'Kay.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Kadafi het volgende:
Ik denk dat er gewoon 40 inzitten, waarvan inderdaad een aantal dubbel of soms wel 5/6x te horen zijn, gewoon alles wat je herkend opsturen lijkt me.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 16 juli 2012 11:24 schreef robdriessen het volgende:
Waar heb ik net 13 minuten van mijn leven aan opgegeven?![]()
Ja, we schijnen de OP te moet lezen: belachelijk !quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef starla het volgende:
Klopt het dat het maar 1 bestand is? Irritant...
Vooral kut om het te herluisteren, maarja nog meer challenge!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef starla het volgende:
Klopt het dat het maar 1 bestand is? Irritant...
quote:1. Trashcanman
2. Ranja
3. Darkestrah
4. Berkery
5. Infp2009
6. robdriessen
7. Gambolputty
8. AllesWatWas
9. Kadafi, met de kersteditie
10. OMG met de oliebolleneditie![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ga alvast maar bezig met muziek selecteren.
Ik ga alvast je Last.fm in de gaten houdenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ga alvast maar bezig met muziek selecteren.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ga alvast je huis in de gaten houden
• 01. robdriessenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
• 01. robdriessen
• 02. belsen
• 03. Kadafi
• 04. Bosbeetle
• 05. Trashcanman
• 06. AllesWatWas
Als je even wijst naar de eerste keer dat je vroeg, dan frotten we je er wel tussen hoor. Doen wij niet moeilijk over (sprak hij zonder ook maar één van de andere deelnemers te hebben geraadpleegd)quote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef OMG het volgende:
Jemig, ik heb nu al een paar edities lang gemeld dat ik ook wel op de maaklijst wil en sta er telkens niet op. Maar laat nu maar hoor!.
Nu eens die ene mp3 downloaden. Zal deze week eens een poging wagen.
Maakt niet uit, zet me maar achteraan, kan ik m'n lijst nog wat bijwerken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je even wijst naar de eerste keer dat je vroeg, dan frotten we je er wel tussen hoor. Doen wij niet moeilijk over (sprak hij zonder ook maar één van de andere deelnemers te hebben geraadpleegd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |