Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Ja, maar van 11,5km naar 42 in 1 maand is sowieso kansloos
Het kan prima, als je op zoek bent om je zelf een flinke blessure aan te doen zodat je nooit meer hoeft te lopen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben wij niet zoiets? In plaats van zo'n maffe loopband. Gewoon een visuele omgeving creëren met de computer en lopen maar.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben wij niet zoiets? In plaats van zo'n maffe loopband. Gewoon een visuele omgeving creëren met de computer en lopen maar.
Alleen als het buiten echt echt echt niet te doen is.
Ik denk dat de toekomst het volgende brengt. Je krijgt een stekker in je nek. Net als in een droom loop je en train je je spieren. Wordt je wakker heb je zon goddelijk lichaam gekregen door alleen maar te dromen!
Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef CantFazeMe het volgende: Ik denk dat de toekomst het volgende brengt. Je krijgt een stekker in je nek. Net als in een droom loop je en train je je spieren. Wordt je wakker heb je zon goddelijk lichaam gekregen door alleen maar te dromen!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef CantFazeMe het volgende: Ik denk dat de toekomst het volgende brengt. Je krijgt een stekker in je nek. Net als in een droom loop je en train je je spieren. Wordt je wakker heb je zon goddelijk lichaam gekregen door alleen maar te dromen!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
in augustus wordt het mooi. 'We gaan nog puffen', hoorde ik vandaag van een schipper die altijd het weer beter weet dan weermannen.
8 maanden zwanger? Mossel?
Op maandag 16 juli 2012 17:28 schreef Guppyfriend het volgende: Nou, ik ben natgeregend, maar de trein wel gehaald straks nog een keer natregenen, maar dan hardlopend
Natregenen bij het halen van de trein. Ja, dat gaat me ook wel gebeuren om 8 uur.
Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef Yuki het volgende: Is FOK! uit de lucht geweest ofzo? Ik heb nog nooit na ruim 6 uur werken maar 1 pagina bij hoeven te lezen
We doen rustig aan vandaag
Klote regen.. hopelijk is het snel droog, want ik wil eens niet in de regen gaan hardlopen
Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef Yuki het volgende: Is FOK! uit de lucht geweest ofzo? Ik heb nog nooit na ruim 6 uur werken maar 1 pagina bij hoeven te lezen
Nope, vriend van me heeft 'm en die heeft meerdere uitgeprobeerd en deze blijft goed zitten, schuift niet, enz.
Oh top! Zeker dat je er een jasje in mee kan nemen; dan hoef je 'm niet om te knopen (wat wel altijd gaat schuiven) als je onzeker bent over het weer tijdens je duurloop.
Oh top! Zeker dat je er een jasje in mee kan nemen; dan hoef je 'm niet om te knopen (wat wel altijd gaat schuiven) als je onzeker bent over het weer tijdens je duurloop.
Daarom, en m'n telefoon en geld, enzovoorts meenemen. Ik liep met 'm en vroeg zo.. he, zus en zo, en hij, ja, dit en dat. En ik.. he, pass me ff een linkje en hij, sure. En ik, bankpas verliezen en wachten... en nu dus gekocht.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Daarom, en m'n telefoon en geld, enzovoorts meenemen. Ik liep met 'm en vroeg zo.. he, zus en zo, en hij, ja, dit en dat. En ik.. he, pass me ff een linkje en hij, sure. En ik, bankpas verliezen en wachten... en nu dus gekocht.
Nu heb je m iig bankshit ook allemaal opgelost nu dus?
regen regen regen regen De hele dag al regen. Tussen de middag even gewandeld met de collega's van kantoor, vantevoren even de buienradar gecheckt en dat leek in orde, maar helaas, onderweg weer overvallen door regen regen regen. Ik kijk naar buiten en het regent alweer. De hemel zou toch inmiddels helemaal leeg moeten zijn zou je denken.
Pff, ben ik na 3 weken eindelijk weer fris, fruitig en fit, komt het met bakken uit de hemel kletteren. Een beetje regen is geen probleem, maar voor nu regent het echt te hard...
Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef Shravani het volgende: Ik had liever het nageslacht zonder dat trouwen, volgens mij heb ik van m'n kind minder last als van een vent
Wat is er eigenlijk zo erg aan in de regen lopen (afgezien dan van het feit dat je op den duur in je schoenen loopt te soppen omdat die fijne luchtgaatjes aan de bovenkant zitten) Het is helemaal niet echt koud buiten.
Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Shravani het volgende: Wat is er eigenlijk zo erg aan in de regen lopen (afgezien dan van het feit dat je op den duur in je schoenen loopt te soppen omdat die fijne luchtgaatjes aan de bovenkant zitten) Het is helemaal niet echt koud buiten.
Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Shravani het volgende: Wat is er eigenlijk zo erg aan in de regen lopen (afgezien dan van het feit dat je op den duur in je schoenen loopt te soppen omdat die fijne luchtgaatjes aan de bovenkant zitten) Het is helemaal niet echt koud buiten.
Niks In de regen lopen Alleen klote dat je haar dan niet meer goed zit als je voordat je naar werk gaat, gaat lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dat is te vroeg. Ik zou hooguit voor een halve marathon gaan of een mooie 15km loop.
als richtlijn wordt sowieso aangegeven dat als je met een marathon training wil beginnen je in ieder geval een jaar loopervaring hebt en een halve marathon hebt gelopen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Wij mensen hebben ons aangeleerd dat regen niet fijn is. Dus je ertoe zetten om te gaan lopen als het regent gaat niet echt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Wij mensen hebben ons aangeleerd dat regen niet fijn is. Dus je ertoe zetten om te gaan lopen als het regent gaat niet echt.
Mij boeit het niet zolang het de temperaturen van nu zijn, gewoon niet teveel aan trekken dat nat kan worden. Zal met guur herfst weer wel anders zijn denk ik...
Nope, vriend van me heeft 'm en die heeft meerdere uitgeprobeerd en deze blijft goed zitten, schuift niet, enz.
ik dacht altijd het zelfde maar mijn Camelbak blijft ook perfect zitten.. maar ik moet er wel om denken om de riempjes aan de zijkant aan te trekken na het drinken om alles weer strak om mijn middel te trekken zodat het niet gaat klotsen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Mij boeit het niet zolang het de temperaturen van nu zijn, gewoon niet teveel aan trekken dat nat kan worden. Zal met guur herfst weer wel anders zijn denk ik...
Het hoost hier nu behoorlijk. Dat lijkt me toch minder fijn om in te lopen. En met herfst wordt niet fijn denk ik Gelukkig heb ik een kek jasje
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk