Meer omdat je echt bijzonder weinig aan het topic toevoegt.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik voel je nikker, ook al meerdere malen hier gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb op zich niets tegen wat IF informatie, maar die dagboekverhalen over hoe lang er al gevast wordt en wanneer er weer gevreten mag worden interesseren mij geen fuck. Jullie lijken wel vrouwen die over hun cyclus aan het lullen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik care verder niet of het iemand wat interesseert, ik post het gewoon en gelukkig mag dat. Er zal vast wel een enkele zijn die er wat aan heeft, net zoals ik wat kan hebben aan iets wat jou geen fuck interesseert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb op zich niets tegen wat IF informatie, maar die dagboekverhalen over hoe lang er al gevast wordt en wanneer er weer gevreten mag worden interesseren mij geen fuck. Jullie lijken wel vrouwen die over hun cyclus aan het lullen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is wel een goeie.quote:
Waarvoor ben je uitgeloot dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:55 schreef mtchel112 het volgende:
Wat een kut dag, vanacht geen oog dicht gedaan vanwege lotinguitslag, ben dus uitgeloot.
Geen trainen voor mij vandaag, duik mn bed weer in
idd. uiteindelijk train je de bedoelde spieren het meest als je techniek 100% is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:02 schreef fathank het volgende:
Zo gister voor het eerst sinds 3 weken weer een gym van binnen gezien. Afgelopen 3 weken verschillende tripjes naar het buitenland moeten maken voor het werk. Gister maar weer rustig aan begonnen en vooral gefocust op de techniek. Zat hiervoor toch al redelijk op een plateau, dus daar ga ik nu weer rustig naar toe werken. Zat hiervoor vast op 125 kg squat, en 135/140 kg deadlift.
Ben gister weer begonnen op 70 kg squat en 85 kg deadlift. Kreeg nog wel complimenten voor m'n deadlift techniek, dus op zich is het niet verkeerd om even te resetten en de techniek een beetje bijschaven. Nu rustig opbouwen en hopen dat ik nu door m'n vorige plateau heen ga. Op naar de 150/160 kg deadlift (2x bw)
ah. Wel een mooie opleiding i.c.m. BB-enquote:
Nou die filosofie is i.i.g. perfect denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef mtchel112 het volgende:
Bedankt dudes, waardeer t erg!
Via een omweg nmlk propedeuse halen en dan naar belgie, of anders nog een keer proberen.
Hoopte om een fysio te worden met de filosofie van krachttraining aan mn zij
Zo'n omweg richting België is ook geen verkeerde optie toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef mtchel112 het volgende:
Via een omweg nmlk propedeuse halen en dan naar belgie, of anders nog een keer proberen.
Waarschijnlijk wel. Maar maak er vooral een mindset van. Dus in je hoofd nu al die 160 kilo doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:02 schreef fathank het volgende:
Ben gister weer begonnen op 70 kg squat en 85 kg deadlift. Kreeg nog wel complimenten voor m'n deadlift techniek, dus op zich is het niet verkeerd om even te resetten en de techniek een beetje bijschaven. Nu rustig opbouwen en hopen dat ik nu door m'n vorige plateau heen ga. Op naar de 150/160 kg deadlift (2x bw)
Waar een wil is....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef mtchel112 het volgende:
krijg je sexy droge armpjes van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Snakey het volgende:
Om vet te verbranden werd me vanmorgen aangeraden 3 sets 24 reps ipv 4 x 8 te doen. Nou, dat moet dan maar, he....
Klopt want dan zet je lichaam het vet om in spierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Snakey het volgende:
Om vet te verbranden werd me vanmorgen aangeraden 3 sets 24 reps ipv 4 x 8 te doen. Nou, dat moet dan maar, he....
36 reps is nog beter!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Snakey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |