Thanks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, nog complimenten voor die special! Puik werk!
Welk cijfer Breuls geeft, zal pas donderdag bekend worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Rnie het volgende:
wat zal hij scoren op imdb?
En welk cijfer geeft Breuls de film?
quote:
Fantastischquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Internetgame: www.thefirerises.com
Op start klikken. Veel plezier.
De film is nog niet uit, kan nog alle fucking kanten op gaan...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Jivis het volgende:
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.
The Dark Knight heeft zelf een 82 gescoord, alles boven de 75 bij Metacritic is gewoon extreem goed gereviewd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Jivis het volgende:
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.
waanzinnigquote:
Plezier verpest? Ai ai, nog nooit aan een marathon meegedaan? Marathons zijn top-entertainemnt. Er komen vooal 100% fans op af en die zorgen voor een goede harmonieuze sfeer. Er wordt een evenement van gemaakt. Iedereen kijkt uit naar de film. Iedereen is ook goed voorbereid. Mensen nemen de dag van te voren en de dag erna vrij. Uitslapen en in het ritme komen. Dit is het main event. De eerste en laatste kans om de volledige trilogie in één keer te zien in de bioscoop met talloze fans. Heerlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat je inderdaad je eigen plezier verpest als je zo'n marathon doet. De film duurt twee uur en drie kwartier, en die ga je dan zien terwijl je moet bent van (a) een lange dag en (b) een lange zit. Da's best zwaar.
Dit,quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Breuls het volgende:
Ja, okay, het event is tof, maar ik heb het puur over het zien van de film. Ik zou dan liever eerst de film zien en later nog eens een marathon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |