Je hebt toch wel een berichtje achter gelaten hè...je zit wel in de goede leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmm dan toch maar een betaald account nemen
Nope, ik wilde je alleen maar even spotten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een berichtje achter gelaten hè...je zit wel in de goede leeftijdscategorie
Ik denk dat je mij niet zo snel zal vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik wil jou best mijn bericht aan hem sturen hoor![]()
Vroeg mij wel af tijdens het fotobladeren of er fokkers tussen zouden zitten. Van twee fokkers ken ik hun profiel, maar er zouden er toch veel meer moeten zijn. Ik dacht er vooral toen iemand bij zijn profiel had staan "eerst maar eens kijken of ik door de vleeskeuring heen kom, daarna zal ik je meer over mijzelf vertellen"
Ach ja, weer dat afstandsprobleem. Als iemand mij nou een goede reden gaf om te verhuizen ben ik zo weg hier hoor. Maar dit is een discussie die al vaker gevoerd is hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nope, ik wilde je alleen maar even spotten.
Wel een leuke foto trouwens!![]()
Groningen vind ik best een leuke stad, maar is ook best wel ver weg.
Wil je wel gevonden worden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:47 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet zo snel zal vinden
i am special
Ah, bedankt voor de tip! Maar mag dat zomaar? Worden de berichten niet gescreend op apestaartjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmm dan toch maar een betaald account nemen
[..]
Precies, die houden er al rekening mee dat de meeste vrouwen een gratis profiel hebben.
Dat zijn dus de doorgewinterde daters
Berichten niet...je mag het alleen niet in je profiel zetten. Ook niet dat je nog geen betalend lid bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de tip! Maar mag dat zomaar? Worden de berichten niet gescreend op apestaartjes?
Dan moet je wel vindbaar zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa door een leuke meid is dat nooit verkeerd he...
Ik zit hier toch... hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan moet je wel vindbaar zijn natuurlijk...
Zou je het er zelfs voor over hebben naar Limburg te komen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ach ja, weer dat afstandsprobleem. Als iemand mij nou een goede reden gaf om te verhuizen ben ik zo weg hier hoor. Maar dit is een discussie die al vaker gevoerd is hier.
26 en ben 1,87quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmm...weinig info op je FoBo. Zoals bijv leeftijd? lengte?
Als ik daar de juiste man tegen zou komen wel hoor. Ik zit niet zo vast aan een woonplaats. Reis graag, kan overal wel werk krijgen en heb door het hele land vrienden zitten. (nou net niet in Limburg, maar Brabant ligt in de buurt)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou je het er zelfs voor over hebben naar Limburg te komen?
Lengte is prima, leeftijd is mij iets aan de jonge kant. Ik zou je in favorieten zetten en er nog even over nadenkenquote:
Leeftijd zegt niet altijd alles hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lengte is prima, leeftijd is mij iets aan de jonge kant. Ik zou je in favorieten zetten en er nog even over nadenken
Hoe is 34 en 193 cm?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lengte is prima, leeftijd is mij iets aan de jonge kant. Ik zou je in favorieten zetten en er nog even over nadenken
Helemaal waar! En ik heb eerder met een 26 jarige gedate. Maar aangezien ik er verder geen profiel bij heb kan ik er weinig over zeggen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niet altijd alles he... ligt grotendeels hoe een persoon in het leven staat!
Natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal waar! En ik heb eerder met een 26 jarige gedate. Maar aangezien ik er verder geen profiel bij heb kan ik er weinig over zeggen...
Ook waar, maar vaak wel iets over werk of dat iemand nog studeert. Of je alleen woont en wat een beetje je interesses zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:05 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Natuurlijk...
Maar een profieltje zegt ook nog weinig dan heb je alleen wat standaard informatie...
Die kan je ook in een gesprekje krijgen maakt het vaak ook nog leukerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook waar, maar vaak wel iets over werk of dat iemand nog studeert. Of je alleen woont en wat een beetje je interesses zijn.
Misschien hoor ik het dan nog wel eens van je?!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Die kan je ook in een gesprekje krijgen maakt het vaak ook nog leuker
Mail meesturen is toch verboden daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Shit...met een gratis account kan ik weer niet zien wie mijn profiel heeft bezocht
Maar denk dat je wel gelijk hebt, zit er nu pas een paar dagen op en al bijna 100 reacties binnen. Wel veel interesse berichten. En diegene die een bericht sturen, sturen vaak hun email mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |