een apart topic voor spoilergedreven discussies lijkt me wel wenselijk, niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
Vanaf wanneer is hier nou het spoilerseizoen geopend? Vanaf vrijdag?
Precies, maar de doodsbedreiging op zich vind ik al triest genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Breuls het volgende:
Vooral ook het feit dat niemand die film nog gezien heeft; hoe kun je nou weten of een recensent gelijk heeft?
Hoezo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
een apart topic voor spoilergedreven discussies lijkt me wel wenselijk, niet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Daskaar het volgende:
nee ik vind t ergens wel logisch.
ik vermoord altijd de recensent waar ik het niet mee eens ben.
ik kijk naar jou breuls..
w.m.b. prima, maar bij Prometheus krijg je dan zo'n spoilerdiscussie. Persoonlijk vervelend om in te lezen, maar ik vind het allemaal prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo?
Spoilers zijn zo gezet.
Kleine moeite, groot plezier.
Haha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Daskaar het volgende:
niet van TDKR maar van the dark knight.
is de moeite waard!
de hele serie Honest Trailers van hun is het kijken waard!quote:
Ben je het altijd met mij oneens of waarschuw je me geen slechte review te schrijven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Daskaar het volgende:
nee ik vind t ergens wel logisch.
ik vermoord altijd de recensent waar ik het niet mee eens ben.
ik kijk naar jou breuls..
Dat had ik maandag een beetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Daskaar het volgende:
Ik voel me hier in dit topic alsof ik 6 ben en ik een dag verwijderd ban van mn verjaardag, maar dat we allemaal jarig zijn dan, ik proef het enthousiasme. is leuk!
Ik snap wat je bedoelt. De buzz is leuk! Nu maar hopen dat het niet tegenvalt door alle verwachtingen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Daskaar het volgende:
[..]
de hele serie Honest Trailers van hun is het kijken waard!
Ik voel me hier in dit topic alsof ik 6 ben en ik een dag verwijderd ban van mn verjaardag, maar dat we allemaal jarig zijn dan, ik proef het enthousiasme. is leuk!
De screening is op het laatste moment inderdaad verzet naar een IMAX-zaal. Ik maakte ook een klein vreugdesprongetje toen ik het las. Ik was namelijk van plan de review, die voor donderdag gepland staat, eventueel vrijdag uit te breiden mocht ik vrijdagochtend in IMAX iets zien wat me een relevante toevoeging leek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Toad het volgende:
@Breuls: Was dinsdagochtend de eerste mogelijkheid voor NLse filmjournalisten om de film te bezoeken? En was het in een IMAX-zaal?
Niet zozeer Nolan; dit is een grote, grote film en daarbij is de persdatum vaak erg kort van tevoren.quote:Ik las dat Christy de film afgelopen zaterdag pas had gezien. Wat dat betreft kan Nolan alles maken he, op vrijdag in premiere gaan ipv donderdag (voor Nederland), late persscreenings.
Eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Breuls het volgende:
Ja, okay, het event is tof, maar ik heb het puur over het zien van de film. Ik zou dan liever eerst de film zien en later nog eens een marathon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |