Je hebt toch wel een berichtje achter gelaten hè...je zit wel in de goede leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmm dan toch maar een betaald account nemen
Nope, ik wilde je alleen maar even spotten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een berichtje achter gelaten hè...je zit wel in de goede leeftijdscategorie
Ik denk dat je mij niet zo snel zal vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik wil jou best mijn bericht aan hem sturen hoor![]()
Vroeg mij wel af tijdens het fotobladeren of er fokkers tussen zouden zitten. Van twee fokkers ken ik hun profiel, maar er zouden er toch veel meer moeten zijn. Ik dacht er vooral toen iemand bij zijn profiel had staan "eerst maar eens kijken of ik door de vleeskeuring heen kom, daarna zal ik je meer over mijzelf vertellen"
Ach ja, weer dat afstandsprobleem. Als iemand mij nou een goede reden gaf om te verhuizen ben ik zo weg hier hoor. Maar dit is een discussie die al vaker gevoerd is hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nope, ik wilde je alleen maar even spotten.
Wel een leuke foto trouwens!![]()
Groningen vind ik best een leuke stad, maar is ook best wel ver weg.
Wil je wel gevonden worden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:47 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet zo snel zal vinden
i am special
Ah, bedankt voor de tip! Maar mag dat zomaar? Worden de berichten niet gescreend op apestaartjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmm dan toch maar een betaald account nemen
[..]
Precies, die houden er al rekening mee dat de meeste vrouwen een gratis profiel hebben.
Dat zijn dus de doorgewinterde daters
Berichten niet...je mag het alleen niet in je profiel zetten. Ook niet dat je nog geen betalend lid bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de tip! Maar mag dat zomaar? Worden de berichten niet gescreend op apestaartjes?
Dan moet je wel vindbaar zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa door een leuke meid is dat nooit verkeerd he...
Ik zit hier toch... hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan moet je wel vindbaar zijn natuurlijk...
Zou je het er zelfs voor over hebben naar Limburg te komen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ach ja, weer dat afstandsprobleem. Als iemand mij nou een goede reden gaf om te verhuizen ben ik zo weg hier hoor. Maar dit is een discussie die al vaker gevoerd is hier.
26 en ben 1,87quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmm...weinig info op je FoBo. Zoals bijv leeftijd? lengte?
Als ik daar de juiste man tegen zou komen wel hoor. Ik zit niet zo vast aan een woonplaats. Reis graag, kan overal wel werk krijgen en heb door het hele land vrienden zitten. (nou net niet in Limburg, maar Brabant ligt in de buurt)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou je het er zelfs voor over hebben naar Limburg te komen?
Lengte is prima, leeftijd is mij iets aan de jonge kant. Ik zou je in favorieten zetten en er nog even over nadenkenquote:
Leeftijd zegt niet altijd alles hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lengte is prima, leeftijd is mij iets aan de jonge kant. Ik zou je in favorieten zetten en er nog even over nadenken
Hoe is 34 en 193 cm?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lengte is prima, leeftijd is mij iets aan de jonge kant. Ik zou je in favorieten zetten en er nog even over nadenken
Helemaal waar! En ik heb eerder met een 26 jarige gedate. Maar aangezien ik er verder geen profiel bij heb kan ik er weinig over zeggen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niet altijd alles he... ligt grotendeels hoe een persoon in het leven staat!
Natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal waar! En ik heb eerder met een 26 jarige gedate. Maar aangezien ik er verder geen profiel bij heb kan ik er weinig over zeggen...
Ook waar, maar vaak wel iets over werk of dat iemand nog studeert. Of je alleen woont en wat een beetje je interesses zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:05 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Natuurlijk...
Maar een profieltje zegt ook nog weinig dan heb je alleen wat standaard informatie...
Die kan je ook in een gesprekje krijgen maakt het vaak ook nog leukerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook waar, maar vaak wel iets over werk of dat iemand nog studeert. Of je alleen woont en wat een beetje je interesses zijn.
Misschien hoor ik het dan nog wel eens van je?!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Die kan je ook in een gesprekje krijgen maakt het vaak ook nog leuker
Mail meesturen is toch verboden daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Shit...met een gratis account kan ik weer niet zien wie mijn profiel heeft bezocht
Maar denk dat je wel gelijk hebt, zit er nu pas een paar dagen op en al bijna 100 reacties binnen. Wel veel interesse berichten. En diegene die een bericht sturen, sturen vaak hun email mee.
Dergelijke reacties doorredeneren naar een relatiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:47 schreef FourTet het volgende:
Er is meer dan alleen deze site. Daarnaast verbaast het mij meer dat mensen zoals jij hier even gaan vertellen hoe iedereen zich moet gedragen. Succes met het krijgen van een relatie
Ah, dat heb je al vaker gehoord dat ze Groningen te ver vinden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ach ja, weer dat afstandsprobleem. Als iemand mij nou een goede reden gaf om te verhuizen ben ik zo weg hier hoor. Maar dit is een discussie die al vaker gevoerd is hier.
Sterker nog, dat is de enige manier dat je met een niet betalend lid in contact kan komen. Dus ja, dat is prima toegestaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de tip! Maar mag dat zomaar? Worden de berichten niet gescreend op apestaartjes?
Dat wat Cue_ zegt én dat laatste lukt me prima, dank je.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:47 schreef FourTet het volgende:
Er is meer dan alleen deze site. Daarnaast verbaast het mij meer dat mensen zoals jij hier even gaan vertellen hoe iedereen zich moet gedragen. Succes met het krijgen van een relatie
Het gaat er meer om dat ik hier regelmatig een reactie zie van een persoon die vertelt dat 'wij' niet op bepaalde posts zitten te wachten en even vertellen hoe iedereen zich moet gedragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke reacties doorredeneren naar een relatie
Ah ok, dus al die 'boehoe, ik ben te lelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:34 schreef FourTet het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ik hier regelmatig een reactie zie van een persoon die vertelt dat 'wij' niet op bepaalde posts zitten te wachten en even vertellen hoe iedereen zich moet gedragen.
Ik zal ook nog even deze smiley toevoegen, dat is geloof ik wel stoer op dit forum:
Het eerste deel: Zoals je al zegt, dat is stoer willen doen. Het alfamannetje gedrag, etc... zie het hoe je wilt zien. Het is mijn mening omdat ik er een beetje plaatsvervangende schaamte van krijg als iedereen hier goedkeuring bij één persoon wilt door foto's te posten of lengte + leeftijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:36 schreef -Splash- het volgende:
Seriously...
Wat een gedoe hier. Stuur elkaar even een PM als je zo graag met iemand op een date wilt. Draai er niet zo omheen.
Voel met je mee, maar 'helaas' verschillen mensen in hun online flirt/date gedrag..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef -Splash- het volgende:
Oe, dat lucht best op zeg.... alle frustraties van een paar slapeloze nachten in één keer weg geschreven.(slapeloze nachten omdat ik storingsdienst heb op mijn werk, wees gerust
)
Jeuj! Vertelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef rival het volgende:
geen gemiep van hier, zaterdag date in de planning
Dat geeft niet. En dat accepteer ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Voel met je mee, maar 'helaas' verschillen mensen in hun online flirt/date gedrag..
Heerlijk weer inderdaad, nog terrasdates vandaag?!
Al een afspraak op het strand kunnen fixen?
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:42 schreef -Splash- het volgende:
Oh... overigens... als je denkt: Wat is die Splash vandaag een botte eikel. Dat klopt.
Nou.. dank je...quote:
Een dame die ik met stappen tegen ben gekomen, woon niet om de hoek maar gelukkig ook niet aan de andere kant van nederland.. ik pik haar zaterdag op en heb nog geen idee van de planning verderquote:
lol, ik las em andersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was een vraag.. als in heb je vandaag een dip of de komende weken ook nog?
Leuk, veel plezier alvast! En wel verslag doen hé ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat geeft niet. En dat accepteer ik.
Nee! Maar morgen gaat ze weer geloof ik.... vanavond in ieder geval bij haar eten.
Hee! Oh.. goed verbeterdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MannenFokkers
![]()
Er stond een vraagteken-pi bij!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was een vraag.. als in heb je vandaag een dip of de komende weken ook nog?
kan ik em nog steeds anders lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MannenFokkers
![]()
Er stond een vraagteken-pi bij!
Natuurlijk. Dat verandert niet als ik zeg dat er een PI bij stond he, of uitleg hoe ik hem bedoelde.quote:
Klinkt goed, geen internetdate dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Een dame die ik met stappen tegen ben gekomen, woon niet om de hoek maar gelukkig ook niet aan de andere kant van nederland.. ik pik haar zaterdag op en heb nog geen idee van de planning verder
Sure, is alleen geen datingsite meisje. Liep tegen haar aan op een bbq.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier alvast! En wel verslag doen hé ?
klopt, en dat terwijl ik net weer op paiq was gegaan!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed, geen internetdate dusOuderwets in de kroeg. Heb je als back up wel wat bedacht om te gaan doen? Of zie je dat dan wel. Veel plezier alvast!
Ok, dank je. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat men gewoon niet wil dat niet betalende "leden" met iemand in contact komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:14 schreef dyna18 het volgende:
Sterker nog, dat is de enige manier dat je met een niet betalend lid in contact kan komen. Dus ja, dat is prima toegestaan.
Geloof dat het met die kookmeet helemaal goed gaat komen zoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef Perzephone het volgende:
Net een korte surprise date.. Erg gezellig en pluspunt: aardbeien tiramisu met chouffes![]()
Donderdag misschien nog een andere date, maar even zien hoe het loopt.
Moet zeker lukken! Is iets als een fb pagina leuk? Of een dm die rondgaat ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geloof dat het met die kookmeet helemaal goed gaat komen zo
Hee dat eerste is ook een goed idee! Ik zag je al voorbij komen daar, laatst.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Moet zeker lukken! Is iets als een fb pagina leuk? Of een dm die rondgaat ofzo
Geloof dat Splash heeft aangeboden om het in zijn nieuwe huis te doen maar dat is vanaf september. Zouden ook eerst een meet in een centrale stad kunnen doen in augustus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Dizorn het volgende:
Hebben we nou al een locatie voor de kookmeet?Of zitten jullie me gewoon enthousiast te maken met niets
Augustus zou kunnen.. wel beperkte mogelijkheden ivm welverdiende vakanties enzo. En ik zal niet de enige zijn die druk is dan neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geloof dat Splash heeft aangeboden om het in zijn nieuwe huis te doen maar dat is vanaf september. Zouden ook eerst een meet in een centrale stad kunnen doen in augustus?
Das waar, is vakantietijd nuquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Augustus zou kunnen.. wel beperkte mogelijkheden ivm welverdiende vakanties enzo. En ik zal niet de enige zijn die druk is dan neem ik aan?
Voor mij helaas ook geen vakantie maar gewoon werken de hele zomer. Ik heb de laatste twee weekenden van augustus wel vrijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Das waar, is vakantietijd nuIk heb niet echt vakantie maar wel wat lange weekenden in die maand idd. Moet te doen zijn
Leuk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voor mij helaas ook geen vakantie maar gewoon werken de hele zomer. Ik heb de laatste twee weekenden van augustus wel vrijLijkt mij wel erg leuk om erbij te kunnen zijn.
quote:
Nee, nog steeds die uit de kroeg...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, het wordt weer tijd![]()
Wat leuk voor jeOnline ontmoet?
Ah..mooi man!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, nog steeds die uit de kroeg...
Gewoon offline dus...
Wat gebeurt er eigenlijk tijdens zo'n meet en greet? Loopt zoiets altijd uit op een orgie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geloof dat Splash heeft aangeboden om het in zijn nieuwe huis te doen maar dat is vanaf september. Zouden ook eerst een meet in een centrale stad kunnen doen in augustus?
Wel grappig, wisten jullie toen al dat beide op FOK! zaten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Perzephone het volgende:
Hm hier ook Paiq, al was het toevallig ook een fokker uit dit topic haha
en wie zou dát toch zijn
Ligt eraan of er vervelende mensen uit '77 komenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk tijdens zo'n meet en greet? Loopt zoiets altijd uit op een orgie?
Zij wel van mij. Ik niet van haar ^^quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel grappig, wisten jullie toen al dat beide op FOK! zaten?
Gnagnaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Perzephone het volgende:
Hm hier ook Paiq, al was het toevallig ook een fokker uit dit topic haha
en wie zou dát toch zijn
Nope, al herkende ik hem door een bepaalde openingszin van een bepaalde user hier hehequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel grappig, wisten jullie toen al dat beide op FOK! zaten?
Wat dacht jij...het is een cokemeet....oh wacht, kookmeet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk tijdens zo'n meet en greet? Loopt zoiets altijd uit op een orgie?
Een kookmeet? Da's interessant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat dacht jij...het is een cokemeet....oh wacht, kookmeet!
Aan de ketting liggen vind ik niet echt succesvolquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..mooi man!
Grappig om te zien dat de huidige succesvolle daters bijna allemaal offline of fokdates zijnIs eigenlijk ook een datingsite-ervaring
Ik heb dat momenteel met een collega, een mogelijke date, maar dat vind ik altijd wat tricky dus ik wacht het nog even af. Is toch tijdelijk dienstverband
Ik heb gehoord dat je daar weinig kan zonder te betalen, maar spreek niet uit ervaring. En je kunt het linken aan je FB.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:28 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik wil de SC niet onderbreken ( echt niet! ) maar heeft iemand ervaring met zoosk ( wat een naam!? )?
Ik was net mn hotmail aan het bekijken en volgens een kneiter van een advertentie moest ik er toch echt even lid worden. Maar natuurlijk check ik dit eerst op FOK!...Het lijkt mij een soort badoo...
Oh ja! Eindelijk kunnen al mijn vrienden zien dat ik niet in staat ben om in de kroeg een vrouw te versieren ( in hun opinie dan ), maar dat ik wanhopig het net af struin. Je hebt me overtuigdquote:En je kunt het linken aan je FB.
I call your bluffquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Nee, ik ben een arme student. Dus alles moet gratis haha.
[..]
Oh ja! Eindelijk kunnen al mijn vrienden zien dat ik niet in staat ben om in de kroeg een vrouw te versieren ( in hun opinie dan ), maar dat ik wanhopig het net af struin. Je hebt me overtuigdIk word gelijk lid.
Iemand die duizenden euro's neerlegt voor een datingbureau.... tja...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Ervaringsdeskundige hier: 10 jaar dating, de resultaten...
Haha...ik heb net de link van dit topic juist in zijn topic geplaatstquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Ervaringsdeskundige hier: 10 jaar dating, de resultaten...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Haha...ik heb net de link van dit topic juist in zijn topic geplaatst
Kan natuurlijk ook een voorkeur zijn, vrijwillig danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Aan de ketting liggen vind ik niet echt succesvol
Brrr niet mijn stijlquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook een voorkeur zijn, vrijwillig dan
Jeejquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Frag_adder het volgende:
Op advies van TS een gratis dating site geprobeerd (knuz) en dat is mij uitermate goed bevallen! Mijn dank![]()
Knuz is mij ook altijd goed bevallen, heb daar in 1 jaar meer dates gehad als in de 5 jaar dat ik op Lexa en RP heb gestaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Frag_adder het volgende:
Op advies van TS een gratis dating site geprobeerd (knuz) en dat is mij uitermate goed bevallen! Mijn dank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |