Ik zelf hou ook niet zoveel van ontbijten en elke dag porties eten. Een bijkomend voordeel van IF is ook al die tijd die je overhoudt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen is beginnen met IF, deze boii haat ontbijt bij vroeg opstaan en trainen op nuchtere maag vind hij chill..
Srs, 6-8 uur eten met nadruk op post workout lijkt mij chiller dan 6x pd een kleine portie, damned al dat plannen.
Vervelendste vond ik misschien nog wel die kleine porties, ik wil gewoon een bak vlees of vis weg eten ipv een paar stukjesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zelf hou ook niet zoveel van ontbijten en elke dag porties eten. Een bijkomend voordeel van IF is ook al die tijd die je overhoudt.
Ik zit momenteel wat krap bij kas, maar zou je me even via dm/pm kunnen laten weten hoe je er aan gekomen bent?quote:
Waarom zou je dat zonder IF moeten doen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vervelendste vond ik misschien nog wel die kleine porties, ik wil gewoon een bak vlees of vis weg eten ipv een paar stukjes
Ik PM je morgen nog wel even voor de eca
Vind 3 grote maaltijden beter dan 6 kleinere, dat bedoel ik ermee :pquote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zonder IF moeten doen?
Owja, vergeten. Ze zijn zo verboden dat ze hier voor me liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef Zith het volgende:
Doe de handel anders even in PM? We hebben het hier over verboden middelen.
lol.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
Wil niet een ultieme body builder worden, maar wil nu toch wel gaan voor een six pack + gespierdere armen.. Wat betreft abs, zou dit iets goeds zijn? Heb hem net afgewerkt, qua buikspieren prima te doen alleen last van nek.
Ik ga nu al 2x per week naar de sportschool (sinds paar maanden, maar niet heel fanatiek qua gewichten oid), maar ben van plan om meer te gaan.
Heb je de OP gelezen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
Wil niet een ultieme body builder worden, maar wil nu toch wel gaan voor een six pack + gespierdere armen.. Wat betreft abs, zou dit iets goeds zijn? Heb hem net afgewerkt, qua buikspieren prima te doen alleen last van nek.
Ik ga nu al 2x per week naar de sportschool (sinds paar maanden, maar niet heel fanatiek qua gewichten oid), maar ben van plan om meer te gaan.
Lees even de OP dude, daar staat alles in.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef LeNick het volgende:
Zijn postgeschiedenis is er alleen niet naar.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef 16meter het volgende:
Tja.. alle trollfactoren zijn aanwezig.
-wil een sixpack
-gespierdere armen
-absoluut geen vieze bodybuilder willen worden
-niet te fanatiek
Snap ik maar als je één keer opquote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef 16meter het volgende:
Tja.. alle trollfactoren zijn aanwezig.
-wil een sixpack
-gespierdere armen
-absoluut geen vieze bodybuilder willen worden
-niet te fanatiek
klikt dan zie je dat het geen troll is.
Sorry broertjy, ik ben vanaf nu weer serieus.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef 16meter het volgende:
niet trollen maadje, het ging hier net zo goed de laatste weken, behalve wat haat op IF
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sorry broertjy, ik ben vanaf nu weer serieus.
Iemand hier die aan IF doet, of heb ik de afgelopen tijd niet opgelet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |