quote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef MyTiredFeet het volgende:
Ditmaal zitten alle fragmenten in één mix!
- Bij voorkeur een alfabetische lijst op titelnaam
- Van een aantal nummers zitten er meerdere fragmenten in de mix.
O ja, lezen... Niet mijn sterkste kantquote:Op maandag 16 juli 2012 00:48 schreef MyTiredFeet het volgende:
Even een paar regeltjes uit de OP quoten.
[..]
Je hebt meer aan luisteren, vermoedelijkquote:
nee 1 nummer dus...quote:Op maandag 16 juli 2012 10:12 schreef Blogman het volgende:
Serverprobleem met het mp3-bestand.
Het zijn wel gewoon 40 nummers ?
Ik bedoel 40 te raden nummers in 1 bestand.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee 1 nummer dus...
hehe mytiredfeet denkt dat fokautisten met verandering om kunnen gaan
ohja dat weet ik ook nietquote:Op maandag 16 juli 2012 10:30 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ik bedoel 40 te raden nummers in 1 bestand.
Hier doet hij het wel die foutmelding moet je negeren en gewoon op de blauwe link klikken!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:49 schreef Blogman het volgende:
Nou ja, zolang het niet werkt, maakt dat ook niet uit, natuurlijk.
Apart hier in FF dus wel...quote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Blogman het volgende:
In Chrome werkt het niet en in FF en IE ook niet.
Daarom zijn wij ook zo blij dat het al bijna een jaar lang herfst is.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee 1 nummer dus...
hehe mytiredfeet denkt dat fokautisten met verandering om kunnen gaan
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:45 schreef robdriessen het volgende:
VOOR MENSEN DIE PROBLEMEN HEBBEN MET DE DOWNLOAD:
Hier een alternatief.
'Kay.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Kadafi het volgende:
Ik denk dat er gewoon 40 inzitten, waarvan inderdaad een aantal dubbel of soms wel 5/6x te horen zijn, gewoon alles wat je herkend opsturen lijkt me.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 16 juli 2012 11:24 schreef robdriessen het volgende:
Waar heb ik net 13 minuten van mijn leven aan opgegeven?![]()
Ja, we schijnen de OP te moet lezen: belachelijk !quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef starla het volgende:
Klopt het dat het maar 1 bestand is? Irritant...
Vooral kut om het te herluisteren, maarja nog meer challenge!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef starla het volgende:
Klopt het dat het maar 1 bestand is? Irritant...
quote:1. Trashcanman
2. Ranja
3. Darkestrah
4. Berkery
5. Infp2009
6. robdriessen
7. Gambolputty
8. AllesWatWas
9. Kadafi, met de kersteditie
10. OMG met de oliebolleneditie![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ga alvast maar bezig met muziek selecteren.
Ik ga alvast je Last.fm in de gaten houdenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ga alvast maar bezig met muziek selecteren.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ga alvast je huis in de gaten houden
• 01. robdriessenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
• 01. robdriessen
• 02. belsen
• 03. Kadafi
• 04. Bosbeetle
• 05. Trashcanman
• 06. AllesWatWas
Als je even wijst naar de eerste keer dat je vroeg, dan frotten we je er wel tussen hoor. Doen wij niet moeilijk over (sprak hij zonder ook maar één van de andere deelnemers te hebben geraadpleegd)quote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef OMG het volgende:
Jemig, ik heb nu al een paar edities lang gemeld dat ik ook wel op de maaklijst wil en sta er telkens niet op. Maar laat nu maar hoor!.
Nu eens die ene mp3 downloaden. Zal deze week eens een poging wagen.
Maakt niet uit, zet me maar achteraan, kan ik m'n lijst nog wat bijwerken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je even wijst naar de eerste keer dat je vroeg, dan frotten we je er wel tussen hoor. Doen wij niet moeilijk over (sprak hij zonder ook maar één van de andere deelnemers te hebben geraadpleegd)
Ik heb je er bij gezet. En nu snel weer verder met het kraken van de huidige opgave, ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zet me maar achteraan, kan ik m'n lijst nog wat bijwerken.
Even snel gezocht op mezelf. Raad de Plaat #16 (Gehenna) hier had ik m'n lijst en zo al klaar. Daarvoor was ik geloof ik te vaag om definitief op de lijst te komen, als in "ik zit er aan te denken om het ook eens te doen".
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:26 schreef Gambolputty het volgende:
Wat? 1e?
Hopelijk is Noobie op vakantie.
It's wabbit seasonquote:
quote:
Oeps, verkeerde topicquote:
Hehe dat dacht ik alquote:
Dat is al best veel hoor ik heb een keer gewonnen met 23 puntjes ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef MyTiredFeet het volgende:
UPDATE
Nog maar één gebruiker die een score haalt van meer dan 50 %.
nee is precies goed zoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:02 schreef MyTiredFeet het volgende:
UPDATE
• 01. Gambolputty [45]
• 02. robdriessen [39]
• 03. Blogman [37]
• 04. ranja [32]
• 05. Berkery [30]
• 06. belsen [22]
• 07. Kadafi [18]
• 08. Bosbeetle [16]
• 09. Trashcanman [13]
• 10. AllesWatWas [04]
• 11. OMG [03]
Ik verwacht nog véél méér inzendingen!
Jij neemt niet eens de moeite voor mijn raad de hoes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Darkestrah het volgende:
Tien dagen pauze vind ik helemaal prima.
Dat is niet relevant.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:44 schreef On het volgende:
[..]
Jij neemt niet eens de moeite voor mijn raad de hoes.
De mijne ligt anders al klaar hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef Trashcanman het volgende:
Even over de volgende rdp. Ik ben met vakantie wanneer Mytiredfeed zijn ronde afloopt en ik de mijne zou beginnen. Hebben jullie tegen die tijd nog iets van 10 dagen geduld voor de nieuwe of zal ik de volgende maar even voor laten gaan?
Gezien de maaklijst lijkt het me eerlijker om dan Ranja voor te laten gaan. Maar als die paar dagen niet veel uit maken kan ik die van mij wel gewoon doorzetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:46 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
De mijne ligt anders al klaar hoor(En het is tevens een speciale editie.)
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:02 schreef MyTiredFeet het volgende:
UPDATE
• 01. Gambolputty [45]
• 02. robdriessen [39]
En hij is weer terug....quote:
Paar dagen wachten lijkt me geen probleem toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:09 schreef Trashcanman het volgende:
Gezien de maaklijst lijkt het me eerlijker om dan Ranja voor te laten gaan. Maar als die paar dagen niet veel uit maken kan ik die van mij wel gewoon doorzetten.
Nie ma problemu wat mij betreft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Paar dagen wachten lijkt me geen probleem toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuttteloze weetjes:
- Er zijn zes nummers in z'n geheel niet geraden (Angelique, Annemieke, Desiree, Emmylou, Gina Lollobrigida en Louise)
- Het meest herkende nummer was "Iris" (11 van de 13 deelnemers)
- Van alle nummers die de winnaar (n00biedoobiedoo) niet heeft herkend, is alleen "Sara" door meer dan 1 andere deelnemer volledig geraden.
- Niet alle titels zijn meisjesnamen. "Luka" is een jongetje en "Kyrie" staat voor "Kýrie, eléison" oftewel "Heer, ontferm U".
En nog even ter info; "Dominique" van Soeur Plus! is een cover van de versie van de Belgische non Jeannine Deckers (Soeur Sourire) en geen remix van "Plastieke Annemieke" van Pap en Pudding.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:35 schreef Trashcanman het volgende:
Heuy, ik was weer terug van vakantie. Dus bij deze: Raad de Plaat #19 (Trashcanman)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |