SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Heb eind augustus pas vakantie tot eind september.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En wanneer wil je de marathon lopen?![]()
Dat is te vroeg. Ik zou hooguit voor een halve marathon gaan of een mooie 15km loop.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb eind augustus pas vakantie tot eind september.![]()
De route tussen Utrecht en New York City, New York, Verenigde Staten kan niet worden berekend.quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Volgend jaar mag ik hopen?!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb eind augustus pas vakantie tot eind september.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nou New York is wellicht de komende 2 jaar nog wat te hoog gegrepen![]()
Net ongeveer 3 jonge berkjes uit de grond gerost. Kolere wat een werk en m'n benen voelen het.
Wellicht dat ik verstandig doe en morgen ga![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb eind augustus pas vakantie tot eind september.![]()
Trek gerust een jaar uit voordat je hem enigszins kan lopen. Het kan sneller maar dan moet je er ook echt voor gaan.![]()
Met zijn allen hebben we al 14761 km gelopen. We zijn New York allang voorbij. We zijn bijna bij RD thuis.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
De route tussen Utrecht en New York City, New York, Verenigde Staten kan niet worden berekend.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ja, maar van 11,5km naar 42 in 1 maand is sowieso kansloosquote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
Trek gerust een jaar uit voordat je hem enigszins kan lopen. Het kan sneller maar dan moet je er ook echt voor gaan.Gelukkig! Ben ook wel toe aan een glas waterquote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met zijn allen hebben we al 14761 km gelopen. We zijn New York allang voorbij. We zijn bijna bij RD thuis.
[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Het kan prima, als je op zoek bent om je zelf een flinke blessure aan te doen zodat je nooit meer hoeft te lopen...quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar van 11,5km naar 42 in 1 maand is sowieso kansloosInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Kan ik je ook tenminste aanmoedigenquote:
Wat zal die blij zijn met 30 fokkers aan de deurquote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met zijn allen hebben we al 14761 km gelopen. We zijn New York allang voorbij. We zijn bijna bij RD thuis.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben wij niet zoiets? In plaats van zo'n maffe loopband. Gewoon een visuele omgeving creëren met de computer en lopen maar.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef CantFazeMe het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben wij niet zoiets? In plaats van zo'n maffe loopband. Gewoon een visuele omgeving creëren met de computer en lopen maar..
Niet meer actief op Fok!![]()
Gewoon behang voor je loopband plakken, klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben wij niet zoiets? In plaats van zo'n maffe loopband. Gewoon een visuele omgeving creëren met de computer en lopen maar.Ja doei.![]()
Alleen als het buiten echt echt echt niet te doen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben wij niet zoiets? In plaats van zo'n maffe loopband. Gewoon een visuele omgeving creëren met de computer en lopen maar.![]()
Dat, en dan zo nu en dan je vriendin langs laten rennen met een kunstkerstboomquote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon behang voor je loopband plakken, klaar.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon behang voor je loopband plakken, klaar.![]()
![]()
Nee, met een speciale bril en hoofdtelefoon lijkt het net alsof je buiten loopt. Dat is toch niet vergelijkbaar met behang?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat, en dan zo nu en dan je vriendin langs laten rennen met een kunstkerstboom
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, met een speciale bril en hoofdtelefoon lijkt het net alsof je buiten loopt. Dat is toch niet vergelijkbaar met behang?
Toekomst
Ik denk dat de toekomst het volgende brengt. Je krijgt een stekker in je nek. Net als in een droom loop je en train je je spieren. Wordt je wakker heb je zon goddelijk lichaam gekregen door alleen maar te dromen!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kloteeeee man. Waarom heb ik vandaag juist een rustdag? Het is mooi weer!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Raam openzettenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Simuleert dat ding ook frisse lucht?zo nee:
![]()
Mooi? Daarom regent het hierquote:Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Kloteeeee man. Waarom heb ik vandaag juist een rustdag? Het is mooi weer!| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik denk dat de toekomst het volgende brengt. Je krijgt een stekker in je nek. Net als in een droom loop je en train je je spieren. Wordt je wakker heb je zon goddelijk lichaam gekregen door alleen maar te dromen!
Mag nu ook al als optie komenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik denk dat de toekomst het volgende brengt. Je krijgt een stekker in je nek. Net als in een droom loop je en train je je spieren. Wordt je wakker heb je zon goddelijk lichaam gekregen door alleen maar te dromen!
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Matrix allesquote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik denk dat de toekomst het volgende brengt. Je krijgt een stekker in je nek. Net als in een droom loop je en train je je spieren. Wordt je wakker heb je zon goddelijk lichaam gekregen door alleen maar te dromen!![]()
![]()
Kan al. Ik heb deze unit eens mogen testen icm een lopende band.quote:![]()
Inmiddels zijn ze al een stapje verder met lopende banden die in verschillende richtingen kunnen bewegen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Zo'n ding hebben ze in Leeuwarden ook staan bij Gameshipquote:Op maandag 16 juli 2012 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kan al. Ik heb deze unit eens mogen testen icm een lopende band.![]()
Inmiddels zijn ze al een stapje verder met lopende banden die in verschillende richtingen kunnen bewegen![]()
Hopen dat gaming toch nog eens een sport wordt![]()
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
in augustus wordt het mooi. 'We gaan nog puffen', hoorde ik vandaag van een schipper die altijd het weer beter weet dan weermannen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik zou zweren dat het halverwege juli wasDe lucht is hier continu grijs/zwart
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
8 maanden zwanger? Mossel?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
in augustus wordt het mooi. 'We gaan nog puffen', hoorde ik vandaag van een schipper die altijd het weer beter weet dan weermannen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oke het regend tijd om te rennen.
Ik draag nooit meer allstars![]()
[ Bericht 79% gewijzigd door Dr.Sexy op 16-07-2012 16:16:20 ]![]()
Vet dat ze bij de Run2Day bij jullie allstars aanmeten!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oke het regend tijd om te rennen.
Ik draag nooit meer allstars![]()
Je weet zelluf en dan 24 kmph naar de sportschool lang niet moe curls for the girls alles.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vet dat ze bij de Run2Day bij jullie allstars aanmeten!
Nee ik heb gister een stukje gewandeld op allstars, nooit weer![]()
![]()
Nou, ik ben natgeregend, maar de trein wel gehaaldstraks nog een keer natregenen, maar dan hardlopend
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yeah, 10 uur aan het werk. Nu maar snel naar huis. Het regent immers en ik moet nat worden!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Natregenen bij het halen van de trein. Ja, dat gaat me ook wel gebeuren om 8 uur.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, ik ben natgeregend, maar de trein wel gehaaldstraks nog een keer natregenen, maar dan hardlopend
Avonddienst
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Maak je geen zorgen, het regent nog heel lang
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Stomquote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
De route tussen Utrecht en New York City, New York, Verenigde Staten kan niet worden berekend.
Waarom reken jij vanaf Utrecht trouwens?
Is FOK! uit de lucht geweest ofzo? Ik heb nog nooit na ruim 6 uur werken maar 1 pagina bij hoeven te lezen
We doen rustig aan vandaagquote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef Yuki het volgende:
Is FOK! uit de lucht geweest ofzo? Ik heb nog nooit na ruim 6 uur werken maar 1 pagina bij hoeven te lezen
Klote regen.. hopelijk is het snel droog, want ik wil eens niet in de regen gaan hardlopen![]()
![]()
Winterweerdepressiequote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef Yuki het volgende:
Is FOK! uit de lucht geweest ofzo? Ik heb nog nooit na ruim 6 uur werken maar 1 pagina bij hoeven te lezen![]()
Yay! http://www.outdorado.com/Lowe_Alpine_Mesa_Runner.jsp gekocht voor m'n lange duurlopen. Kan een flesje drinken in, jas, sleutels, telefoon, en nog wat ander spul. Blij, blij blij!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Handig!!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:35 schreef slacker_nl het volgende:
Yay! http://www.outdorado.com/Lowe_Alpine_Mesa_Runner.jsp gekocht voor m'n lange duurlopen. Kan een flesje drinken in, jas, sleutels, telefoon, en nog wat ander spul. Blij, blij blij!!
Maar zit zoiets niet super oncomfortabel?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nope, vriend van me heeft 'm en die heeft meerdere uitgeprobeerd en deze blijft goed zitten, schuift niet, enz.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:37 schreef Yuki het volgende:
Handig!!
Maar zit zoiets niet super oncomfortabel?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh top! Zeker dat je er een jasje in mee kan nemen; dan hoef je 'm niet om te knopen (wat wel altijd gaat schuiven) als je onzeker bent over het weer tijdens je duurloop.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nope, vriend van me heeft 'm en die heeft meerdere uitgeprobeerd en deze blijft goed zitten, schuift niet, enz.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Daarom, en m'n telefoon en geld, enzovoorts meenemen. Ik liep met 'm en vroeg zo.. he, zus en zo, en hij, ja, dit en dat. En ik.. he, pass me ff een linkje en hij, sure. En ik, bankpas verliezen en wachten... en nu dus gekocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh top! Zeker dat je er een jasje in mee kan nemen; dan hoef je 'm niet om te knopen (wat wel altijd gaat schuiven) als je onzeker bent over het weer tijdens je duurloop.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom, en m'n telefoon en geld, enzovoorts meenemen. Ik liep met 'm en vroeg zo.. he, zus en zo, en hij, ja, dit en dat. En ik.. he, pass me ff een linkje en hij, sure. En ik, bankpas verliezen en wachten... en nu dus gekocht.
Nu heb je m iigbankshit ook allemaal opgelost nu dus?
Anders had ik 'm ni kunnen kopen he.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu heb je m iigbankshit ook allemaal opgelost nu dus?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Speciaal voor jou gedaan, top he!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja lekker! Gelukkig is vandaag de ergste dag, als we de voorspellingen mogen geloven. Van de week lekker baggeren door het bosquote:
F means you're fucked![]()
Tsja. Je had ook een tussentijdse oplossing kunnen hebben, voor als het nu nog niet opgelost was...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Anders had ik 'm ni kunnen kopen he.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
regen regen regen regen
De hele dag al regen. Tussen de middag even gewandeld met de collega's van kantoor, vantevoren even de buienradar gecheckt en dat leek in orde, maar helaas, onderweg weer overvallen door regen regen regen.
Ik kijk naar buiten en het regent alweer.
De hemel zou toch inmiddels helemaal leeg moeten zijn zou je denken.How can I make this topic about me?![]()
Vroeg lopenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:51 schreef Shravani het volgende:
Ha dat vroeg lopen van mij vanmorgen loonde dus, want ik had het heerlijk droog en zonnig
Wil je net gaan lopen: GARMIN LEEG
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat dacht ik ook toen ik zo straks door de regen naar huis fietstequote:Op maandag 16 juli 2012 18:51 schreef Shravani het volgende:
Ha dat vroeg lopen van mij vanmorgen loonde dus, want ik had het heerlijk droog en zonnig
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Pff, ben ik na 3 weken eindelijk weer fris, fruitig en fit, komt het met bakken uit de hemel kletteren. Een beetje regen is geen probleem, maar voor nu regent het echt te hard...[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wel, want elke loop moet voor het nageslacht vastgelegd wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's toch geen reden om dan maar niet te gaan?.
Ik dacht vanochtend: hmm, ik had wel kunnen fietsen vandaag. Vanmiddag toch maar blij dat ik dat niet gedaan hebquote:Op maandag 16 juli 2012 19:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik zo straks door de regen naar huis fietste.
Nooit opladen. Vrij simpel hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Dat dusquote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel, want elke loop moet voor het nageslacht vastgelegd worden.
Als je merkte dat Endomondo had lopen fucken met de GPS dan zakte de motivatie ook altijd een beetje
![]()
Ik wil geen nageslacht...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel, want elke loop moet voor het nageslacht vastgelegd worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo herkenbaarquote:Op maandag 16 juli 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dusAls je merkte dat Endomondo had lopen fucken met de GPS dan zakte de motivatie ook altijd een beetje
![]()
Gelukkig maar danquote:.
Ik heb weer een halfuurtje gecrosstraind. Maar niet genoeg gezweten vind ik.
Nog een rondje danquote:Op maandag 16 juli 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan.
![]()
![]()
Nee, ik wil met thee op de bank met een poes op schootquote:. Ga ik zo ook doen
.
Zit ik alquote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil met thee op de bank met een poes op schoot. Ga ik zo ook doen
.
Zo nog maar even touwtje springen denk ik.
![]()
Haha gelukkigquote:Op maandag 16 juli 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan.
.
Hmm ik hoop dat morgenvroeg mooi weer is, eerst hardlopen alvorens een sollicitatiegesprek.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Fietsen is net als lopen door de regen. Als je eenmaal nat bent is het niet meer ergquote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend: hmm, ik had wel kunnen fietsen vandaag. Vanmiddag toch maar blij dat ik dat niet gedaan heb.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha gelukkig.
Hmm ik hoop dat morgenvroeg mooi weer is, eerst hardlopen alvorens een sollicitatiegesprek.Succes!
Ik had liever het nageslacht zonder dat trouwen, volgens mij heb ik van m'n kind minder last als van een vent![]()
![]()
Oh oh oh. Excuse me, wat een foute gedachtes krijg ik bij deze zin. Iets met rijden...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fietsen is net als lopen door de regen. Als je eenmaal nat bent is het niet meer erg
ik heb niks gezegd![]()
![]()
Doen jullie dat wel eens? Lopen om even de spanning weg te halen alvorens een 'spannends' iets.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja doei dan kom je bezweet, vies en bekaf weer terug en dan moet je nog een keerquote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh oh oh. Excuse me, wat een foute gedachtes krijg ik bij deze zin. Iets met rijden...
ik heb niks gezegd![]()
![]()
Doen jullie dat wel eens? Lopen om even de spanning weg te halen alvorens een 'spannends' iets.![]()
![]()
kindje maken?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef Shravani het volgende:
Ik had liever het nageslacht zonder dat trouwen, volgens mij heb ik van m'n kind minder last als van een ventZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh oh oh. Excuse me, wat een foute gedachtes krijg ik bij deze zin. Iets met rijden...
ik heb niks gezegd![]()
![]()
Doen jullie dat wel eens? Lopen om even de spanning weg te halen alvorens een 'spannends' iets.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd![]()
![]()
Doen jullie dat wel eens? Lopen om even de spanning weg te halen alvorens een 'spannends' iets.We houden het hier netjes he
Wat is er eigenlijk zo erg aan in de regen lopen (afgezien dan van het feit dat je op den duur in je schoenen loopt te soppen omdat die fijne luchtgaatjes aan de bovenkant zitten)
Het is helemaal niet echt koud buiten.![]()
Niks, juist lekker!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Shravani het volgende:
Wat is er eigenlijk zo erg aan in de regen lopen (afgezien dan van het feit dat je op den duur in je schoenen loopt te soppen omdat die fijne luchtgaatjes aan de bovenkant zitten)
Het is helemaal niet echt koud buiten.![]()
Niksquote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Shravani het volgende:
Het is helemaal niet echt koud buiten.In de regen lopen
Alleen klote dat je haar dan niet meer goed zit als je voordat je naar werk gaat, gaat lopen
als richtlijn wordt sowieso aangegeven dat als je met een marathon training wil beginnen je in ieder geval een jaar loopervaring hebt en een halve marathon hebt gelopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is te vroeg. Ik zou hooguit voor een halve marathon gaan of een mooie 15km loop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wij mensen hebben ons aangeleerd dat regen niet fijn is. Dus je ertoe zetten om te gaan lopen als het regent gaat niet echt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Shravani het volgende:
Het is helemaal niet echt koud buiten.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Mij boeit het niet zolang het de temperaturen van nu zijn, gewoon niet teveel aan trekken dat nat kan worden. Zal met guur herfst weer wel anders zijn denk ik...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij mensen hebben ons aangeleerd dat regen niet fijn is. Dus je ertoe zetten om te gaan lopen als het regent gaat niet echt.![]()
ik dacht altijd het zelfde maar mijn Camelbak blijft ook perfect zitten.. maar ik moet er wel om denken om de riempjes aan de zijkant aan te trekken na het drinken om alles weer strak om mijn middel te trekken zodat het niet gaat klotsenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nope, vriend van me heeft 'm en die heeft meerdere uitgeprobeerd en deze blijft goed zitten, schuift niet, enz.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Ontopic; Regen is inderdaad niet fijn.. Ik hoop dat het morgen wat droog is.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heus wel!!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ontopic; Regen is inderdaad niet fijn.. Ik hoop dat het morgen wat droog is.regen is lekker, ik heb superlekker m'n rondje gerend
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heus wel!!regen is lekker, ik heb superlekker m'n rondje gerend
![]()
![]()
![]()
Het hoost hier nu behoorlijk. Dat lijkt me toch minder fijn om in te lopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:11 schreef Shravani het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zolang het de temperaturen van nu zijn, gewoon niet teveel aan trekken dat nat kan worden. Zal met guur herfst weer wel anders zijn denk ik...
En met herfst wordt niet fijn denk ikGelukkig heb ik een kek jasje
In de herfst een wind- en waterdicht jasje aan + evt lange tight.
Dat jasje moet ik nog wel kopen trouwens
Viking had volgens mij een goedequote:Op maandag 16 juli 2012 20:22 schreef Yuki het volgende:
In de herfst een wind- en waterdicht jasje aan + evt lange tight.
Dat jasje moet ik nog wel kopen trouwensDie echt waterdicht is zeg maar
Zal t haar eens vragen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Viking had volgens mij een goedeDie echt waterdicht is zeg maar
Of meneer aart van de loopgroep en tevens eigenaar van de Runner's World in Utrecht
Kan me niet voorstellen dat dat echt waterdicht is eigenlijk..quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef Maraca het volgende:
http://www.zalando.nl/zal(...)t-za741b002-802.html
Om even geen vriendjes te maken![]()
Leuk prijsje!!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef Maraca het volgende:
http://www.zalando.nl/zal(...)t-za741b002-802.html
Om even geen vriendjes te maken♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, maar zoals Shravani zegt. Het is maar de vraag of hij echt waterdicht isquote:
Ik heb deze ":
Komt ook bij zalando vandaan, maar ze hebben 'm niet meer zag ik, is wel een erg fijn vest/jasje, maar niet waterdicht.![]()
Daar kom je snel genoeg achterquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar zoals Shravani zegt. Het is maar de vraag of hij echt waterdicht is![]()
![]()
True.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar zoals Shravani zegt. Het is maar de vraag of hij echt waterdicht is
Ik ga maar ff informeren bij de RW. Daar kom ik de komende maanden waarschijnlijk toch 2x per week
Wat een treurig weer zeg. Het zou hier over een kwartier droog moeten zijn, aldus buienalarm/radar..Ga dus toch nog een stukkie lopen.
Alleen die windkracht 6 is wel wat minder![]()
![]()
Ligt eraanquote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat een treurig weer zeg. Het zou hier over een kwartier droog moeten zijn, aldus buienalarm/radar..Ga dus toch nog een stukkie lopen.
Alleen die windkracht 6 is wel wat minder
Mijne was maar 150 euro, now I know whyquote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor 300 euro mag je toch wel verwachten dat dat ding zichzelf oplaad d.m.v. beweging ?Ach, na dat reset debâcle gewoon niet lang genoeg opgeladen.
UiteraarS ben ik wel gegaan. Maar Garmin bepaalt het punt waarop ik omkeervandaar voor mij wel belangrijk
En iedereen die piept dat dat ding te bepalend is, heeft er zelf nog nooit een geprobeerd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Inderdaad, en je blijft lekker koelquote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Shravani het volgende:
Het is helemaal niet echt koud buiten.
Distance: 11.00 km
Time: 1:14:17
Avg Speed: 8.9 km/h
Ik was alleen niet bijzonder snel vanavond
Bohh, ik ging gisterenavond een stukje wandelen maar door alle nattigheid en al het spul wat van de bomen afkomt is het 1 grote glibberboel..
Kijken of hardlopen dadelijk lukt zonder op mijn snoet te vallen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik kreeg vanmiddag zomaar een mailtje terug van de Run2day trouwens![]()
Ging het maar eens testen hoe klantvriendelijk ze daar zijn. Had een mailtje gestuurd met dezelfde vraag die ik hier had gesteld: Over hoe nu verder na de 5km.
Het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch aardig![]()
![]()
Die pupillenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee hoor, is heel vervelend omdat je een rondje loopt en hem altijd tegen hebt 1x![]()
Ach joh van die afstand kan ik alleen maar dromenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, en je blijft lekker koel
Ik was alleen niet bijzonder snel vanavond
Succes, komt allemaal goedquote:Op maandag 16 juli 2012 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh, ik ging gisterenavond een stukje wandelen maar door alle nattigheid en al het spul wat van de bomen afkomt is het 1 grote glibberboel..
Kijken of hardlopen dadelijk lukt zonder op mijn snoet te vallen.![]()
![]()
Pff, je doet het anders wel!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik was alleen niet bijzonder snel vanavondOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Ik leef ook uit naar 14 oktober
Ik nu ookquote:wel voor een iets andere afstand, maar toch
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Je hebt het toch maar weer even gedaan. Was het droogquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik was alleen niet bijzonder snel vanavond?
Heb alleen de laatste 15 minuten wat motregen gehadquote:Op maandag 16 juli 2012 20:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt het toch maar weer even gedaan. Was het droog?
Heen was het droog.
Wind tegen = extra kcal verbrandenquote:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Van regen wordt ik gewoon koud van. Behalve als het tropisch warm is natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Shravani het volgende:
Het is helemaal niet echt koud buiten..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja dat en ik moet altijd meteen mijn haren erna wassen omdat het super vet wordt van regen en ik er een afro van krijgquote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Van regen wordt ik gewoon koud van. Behalve als het tropisch warm is natuurlijk.
Maar het vervelende vind ik gewoon dat ik dan flink afkoel tijdens mijn cooling down, zodat ik het echt koud heb tegen de tijd dat ik thuis kom.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
hele dag wordt hier amper gepost en dan maak je 's morgens vroeg een ritje in de BRT (big red truck) en moet je opeens 35 posts terug lezen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We doen het er omquote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
hele dag wordt hier amper gepost en dan maak je 's morgens vroeg een ritje in de BRT (big red truck) en moet je opeens 35 posts terug lezen![]()
![]()
Is zo afgesprokenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
hele dag wordt hier amper gepost en dan maak je 's morgens vroeg een ritje in de BRT (big red truck) en moet je opeens 35 posts terug lezen
ja sorry moest werken hehe!
morgen weer lopuh denk ik!
veel complimenten gehad over mijn immer afvallende lichaam.
ik weiger op de weegschaal te staan maar merk het aan mijn kleding en de laatste tijd aan mijn spiegelbeeld. gespierder ook.
toch een leuke bijkomstigheid. mag van mij nog wel doorgaan.
hoe minder gewicht hoe minder ik sneller ik de heuvels opkom.
heb het sporten echt gemist!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Welke combo doe je dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef winterstorm666 het volgende:
ja sorry moest werken hehe!
morgen weer lopuh denk ik!
veel complimenten gehad over mijn immer afvallende lichaam.
ik weiger op de weegschaal te staan maar merk het aan mijn kleding en de laatste tijd aan mijn spiegelbeeld. gespierder ook.
toch een leuke bijkomstigheid. mag van mij nog wel doorgaan.
hoe minder gewicht hoe minder ik sneller ik de heuvels opkom.
heb het sporten echt gemist!. Mooi dat je VP omlaag gaat! Dan zie je je spieren ook meer
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
combo van sporten?
hardlopen fitnesstraining.
daarnaast komt het mountainbiken en rolskieen er nog aan.
en langlaufen op de kunstloipe.
uithoudingsvermogen duurvermogen en langdurige kracht uit armen en rug/buik heb ik nodig om in maart 2013 de vasaloppet te kunnen doen.
weegschaal doe ik niet meer aan, want wil niet meer de kant van eetstoornis gewichtsobsessie op.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lekker veel bewegen dus! Leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
combo van sporten?
hardlopen fitnesstraining.
daarnaast komt het mountainbiken en rolskieen er nog aan.
en langlaufen op de kunstloipe.
uithoudingsvermogen duurvermogen en langdurige kracht uit armen en rug/buik heb ik nodig om in maart 2013 de vasaloppet te kunnen doen.
weegschaal doe ik niet meer aan, want wil niet meer de kant van eetstoornis gewichtsobsessie op.
Goed bezig!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
het moeilijkste vind ik het combineren met mijn baan waarin ik op heel rare tijden werk en veel sta loop en til.liefst sport ik op de zware werkdagen dan ook voor mijn werk. want anders ben ik op de training niks meer waard.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Damn, heb na exact 10 minuten en 2.20 km mn horloge uitgedrukt wegens steken in mn linkerachillespees
Op zich kon ik er wel verder mee lopen, maar liever neem ik geen zinloze risico's.![]()
Balen!!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
Damn, heb na exact 10 minuten en 2.20 km mn horloge uitgedrukt wegens steken in mn linkerachillespees
Op zich kon ik er wel verder mee lopen, maar liever neem ik geen zinloze risico's.![]()
Loop je niet wat te hard?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
Dat valt nog meequote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb alleen de laatste 15 minuten wat motregen gehadHeen was het droog.
Ik weet je loop geschiedenis niet, maar 13km/h is een mooie snelheidquote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Neuh, liep best lekker eigenlijk. Hartslag zat op dat moment rond de 165.Daarom zei ik het.
![]()
en hoe heb je het met feit dat je "moet" trainen om je doen te halen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef winterstorm666 het volgende:
het moeilijkste vind ik het combineren met mijn baan waarin ik op heel rare tijden werk en veel sta loop en til.liefst sport ik op de zware werkdagen dan ook voor mijn werk. want anders ben ik op de training niks meer waard.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop normaal in de file op sommige stukken van mijn rondje. Dat was wel ff anders met dit weer. Bleven ze ineens allemaal binnen.
![]()
doel te halen...
om de langlaufwedstrijd te halen kun je volgens mij niet zeggen: ik heb nu een weekje geen zin ik loop even niet... er zit toch wel wat druk op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo even lekker gelopen. Maar 3 km omdat ik afgelopen dagen niet zo lekker was maar het ging goed.
En in de regen, dus trots op mezelf dat ik toch gegaan ben!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
er zit zeker wel druk achter. maar ik kijk eerder naar de kleinere doelen die ik gesteld heb.
de 10 km wedstrijd en de 15km in november. en de rest van de opbouw komt er langs.
het is moeilijk maar er staat een geweldig doel voor in de plaats.
ik moet wel wat druk erachter hebben anders verslof ik, maar niet teveel want dan verslik ik me erin.
en het is heerlijk om met mijn ouders te trainen ervoor.
ze zijn allebei 65 en nog bloedfanatiek en fit!
mijn vader is trainer en zorgt er voor dat ik niet over mijn kunnen heen ga.
hij kent me gelukkig langer dan vandaag. hij heeft me vroeger ook getraind.
af en toe ben ik wel bang om het niet te halen. ik moet van heel ver komen en heb een zware baan.
maar ik denk gewoon. ik ga er alles aan doen om het te halen maar als het niet lukt. dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja WS wat dat betreft heb je geluk dat je vader zeer ervaren is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ben er nog mee aan het spelen...zit nu op het nivo dat ik alleen mijn hartslag mag bekijken bij elke kilometer en dat gaat primaquote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hey RD jij ging toch een test doen met zonder je hartslagmeter lopen?
Hoe is dat bevallen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niemand die trots op me is
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
tuurlijk wel!quote:
ikke!
lekker he als je lekker droog omgekleed op de bank zit na te gloeien.
heb je toch maar weer geflikt!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
We zijn altijd fier op u!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo even lekker gelopen. Maar 3 km omdat ik afgelopen dagen niet zo lekker was maar het ging goed.
En in de regen, dus trots op mezelf dat ik toch gegaan ben!![]()
tuurlijk wel..alleen zijn weinig potentiele trots-wezers aanwezig op dit momentquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dus je bent nat gewordenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En in de regen, dus trots op mezelf dat ik toch gegaan ben!bikkel!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kijk nou voel ik de liefde
Ja en flink ook haha zelfs mijn sportbh is nat. Maar dat spul droogt allemaal super snel.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nondeju!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en flink ook haha zelfs mijn sportbh is nat. Maar dat spul droogt allemaal super snel.Dan moet het wel flink geregend hebben!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zeker als het lekker weer is maakt dat niet zoveel uit he. Ik was zaterdag ook helemaal doorweekt, maar het voelde goedquote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en flink ook haha zelfs mijn sportbh is nat. Maar dat spul droogt allemaal super snel.![]()
![]()
Ik liep op het einde onder een paar flinke bomen door toen er een windvlaag voorbij kwam. Toen was ik echt totaal doorweekt van die dikke druppels.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nondeju!Dan moet het wel flink geregend hebben!
vraag me af of de mensen die graag in de regen lopen dat in januari en februari ook nog zeggen als het koud en guur isquote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker als het lekker weer is maakt dat niet zoveel uit he. Ik was zaterdag ook helemaal doorweekt, maar het voelde goed'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit was stortregen, maar in druilerig weer + goede regenjas zou ik het ook nog wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag me af of de mensen die graag in de regen lopen dat in januari en februari ook nog zeggen als het koud en guur isHet moet alleen niet glad worden door sneeuw/ijs. Dat risico ga ik niet lopen.
![]()
Ik haat de regen en roep dat in de winter 100% zeker nog steeds!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag me af of de mensen die graag in de regen lopen dat in januari en februari ook nog zeggen als het koud en guur is
Mijn probleem in de winter is dat ik niet durf te gaan lopen als het glad is.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik liep op het einde onder een paar flinke bomen door toen er een windvlaag voorbij kwam. Toen was ik echt totaal doorweekt van die dikke druppels.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ligt eraan hoe glad het is. Sneeuw is wel ok. Maar combinatie sneeuw en ijzel not surequote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag me af of de mensen die graag in de regen lopen dat in januari en februari ook nog zeggen als het koud en guur is█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja ik moest ook hardop lachen want was echt 200 meter voor mijn huisquote:
regen vind ik niet zo zeer een groot probleem, alleen op lange duurlopen ben ik bang voor kramp etc. door afkoeling van spieren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ben altijd veel te bang dat ik dan onderuit ga en dan heb ik echt een probleem met mijn werk als ik een polsblessure ofzo heb.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe glad het is. Sneeuw is wel ok. Maar combinatie sneeuw en ijzel not sureWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik denk dat ik het dan een stuk minder prettig vind, maar op zich kun je je er wel goed op kleden.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag me af of de mensen die graag in de regen lopen dat in januari en februari ook nog zeggen als het koud en guur is![]()
kou ja, regen (imo) minderquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan een stuk minder prettig vind, maar op zich kun je je er wel goed op kleden.
Ik ben geen fan van regenkleding
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wordt wel altijd aangekeken alsof ik gek ben door voorbijgangers als ik in de regen loop.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
tuurlijk, en dan gaat het ook wel maar ik vraag me nog steeds af hoeveel recreatieve lopers (en dan niet hier in dit topic) er in november of zo de brui aan geven ivm het weerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan een stuk minder prettig vind, maar op zich kun je je er wel goed op kleden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een pechquote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik moest ook hardop lachen want was echt 200 meter voor mijn huisZeer herkenbaar trouwens.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gewoon op zoek naar een licht waterdicht jasje dan moet het goedkomen en liefst wel ademend.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kou ja, regen (imo) minder
Ik ben geen fan van regenkleding
Regen kleding als in wat je op de fiets aantrekt sucks inderdaad , zo vies broeierig.![]()
Ga jij ze tellenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk, en dan gaat het ook wel maar ik vraag me nog steeds af hoeveel recreatieve lopers (en dan niet hier in dit topic) er in november of zo de brui aan geven ivm het weer? III en streep doorheen!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
In mijn omgeving veel afhakers want zie nu al niemand als ik wel door de regen loop hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk, en dan gaat het ook wel maar ik vraag me nog steeds af hoeveel recreatieve lopers (en dan niet hier in dit topic) er in november of zo de brui aan geven ivm het weer![]()
Ik ga maar eens naar mijn bedje toe. Weltrusten en tot morgen(vroeg).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
kijk maar eens naar topics van een jaar geleden, er zijn van de posters die toen postten weinig meer overquote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga jij ze tellen? III en streep doorheen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier ook richting bed.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn bedje toe. Weltrusten en tot morgen(vroeg).
Truste!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
terwijl jij volgens mij nog een 24/7 baan hebt ook, maar ja de drukste mensen krijgen het meeste gedaan!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
In mijn omgeving veel afhakers want zie nu al niemand als ik wel door de regen loop haha'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee joh die zijn gewoon geen beginners meerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk maar eens naar topics van een jaar geleden, er zijn van de posters die toen postten weinig meer over
Ik hoop het dit keer ook vol te houden want dit is ook mijn 2e poging. Vorig jaar in de zomer begonnen en na 14 lessen evy gestopt wegens een hele zware stage. Toen nog een keer 5 lessen evy gedaan. En nu sinds 2-3 maanden weer serieus bezig.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
truste!
ja ik heb vorig jaar ook kort meegepost.
toch een hele andere samenstellling hier nu.
de grootste schifting komt toch met de herfst winter vaak.
ik vind dat de lekkerste jaargetijden qua temperatuur.
maar helaas delen niet veel mensen die mening hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
inderdaad...het zijn opgevers...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh die zijn gewoon geen beginners meer
volgens mij is een groot deel gewoon weer gestopt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had gisteren tijdens hjet lopen dat een vrouw me aansprak. Die snapte me helemaal: ,,Lekker hè? In de regen sporten. Wij waren vanmorgen met wielrennen helemaal doorweekt, maar we hebben wel genoten.''quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wordt wel altijd aangekeken alsof ik gek ben door voorbijgangers als ik in de regen loop.
Nu vond ik het gister ook prima te doen, flinke bui, niet te erg nog, maar ben wel benieuwd hoe het in de herfst en winter gaat zijn
Dit. Het allerlekkerste vind ik als het net heeft gesneeuwd door de knisperende sneeuwquote:Op maandag 16 juli 2012 23:12 schreef winterstorm666 het volgende:
truste!
ja ik heb vorig jaar ook kort meegepost.
toch een hele andere samenstellling hier nu.
de grootste schifting komt toch met de herfst winter vaak.
ik vind dat de lekkerste jaargetijden qua temperatuur.
maar helaas delen niet veel mensen die mening hahaha!![]()
Koude lucht, wolkjes adem, mutsje op en gaan![]()
![]()
No way dat ik wat ik nu heb opgebouwt weer laat wegzakkenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...het zijn opgevers...
volgens mij is een groot deel gewoon weer gestopt![]()
Het begin vind ik juist het vreselijkste wat er isNa 2 minuten al strontje op zijn en zulks.
![]()
jaaaaaaaaaaaa!! knirsp nijgh geluid onder de schoenen heerlijk!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit. Het allerlekkerste vind ik als het net heeft gesneeuwd door de knisperende sneeuw![]()
Koude lucht, wolkjes adem, mutsje op en gaanhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Juist omdat ik zo kan genieten van die paar uurtjes voor mezelf en even niks aan m'n hoofd. Het is voor mij echt even opladen zeg maar dus ik zorg er voor dat ik in elk geval 3 x in de week kan lopen. M'n andere hobby ( fotograferen ) staat nu wel op een wat lager pitje maar ja prioriteiten hèquote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
terwijl jij volgens mij nog een 24/7 baan hebt ook, maar ja de drukste mensen krijgen het meeste gedaan!![]()
![]()
Ben benieuwd hoe zeiknat ik morgen ga regenen, als ik ga trainen na m'n werk. Zolang het niet zulke stortbuien zijn als eind van de middag/begin van de avond vandaag vind ik het wel best. Instant afkoeling, dus misschien ook geen paars-rood hoofd dan
Geen idee of ik morgen ga. Die voorvoetlanding van gister voel ik nog steeds, dus op z'n vroegst wordt het begin van de avond, denk ik zo. Stomme ikke met mijn ideetjes gelijk te lang doorvoeren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon tomeloos enthousiast jijquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef mosselmossel het volgende:
Geen idee of ik morgen ga. Die voorvoetlanding van gister voel ik nog steeds, dus op z'n vroegst wordt het begin van de avond, denk ik zo. Stomme ikke met mijn ideetjes gelijk te lang doorvoeren.En je hebt ervan geleerd, da's al een groot pluspunt!
Onder de douche vandaan, nog na-gloeiend op de bankquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef Shravani het volgende:
Haha Yuki dan wordt je hoofd pas rood als je alweer lekker binnen zit
Stomendquote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Yuki het volgende:
Ben benieuwd hoe zeiknat ik morgen ga regenen, als ik ga trainen na m'n werk. Zolang het niet zulke stortbuien zijn als eind van de middag/begin van de avond vandaag vind ik het wel best. Instant afkoeling, dus misschien ook geen paars-rood hoofd dan![]()
![]()
Overigens valt dat roodpaarse hoofd van Yuki best mee. Dat denkt ze maar. En ik heb het gezien, nadat ze 5 kilometer in moordend tempo aflegde...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inderdaad mossel je hebt meteen kunnen voelen waarom je Anders lopen rustig op moet bouwen , gewoon morgen rustig loopje doen zoals je normaal liep.![]()
Klopt! Al doende leert men. En adviezen in dit topic? Ach, die zijn toch voor stommerds enzo? niet voor mij toch!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef Shravani het volgende:
Inderdaad mossel je hebt meteen kunnen voelen waarom je Anders lopen rustig op moet bouwen , gewoon morgen rustig loopje doen zoals je normaal liep.
Ik zie het vanzelf. Kan ook geen kwaad om pas woensdag te gaan hoorLigt aan hoe mijn kuiten voelen.
Nu heb ik een MI van mezelf waar de stoom vanaf slaatquote:
Come to think of it... Heb ik al eens gehad toen ik terugkwam van een rondje lopen in de regen.
Volgens mij is er een vampier naast me komen wonen. Elke avond als ik net in slaap val begint ze met meubels te schuiven , stofzuigen of met hakken door het huis te dwalen . Mis m'n oude buurman! Onee als die niet verhuisd was had ik nu geen garmin![]()
Ik ga maar weer een poging tot slapen doen .![]()
Moordend tempoquote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens valt dat roodpaarse hoofd van Yuki best mee. Dat denkt ze maar. En ik heb het gezien, nadat ze 5 kilometer in moordend tempo aflegde...
Nou ja, voor mij wel een beetje
Je bent lief hoor, Mossel
Weltrustenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Shravani het volgende:
Volgens mij is er een vampier naast me komen wonen. Elke avond als ik net in slaap val begint ze met meubels te schuiven , stofzuigen of met hakken door het huis te dwalen . Mis m'n oude buurman! Onee als die niet verhuisd was had ik nu geen garmin![]()
Ik ga maar weer een poging tot slapen doen .![]()
![]()
Noem je mij nu een stommerd?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt! Al doende leert men. En adviezen in dit topic? Ach, die zijn toch voor stommerds enzo? niet voor mij toch!
Ik zie het vanzelf. Kan ook geen kwaad om pas woensdag te gaan hoorLigt aan hoe mijn kuiten voelen.
Hihi ik zeg niks. Ik ben ook zo'n eigenwijs die zelf dingen moet ondervinden om er iets van te leren. Maar lopen kan ook lekker zijn om je spieren weer een beetje los te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt! Al doende leert men. En adviezen in dit topic? Ach, die zijn toch voor stommerds enzo? niet voor mij toch!
![]()
In het kader van rust is de beste training: ik ga mijn bed op zoeken om nog zo'n 6,5 uur heel hard te trainen.
Welterusten!
dat beste heb je er zelf bij verzonnen he Yuki??!!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Yuki het volgende:
In het kader van rust is de beste training: ik ga mijn bed op zoeken om nog zo'n 6,5 uur heel hard te trainen.
Welterusten!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nope, zo heb ik 'm al regelmatig gehoord. Rust is de beste trainingquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat beste heb je er zelf bij verzonnen he Yuki??!!
Anyhow, zolang ik morgen en donderdag ook heel actief train... Is bovenstaande best een beetje waar
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Yuki het volgende:
Welterusten!Het is duidelijk wie hier de harde kern is
![]()
![]()
Ik bleef altijd op bed liggen, maar daar ging ik echt geen meter harder van lopen, dus of het de beste training is waag ik te betwijfelen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sinds ik ben begonnen met slapen heb ik ineens een sixpack en armen als popeye, dat is toch fantastisch!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
Ik bleef altijd op bed liggen, maar daar ging ik echt geen meter harder van lopen, dus of het de beste training is waag ik te betwijfelen.![]()
hey, zitten jullie nu onze Yuki voor de gek te houden??quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sinds ik ben begonnen met slapen heb ik ineens een sixpack en armen als popeye, dat is toch fantastisch!
Ik zou niet durven korporaal Gandalfquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hey, zitten jullie nu onze Yuki voor de gek te houden??![]()
![]()
nee nee, wij geven tips om goed te beginnen met slapen. Nooit te lang beginnen. Begin eens met een uurtje of zeven en bouw dat uit naar acht uur, voor optimaal resultaat. Je rugpezen moeten nogal wennen namelijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Setjes van 10 keer 3 powernaps.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
nee nee, wij geven tips om goed te beginnen met slapen. Nooit te lang beginnen. Begin eens met een uurtje of zeven en bouw dat uit naar acht uur, voor optimaal resultaat. Je rugpezen moeten nogal wennen namelijk.
Of een duurslaap van 10 uur. Maar dat is voor de vergevorderde slapers.![]()
wat dat betreft zal ik nooit de top bereikenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
Of een duurslaap van 10 uur. Maar dat is voor de vergevorderde slapers.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het schijnt dat in deze topsport in plaats van Kenianen voornamelijk Surinamers uitblinkenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat dat betreft zal ik nooit de top bereiken![]()
![]()
Nou ja, aangezien slapen wel een belangrijk onderdeel van de training is, ga ik me daar toch maar aan wagen. Truste en werk ze enzo!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Soms is nog één keer gluren voor het slapengaan best leukquote:Op maandag 16 juli 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
nee nee, wij geven tips om goed te beginnen met slapen. Nooit te lang beginnen. Begin eens met een uurtje of zeven en bouw dat uit naar acht uur, voor optimaal resultaat. Je rugpezen moeten nogal wennen namelijk.
Truste mosselen alle anderen
En RD: werkze!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ik doe heel af en toe aan ultraslapen. 12 uur aan 1! dat is echt specialistisch werk en daar heb je uitzonderlijk talent voor nodig! hahaha!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Setjes van 10 keer 3 powernaps.
Of een duurslaap van 10 uur. Maar dat is voor de vergevorderde slapers.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ik doe heel af en toe aan ultraslapen. 12 uur aan 1! dat is echt specialistisch werk en daar heb je uitzonderlijk talent voor nodig! hahaha!talentje!
Boh dan ben ik de rest van de dag zo slap als een dwijl als ik zo lang zou slapen.![]()
tsja fit zijn hoort ook niet na een ultra. maar kan weleens lekker zijn op zijn tijd.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
inderdaad, bji ultra ga je tot het uiterste...daar hoort zelfs een 'kussen-kapsel' bijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:35 schreef winterstorm666 het volgende:
tsja fit zijn hoort ook niet na een ultra..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
soms vraag ik me af, moeten we echt wel zo diep gaan om ons doel te bereiken...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
maar wat je van jij tocht het zwaarste lijkt is dat het zo 'veelzijdig' is en je een hele goede combinaitie moet hebben van trainen lijkt mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ga denk eens maar een trainingssessie doen.
geen ultra maar een tempoduurloopje misschien.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
NU?!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:57 schreef winterstorm666 het volgende:
ik ga denk eens maar een trainingssessie doen.
geen ultra maar een tempoduurloopje misschien.![]()
teruglezen...quote:
MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ohaihet is droog mensen, ik herhaal, het is droog!!
Is niet, ik was een paar minuten onderweg op de fiets en het begon alweer te regenen..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Sowwy
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ohaihet is droog mensen, ik herhaal, het is droog!!
Jawelquote:ik heb net naar de Vierdaagsemensen gezwaaid en die waren ook nog helemaal droog
Ik had nu mee kunnen doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawelik heb net naar de Vierdaagsemensen gezwaaid en die waren ook nog helemaal droog
als ik niet vergeten was om me in te schrijven en anders had ik wel af moeten zeggen vanwege de blessure
Volgend jaar dan maar
Jullie hebben daar in het Oosten collectieve waanideeën. Ben benieuwd of GotC en Yur daar ook last van gaan hebben.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja dat gaat niet meer goedkomenmet yur en gotc na de vakantie. Helemaal verpest hahahome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gister weer een rondje gedaan, ruim 7 km, met een heerlijke miezerregenWas echt lekker verkoelend, alleen het waaide ook lekker en precies op het punt waar ik langs een open vlakte liep had ik de wind pal tegen, dus die km was ook meteen 15 seconden langzamer, maar verder lekker vlak gelopen, zelfs de eerste km leer ik nog eens op het juiste tempo te lopen
http://www.endomondo.com/workouts/72285022<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed bezig!! Bevalt het, om niet té snel te lopen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
Gister weer een rondje gedaan, ruim 7 km, met een heerlijke miezerregenWas echt lekker verkoelend, alleen het waaide ook lekker en precies op het punt waar ik langs een open vlakte liep had ik de wind pal tegen, dus die km was ook meteen 15 seconden langzamer, maar verder lekker vlak gelopen, zelfs de eerste km leer ik nog eens op het juiste tempo te lopen
http://www.endomondo.com/workouts/72285022♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:37 schreef winterstorm666 het volgende:
Ja dat gaat niet meer goedkomenmet yur en gotc na de vakantie. Helemaal verpest haha![]()
Ik heb gisteren zo lekker gelopen dat ik vandaag weer wil!! Maar dat mag niet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, voor mij maakt het echt niet uit, ik heb zelfs het gevoel dat ik langzamer ga lopen door elke keer op dit tempo te trainen, maar de tijd zal het gaan uitwijzen, toch maar eens kijken dat ik woensdag weer een snelheidstraining kan doen van 1600 m op een bepaalde snelheid, 800 m rustiger lopen en dan nog een keer 1600 m op die snelheid lopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed bezig!! Bevalt het, om niet té snel te lopen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Net weer gelopen! En het was zowaar even droog, ok op een paar spetters na.
Renate les 7!
http://www.endomondo.com/workouts/gfvl5u4lkrg![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:19 schreef gcjoel het volgende:
Renate les 7!
http://www.endomondo.com/workouts/gfvl5u4lkrgGoed bezig, blijf het grappig vinden om in die grafieken de wandelstukken te zien
Vooral hoe je hartslag elke keer weer daalt en even snel weer omhoog gaat.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En Swets is aan het lopen, dus kan peptalks ontvangen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja dat vind ik zelf ook zo leuk om te zien!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed bezig, blijf het grappig vinden om in die grafieken de wandelstukken te zien
Vooral hoe je hartslag elke keer weer daalt en even snel weer omhoog gaat.
![]()
Jij woont echt in een mooi gebied om te lopen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:19 schreef gcjoel het volgende:
Renate les 7!
http://www.endomondo.com/workouts/gfvl5u4lkrg
Vanavond weer lopen, Als het niet plenst![]()
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/72285022Goed bezig! Die hartslag!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:19 schreef gcjoel het volgende:
Renate les 7!
http://www.endomondo.com/workouts/gfvl5u4lkrgZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jij woont echt in een mooi gebied om te lopen...
Vanavond weer lopen, Als het niet plenstgewoon lopen of het plenst of niet...
Ja op zich wel, maar kan daar pas echt lekker gebruik van maken als ik straks 10km kan lopen. Wil namelijk het liefst gewoon vanuit huis starten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jij woont echt in een mooi gebied om te lopen...
Vanavond weer lopen, Als het niet plenst![]()
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon weer een rondje ga doen, als ik op tijd terug ben van mijn werk. De spierpijn is al een stuk minder dan gister (bijna weg). Ik zie dan wel of ik 3 of 5 kilometer loop, maar ik heb er gewoon weer zin in.
/end verslaafdmodusZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet zometeen weer naar het werk lopen om mijn fiets op te halen.![]()
Dus naar het werk lopen > fiets ophalen > fiets naar huis > uur later op de fiets naar het werk > werken > ' s avonds op de fiets weer naar huis. Wordt een sportief dagje vandaag.
It's funny
Dat zou ik dan toch echt zo doen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:48 schreef Nero22 het volgende:
Ik moet zometeen weer naar het werk lopen om mijn fiets op te halen.![]()
Dus naar het werk lopen > fiets ophalen > fiets naar huis > uur later op de fiets naar het werk > werken > ' s avonds op de fiets weer naar huis. Wordt een sportief dagje vandaag.
Dacht ik gisteravond ook, maar dan moet ik en mijn werkkleding en mijn werkschoenen (kisten, dus een propvolle/zware tasquote:) meenemen op mijn rug en ik kan daar niet douchen (wat nog mijn grootste probleem is)...
It's funny
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:16 schreef Yuki het volgende:
MogguhAfgevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
obvious question is obviousquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
terug van clubtraining....man man man, wat loop ik lekker de laatste week.... ook vanavond ging het weer super'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, zag er goed uit, alleen had je wat stoplichten tegen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van clubtraining....man man man, wat loop ik lekker de laatste week.... ook vanavond ging het weer super<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar... ik wil gewoon kunnen mee juichen....quote:
nee wachten en/of ophalen van de achterblijvers..... er is in een straal van 50km geen stoplicht te bekenen hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zag er goed uit, alleen had je wat stoplichten tegen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
begrijp ik...trollde maar een beetjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar... ik wil gewoon kunnen mee juichen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik dacht al, het leek toch elke keer bij een kruising te zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee wachten en/of ophalen van de achterblijvers..... er is in een straal van 50km geen stoplicht te bekenen hier.
Bij mij is Endomondo qua snelheden in de grafiek nog steeds stukAl heb ik het gevoel dat toen ik mn telefoon op het laatste stuk uit mn broekzak haalde om te kijken hoever ik was, dat hij toen mn snelheid wel goed weergaf...
Maar heb geen zin om de hele tijd met mn telefoon in mn hand te lopen
*kuch*garmin*kuch*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik dacht al, het leek toch elke keer bij een kruising te zijn
Bij mij is Endomondo qua snelheden in de grafiek nog steeds stukAl heb ik het gevoel dat toen ik mn telefoon op het laatste stuk uit mn broekzak haalde om te kijken hoever ik was, dat hij toen mn snelheid wel goed weergaf...
Maar heb geen zin om de hele tijd met mn telefoon in mn hand te lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nieuw doel voor ogen. 5km in 25 min
Jij begrijpt _O_![]()
*kuch* twijfel er wel over... maar weet niet welke en vind het nogal prijzigquote:*kuch*
Mooi! Wat loop je nu en wanneer wil je het doel bereikt hebben?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Loop nu 5km in 27 a 26 minuten. Verwacht dit doel dus wel in enkele weken te behalen. Eigenlijk wil ik gewoon streven naar een pace van 5min/km. Trainen om stabiel dit tempo vast te houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Wat loop je nu en wanneer wil je het doel bereikt hebben?
En de volgende stap is dan meer kilometers maken met ditzelfde tempo. Langzaam aan werken naar de 6,5Km
Jij begrijpt _O_![]()
Gebruik je hiervoor schema's of niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Loop nu 5km in 27 a 26 minuten. Verwacht dit doel dus wel in enkele weken te behalen. Eigenlijk wil ik gewoon streven naar een pace van 5min/km. Trainen om stabiel dit tempo vast te houden.
En de volgende stap is dan meer kilometers maken met ditzelfde tempo. Langzaam aan werken naar de 6,5Km
Als je wil weten wat juiste trainingssnelheden zijn, moet je hier je 5k tijd eens invullen:
http://www.mcmillanrunning.com/index.php/calcUsage/calculate<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vandaag interval iets anders aangepakt. De snelle stukken wat langzamer gelopen. Iets onde wedstrijdtempo. Doel was om op de 5:00 min/km op die stukken uit te komen. Gps werkte niet echt mee en fluctueerde enorm tijdens het lopen.
Over mijn hartslagband masr te zwijgen. Of ik ben echt een topatleet of er klopt geen ene reet van. Hopelijk gaat een nieuwe batterij dat verbeteren.
http://connect.garmin.com(...)hSystem&cid=14291583![]()
Man man man, wat een drama die duathlon van mij net.
http://www.endomondo.com/workouts/jyrG689vVwU
Die eerste piek was van een énorme plas water op het voetpad. Echt, het leek wel een vijver... En aangezien ik geen zin had om daar doorheen te hobbelen ben ik er maar rustig langs gesprongen. Hink, stap, sprong.![]()
Waar die tweede piek vandaan komt? Geen idee. Zal wel een foutje zijn.
En dan nu dat laatste dal: Ik zag een lesauto recht op mij af komen rijden op de dijk. Gaat ze vlak voor me stil staan... Ik denk: dan loop ik wel via het midden van de weg om haar heen. Word ik bijna aangereden door een auto die die lesauto dus tegemoet kwam.Die andere auto had nog makkelijk een stukje naar rechts gekund en die lesauto hoefde niet zowat in de berm te gaan staan. Afijn, ik rende over het midden van de dijk langs 3 auto's die me allemaal als een schaap aankeken toen...
Die instructeur had ook wel iets beter op mogen letten.
Toen ik 3 tellen later de dijk af wilde rennen zag ik daar ineens een heleboel rook.Was er zo'n oude Amerikaanse pauperbak de hoek om aan het driften. Dikke zwarte strepen op de klinkers daar.
En toen ik eenmaal beneden de dijk was zag ik een vriendin haar tent aan het opzetten midden in zo'n gemeenteperkje/grasveldje: aan het oefenen voor de vakantie volgende week.
Afijn, ik heb heerlijk gelopen. Ik heb er expres op gelet en volgens mij heb ik nauwelijks een achtervoetslanding gemaakt. Het ging wel allemaal wat langzamer dan normaal, maar dat leek me logisch met een nieuwe techniek. En daarbij: het was eigenlijk ook de bedoeling dat dit een rustige duurloop zou zijn. Lekker rondje.![]()
Zometeen dus weer terug op de fiets...
O, MD, thanks voor de peptalk.
It's funny
Geen last van je houten poot?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:37 schreef Nero22 het volgende:
Man man man, wat een drama die duathlon van mij net.
http://www.endomondo.com/workouts/jyrG689vVwUInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee, die is gelukkig helemaal over. Ik loop weer helemaal lekker.quote:It's funny
*boekt ticket*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee wachten en/of ophalen van de achterblijvers..... er is in een straal van 50km geen stoplicht te bekenen hier.![]()
Ik had er ook moeite mee. Loop nu nog te slaapwandelen, gelukkig heb ik rustdagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kon mijn bed vanmorgen niet uitkomen![]()
.
![]()
![]()
Lekker he?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:41 schreef mosselmossel het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon weer een rondje ga doen, als ik op tijd terug ben van mijn werk. De spierpijn is al een stuk minder dan gister (bijna weg). Ik zie dan wel of ik 3 of 5 kilometer loop, maar ik heb er gewoon weer zin in.
/end verslaafdmodus
Ik overweeg om te vragen of ik eerder naar huis kan, zodat ik meer tijd en rust heb om te kunnen lopen vanmiddag/begin van de avond. Zin in!!
Je bent je snelheid echt niet zomaar kwijt hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, voor mij maakt het echt niet uit, ik heb zelfs het gevoel dat ik langzamer ga lopen door elke keer op dit tempo te trainen, maar de tijd zal het gaan uitwijzen, toch maar eens kijken dat ik woensdag weer een snelheidstraining kan doen van 1600 m op een bepaalde snelheid, 800 m rustiger lopen en dan nog een keer 1600 m op die snelheid lopen.Rustige trainingen afwisselen met snelheidstrainingen en dan komt het helemaal goed
Jaquote:
Sinds ik ben begonnen met hardlopen al ruim 6 kilo kwijt
Goed bezuuuuugh!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Sinds ik ben begonnen met hardlopen al ruim 6 kilo kwijt
It's funny
Ik wou eigenlijk vanmorgen voor de sollicitatie lopen maar ik voelde mij als een dweil man.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:01 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik had er ook moeite mee. Loop nu nog te slaapwandelen, gelukkig heb ik rustdag.
Dus zometeen maar even lopen. Lekker weer, dat wel.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zeker lekker loopweer!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk vanmorgen voor de sollicitatie lopen maar ik voelde mij als een dweil man..
Dus zometeen maar even lopen. Lekker weer, dat wel.
Hoe ging je sollicitatie? (Ervan uitgaande dat je 'm al gehad hebt)Thanks!quote:
Ook veel complimenten op m'n werk steeds. En net even met een leidinggevende staan babbelen over sporten (hij fietst, ik loop hard). Erg leuk
/verslaafd
in de modus van: 3 stappen lopen,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:01 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik had er ook moeite mee. Loop nu nog te slaapwandelen, gelukkig heb ik rustdag, 5 stappen lopen,
, even zitten,
![]()
![]()
of niet?Ja, dat weet ik ook wel, althans ik probeer mijn verstand ervan te overtuigenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent je snelheid echt niet zomaar kwijt hoorRustige trainingen afwisselen met snelheidstrainingen en dan komt het helemaal goed
Gevoel vs verstand is lastigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in de modus van: 3 stappen lopen,, 5 stappen lopen,
, even zitten,
![]()
![]()
of niet?
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, althans ik probeer mijn verstand ervan te overtuigenMaar verstand is waarschijnlijk wel beter voor je lijf
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: