Zwaar asociaal vind ik dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Catch_me het volgende:
Traint hier iedereen ook in een gym waar serieus niemand zijn gewichten opruimt? Schijt irritant
Afwisselen idd. ik wissel zelf met name aarbei-vanille-chocolade af.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is wel altijd een hele zoektocht om uiteindelijk de gewichten te vinden die ik nodig heb. Had zelfs iemand die probeerde gelijk het squatrek te gebruiken toen ik gewichten aan het zoeken was terwijl er duidelijk mijn tas en handdoek lag
[..]
Ik neem elke keer een andere
Heb nu banaan en cookies n cream gehad en de volgende pot wordt creamy coconut. De volgende die ik ga kopen waarschijnlijk White Chocolate
Echt irritant is als dumbbells verkeerd terug gelegd worden waardoor je als je niet oplet met 2 verschillende gewichten loopt te curlen/pressen/whatever.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zwaar asociaal vind ik dat.
Staat er een bankje met letterlijk 4 soorten dumbles rond op de grond d'r om heen, en geen hond te bekennen uiteraard.
Valt gelukkig verder wel mee hier
Vandaag was echt schandalig. Wilde ipv squatten de leg press pakken in het krachthok, hing er voor 200 kilo gewichten aan, en niemand in de buurt. Sta je je dus weer de zenuwen te sjouwen voordat je aan de slag kanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, van barbells en dumbells worden de schijven niet opgeruimd, iedere week raak
Met de Slimbelly?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben 2 kilo afgevallen in drie weken.
Ja dat had ik toevallig vorige week met shoulder press.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Echt irritant is als dumbbells verkeerd terug gelegd worden waardoor je als je niet oplet met 2 verschillende gewichten loopt te curlen/pressen/whatever.
200kg leg press ain't shit bruv..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vandaag was echt schandalig. Wilde ipv squatten de leg press pakken in het krachthok, hing er voor 200 kilo gewichten aan, en niemand in de buurt. Sta je je dus weer de zenuwen te sjouwen voordat je aan de slag kan
Ja je bent niet voor niets wereldkampioenquote:
Wat is het probleem hier precies?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vandaag was echt schandalig. Wilde ipv squatten de leg press pakken in het krachthok, hing er voor 200 kilo gewichten aan, en niemand in de buurt. Sta je je dus weer de zenuwen te sjouwen voordat je aan de slag kan
I know. Maar het ziet er gewoon geweldig uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ja je bent niet voor niets wereldkampioen
Als ik zulke feats of strength zie vraag ik me af wat er gebeurd als iets mis gaat met zulk gewicht. Volgens mij scheur je dan van alles afquote:
Veel beter fysiek dan de meeste opgepompte bodybuilders.quote:
Man, wat een monster is hij toch. Echt massief. Die abs zijn zo fucking dik dat ze door zijn vetlaag heen nog zichtbaar zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als ik zulke feats of strength zie vraag ik me af wat er gebeurd als iets mis gaat met zulk gewicht. Volgens mij scheur je dan van alles af
En niet zo'n vieze rode tan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Veel beter fysiek dan de meeste opgepompte bodybuilders.
Ik vind zo'n solide look ook mooier.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Veel beter fysiek dan de meeste opgepompte bodybuilders.
Hoe heet hij eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind zo'n solide look ook mooier.
Ik lees net pas de comments er onder...
http://en.wikipedia.org/wiki/Konstantin_Konstantinovsquote:Op maandag 16 juli 2012 15:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe heet hij eigenlijk?
Ik zie m wel vaker.
Idd geniaal.
haha sick.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Konstantin_Konstantinovs
Wat een beest.quote:
Hier is zijn training.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een beest.Ik ben benieuwd wat mijn Oostblok genen mij kunnen brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |