Wat is het probleem hier precies?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vandaag was echt schandalig. Wilde ipv squatten de leg press pakken in het krachthok, hing er voor 200 kilo gewichten aan, en niemand in de buurt. Sta je je dus weer de zenuwen te sjouwen voordat je aan de slag kan
I know. Maar het ziet er gewoon geweldig uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ja je bent niet voor niets wereldkampioen
Als ik zulke feats of strength zie vraag ik me af wat er gebeurd als iets mis gaat met zulk gewicht. Volgens mij scheur je dan van alles afquote:
Veel beter fysiek dan de meeste opgepompte bodybuilders.quote:
Man, wat een monster is hij toch. Echt massief. Die abs zijn zo fucking dik dat ze door zijn vetlaag heen nog zichtbaar zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als ik zulke feats of strength zie vraag ik me af wat er gebeurd als iets mis gaat met zulk gewicht. Volgens mij scheur je dan van alles af
En niet zo'n vieze rode tan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Veel beter fysiek dan de meeste opgepompte bodybuilders.
Ik vind zo'n solide look ook mooier.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Veel beter fysiek dan de meeste opgepompte bodybuilders.
Hoe heet hij eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind zo'n solide look ook mooier.
Ik lees net pas de comments er onder...
http://en.wikipedia.org/wiki/Konstantin_Konstantinovsquote:Op maandag 16 juli 2012 15:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe heet hij eigenlijk?
Ik zie m wel vaker.
Idd geniaal.
haha sick.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Konstantin_Konstantinovs
Wat een beest.quote:
Hier is zijn training.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een beest.Ik ben benieuwd wat mijn Oostblok genen mij kunnen brengen.
Idd erg triest om een shirt van hitler te dragenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze zien er iig te dom uit om te schijten zeg.
Not sure if srsquote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Idd erg triest om een shirt van hitler te dragen
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hier is zijn training.http://www.lift-run-bang.(...)n-konstantinovs.html
mind = blownquote:At 17 years of age, I benched 200 kg with a close grip
quote:
bron?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat kon Mike Tyson ook op die leeftijd.
quote:It was written in Monteith Illingworth's biography of Tyson that he benched 100kg (220lbs) at 15 years old. That's the only verified example of him lifting at a young age.
Kevin Rooney in een Tyson doc die ik een tijd geleden heb gezien.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
bron?
Meer dan dit kan ik niet vinden, een iets ander verhaal dan wat jij vertelt..
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:25 schreef Levolution het volgende:
Echte bazen doen one-finger handstand pushups op 400x zwaartekracht.
[ afbeelding ]
Je maakt nu zeker de gains van je leven?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Sinds kort volg ik dit schema ook, best pittig.
Ik doe dat iedere (worstel)training, in 2 uur...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben 2 kilo afgevallen in drie weken.
Ik ben ze voor altijd kwijt, jij maar voor even.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:00 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Ik doe dat iedere (worstel)training, in 2 uur...![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Liever een 'dagje'' in de Time Chamber van Kamiquote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef seto het volgende:
[..]
Echte bazen benchen op deze manier
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En vandaag heb ik gemaakt heerlijke biefstuk, het lekkerste vlees ooit.![]()
[ afbeelding ]
Al ons vlees komt van de Islamitische slager af aangezien dat verser dan vers is. Kipfilet komt rechtstreeks uit de kip fabriek.
Vannacht tussen 1 en 3 zal mijn 3de vast periode van 36 uur beginnen. Morgenmiddag doe ik een intensieve cardio work-out en zodra ik op 35 uur zit dan doe ik een kracht sessie. Daarna weer lekker eten.
Een leuk voordeel van vasten is trouwens dat je het eten 10x meer leert waarderen. Na zo'n vast periode van 36 uur vind ik al dat eten op het bord echt kunst en prachtig. Wel geinig.
Nee bro, zelf leren koken.quote:
Minder Minecraft voor jou dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef drumstickNL het volgende:
Koken is best tof al je er tijd voor hebt; vandaag alweer pannenkoeken gemacht. (voorraadje als tussendoortje)
1 dag was toch 1 jaar ofzo in die kamer?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:51 schreef Kerol het volgende:
[..]
Liever een 'dagje'' in de Time Chamber van Kami
echt gym gaan zoeken man... :Squote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wilde het ook volgen, maar mijn sportschool schaft liever curl benches aan dan een ruimteschip van Capsule Corp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |