quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 09:34 schreef FourTet het volgende:[..]
Het gaat er meer om dat ik hier regelmatig een reactie zie van een persoon die vertelt dat 'wij' niet op bepaalde posts zitten te wachten en even vertellen hoe iedereen zich moet gedragen.
Ik zal ook nog even deze smiley toevoegen, dat is geloof ik wel stoer op dit forum:

Ah ok, dus al die 'boehoe, ik ben te lelijk

' reacties moeten we eigenlijk negeren. Want, als je niet iets leuks kan zeggen dan maar niet?
Zal ik je zeggen dat hoewel het hard overkomt, het wel de waarheid is die niemand wil horen? Shape up, wil je een date? Ga er dan voor, als je verlegen voor je uit wilt gaan staren terwijl je in zelfmedelijden verdrinkt, ga dan iets anders doen.
Ik ga mijn post even uitleggen, want blijkbaar begrijp je hem verkeerd. Geeft niet, ik kan soms heel onduidelijk overkomen:
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 07:36 schreef -Splash- het volgende:Seriously...

Wat een gedoe hier. Stuur elkaar even een PM als je zo graag met iemand op een date wilt. Draai er niet zo omheen.
Het eerste deel: Zoals je al zegt, dat is stoer willen doen. Het alfamannetje gedrag, etc... zie het hoe je wilt zien. Het is mijn mening omdat ik er een beetje plaatsvervangende schaamte van krijg als iedereen hier goedkeuring bij één persoon wilt door foto's te posten of lengte + leeftijd.
Het tweede deel:
Dit is geen 'vertellen wat wel en niet mag', dit is een tip die je ten harte mag nemen. Als je iets voor elkaar wilt krijgen, stuur iemand dan een bericht. Wat wil iemand bereiken door Sekhmet zijn leeftijd en lengte (en evt. woonplaats) te sturen? Ik neem aan dat als je zoiets hier neerzet omdat je eventueel met haar wilt daten. Zo niet, dan snap ik niet echt waarom je het dan vraagt. En als je het wel met haar wilt daten, waarom stuur je dan geen dm/pm/postduif?
Bovendien, ik wil niet heel lullig overkomen... maar hoeveel dates heb jij precies? Is het dan niet handig om tips aan te nemen ipv ze af te doen als gezeur?
Wat ben ik blij dat ik geen dating coach ben zeg.... als je alleen maar de 'ik ben zo zielig'-verhalen mag aanhoren, maar niet mag zeggen waar het op staat om iemand te motiveren.... moet nou écht alles sugercoated overkomen om de tere zieltjes niet te beschadigen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied