoord mensen niet om ze te straffen, maar hij doodt ze om te voorkomen dat ze andere personen doden. Is dit tegen zijn eigen persoonlijke codes? Ja, dat is het. Maar hij moet zijn eigen codes breken als er geen andere keuzemogelijkheden meer zijn. Hij
SPOILER
en toen moest Batman voorkomen dat de
SPOILER
(Batman Begins).
SPOILER
en Batman moest hem stoppen. Batman vermoordde
SPOILER
(The Dark Knight), want hij kon op het moment dat hij
SPOILER
. Batman zal doden als dat noodzakelijk is. Hiermee wordt er afgeweken van de standaard zoetsappige en brave Hollywood-aanpak. Spider-Man heeft
SPOILER
. Dat is te belachelijk in de sterke serie van Nolan. Het maakt de films duisterder en dramatischer als we Batman mensen zien doden die
SPOILER
Is Batman dan een moordenaar? Het
SPOILER
kan als moord beschouwd worden. Het is een grijs gebied. Voor het karakter Batman is het een enorm moeilijke keuze om te maken en zijn acties te rechtvaardigen, eenmaal in deze omstandigheden beland. Ik wil alleen niet geloven dat
SPOILER
. Hij accepteerde zijn lot.
SPOILER
, zou het een vernedering zijn. Batman moet dit geweten hebben.

Morele dilemma’s spelen een belangrijke rol in de serie van Nolan. Batman doodde
SPOILER
. Batman was in een extreme situatie beland. Hij moest een keus maken om een leven te redden
SPOILER
. Hij deed slechts wat hij kon. Het was niet zijn intentie geweest om
SPOILER
te doden. Als hij de kracht had gehad om beide te redden had hij dat gedaan. De realiteit is hard en dat toont Nolan. De gebrokenheid en innerlijke strijd van The Dark Knight. Heel wat anders dan een Spider-Man die een keus moet maken tussen
SPOILER
, wat een held…

Aan het einde van The Dark Knight is Batman niet verslagen, maar bijna volledig gevormd. Door zich schuldig te claimen voor
SPOILER
, heeft hij 'overwonnen'. Hij koos voor de consequenties van zijn bestaan als duistere ridder. Batman groeit door de serie. Hij maakt een reis door, een heel menselijke reis. Batman doet ons herinneren aan hoe snel we kunnen vallen, maar hij is een voorbeeld van hoe we kunnen leren van onze fouten, hoe we opnieuw kunnen opstaan (The Dark Knight Rises!). Zelfs in de diepste duisternis blijft er hoop. Een vuur zal laaien. Een storm zal komen. Gotham zal schudden. Er zullen doden vallen. The Dark Knight zal zijn innerlijke reis voltooien en opstaan.

Hij begint (Batman Begins), hij valt (The Dark Knight) en hij staat op (The Dark Knight Rises). En niet heldendom en patriottisme (Spider-Man slingerend voor de Amerikaanse vlag, joelend publiek en een klaarkomende verslaggeefster) staan centraal, maar alles draait om angst (BB), chaos (TDK) en pijn (TDKR).

Dit alles toont aan dat Batman het superheldengenre is ontstegen en ook het niveau van de doorsnee Hollywood-film. Nolan durft buiten de lijntjes te tekenen en maakt van Batman een discutabele duistere gebroken ridder. Een ridder die een innerlijke reis doormaakt. Een reis die ten einde loopt. Ik ben blij dat ik die reis heb mogen aanschouwen. En ik ben blij dat ik het einde van die reis mag aanschouwen binnenkort. Zeer binnenkort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feanatieke op 16-07-2012 16:26:56 ]
  maandag 16 juli 2012 @ 16:23:23 #24
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_114274624
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:21 schreef Daskaar het volgende:

[..]

waar ga je de marathon kijken?
Cinestar in Enschede :)
Begint donderdagnacht om 0.00 uur.
The Outside Agency
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 juli 2012 @ 16:25:34 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114274722
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef Feanatieke het volgende:
Spoilers (aangegeven) voor mensen die Batman Begins en The Dark Knight nog niet hebben gezien. Bevat geen spoilers van The Dark Knight Rises.

Waarom is deze Batman-serie fenomenaal? Wat zien de fans in de aanpak van Nolan? Is het de realiteit? De duisternis? Beide, maar het is vooral de psychologische invulling van het karakter Batman. Valt dat even tegen! Want vrijwel iedereen roemt de rol van Heath Ledger in The Dark Knight, waarbij Batman een grijze muis zou zijn. Maar vooral Batman wordt fantastisch neergezet. Batman doet wat geen held doet. Hij brengt mensen om. Hij vemoord mensen niet om ze te straffen, maar hij doodt ze om te voorkomen dat ze andere personen doden. Is dit tegen zijn eigen persoonlijke codes? Ja, dat is het. Maar hij moet zijn eigen codes breken als er geen andere keuzemogelijkheden meer zijn. Hij
SPOILER
en toen moest Batman voorkomen dat de
SPOILER
(Batman Begins).
SPOILER
en Batman moest hem stoppen. Batman vermoordde
SPOILER
(The Dark Knight), want hij kon op het moment dat hij
SPOILER
. Batman zal doden als dat noodzakelijk is. Hiermee wordt er afgeweken van de standaard zoetsappige en brave Hollywood-aanpak. Spider-Man heeft
SPOILER
. Dat is te belachelijk in de sterke serie van Nolan. Het maakt de films duisterder en dramatischer als we Batman mensen zien doden die
SPOILER
Is Batman dan een moordenaar? Het
SPOILER
kan als moord beschouwd worden. Het is een grijs gebied. Voor het karakter Batman is het een enorm moeilijke keuze om te maken en zijn acties te rechtvaardigen, eenmaal in deze omstandigheden beland. Ik wil alleen niet geloven dat
SPOILER
. Hij accepteerde zijn lot.
SPOILER
, zou het een vernedering zijn. Batman moet dit geweten hebben.

Morele dilemma’s spelen een belangrijke rol in de serie van Nolan. Batman doodde
SPOILER
. Batman was in een extreme situatie beland. Hij moest een keus maken om een leven te redden
SPOILER
. Hij deed slechts wat hij kon. Het was niet zijn intentie geweest om
SPOILER
te doden. Als hij de kracht had gehad om beide te redden had hij dat gedaan. De realiteit is hard en dat toont Nolan. De gebrokenheid en innerlijke strijd van The Dark Knight. Heel wat anders dan een Spider-Man die een keus moet maken tussen
SPOILER
, wat een held…

Aan het einde van The Dark Knight is Batman niet verslagen, maar bijna volledig gevormd. Door zich schuldig te claimen voor
SPOILER
, heeft hij 'overwonnen'. Hij koos voor de consequenties van zijn bestaan als duistere ridder. Batman groeit door de serie. Hij maakt een reis door, een heel menselijke reis. Batman doet ons herinneren aan hoe snel we kunnen vallen, maar hij is een voorbeeld van hoe we kunnen leren van onze fouten, hoe we opnieuw kunnen opstaan (The Dark Knight Rises!). Zelfs in de diepste duisternis blijft er hoop. Een vuur zal laaien. Een storm zal komen. Gotham zal schudden. Er zullen doden vallen. The Dark Knight zal zijn innerlijke reis voltooien en opstaan.

Hij begint (Batman Begins), hij valt (The Dark Knight) en hij staat op (The Dark Knight Rises). En niet heldendom en patriottisme (Spider-Man slingerend voor de Amerikaanse vlag, joelend publiek en een klaarkomende verslaggeefster) staan centraal, maar alles draait om angst (BB), chaos (TDK) en pijn (The Dark Knight).

Dit alles toont aan dat Batman het superheldengenre is ontstegen en ook het niveau van de doorsnee Hollywood-film. Nolan durft buiten de lijntjes te tekenen en maakt van Batman een discutabele duistere gebroken ridder. Een ridder die een innerlijke reis doormaakt. Een reis die ten einde loopt. Ik ben blij dat ik die reis heb mogen aanschouwen. En ik ben blij dat ik het einde van die reis mag aanschouwen binnenkort. Zeer binnenkort.

Wie heeft Batman vermoord in deze filmserie?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:27:15 #26
258885 Solique
I Kill You !
pi_114274788
Aanwezig bij de Marathon komende donderdag/vrijdag in R'dam

Ga er dus niets meer over lezen en/of zien.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 16 juli 2012 @ 16:29:31 #27
133369 Jivis
Critikut
pi_114274894
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Zelfs de Joker maakte hij geen kopje kleiner toen hij de kans had.
Amen.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:29:38 #28
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114274900
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:23 schreef haakon het volgende:

[..]

Cinestar in Enschede :)
Begint donderdagnacht om 0.00 uur.
tien jaar geleden deden ze dat ook nog in mijn woonplaats, met de lotr trilogie en zelfs de matrix, maar er zal wel te weinig uit te halen zijn want nu doen ze t niet meer.. :(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 juli 2012 @ 16:30:34 #29
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114274947
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Zelfs de Joker maakte hij geen kopje kleiner toen hij de kans had.
Dat is ook de enige regel die er voor zorgt dat Batman niet afglijd naar het zelfde niveau als diegene die hij wil verslaan. :)
  maandag 16 juli 2012 @ 16:37:50 #30
213010 haakon
pi_114275286
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Daskaar het volgende:

[..]

tien jaar geleden deden ze dat ook nog in mijn woonplaats, met de lotr trilogie en zelfs de matrix, maar er zal wel te weinig uit te halen zijn want nu doen ze t niet meer.. :(
Zonde! Marathons vind ik echt geniaal!
Hou samen met een maat van me ook regelmatig wat (willekeurige) filmmarathons.
LOTR marathon heb ik ook mee gemaakt in Cinestar :)
The Outside Agency
  maandag 16 juli 2012 @ 16:38:25 #31
345054 Feanatieke
pi_114275305
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

Lees mijn stuk goed of lees 'm niet. In de spoilers vertel ik het namelijk. In Begins vermoordde hij talloze
SPOILER
om te ontsnappen. Daarnaast koos hij er bewust voor om Ra's
SPOILER
. Dat hoeft niet per se moord te zijn, eens. Zoals ik uit heb gelegd was er geen noodzaak om The Joker te doden. Batman wil niet doden, dat gaat inderdaad in tegen zijn eigen regels (wordt hier ook genoemd). Maar als het noodzakelijk is om andere doden te voorkomen... In The Dark Knight vermoord hij
SPOILER
.

Ik ken het hele karakter Batman goed en Nolan heeft een paar dingen anders aangepakt. Dat kan ik waarderen, want dat maakt de serie gruwelijker en realistischer. Hij is niet in staat iedereen te redden.

He's a Knight. A Dark Knight.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:39:48 #32
67640 SaintOfKillers
pi_114275363
Ik denk dat er sommigen veel meer diepgang en lagen in deze films zien dan er effectief inzitten.

Er wordt veel verwezen naar comics waarin dat allemaal mooi wordt uitgewerkt en dat wordt blijkbaar dan ook maar meteen bij de films gerekend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:40:59 #33
345054 Feanatieke
pi_114275410
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er sommigen veel meer diepgang en lagen in deze films zien dan er effectief inzitten.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over de verwijzingen naar egocentrisme, kapitalisme en terrorisme. :9
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 juli 2012 @ 16:42:00 #34
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114275451
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef Feanatieke het volgende:

[..]

Lees mijn stuk goed of lees 'm niet. In de spoilers vertel ik het namelijk. In Begins vermoordde hij talloze
SPOILER
om te ontsnappen. Daarnaast koos hij er bewust voor om Ra's
SPOILER
. Dat hoeft niet per se moord te zijn, eens. Zoals ik uit heb gelegd was er geen noodzaak om The Joker te doden. Batman wil niet doden, dat gaat inderdaad in tegen zijn eigen regels (wordt hier ook genoemd). Maar als het noodzakelijk is om andere doden te voorkomen... In The Dark Knight vermoord hij
SPOILER
.
Zijn die daadwerkelijk dood of alleen gewond? ;)
Ra's red hij in het begin wel degelijk, in die metro niet nee.
Is dat moord?
Nee, want Ra had zelf ook uit de metro kunnen springen, maar dat deed hij niet.
En wie zegt dat Ra dood is?
Ra bezit namelijk de Lazarus Pit. ;)
En Dent greep hij om Gordon te redden, niet Dent te vermoorden.
Anders had hij 'm allang neergeschoten. :)
  maandag 16 juli 2012 @ 16:49:29 #35
345054 Feanatieke
pi_114275770
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Is dat moord?
Je mag van mij denken dat ze daar levend uit zijn gekomen, maar dat lijkt me niet erg realistisch. Dat is doden van meerde personen om zelf te ontsnappen. Ra's is dood in het geschreven scenario van The Dark Knight. Ra's had inderdaad zichzelf kunnen redden, deed hij niet, zoals ik ook beschreef. Normaal is het standaard dat de held een persoon redt. Batman doet dat niet. Dat vind ik juist sterk. Het is geen kritiek, maar juist lof aan de serie van Nolan. De menselijkheid, rauwheid.
Batman duwde Dent met een fatale dood als gevolg. Dit deed hij inderdaad om iemand anders te redden. Dat benoem ik ook gewoon.

Ik maak Batman niet uit voor moordenaar. Als je mijn langere stuk goed gelezen had, zie je dat ik zeg dat ie alleen mensen doodt als het noodzakelijk is. Hij doodt Dent en de vele ninja's om het noodzakelijk is. En hij zal vaker doden als het noodzakelijk is. Dan breekt hij zijn regels, omdat het moet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 juli 2012 @ 16:52:46 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114275923
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef Feanatieke het volgende:

[..]

Je mag van mij denken dat ze daar levend uit zijn gekomen, maar dat lijkt me niet erg realistisch. Dat is doden van meerde personen om zelf te ontsnappen. Ra's is dood in het geschreven scenario van The Dark Knight. Ra's had inderdaad zichzelf kunnen redden, deed hij niet, zoals ik ook beschreef. Normaal is het standaard dat de held een persoon redt. Batman doet dat niet. Dat vind ik juist sterk. Het is geen kritiek, maar juist lof aan de serie van Nolan. De menselijkheid, rauwheid.
Batman duwde Dent met een fatale dood als gevolg. Dit deed hij inderdaad om iemand anders te redden. Dat benoem ik ook gewoon.

Ik maak Batman niet uit voor moordenaar. Als je mijn langere stuk goed gelezen had, zie je dat ik zeg dat ie alleen mensen doodt als het noodzakelijk is. Hij doodt Dent en de vele ninja's om het noodzakelijk is. En hij zal vaker doden als het noodzakelijk is. Dan breekt hij zijn regels, omdat het moet.
Iemand uit de weg duwen om iemand te redden is geen moord.
Klein nuance verschil. :)
Hij kon ook niet weten dat Dent zo ongelukkig terecht zou komen.
Er gaan geruchten dat Ra weer terug komt in deze film, dus dan zou hij niet dood zijn. ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 16:59:14 #37
345054 Feanatieke
pi_114276207
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Iemand uit de weg duwen om iemand te redden is geen moord.
Klein nuance verschil. :)
Hij kon ook niet weten dat Dent zo ongelukkig terecht zou komen.
Er gaan geruchten dat Ra weer terug komt in deze film, dus dan zou hij niet dood zijn. ;)
Iemand uit de weg duwen met dood als gevolg is dood door schuld, geen moord. Nog een nuance-verschil: dat verfoeide woord 'moord' dat je weer noemt. Ik zeg continu: Batman is geen moordenaar, maar hij is wel schuldig aan de dood van mensen. Dat is een belangrijk 'nuance-verschil'. Hij kon dat ook niet weten. Nee die arme schat kon dat niet weten. Mijn buurman kon ook niet weten dat er net een kind overstak toen hij met 40 km per uur door de woonwijk ging. Dood door schuld, want hij nam het risico te hard te rijden. Batman duwt hem niet zomaar, maar van grote hoogte. In een split-second moet hij kiezen tussen de dood van de één of de dood van de ander. Hij kan niet beide redden.

Dat vind ik zo 'mooi'. In het echte leven kun je ook niet alles en iedereen redden. Ik beschuldig Batman er niet van een moordenaar te zijn, ik ''beschuldig'' hem er van een mens te zijn die door zijn taak voortdurend in strijd komt met zijn eigen regels en morele dilemma's. En daar ben ik hartstikke blij om, dat maakt deze films een stuk sterker dan die standaard superheldenmeuk.

Over die geruchten, wellicht kun je denken aan flashbacks. ;)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 juli 2012 @ 17:02:52 #38
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114276360
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:59 schreef Feanatieke het volgende:

[..]

Iemand uit de weg duwen met dood als gevolg is dood door schuld, geen moord. Nog een nuance-verschil: dat verfoeide woord 'moord' dat je weer noemt. Ik zeg continu: Batman is geen moordenaar, maar hij is wel schuldig aan de dood van mensen. Dat is een belangrijk 'nuance-verschil'. Hij kon dat ook niet weten. Nee die arme schat kon dat niet weten. Mijn buurman kon ook niet weten dat er net een kind overstak toen hij met 40 km per uur door de woonwijk ging. Dood door schuld, want hij nam het risico te hard te rijden. Batman duwt hem niet zomaar, maar van grote hoogte. In een split-second moet hij kiezen tussen de dood van de één of de dood van de ander. Hij kan niet beide redden.

Dat vind ik zo 'mooi'. In het echte leven kun je ook niet alles en iedereen redden. Ik beschuldig Batman er niet van een moordenaar te zijn, ik ''beschuldig'' hem er van een mens te zijn die door zijn taak voortdurend in strijd komt met zijn eigen regels en morele dilemma's. En daar ben ik hartstikke blij om, dat maakt deze films een stuk sterker dan die standaard superheldenmeuk.

Over die geruchten, wellicht kun je denken aan flashbacks. ;)
Euh, jij bent de eerste die het woord Moord in de mond nam, ik niet.
Dus ja, dan kom ik daar op terug. ;)
Hij neemt de schuld op zich van het ongeluk omtrent Dent.
Dat is iets anders dat hij 'm daadwerkelijk vermoord heeft.
Iets wat jij wel degelijk poste net, wil het best quoten hoor, maar ik denk dat je dat zelf ook goed terug kan lezen. :D
Liam Neeson is weer gecast als Ra's en ik denk niet als flashback, net als z'n dochter.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:05:58 #39
345054 Feanatieke
pi_114276510
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Euh, jij bent de eerste die het woord Moord in de mond nam, ik niet.
Dus ja, dan kom ik daar op terug. ;)
Hij neemt de schuld op zich van het ongeluk omtrent Dent.
Dat is iets anders dat hij 'm daadwerkelijk vermoord heeft.
Iets wat jij wel degelijk poste net, wil het best quoten hoor, maar ik denk dat je dat zelf ook goed terug kan lezen. :D
Liam Neeson is weer gecast als Ra's en ik denk niet als flashback, net als z'n dochter.
Ja, ik nam dat woord in de mond, maar dan ben je erg selectief. Ik heb duidelijk uitgelegd dat Batman geen moordenaar is. ;) Tsjonge, noem je het weer. Hij heeft Dent niet vermoord! |:( Hij heeft hem een duw gegeven met de dood als gevolg, dood door schuld. Dat is iets anders dan vermoord.

Wat Ra's betreft: we gaan het zien over een paar dagen.

Als je gelijkt heb krijg je digitaal kratje bier. :9
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2012 @ 17:12:53 #40
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_114276837
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:

doet me erg denken aan zo'n figuur op GoT die jaren terug heel Pulp Fiction ongeveer woord voor woord had zitten uitpluizen, en bij elke zin wel met een diepere betekenis kwam. Bij The Matrix heb je ook van die mafkezen die er echt nog veel meer in lezen dan er in zit.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 juli 2012 @ 17:14:16 #41
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114276903
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Tokus het volgende:

[..]

doet me erg denken aan zo'n figuur op GoT die jaren terug heel Pulp Fiction ongeveer woord voor woord had zitten uitpluizen, en bij elke zin wel met een diepere betekenis kwam. Bij The Matrix heb je ook van die mafkezen die er echt nog veel meer in lezen dan er in zit.
Je moet ze af en toe eens horen bij een James Bond film. :') _O-
  maandag 16 juli 2012 @ 17:20:33 #42
345054 Feanatieke
pi_114277117
Ach ja, waar het mij om ging is dat de Batman-films van Nolan ijzersterk zijn omdat ze net even wat inhoudelijker, duisterder en realistischer zijn dan de meeste superhelden-filmpjes. :)

Nog maar een paar dagen. Ik heb het Marathon-lijstje niet meer bijgehouden, maar ben verheugd te lezen dat er wel weer een aantal FOK-deelnemers bij zijn gekomen.
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 19:02:18 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114281039
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Niemand. Batman doodt niet. Dat is zijn enige regel, en daar staat-ie bekend om.

Dat je dat denkt te halen uit de films is dan ook verbazingwekkend. Heb na de zoveelste moordopmerking niet meer verder gelezen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 19:04:15 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114281113
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Is dat moord?
"I won't kill you, but I don't have to save you."
quote:
Precies. Dent had James Jr. en wilde hem neerschieten, en dat laat Batman niet toe. Maar bewust doden? Absoluut niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114281578
Zo,‎

21 - 7 - 2012
21:15
Pathé Eindhoven / IMAX

_O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_114281592
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zo,‎

21 - 7 - 2012
Pathé Eindhoven / IMAX

_O_
Hehe, ik ook :D
  maandag 16 juli 2012 @ 19:17:31 #47
133369 Jivis
Critikut
pi_114281646
Ik kan maandag pas.
Amen.
pi_114281830
quote:
99s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Blaxje het volgende:

[..]

:P
  maandag 16 juli 2012 @ 19:27:42 #49
12888 Skull-splitter
pi_114282145
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niemand. Batman doodt niet. Dat is zijn enige regel, en daar staat-ie bekend om.
Ook pas later, de eerste issues tiefte hij criminelen makkelijk van het dak af...
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 19:38:49 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114282747
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ook pas later, de eerste issues tiefte hij criminelen makkelijk van het dak af...
Ja, maar dat was maar de eerste paar jaar of zoiets. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 juli 2012 @ 19:59:23 #51
345054 Feanatieke
pi_114283709
Ieder zijn eigen interpretatie, ieder zijn eigen mening. Prima. Dat van die ninja's lijkt mij overduidelijk en dat Dent geduwd is door Batman ook. Geen moord. Absoluut niet. Maar het leidt (onbedoeld) wel tot de dood.

Nog maar een paar dagen trouwens! Ik kan niet wachten.
  maandag 16 juli 2012 @ 22:21:30 #52
213010 haakon
pi_114292835
Eèèènnn het gaat weer over Rises :P
The Outside Agency
  maandag 16 juli 2012 @ 22:59:07 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114295395
Batman dood niemand met opzet. Dat is tegen zijn principes. Het is wat hem onderscheid van de villains.
Maar natuurlijk zijn er wel slachtoffers door de jaren heen. Dat is bij de comics ook zo.

Ik ben benieuwd naar het einde van Bane. Catwoman zal wel ok terecht komen, maar Bane....
  maandag 16 juli 2012 @ 23:06:46 #54
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114295891
Wel fijn dat er eindelijk eens Batman films zijn die naar elkaar verwijzen. Bij die films uit de jaren 90 was dat totaal niet zo. Vicky Vale, Catwoman en de villains... allemaal werd er met geen woord meer over gerept in de volgende film. Alhoewel ik mewellicht een kleine weggooi opmerking kan herinneren over Vicky Vale in Batman Returns...

Het was al heel bijzonder dat Scarecrow weer opdook in The Dark Knight :)
[..]
pi_114298960
Hm, naast een of andere blogger waar ik nog nooit van gehoord heb, is ook AP's Christy Lemire negatief. Meestal ben ik het wel met d'r eens. Maar goed: de rest is positief.
  maandag 16 juli 2012 @ 23:59:21 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114299019
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Toad het volgende:
Hm, naast een of andere blogger waar ik nog nooit van gehoord heb, is ook AP's Christy Lemire negatief. Meestal ben ik het wel met d'r eens. Maar goed: de rest is positief.
Wat was er negatief?
pi_114299090
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat was er negatief?
http://www.washingtontime(...)nds-as-epic-letdown/

Eén van de weinige keren dat ze het waarschijnlijk niet eens is met de consensus onder de recensenten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Toad op 17-07-2012 00:07:22 ]
pi_114299643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Toad het volgende:

[..]

Eén van de weinige keren dat ze het waarschijnlijk niet eens is met de consensus onder de recensenten.
Toch maakt ze een punt. Wij verwachtten teveel van deze film omdat het gaat om een 'Nolan'. (wat niet meer dan logisch is ) Tuurlijk, het zal qua filmtechniek en sfeertje in de lijn liggen met de vorige batman films...maar of het verhaal op zichzelf aanslaat? dat weten we volgende week pas
De enige echte.
pi_114299798
Alle fanboys gaan iig los op d'r. :')
pi_114299943
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zo,‎

21 - 7 - 2012
Pathé Eindhoven / IMAX

_O_
quote:
99s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Blaxje het volgende:

[..]

same here :7
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:18:49 #61
67640 SaintOfKillers
pi_114299953
quote:

[..]

Als ik het zo lees, klaagt ze over kille personages waarom je niet geeft. Dat is toch zo bij alle Nolan-films?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:15 schreef Toad het volgende:
En die waren op de IMDb-boards bij Avengers al aan het losgaan met hun "100% op RT, losers". Helaas is dat ook al gezakt. Ze hebben het maar moeilijk.
pi_114299956
Matt McGrath :

@christylemire you're the critic Twitter deserves, but not the one it needs right now. So we'll angrily tweet her. Because she can take it.

:')
De enige echte.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:20:27 #63
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114300019
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:15 schreef Toad het volgende:
Op rottentomatoes is dat een sport. De fanboys worden kwaad op de eerste negatieve reviewer van een gehypte film, en de rest gaat de fanboys afkafferen... Beetje triest altijd.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:24:30 #64
12888 Skull-splitter
pi_114300173
Rotten wat?
pi_114300494
even een vraag..

ik heb 2 film vouchers van pathe liggen....is het mogelijk om bij pathe te reserveren met die vouchers? of moet ik dan zelf even langsgaan?
De enige echte.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:46:01 #67
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114300904
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Rotten wat?
Rotten tomatoes, een filmreview overzichtsite.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:46:20 #68
12888 Skull-splitter
pi_114300923
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:46 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Rotten tomatoes, een filmreview overzichtsite.
Sarcasm, y u no work?
pi_114300939
Ah, Donald Trump. Ook een batmanfan.
pi_114301100
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:46 schreef Toad het volgende:
Ah, Donald Trump. Ook een batmanfan.
zijn chick... c_/
De enige echte.
pi_114301484
Dat interview met Chris Nolan. Dat was even een spetterend einde. :')
pi_114301641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:05 schreef Toad het volgende:
Dat interview met Chris Nolan. Dat was even een spetterend einde. :')
toch grappig om te zien dat zijn broertje echt een totaal ander persoon is qua karakter...die is meer open en Chris is toch een ingetogen manneke
De enige echte.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:18:21 #73
12888 Skull-splitter
pi_114301773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:12 schreef Rnie het volgende:

[..]

toch grappig om te zien dat zijn broertje echt een totaal ander persoon is qua karakter...die is meer open en Chris is toch een ingetogen manneke
Chris spreekt nog Brits, zijn broertje haast plat Amerikaans viel me onlangs op.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 03:30:08 #74
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114303555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sarcasm, y u no work?
Wat was er sarcastisch aan het herhalen van de naam van de site?
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 06:44:41 #75
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114304050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:18 schreef Rnie het volgende:
Matt McGrath :

@christylemire you're the critic Twitter deserves, but not the one it needs right now. So we'll angrily tweet her. Because she can take it.

:')
Mooie quote :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:04:11 #76
12888 Skull-splitter
pi_114304557
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 03:30 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Wat was er sarcastisch aan het herhalen van de naam van de site?
Meer dat ik echt wel weet wat rotten tomatoes is...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 juli 2012 @ 08:18:43 #77
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114304694
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:45:07 #78
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_114304951
Vrijdag *O*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:47:01 #79
12888 Skull-splitter
pi_114304971
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:45 schreef Danielle83 het volgende:
Vrijdag *O*
Technisch gezien wel, maar wel rond 6 uur :)
pi_114306288
Vrijdag 18:30u *O*
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_114306351
Vrijdag 21.40 *O*
pi_114306500
Ha ha......

:|W

[ Bericht 61% gewijzigd door Netsplitter op 17-07-2012 10:03:02 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:50:26 #84
12888 Skull-splitter
pi_114307960
SPOILER
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:34:58 #85
345054 Feanatieke
pi_114309328
http://www.autojunk.nl/2012/07/the-batmobile-documentary-trailer

quote:
Nou schijnt er dus later dit jaar een speciale documentaire uit te komen over de verschillende Batmobiles die er de afgelopen decennia geweest zijn. We hebben alvast de eerste beelden.

We zien niet alleen verschillende (historische) Batmobiles voorbij komen maar horen ook acteurs, regisseurs en andere betrokkenen aan het woord. Zo doen onder andere Christopher Nolan, Christian Bale en Tim Burton hun zegje. Een mooie opwarmer voor de nieuwe Batman film leek ons zo.
Wel leuk. De fans hebben altijd al discussie wat de 'beste' Batmobile zou zijn, imo is een discussie daarover niet erg makkelijk, aangezien het vooral een smaakkwestie is, lijkt mij.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:17:29 #86
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114310688
pi_114311077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef Feanatieke het volgende:

[..]

Wel leuk. De fans hebben altijd al discussie wat de 'beste' Batmobile zou zijn, imo is een discussie daarover niet erg makkelijk, aangezien het vooral een smaakkwestie is, lijkt mij.
:9~
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:51:02 #88
12888 Skull-splitter
pi_114311998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef Feanatieke het volgende:

[..]

Geil.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:03:50 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114312514
quote:

[..]

Ik ben benieuwd of ik iets terug zie van haar commentaar.
Voordat ik de film gezien heb kan ik er niet over oordelen of ik het eens ben met haar of niet.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:24:54 #90
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_114313423
quote:

[..]

Die fanboys. :')_!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_114313987
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Die fanboys. :')_!
Die reageren wel triest idd.
Al geef ik ze wel gelijk dat positief beoordelen van Battleship je geloofwaardigheid geen goed doet ;-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:49:18 #92
67640 SaintOfKillers
pi_114314536
RottenTomatoes heeft ondertussen zelfs de comments op reviews gedisabled. En TDKR is gezakt naar 89%, dat is lager dan Avengers! Nolan-fanboys aller landen gooien zich massaal van gebouwen, Whedon-fanboys hebben proper ondergoed nodig.
pi_114314637
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
RottenTomatoes heeft ondertussen zelfs de comments op reviews gedisabled. En TDKR is gezakt naar 89%, dat is lager dan Avengers! Nolan-fanboys aller landen gooien zich massaal van gebouwen, Whedon-fanboys hebben proper ondergoed nodig.
Fanboys :')
Gewoon van beide films genieten! *O*
pi_114316061
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
gem. cijfer is nog wel hoger...
pi_114316518
Ik ben benieuwd waar de film uitkomt als alle krantenrecensies er ook bij staan. De strijd met The Avengers is wel grappig idd. Maar de film zal sowieso wel certified fresh worden.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 15:55:56 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114319746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd waar de film uitkomt als alle krantenrecensies er ook bij staan. De strijd met The Avengers is wel grappig idd. Maar de film zal sowieso wel certified fresh worden.
De vergelijking is logisch omdat het allebei superhelden films zijn.
Ondanks dat er nogal wat verschil zit in de aanpak.
pi_114319872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

De vergelijking is logisch omdat het allebei superhelden films zijn.
Ondanks dat er nogal wat verschil zit in de aanpak.
Beetje hetzelfde als Heat vergelijken met True Lies. Beide puike actiefilms, beide tonaal compleet verschillend.
pi_114319885
Ik was een van de weinige van m'n vrienden die The Avengers maar matig vond geloof ik , misschien had ik te hoge verwachtingen :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:38:38 #99
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_114321435
Gereserveerd voor zaterdag *O*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:43:25 #100
12888 Skull-splitter
pi_114321624
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:38 schreef Danielle83 het volgende:
Gereserveerd voor zaterdag *O*
Je ging vrijdag ;(
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:44:22 #101
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_114321666
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je ging vrijdag ;(
Haha ssst. Een dagje verplaatst ;)
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 17:07:45 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114322598
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:09:21 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_114322653
Gezien de duim omhoog is dat een pluspunt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 17:10:10 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114322682
Ja, absoluut. De film doet wat met je, en dat vind ik altijd gaaf, zeker als het er echt toe doet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:16:22 #105
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_114322900
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
Nu ben ik helemaal benieuwd!
pi_114323158
quote:
Want ik was nog niet hyped genoeg? Deze film kan onderhand alleen nog maar tegenvallen onderhand!
pi_114325051
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef Breuls het volgende:
Ja, absoluut. De film doet wat met je, en dat vind ik altijd gaaf, zeker als het er echt toe doet. :)
gezien dan??
De enige echte.
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 18:20:12 #108
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114325116
Yup, vanmorgen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114325165
quote:
Ik kan niet meer wachten .. :D
pi_114325385
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:20 schreef Breuls het volgende:
Yup, vanmorgen. :)
waar dan?

en op welk vlak mentaal gesloopt?
De enige echte.
pi_114325450
Hoe zat het nou met die videogame die er zou komen over Bane ofzo?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:41:59 #112
345054 Feanatieke
pi_114325927
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zat het nou met die videogame die er zou komen over Bane ofzo?
Internetgame: www.thefirerises.com
Op start klikken. Veel plezier.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:50:16 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114326211
quote:
Dat wordt nog wat :)
Hoe benieuwd kun je zijn naar een film :D
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 18:50:19 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114326215
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:27 schreef Rnie het volgende:

[..]

waar dan?
Persscreening, voor de FOK!review.
quote:
en op welk vlak mentaal gesloopt?
Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.

Volledige review kun je donderdag lezen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114328934
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Persscreening, voor de FOK!review.

[..]

Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.

Volledige review kun je donderdag lezen. ;)
Wordt de Joker ook genoemd in TDKR?
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 19:56:22 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114329265
Wil je daar niet liever achter komen door naar de film te kijken? :P

Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114329297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:

haha ja dus ;)
De enige echte.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:59:25 #118
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114329437
nee joker wordt niet genoemd, dat had nolan al duidelijk gemaakt in interviews :)

Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?

en mag ik je aanraken?
pi_114329557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:

Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.
^^ Hopen is een groot woord, maar het lijkt me niet meer dan logisch.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:01:45 #120
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114329576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:
nee joker wordt niet genoemd, dat had nolan al duidelijk gemaakt in interviews :)

Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?
Ik denk eerder dat de film te vol is, en de lengte dat reflecteert, als ik de kritiek zo lees.
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:07:16 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114329911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:

en mag ik je aanraken?
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is". :P

Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114330093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?
Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie. ):O
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:10:45 #123
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114330099
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.
^^ Hopen is een groot woord, maar het lijkt me niet meer dan logisch.
Dat vind ik dus interessant aan je vraag: jij vindt het logisch dat-ie wordt genoemd. Waarom? Deze film gaat toch niet over the Joker?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114330122
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

In Nolan we trust, reviews heb ik niet nodig. Wat ik wel wil weten is. Zitten er vette sneeuw scenes in? ^^
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:11:27 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114330134
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:10 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie. ):O
Da's een interessant verschil; je bedoelt of-ie ook goed is als je 'm niet als onderdeel van een groter plaatje ziet?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:11:56 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114330152
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Zipportal het volgende:

[..]

In Nolan we trust, reviews heb ik niet nodig. Wat ik wel wil weten is. Zitten er vette sneeuw scenes in? ^^
Er zitten scènes met sneeuw in. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114330256
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er zitten scènes met sneeuw in. :+
Ook op grote schaal? Of beperkt zich dit tot wat we gezien hebben in de trailers, veel in straten/gangetjes gangetje.
pi_114330308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

Da's een interessant verschil; je bedoelt of-ie ook goed is als je 'm niet als onderdeel van een groter plaatje ziet?
Precies. Ik heb het idee dat de film steeds vooral gelegd wordt tegen de lat van m.n. The Dark Knight. Daar ontkom je natuurlijk niet aan, maar een goede film kan ook op eigen benen staan.
Bovendien heb ik het idee dat veel reviews vooral tegen de hoge verwachtingen aangelegd worden, niet tegen de kwaliteit van de film op zich.

En in godsnaam, geen vergelijking met The Avengers. Dat is zo'n compleet ander soort film.
pi_114330356
Breuls, heb jij geen embargo? :P
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:19:46 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114330594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ook op grote schaal? Of beperkt zich dit tot wat we gezien hebben in de trailers, veel in straten/gangetjes gangetje.
Dude, come on. Dit is niet The Abominable Snowman Rises. Who cares hoeveel sneeuw er is. :D

Als ik iets verklaar over de sneeuw geef ik iets weg, en dat wil ik niet doen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:20:49 #131
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114330648
we willen allemaal dat the joker genoemd wordt omdat hij zo indrukwekkend was en vanwege de dood van ledger, maar ook om te weten of hij een indruk heeft achtergelaten op Bats, dat deel twee niet los staat van drie, t zou kunnen dat het zelfs haast geforceerd is als ze hem niet noemen.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:22:00 #132
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_114330721
Tis geen sneeuw, tis as :P
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:22:37 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114330765
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Precies. Ik heb het idee dat de film steeds vooral gelegd wordt tegen de lat van m.n. The Dark Knight. Daar ontkom je natuurlijk niet aan, maar een goede film kan ook op eigen benen staan.
Bovendien heb ik het idee dat veel reviews vooral tegen de hoge verwachtingen aangelegd worden, niet tegen de kwaliteit van de film op zich.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is zelfs nog erger; het is niet alleen een vervolgfilm, maar ook een comicverfilming en een film van iemand die veel goeds op zijn naam heeft staan. TDKR zal vergelijkingen krijgen met de eerdere films én de comics én moeten voldoen aan het Nolan-kwaliteitsstempel. :P

Voor een deel ontkom je niet aan die connecties, overigens. TDK stond meer op zichzelf van TDKR.
quote:
En in godsnaam, geen vergelijking met The Avengers. Dat is zo'n compleet ander soort film.
Vergelijking is een brede term, maar ik snap je punt. En je hebt gelijk. :)
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Breuls, heb jij geen embargo? :P
Gek genoeg niet. Maar dan nog; ik heb nog geen enkel detail genoemd. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114330911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dude, come on. Dit is niet The Abominable Snowman Rises. Who cares hoeveel sneeuw er is. :D

Als ik iets verklaar over de sneeuw geef ik iets weg, en dat wil ik niet doen. :)
Sneeuw in IMAX resolutie. ^^ Gotham bedekt in sneeuw lekker sfeervol. :D
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:27:40 #135
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114331038
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:20 schreef Daskaar het volgende:
we willen allemaal dat the joker genoemd wordt omdat hij zo indrukwekkend was en vanwege de dood van ledger, maar ook om te weten of hij een indruk heeft achtergelaten op Bats, dat deel twee niet los staat van drie, t zou kunnen dat het zelfs haast geforceerd is als ze hem niet noemen.
Is het niet juist geforceerd om 'm wél te noemen? Als hij niets te maken heeft met dit verhaal, is een vermelding juist een nutteloze toevoeging, zou je kunnen denken.

Aan de andere kant, het is een comicfilm. Daar zitten soms knipoogjes van slechts één woord in naar een film, comic of personage. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114331095
Ik zit te broeden op een theorietje over het verhaal. Misschien al uitgebreid besproken en ben ik spuit 11, maar ik post hem ff in spoilertags:
SPOILER
pi_114331165
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit te broeden op een theorietje over het verhaal. Misschien al uitgebreid besproken en ben ik spuit 11, maar ik post hem ff in spoilertags:
SPOILER
Dat zou pas echt EPIC zijn :D
pi_114331345
@Breuls. Wat vindt je eigenlijk van de stem van Bane? Is dat allemaal goed verstaanbaar?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:32:47 #139
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114331346
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Is het niet juist geforceerd om 'm wél te noemen? Als hij niets te maken heeft met dit verhaal, is een vermelding juist een nutteloze toevoeging, zou je kunnen denken.

Aan de andere kant, het is een comicfilm. Daar zitten soms knipoogjes van slechts één woord in naar een film, comic of personage. ;)
haha knipoog right back atcha!
pi_114331378
Ik denk dat ik dit topic even ontwijk totdat ik de film gezien heb. :D
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:33:59 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114331400
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Zipportal het volgende:
@Breuls. Wat vindt je eigenlijk van de stem van Bane? Is dat allemaal goed verstaanbaar?
Grotendeels wel. Ik was bang dat zijn stem niet zozeer onverstaanbaar, maar irritant zou zijn; da's niet het geval.

-edit- En eigenlijk moet ik zelfs op dit soort vragen geen antwoord geven. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114331541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Grotendeels wel. Ik was bang dat zijn stem niet zozeer onverstaanbaar, maar irritant zou zijn; da's niet het geval.

-edit- En eigenlijk moet ik zelfs op dit soort vragen geen antwoord geven. :P
Bedankt. Maar het is niet zo met de 3 eerste trailers, dat ze alle 3 anders klinken in de film zelf?
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:38:56 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114331678
Anders dan in de trailers? Dat zou ik niet exact kunnen zeggen; het is nog altijd zo dat je in de context van de film zelf zit te luisteren naar dialoog, niet naar quotes. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:41:58 #144
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114331854
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef DragonFodder het volgende:
SPOILER
Toen die beelden voor het eerst verschenen in een trailer, werd dat inderdaad geopperd als mogelijke verhaallijn.

Daarentegen
SPOILER
pi_114332198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Tanin het volgende:

[..]

Toen die beelden voor het eerst verschenen in een trailer, werd dat inderdaad geopperd als mogelijke verhaallijn.

Daarentegen
SPOILER
Tja, da's ook weer zo. Al sluit het een het ander niet uit n'tuurlijk :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:52:43 #146
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114332461
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Tja, da's ook weer zo. Al sluit het een het ander niet uit n'tuurlijk :)
Nee, daarom zeg ik "das dan niet de enigste keer" ;)

Lijkt we echt kapot grappig om nu als Breuls zo'n discussie te volgen

"ze zitten er zoooooooooooo naast" _O-
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:53:25 #147
133369 Jivis
Critikut
pi_114332496
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.
Amen.
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 20:59:15 #148
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114332822
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik "das dan niet de enigste keer" ;)

Lijkt we echt kapot grappig om nu als Breuls zo'n discussie te volgen

"ze zitten er zoooooooooooo naast" _O-
Ja, of niet natuurlijk. :P

Maar inderdaad, het is amusant. Ik heb natuurlijk ook die vooruitblik geschreven over de film en wat ik denk dat er uit de comics meegenomen kan zijn, en het is ook leuk dat terug te lezen, wetende wat ik fout had, en wat niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114332878
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, of niet natuurlijk. :P

Maar inderdaad, het is amusant. Ik heb natuurlijk ook die vooruitblik geschreven over de film en wat ik denk dat er uit de comics meegenomen kan zijn, en het is ook leuk dat terug te lezen, wetende wat ik fout had, en wat niet. :)
Ja, nog complimenten voor die special! Puik werk! ^O^
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:01:38 #150
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114332950
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Jivis het volgende:
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.
Op het eerste oog wel ja, als ik zie hoe ze tot stand gekomen zijn lijkt het niet zo heel vreemd.

quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

En dat ook natuurlijk
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 21:02:08 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114332986
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Thanks. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114333992

_O_

[ Bericht 100% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 17-07-2012 21:33:00 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:30:34 #153
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114334433
ik maak me eigenlijk niet zo druk om de 85% op RT, das meer ijdelheid om een hoge score te halen. en je kan niet iedereen pleasen, ik kijk zelf alleen naar de recensie van Empire, dit is een blad dat ik vertrouw. En aangezien zij het een meesterwerk vinden, ben ik gerust gesteld
pi_114334472
wat zal hij scoren op imdb?
En welk cijfer geeft Breuls de film?
De enige echte.
pi_114334606
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Rnie het volgende:
wat zal hij scoren op imdb?
En welk cijfer geeft Breuls de film?
Welk cijfer Breuls geeft, zal pas donderdag bekend worden. ;)
  Admin dinsdag 17 juli 2012 @ 21:38:56 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114334824
Precies. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:41:33 #157
345054 Feanatieke
pi_114334952
Gespot in Madrid...

_O_
pi_114334983
Vet! :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:21:34 #159
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114337088
hahaha wauw!

tijd om batman begins te gaan kijken. laters!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 juli 2012 @ 22:32:09 #160
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114337724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Feanatieke het volgende:
Gespot in Madrid...

[ afbeelding ] _O_
_O_
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:28:49 #161
11102 knep
Mountainfreak
pi_114341145
quote:
Gespot in Madrid...

[ afbeelding ] _O_
Fantastisch _O_

Zo daarnet BB gekeken, zit er weer helemaal in :).
Donderdag of vrijdag nog TDK en dan ben ik er klaar voor.
pi_114342927
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Feanatieke het volgende:

[..]

Internetgame: www.thefirerises.com
Op start klikken. Veel plezier.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:14:00 #163
12888 Skull-splitter
pi_114343314
quote:
De film is nog niet uit, kan nog alle fucking kanten op gaan...
pi_114346905
quote:
The Dark Knight heeft zelf een 82 gescoord, alles boven de 75 bij Metacritic is gewoon extreem goed gereviewd.
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:57:49 #165
133369 Jivis
Critikut
pi_114351449
Oke, true :P.
Amen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 10:46:23 #166
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_114352848
quote:
Gespot in Madrid...

[ afbeelding ] _O_
_O_
pi_114353706
quote:
Gespot in Madrid...

[ afbeelding ] _O_
waanzinnig _O_
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:06:51 #168
345054 Feanatieke
pi_114360558
Morgennacht de marathon! Kan niet wachten!
pi_114360755
Ik denk bij zo'n marathon altijd dat ik compleet murw ben tegen de tijd dat de nieuwe film begint, en ik de helft niet meekrijg. Daarentegen: als ik niet had hoeven werken, had ik er waarschijnlijk tussen gezeten. :P
Dan nog maar een keer terug om niet slaapdronken te kijken :P
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 14:19:22 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114361203
Ik denk dat je inderdaad je eigen plezier verpest als je zo'n marathon doet. De film duurt twee uur en drie kwartier, en die ga je dan zien terwijl je moet bent van (a) een lange dag en (b) een lange zit. Da's best zwaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:27:17 #172
345054 Feanatieke
pi_114361638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat je inderdaad je eigen plezier verpest als je zo'n marathon doet. De film duurt twee uur en drie kwartier, en die ga je dan zien terwijl je moet bent van (a) een lange dag en (b) een lange zit. Da's best zwaar.
Plezier verpest? Ai ai, nog nooit aan een marathon meegedaan? Marathons zijn top-entertainemnt. Er komen vooal 100% fans op af en die zorgen voor een goede harmonieuze sfeer. Er wordt een evenement van gemaakt. Iedereen kijkt uit naar de film. Iedereen is ook goed voorbereid. Mensen nemen de dag van te voren en de dag erna vrij. Uitslapen en in het ritme komen. Dit is het main event. De eerste en laatste kans om de volledige trilogie in één keer te zien in de bioscoop met talloze fans. Heerlijk.

Da's best zwaar? Jazeker, maar het is niet voor pussy's. ;)
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 14:29:43 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114361769
Ja, okay, het event is tof, maar ik heb het puur over het zien van de film. Ik zou dan liever eerst de film zien en later nog eens een marathon doen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114362709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Breuls het volgende:
Ja, okay, het event is tof, maar ik heb het puur over het zien van de film. Ik zou dan liever eerst de film zien en later nog eens een marathon doen. :)
Dit,
we hebben in onze vriendengroep een LOTR marathon gedaan toen alle 3 extended editions uitwaren. 10,5 uur, bám! Good times :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:09:36 #175
345054 Feanatieke
pi_114363931
Fan-made materiaal:

[ Bericht 27% gewijzigd door Feanatieke op 18-07-2012 15:15:10 ]
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:25:33 #176
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114364804
Vanaf wanneer is hier nou het spoilerseizoen geopend? Vanaf vrijdag?
[..]
pi_114364864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
Vanaf wanneer is hier nou het spoilerseizoen geopend? Vanaf vrijdag?
een apart topic voor spoilergedreven discussies lijkt me wel wenselijk, niet?
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:28:51 #178
345054 Feanatieke
pi_114365013
Daarom kijk ik ook meteen de film, word ik het minst gespoiled. :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:32:30 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114365260
Neuh latenw e nou maar niet met meerdere topics gaan werken... over een week (of 2) zal het gros het wel gezien hebben) Volgens mij draait hij vanaf vrijdag (ipv donderdag) dus ik blijf hier vanaf vrijdagaaf wel even weg
[..]
pi_114366190
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 15:52:59 #181
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114366742
Vooral ook het feit dat niemand die film nog gezien heeft; hoe kun je nou weten of een recensent gelijk heeft? :')
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114366858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Breuls het volgende:
Vooral ook het feit dat niemand die film nog gezien heeft; hoe kun je nou weten of een recensent gelijk heeft? :')
Precies, maar de doodsbedreiging op zich vind ik al triest genoeg.
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 15:57:00 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114367013
Zeker. Slaat nergens op.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:01:58 #184
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114367335
nee ik vind t ergens wel logisch.
ik vermoord altijd de recensent waar ik het niet mee eens ben.
ik kijk naar jou breuls..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 16:03:32 #185
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114367429
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

een apart topic voor spoilergedreven discussies lijkt me wel wenselijk, niet?
Hoezo?
Spoilers zijn zo gezet. :)
Kleine moeite, groot plezier. :7
pi_114367438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Daskaar het volgende:
_O-
pi_114367501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoezo?
Spoilers zijn zo gezet. :)
Kleine moeite, groot plezier. :7
w.m.b. prima, maar bij Prometheus krijg je dan zo'n spoilerdiscussie. Persoonlijk vervelend om in te lezen, maar ik vind het allemaal prima.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:09:16 #188
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114367800
niet van TDKR maar van the dark knight.
is de moeite waard!
pi_114367872
quote:
Gespot in Madrid...

[ afbeelding ] _O_
dat is nou een kunstenaar die ik kaan waarderen. _O_
signatuurloos
pi_114368248
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Daskaar het volgende:
niet van TDKR maar van the dark knight.
is de moeite waard!
Haha! _O-
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:24:09 #191
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114368685
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Haha! _O-
de hele serie Honest Trailers van hun is het kijken waard!

Ik voel me hier in dit topic alsof ik 6 ben en ik een dag verwijderd ban van mn verjaardag, maar dat we allemaal jarig zijn dan, ik proef het enthousiasme. is leuk!
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 16:26:00 #192
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114368809
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Daskaar het volgende:
Ben je het altijd met mij oneens of waarschuw je me geen slechte review te schrijven? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 16:26:36 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114368842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Daskaar het volgende:

Ik voel me hier in dit topic alsof ik 6 ben en ik een dag verwijderd ban van mn verjaardag, maar dat we allemaal jarig zijn dan, ik proef het enthousiasme. is leuk!
Dat had ik maandag een beetje. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114369052
@Breuls: Was dinsdagochtend de eerste mogelijkheid voor NLse filmjournalisten om de film te bezoeken? En was het in een IMAX-zaal?

Ik las dat Christy de film afgelopen zaterdag pas had gezien. Wat dat betreft kan Nolan alles maken he, op vrijdag in premiere gaan ipv donderdag (voor Nederland), late persscreenings. :P
pi_114369647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Daskaar het volgende:

[..]

de hele serie Honest Trailers van hun is het kijken waard!

Ik snap wat je bedoelt. De buzz is leuk! Nu maar hopen dat het niet tegenvalt door alle verwachtingen.
pi_114372446
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 17:34:28 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114372623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Toad het volgende:
@Breuls: Was dinsdagochtend de eerste mogelijkheid voor NLse filmjournalisten om de film te bezoeken? En was het in een IMAX-zaal?
De screening is op het laatste moment inderdaad verzet naar een IMAX-zaal. Ik maakte ook een klein vreugdesprongetje toen ik het las. Ik was namelijk van plan de review, die voor donderdag gepland staat, eventueel vrijdag uit te breiden mocht ik vrijdagochtend in IMAX iets zien wat me een relevante toevoeging leek.
quote:
Ik las dat Christy de film afgelopen zaterdag pas had gezien. Wat dat betreft kan Nolan alles maken he, op vrijdag in premiere gaan ipv donderdag (voor Nederland), late persscreenings. :P
Niet zozeer Nolan; dit is een grote, grote film en daarbij is de persdatum vaak erg kort van tevoren.

Oh en dinsdag was inderdaad de eerste en enige mogelijkheid, voor zover ik weet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 17:57:35 #198
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114373706
Ik begrijp dat vandaag de première in London is, dus verwacht vanavond wellicht weer reacties van aanwezigen e.d.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114374341
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:17:35 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114374661
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Breuls het volgende:
Eens.

De vorige films kijk ik nog wel een keer van te voren lekker thuis en dan de nieuwe. Na 2 films ben ik ook altijd wel een beetje klaar met kijken. Niet naar de films inhoudelijk, maar in het algemeen met het kijken naar een film.

Ik wil optimaal van de TDKR genieten en dus wil ik uitgerust aankomen en alleen die film zien op dat moment :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:45:25 #201
345054 Feanatieke
pi_114376912
Spoilers in de livestream :r
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:04:25 #203
13148 Shogo
Psycho...
pi_114376977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:03 schreef FredVleespet het volgende:
Spoilers in de livestream :r
Ik wou ook even kijken dus net toen ik de livestream aanzetten kreeg ik gelijk een spoiler dus ik sla de rest maar gelijk over. :P
pi_114377086
quote:
Het is ook wel ECHT een Brits feestje
pi_114377735
Mensen hier ooit een marathon gedaan? Nog tips mbt eten en slapen? Uitgaan slapen of juist eerder van bed en van te voren gaan slapen?
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:24:34 #206
345054 Feanatieke
pi_114378019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef andre347 het volgende:
Mensen hier ooit een marathon gedaan? Nog tips mbt eten en slapen? Uitgaan slapen of juist eerder van bed en van te voren gaan slapen?
Ik slaap morgen uit tot 14:30. Dan ga ik halfuurtje later rustig ontbijten. Omstreeks 18:30 middageten en rond 21:30 avondeten. Naar de marathon neem ik naast energiedrank ook gezond eten mee (Goedemorgen, broodjes). Als je alleen gaat snacken en snoepen dan ben je zo kotsmisselijk en dat is niet fijn in combinatie met weinig slaap. Gewoon goed eten en drinken, tijdens de pauzes water in je gezicht gooien en buiten een luchtje scheppen, genoeg dextrotabletten slikken. Dan komt het helemaal goed en geniet je van alle drie de films, in plaats van om na twee films in slaap te vallen. :P
pi_114378098
Fok, wat heb ik er zin in!
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:28:11 #208
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114378191
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef andre347 het volgende:
Ooit een sneakmarathon gedaan van vier films en bij de laatste film was de helft van de zaal al naar huis, van de rest sliep de helft :) Moeilijk vol te houden...
pi_114378715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Fok, wat heb ik er zin in!
:Y vrijdagavond, meteen na het werk geht's los! :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:17:15 #210
345054 Feanatieke
pi_114380842
http://www.pathe.nl/film/7114/the-dark-knight-rises

Let eens op de kijkwijze! Hoe geniaal! (via MovieMeter)
pi_114381135
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Feanatieke het volgende:

subtiel :)

Is die livestream er nu mee uitgescheden?
pi_114381208
godverdomme..spoilers gelezen...... :') |:(
De enige echte.
pi_114381324
Nvm
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:28:54 #214
345054 Feanatieke
pi_114381405
Livestream begint nu weer opnieuw, dus het is niet meer live. ;)
pi_114381461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Feanatieke het volgende:
Livestream begint nu weer opnieuw, dus het is niet meer live. ;)
ah zo :)
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 21:55:56 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114386738
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef Rnie het volgende:
godverdomme..spoilers gelezen...... :') |:(
Grote spoilers? Ik kan me wel een paar dingen voor de geest halen waarvan ik blij ben dat ik ze van tevoren niet wist.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114387192
In het zicht van de haven nog een paar spoilers meepakken, daarom ontwijk ik hier nauwkeurig alle links. :s)
pi_114387279
Heb de OST nu opstaan _O_ Heb kippenvel tot aan mijn oksels _O_
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:06:12 #219
213010 haakon
pi_114387447
Morgennacht is het zover :D :D
The Outside Agency
pi_114387597
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Grote spoilers? Ik kan me wel een paar dingen voor de geest halen waarvan ik blij ben dat ik ze van tevoren niet wist.
SPOILER
De enige echte.
pi_114387892
Ik heb vandaag, in een niet nader te noemen bioscoop, mijn hand op de harde schijf gelegd waar TDKR op staat :X !!!

Ik durfde geen foto te nemen ;(
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 22:12:53 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114387961
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Rnie het volgende:

[..]

SPOILER
Oh, maar afhankelijk van wat je precies gehoord hebt is dat geen (echte) verhaalspoiler. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 22:13:16 #223
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114387994
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb vandaag, in een niet nader te noemen bioscoop, mijn hand op de harde schijf gelegd waar TDKR op staat :X !!!

Letterlijk zeker? Qua hand? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114388220
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh, maar afhankelijk van wat je precies gehoord hebt is dat geen (echte) verhaalspoiler. :)
SPOILER
De enige echte.
pi_114388224
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:

Dat geeft niet, dan druk ik wel een plaatje van internet in de cd-hoes. Waar heb je de nzb staan?
pi_114388295
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat geeft niet, dan druk ik wel een plaatje van internet in de cd-hoes. Waar heb je de nzb staan?
:9
De enige echte.
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 22:19:28 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114388443
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Rnie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 18 juli 2012 @ 22:28:30 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114389060
Nieuwe tv-spot van nog geen 20 seconden: https://www.facebook.com/photo.php?v=10101580633888836
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114389559
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Letterlijk zeker? Qua hand? :P
Ja serieus. Ik stond in de projector ruimte (gruwelijke Barco's damn) en daar lag hij, de HDD. Ik moest hem aanraken.

Het was een emotioneel moment.

Symer :') succes met het uploaden van een videobestand met een resolutietje van 2K met uncompressed 6 kanalen PCM _O- gigabyteje of 400-500? :P
pi_114389642
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

SPOILER
gelukkig, want ik ben zo'n type die het gewoon niet kan laten op spoilertags te klikken :'(
pi_114389863
quote:
Potent, persuasive and hypnotic, "The Dark Knight Rises"has us at its mercy. A disturbing experience we live through as much as a film we watch, this dazzling conclusion to director Christopher Nolan's Batman trilogy is more than an exceptional superhero movie, it is masterful filmmaking by any standard. So much so that, its considerable 2-hour, 44-minute length notwithstanding, as soon as it's over, all you want to do is see it all over again.
http://www.latimes.com/en(...)0719,0,7473412.story
pi_114390051
quote:
Fffuuuuuu

Minder dan 48 uur :X
pi_114390234
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:45:58 #234
345054 Feanatieke
pi_114390425
Wat een kut .gifje
pi_114390575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Feanatieke het volgende:
Wat een kut .gifje
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:49:08 #236
345054 Feanatieke
pi_114390674
:P
pi_114403736
Je kan ieder geval de fanboys flink actief zien op imdb.
Alleen maar 10en
pi_114404078
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef maniace het volgende:
Je kan ieder geval de fanboys flink actief zien op imdb.
Alleen maar 10en
Mjah, de rating daar kun je meestal pas na een paar weken echt serieus nemen :P.
Amen.
pi_114404174
Klopt maar ik zie het alweer helemaal hetzelfde gaan als met The Dark Knight. Die stond ook enkele weken op 1 en werd gedomineerd door fanboys (zowel Nolan als Batman). Jammer gewoon dat e rniet objectiever gekeken kan worden door mensen.

Maar ja we zullen er maar vanuit gaan dat het de shit is en een 10 waard is. Morgen weet ik meer.
pi_114404213
pi_114404243
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:04 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je buiten een filmposter gefilmd? :P
pi_114404574
oeps foutje
Amen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:27:36 #243
67640 SaintOfKillers
pi_114404911
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef maniace het volgende:
Klopt maar ik zie het alweer helemaal hetzelfde gaan als met The Dark Knight. Die stond ook enkele weken op 1 en werd gedomineerd door fanboys (zowel Nolan als Batman). Jammer gewoon dat e rniet objectiever gekeken kan worden door mensen.

Maar ja we zullen er maar vanuit gaan dat het de shit is en een 10 waard is. Morgen weet ik meer.
Moviemeter.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2012 @ 10:31:40 #244
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_114405039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef maniace het volgende:

tip: hecht gewoon geen waarde aan dat soort lijsten.
pi_114405489
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Tokus het volgende:

[..]

tip: hecht gewoon geen waarde aan dat soort lijsten.
tip2: vorm je eigen mening en maak je niet druk of anderen een door jou geliefde film ook kunnen waarderen. Als jij van de film geniet, dan geniet jij van de film!
pi_114405628
Ik vorm mijn eigen mening wel don't worry :)
Alleen vroeger was IMDB wat betrouwbaarder zeg maar :P

Trouwens ook de reden waarom ik mijn eigen (horror) review website ben begonnen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:06:00 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114406039
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Feanatieke het volgende:

Ze hebben gewoon een verkeerd plaatje opgenomen in de screenshots linksboven. 1 van die fanboys dingen van een jaar geleden waar een vraagteken op staat (Riddler)
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 11:13:37 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114406291
Een Tumbler bij de première op Leicester Square gisteren:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114406548
Opgebleven tot half 5, 6 uurtjes geslapen daarna. Vanavond wil ik ook nog wat uurtjes slaap, hopelijk blijf ik dan wakker bij de marathon!

Verder nog tips, eten / drinken waar je van wakker blijft?
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:24:32 #250
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114406667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Mijtthas het volgende:
Opgebleven tot half 5, 6 uurtjes geslapen daarna. Vanavond wil ik ook nog wat uurtjes slaap, hopelijk blijf ik dan wakker bij de marathon!

Niet teveel suiker in 1 keer eten, dan word je eerst hyper en daarna slaperig.
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:31:37 #251
12888 Skull-splitter
pi_114406936
Niet teveel drinken.
Koffie. Voorslapen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:49:42 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114407581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Rnie het volgende:

[..]

SPOILER
Ok er moet een spoilertopic komen. Ik kan niet van spoilertags afblijven |:(
pi_114407623
Zat er inderdaad aan te denken om light energydrank te kopen. Pepsi Kick misschien ook?
pi_114407660
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok er moet een spoilertopic komen. Ik kan niet van spoilertags afblijven |:(
Of een optie dat je de spoilers niet meer kan openen, hoe vaak je er ook op klikt :o Heb er ook last van ;(
pi_114407680
quote:

Mocht je goed werken op koffie haal een dubbele espresso :) helpt erg bij mij als ik op een marathon avond zit.
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:55:06 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114407803
Als s'nachts moet rijden doe ik het nogal eens met aardig wat Red Bull, maar geeft niet altijd het meest geweldige gevoel...
pi_114408327
In het AD van vandaag krijg TDKR maar 3/5 ster: "stelt teleur" wordt er gezegd. Stuk is weinig onderbouwend en zegt vooral dat de film te lang is, The Joker cooler is dan Bane en Hathaway als Catwomen minder is dan Pfeiffer.

Ik denk dat we een beetje een scheiding kunnen opmerken tussen de mensen die TDKR "losstaand" vergelijken met TDK en mensen die TDKR zien binnen het geheel van de trilogie. De laatste groep geeft de film een beduidend hogere waardering, volgens mij.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:14:07 #258
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114408513
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:08 schreef Blaxje het volgende:
In het AD van vandaag krijg TDKR maar 3/5 ster: "stelt teleur" wordt er gezegd. Stuk is weinig onderbouwend en zegt vooral dat de film te lang is, The Joker cooler is dan Bane en Hathaway als Catwomen minder is dan Pfeiffer.

Ik denk dat we een beetje een scheiding kunnen opmerken tussen de mensen die TDKR "losstaand" vergelijken met TDK en mensen die TDKR zien binnen het geheel van de trilogie. De laatste groep geeft de film een beduidend hogere waardering, volgens mij.
VK zegt 4/5. Bane niet zo leuk als Joker, Catwoman geweldig, goede actie, niet zoveel diepgang als TDK. Daarmee een hele goede actiefilm, maar niet zo'n goede film als TDK
pi_114408795
TDKR wordt constant tegen de lat van TDK gelegd, niet tegen de lat van films in het algemeen.
pi_114408856
Weet je wat Chris Nolan niet echt is gelukt, vind ik: Gotham een eigen 'gezicht' geven. Nu heeft 'ie weer opnames gemaakt in NYC en zie ik opeens beelden van Empire State Building en Chrysler gebouw voorbij komen.
Oke, een stad kan veranderen: maar Gotham is wel erg veranderd in de loop der jaren. :P
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:27:09 #261
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114409007
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef DragonFodder het volgende:
TDKR wordt constant tegen de lat van TDK gelegd, niet tegen de lat van films in het algemeen.
VK deed het nog netjes, door het alleen op de diepgang en de morele dilemmas te doen. Maar inderdaad.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Toad het volgende:
Weet je wat Chris Nolan niet echt is gelukt, vind ik: Gotham een eigen 'gezicht' geven. Nu heeft 'ie weer opnames gemaakt in NYC en zie ik opeens beelden van Empire State Building en Chrysler gebouw voorbij komen.
Oke, een stad kan veranderen: maar Gotham is wel erg veranderd in de loop der jaren. :P
Het idee is dat Gotham een hele grote stad is en we steeds andere plekken binnen die stad zien. Maar ze hadden wat mij betreft wel iets minder veelzijdige plekken uit mogen kiezen.
pi_114409065
Ze hadden in Chicago moeten blijven ;(
pi_114409123
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ze hadden in Chicago moeten blijven ;(
Dat kan niet, die stad is in Transformers 3 compleet verwoest,helaas.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:41:29 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114409517
quote:
Logisch toch?
Nolan maakt alleen maar films die hoog aangeschreven staan. Dan ga je kijken wat de verschillen zijn en dan kom je bij een film als TDKR er al snel op uit dat hij minder is dan TDK. Puur om het feit dat die natuurlijk bizar goed was.

Bane is geen Joker, tja dat is natuurlijk wel zo, maar Joker was ook bizar goed neergezet.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:43:28 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114409592
quote:
Daar ben ik het wel mee eens.
In BB vond ik dat nog wel goed gedaan, maar hij is bij TDK toch overgegaan op een iets andere stad en dat vond ik wel jammer. Ik vind het Gotham uit TDK veel meer uitwisselbaar voor een willekeurige grote amerikaanse stad dan in BB.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:43:40 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114409599
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:30 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat kan niet, die stad is in Transformers 3 compleet verwoest,helaas.
:D
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:01:03 #267
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114410262
quote:
Beetje vreemd inderdaad, dat werd met bv Lord of the Rings veel minder gedaan en met Harry Potter en James Bond nooit.
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:08:00 #268
213010 haakon
pi_114410554
quote:

Speed. Een dikke balk de neus in werken :P
Dexjes kan ook.

Ik ga vanmiddag na werk gelijk mijn bed in.
Wakker blijven lukt vaak wel, maar ik loop aardig wat slaap achter.
The Outside Agency
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:08:15 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114410566
Eerlijk gezegd boeit het me niet zo heel veel wat ze er aan mee geven.
Het is leuker als hij een hoog cijfer krijgt, maar als ik straks 2:45 uur in mijn stoel gedrukt wordt omdat ik het een meesterlijke film vind, vind ik het al gauw best :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:10:37 #270
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114410649
Over het algemeen heb ik geen reviews gelezen, maar kijk zo af en toe wel naar de samenvattingen op rotten tomatoes. De negatieve reviews, hoewel overduidelijk in de minderheid, zijn wel erg uitgesproken negatief.
De positieve zijn dan weer uitgesproken positief.
pi_114411188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Lemans24 het volgende:
Over het algemeen heb ik geen reviews gelezen, maar kijk zo af en toe wel naar de samenvattingen op rotten tomatoes. De negatieve reviews, hoewel overduidelijk in de minderheid, zijn wel erg uitgesproken negatief.
blijkbaar is het een love it or hate it film. Of een get it or don't get it film.
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 13:40:18 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114411860
quote:
Daar heeft Emma Thomas wat over uitgelegd: door niet steeds op dezelfde plekken te filmen hou je het fris, maar geef je de kijker ook het idee dat Gotham heel groot is. Dat laatste vind ik een goed argument, maar soms lijkt me dat niet goed werken omdat je dan eigenlijk stadsdelen uit BB, TDK en TDKR bij elkaar zou moeten zien om te visualiseren hoe het samenvalt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 13:41:26 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114411912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens.
In BB vond ik dat nog wel goed gedaan, maar hij is bij TDK toch overgegaan op een iets andere stad en dat vond ik wel jammer. Ik vind het Gotham uit TDK veel meer uitwisselbaar voor een willekeurige grote amerikaanse stad dan in BB.
BB had meer nachtscènes en scènes in de Narrows. Die zijn voornamelijk in de studio in Cardington opgenomen, en niet in een echte stad. En dat voel je ook wel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:15:26 #274
345054 Feanatieke
pi_114416096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een verkeerd plaatje opgenomen in de screenshots linksboven. 1 van die fanboys dingen van een jaar geleden waar een vraagteken op staat (Riddler)
Niet eens opgevallen. Ik doelde op het vleermuislogo in één van de zwarte kijkcijferrondjes. ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:19:37 #275
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114416283
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef Feanatieke het volgende:

[..]

Niet eens opgevallen. Ik doelde op het vleermuislogo in één van de zwarte kijkcijferrondjes. ;)
Briljant! _O_
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:19:43 #276
345054 Feanatieke
pi_114416292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Lemans24 het volgende:
Er zijn genoeg mensen die voor het eerst naar een Batman-film gaan en dan bij deze terecht komen. Die denken echt van: WTF zag ik nou net? Logisch, want dit is het derde deel in een perfect opgebouwde serie. Maar als je die eerdere delen niet hebt gezien en je valt er midden in, is het opeens een stuk minder episch.
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2012 @ 15:50:25 #277
159915 -Menn0-
MNO
pi_114417637
Nog 23 uur :o
,,/
pi_114417949
Hoe laat staat de review online van Fok?
pi_114417969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Zipportal het volgende:
Ik wou het net ook vragen :o
pi_114417992
Gaan meestal om 0:00u online. Tenminste, dat was bij games wel altijd zo.
pi_114418361
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
Gaan meestal om 0:00u online. Tenminste, dat was bij games wel altijd zo.
Ja, 00:00 of misschien 18:00.

De recensies:

http://www.film1.nl/recensies/36191-The-Dark-Knight-Rises.html

[ Bericht 16% gewijzigd door Zipportal op 19-07-2012 16:44:10 ]
pi_114420419
Waarom is deze recensie niet online te vinden?

"Nieuwe film Batman stelt toch teleur

"Nolan stelt het geduld van zijn publiek lang op de proef voordat hij tot zaken komt. The Dark Knight Rises maakt een overbevolkte en pretentieuze indruk, waardoor enkele personages niet echt tot hun recht komen. Bovendien mist de film een memorabel personage als The Joker."

Ab Zagt - AD"
"

De beste man is zeker ook bang om bedreigd te worden, net als:
http://focus.knack.be/ent(...)le-4000144005871.htm
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 16:48:04 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114420481
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Zipportal het volgende:
Binnen een uur.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:00:57 #284
345054 Feanatieke
pi_114421147
Nog 13 uur en zie ik de film! Eerst de andere twee delen. *) Marathon Pathé Groningen, ik kom er aan.
pi_114421263
Heerlijk, ik houd van een paar slechte recensies die mijn verwachtingen ietsjes temperen zodat ik straks helemaal tevreden de bios uitloop.
pi_114421828
Bijna...

Overigens boeit het mij weinig dat de film geen memorabel personage als The Joker heeft. Dat was gewoon echt een klasse apart, en Bane is ook niet een personage waarvan ik überhaupt verwacht dat hij zoveel indruk gaat maken.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 17:13:17 #287
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114421906
FOK!review: The Dark Knight Rises
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:16:41 #288
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114422103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij moet je naar deze pagina linken, of zie ik dat verkeerd?
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:17:07 #289
345054 Feanatieke
pi_114422131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef Breuls het volgende:
Ik ga 'm morgen pas lezen, maar ben zeer benieuwd. ;)
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 17:17:13 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114422140
Oh crap. :D
Ik heb teveel tabs open. Ik pas het effe aan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114422398
Goed stuk! ^O^
en fijn dat je wat gedaan hebt met mijn verwachtingen van de review (bewust of onbewust ;) )
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 17:27:54 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114422711
Ik heb erop gelet, ja. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114423075
Je review onderscheidt zichzelf tenminste een beetje van het gros out there. Well done!
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 17:39:11 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114423144
Aangezien ik heel bewust nog geen enkele review heb gelezen; wat bedoel je daarmee?
(thanks, by the way)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114423364
Ik hoop dat de "The League of Shadows" weer flink wordt betrokken in deze film :)
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 17:46:41 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114423383
Waarom hoop je dat?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114423649
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Breuls het volgende:
Aangezien ik heel bewust nog geen enkele review heb gelezen; wat bedoel je daarmee?
(thanks, by the way)
Nou, ik vind bijvoorbeeld je observatie over dat het niet gaat om welke coole schurk, maar over het verhaal, een hele treffende. De meeste reviews komen niet verder dan: toch was the Joker een toffere schurk. Jij omzeilt dat, en daarmee focus je jezelf meer op deze film, en minder op TDK. Sterker nog, ik krijg de indruk dat een schurk als The Joker, hoe goed neergezet ook, in deze film ronduit misplaatst zou zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2012 @ 17:54:57 #298
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_114423680
goh Breuls, ook in jouw review noem je nadrukkelijk dat Catwoman in de film niet zo genoemd wordt. Hebben ze dat in een presskit dat expliciet genoemd ofzo? Want dat komt echt in elke review terug, ondanks dat het gewoon een klein dingetje is.
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 17:59:34 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114423860
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Nou, ik vind bijvoorbeeld je observatie over dat het niet gaat om welke coole schurk, maar over het verhaal, een hele treffende. De meeste reviews komen niet verder dan: toch was the Joker een toffere schurk. Jij omzeilt dat, en daarmee focus je jezelf meer op deze film, en minder op TDK. Sterker nog, ik krijg de indruk dat een schurk als The Joker, hoe goed neergezet ook, in deze film ronduit misplaatst zou zijn.
Ja, dat klopt wel inderdaad. TDK hing ook meer van de Joker af dan TDKR van Bane.
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef Tokus het volgende:
goh Breuls, ook in jouw review noem je nadrukkelijk dat Catwoman in de film niet zo genoemd wordt. Hebben ze dat in een presskit dat expliciet genoemd ofzo? Want dat komt echt in elke review terug, ondanks dat het gewoon een klein dingetje is.
Nee, dat staat niet in de presskit. Ik vind het echter kenmerkend dat er is gekozen voor het personage puur om het personage, het karakter, en niet om de gimmick die je soms als grootste focus in een bekend figuur uit de comics ziet.

Vergelijk het met het feit dat TDK en TDKR geen 'Batman' in de titel hebben. Het is net zoiets. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114423891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:46 schreef Breuls het volgende:
Waarom hoop je dat?
Het lijkt me erg gaaf als Blake toch niet zo'n ideale schoonzoon blijkt te zijn ;)
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 18:01:08 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114423926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Het lijkt me erg gaaf als Blake toch niet zo'n ideale schoonzoon blijkt te zijn ;)
Blake? Je had het net nog over de League of Shadows. Probeer je verbanden te leggen? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')