Ik ben een grote digitale nerd, maar afstand van m'n boekje doe ik nooitquote:Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef 16meter het volgende:
Heeft iemand misschien een mooi excel sheet om je progressie mee bij te houden?Ik heb wel een boekje dat ik meeneem naar de gym, maar gegarandeerd dat ik die een keer kwijtraak.
Ik doe altijd aan het eind van mijn training Wrist Roller, brandt altijd zo lekker.quote:
Yep. Maar dan zonder handschoentjes.quote:
Is cardio in je vast geen probleem? Mijn 24u vast is namelijk om 16:00 ingegaan, en nu wil ik morgenochtend een cardio doen. Ga ik dan geen muscletjes burnen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En vandaag heb ik gemaakt heerlijke biefstuk, het lekkerste vlees ooit.![]()
[ afbeelding ]
Al ons vlees komt van de Islamitische slager af aangezien dat verser dan vers is. Kipfilet komt rechtstreeks uit de kip fabriek.
Vannacht tussen 1 en 3 zal mijn 3de vast periode van 36 uur beginnen. Morgenmiddag doe ik een intensieve cardio work-out en zodra ik op 35 uur zit dan doe ik een kracht sessie. Daarna weer lekker eten.
Een leuk voordeel van vasten is trouwens dat je het eten 10x meer leert waarderen. Na zo'n vast periode van 36 uur vind ik al dat eten op het bord echt kunst en prachtig. Wel geinig.
Er is altijd kans natuurlijk. Ik weet zelf dat die Cory gast geen BCAA's gebruikt maar alleen één ding die in BCAA's zit die de verbranding van spieren tegengaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Is cardio in je vast geen probleem? Mijn 24u vast is namelijk om 16:00 ingegaan, en nu wil ik morgenochtend een cardio doen. Ga ik dan geen muscletjes burnen?
Zitten er kcal in BCAA? Volgens IF spreekt je lichaam in de 16u vast al vetten aan toch? Lijkt me niet dat het pas na 24u gebeurt. 36 uur trek ik niet denk ik hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is altijd kans natuurlijk. Ik weet zelf dat die Cory gast geen BCAA's gebruikt maar alleen één ding die in BCAA's zit die de verbranding van spieren tegengaat.
Ik doe het puur voor die extra verbranding. Waarom doe je trouwens niet een 36-uurs, na 24u gaat je lichaam pas echt die vetten aanspreken (volgens Cory). 12 uurtjes extra is geen probs.
Daarom start ik mijn fast ook 's nachts zodat die 's middags afgelopen is.
Dat doet het ook wel denk ik, ik kan het beter formuleren als in "Na 24u word je lichaam pas echt een fat burning machine".quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Zitten er kcal in BCAA? Volgens IF spreekt je lichaam in de 16u vast al vetten aan toch? Lijkt me niet dat het pas na 24u gebeurt. 36 uur trek ik niet denk ik haha
Ik.quote:
Sliep ik maar 12uur. Ik pak er hoogstens 7. Gebruik je ook fatburners? Ik gebruik dexaprine en in zo'n 24u vast sta ik half strak man hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat doet het ook wel denk ik, ik kan het beter formuleren als in "Na 24u word je lichaam pas echt een fat burning machine".
Die 12 uur extra is voor mij 's nachts wanneer ik slaap.
Je lichaam verbrandt *altijd* vetten, maar deze is zéér licht verhoogd waar te nemen na een vast van 16 uur. Je kunt ook 5 minuten per dag fietsen, dan heb je die lichte verhoging in rust er ook equivalent uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is altijd kans natuurlijk. Ik weet zelf dat die Cory gast geen BCAA's gebruikt maar alleen één ding die in BCAA's zit die de verbranding van spieren tegengaat.
Ik doe het puur voor die extra verbranding. Waarom doe je trouwens niet een 36-uurs, na 24u gaat je lichaam pas echt die vetten aanspreken (volgens Cory). 12 uurtjes extra is geen probs.
Daarom start ik mijn fast ook 's nachts zodat die 's middags afgelopen is. Het merendeel van de tijd slaap ik toch.
Nee, ik heb hier nog wel ~50 pillen Diamond Labcs ECA 30+ liggen maar ik doe het liever zonder. Als iemand interesse heeft mag je ze overkopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Sliep ik maar 12uur. Ik pak er hoogstens 7. Gebruik je ook fatburners? Ik gebruik dexaprine en in zo'n 24u vast sta ik half strak man haha
Ga huilen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef CarbonC het volgende:
M.b.t. dat Intermediate Farting: kan daar niet een apart topic in LIF voor geopend worden?
Ja die Leucine had hij het volgens mij over, bedankt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je lichaam verbrandt *altijd* vetten, maar deze is zéér licht verhoogd waar te nemen na een vast van 16 uur. Je kunt ook 5 minuten per dag fietsen, dan heb je die lichte verhoging in rust er ook equivalent uit.
Dus 'fat burning machine' is weer eens een hyperbool.
En in een BCAA mix zit Leucine, de prikkel om spiersynthese wat op te voeren zodat dat netto spierafbraak tegengaat. Zit ook in whey, en zowat alle bronnen van eiwit.
Zijn t echte?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier nog wel ~50 pillen Diamond Labcs ECA 30+ liggen maar ik doe het liever zonder. Als iemand interesse heeft mag je ze overkopen.
[..]
Ga huilen.
Lege maag + dexaprine + dat feelgood music = halve trip man. srsquote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen is beginnen met IF, deze boii haat ontbijt bij vroeg opstaan en trainen op nuchtere maag vind hij chill..
Srs, 6-8 uur eten met nadruk op post workout lijkt mij chiller dan 6x pd een kleine portie, damned al dat plannen.
Haha dat doet me denken aan mn eerste halve (!) Dexa, ik stond een beetje op zyzz muziek los te gaan sochtends vroeg, heerlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Lege maag + dexaprine + dat feelgood music = halve trip man. srs
Het is dat ik me moet gedragen in m'n gym, als ik een homegym had zou ik H.A.M. gaan
Ik zelf hou ook niet zoveel van ontbijten en elke dag porties eten. Een bijkomend voordeel van IF is ook al die tijd die je overhoudt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen is beginnen met IF, deze boii haat ontbijt bij vroeg opstaan en trainen op nuchtere maag vind hij chill..
Srs, 6-8 uur eten met nadruk op post workout lijkt mij chiller dan 6x pd een kleine portie, damned al dat plannen.
Vervelendste vond ik misschien nog wel die kleine porties, ik wil gewoon een bak vlees of vis weg eten ipv een paar stukjesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zelf hou ook niet zoveel van ontbijten en elke dag porties eten. Een bijkomend voordeel van IF is ook al die tijd die je overhoudt.
Ik zit momenteel wat krap bij kas, maar zou je me even via dm/pm kunnen laten weten hoe je er aan gekomen bent?quote:
Waarom zou je dat zonder IF moeten doen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vervelendste vond ik misschien nog wel die kleine porties, ik wil gewoon een bak vlees of vis weg eten ipv een paar stukjes
Ik PM je morgen nog wel even voor de eca
Vind 3 grote maaltijden beter dan 6 kleinere, dat bedoel ik ermee :pquote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zonder IF moeten doen?
Owja, vergeten. Ze zijn zo verboden dat ze hier voor me liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef Zith het volgende:
Doe de handel anders even in PM? We hebben het hier over verboden middelen.
lol.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
Wil niet een ultieme body builder worden, maar wil nu toch wel gaan voor een six pack + gespierdere armen.. Wat betreft abs, zou dit iets goeds zijn? Heb hem net afgewerkt, qua buikspieren prima te doen alleen last van nek.
Ik ga nu al 2x per week naar de sportschool (sinds paar maanden, maar niet heel fanatiek qua gewichten oid), maar ben van plan om meer te gaan.
Heb je de OP gelezen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
Wil niet een ultieme body builder worden, maar wil nu toch wel gaan voor een six pack + gespierdere armen.. Wat betreft abs, zou dit iets goeds zijn? Heb hem net afgewerkt, qua buikspieren prima te doen alleen last van nek.
Ik ga nu al 2x per week naar de sportschool (sinds paar maanden, maar niet heel fanatiek qua gewichten oid), maar ben van plan om meer te gaan.
Lees even de OP dude, daar staat alles in.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
Zijn postgeschiedenis is er alleen niet naar.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef 16meter het volgende:
Tja.. alle trollfactoren zijn aanwezig.
-wil een sixpack
-gespierdere armen
-absoluut geen vieze bodybuilder willen worden
-niet te fanatiek
Snap ik maar als je één keer opquote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef 16meter het volgende:
Tja.. alle trollfactoren zijn aanwezig.
-wil een sixpack
-gespierdere armen
-absoluut geen vieze bodybuilder willen worden
-niet te fanatiek
klikt dan zie je dat het geen troll is.
Sorry broertjy, ik ben vanaf nu weer serieus.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef 16meter het volgende:
niet trollen maadje, het ging hier net zo goed de laatste weken, behalve wat haat op IF
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sorry broertjy, ik ben vanaf nu weer serieus.
Iemand hier die aan IF doet, of heb ik de afgelopen tijd niet opgelet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |