SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
This isn't even my final form.![]()
Vaak bij grill restaurantjes.
http://www.ribhousetexas.nl/
http://www.steakhousewildwest.nl/
Wat trouwens ook een heerlijke 'cheat' meal is, waar ik al sinds ik 9 was wel eens ga uit eten is Juffrouw Tok. Zulke goddelijke stukjes kip heb je nog nergens zo lekker gehad, daarnaast nog de zelfgemaakt patatjes en mayo.![]()
![]()
Ik heb mijzelf beloofd dat als eind deze maand mijn progress goed is, ik daar een maaltijd mag halen (je kan ook bestellen & ophalen).
Kip Piri Piri Large.
http://www.kluivenmag.nl/If not now, then when.![]()
Je betaalt wel de hoofdprijs voor zo'n 750-1000 gram steak. Ik moet eens kijken of ik zo'n steak bij een slager kan regelen. Keertje ziek squatten en dan vreten.This isn't even my final form.![]()
Ik heb gisteren een gigantische bison burger gehad
http://www.bisonbasics.com/nutrition/nutrition_comparison2.html![]()
achterhoeker?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vaak bij grill restaurantjes.
http://www.ribhousetexas.nl/
http://www.steakhousewildwest.nl/
Wat trouwens ook een heerlijke 'cheat' meal is, waar ik al sinds ik 9 was wel eens ga uit eten is Juffrouw Tok. Zulke goddelijke stukjes kip heb je nog nergens zo lekker gehad, daarnaast nog de zelfgemaakt patatjes en mayo.![]()
![]()
Ik heb mijzelf beloofd dat als eind deze maand mijn progress goed is, ik daar een maaltijd mag halen (je kan ook bestellen & ophalen).
Kip Piri Piri Large.[ afbeelding ]
http://www.kluivenmag.nl/Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Of gewoon een koe ergens uit een weiland jatten.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Levolution het volgende:
Je betaalt wel de hoofdprijs voor zo'n 750-1000 gram steak. Ik moet eens kijken of ik zo'n steak bij een slager kan regelen. Keertje ziek squatten en dan vreten.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Of gewoon een koe ergens uit een weiland jatten.
If not now, then when.![]()
Waarom niet? Er worden ook genoeg schapen en lammetjes gestolen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Of gewoon een koe ergens uit een weiland jatten.![]()
![]()
![]()
Je mag je bed wel eens opmaken!!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
fototjuuh, weer een beetje strakker geworden alleen de abs spelen nog verstoppertje
[ afbeelding ]![]()
Kennen jullie Steve Justa, btw? Ik heb zijn boekje, erg simpele benadering, maar best okee.
http://www.oldtimestrongm(...)on-steel-steve-justa![]()
Borst vooruit als je poseert (en altijd eigenlijk!)!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
fototjuuh, weer een beetje strakker geworden alleen de abs spelen nog verstoppertje
[ afbeelding ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
In Spanje weet ik een tentje waar ik T bone steak eet, zo´n 7 a 800 gram. De eigenaar klaagt altijd dat ik de steak en de salade opeet, maar nooit de patat aanraak.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef 16meter het volgende:
Waar kan ik die 1000g Angus steak ergens eten?![]()
En hij blijft het geven, kluns.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef seto het volgende:
Waarom zeg je er dan niet bij dat je geen patat wil?Ik zeg het elke keer.quote:![]()
![]()
Fraaie armpiesquote:Op zondag 15 juli 2012 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Meet je wel over je navel heen? Niet je taille? De US Navy method is taille voor de vrouw, over de navel voor de man. Kan een paar cm schelen.Confidence through competence![]()
Ik ben nog steeds bang om te gaan bulken.
Heb vaak genoeg foto's langs zien komen van mensen die gewoon echt dik ervan werden. Komt dat als je ongezond bulkt?
En wanneer begin je eigelijk met cutten?![]()
Als je bulkt zet je sowieso extra vet aan, of je nou clean of dirty bulkt.
Je begint met cutten als je vindt dat je genoeg spier hebt opgebouwd tijdens het bulken.![]()
Niet bang zijn, onthoud dat je toch niet in één keer dik wordt van de ene op de andere dag. Het gaat langzaam. Als je echt bang bent, houd je desnoods alles bij (vetpercentage, buikomtrek, gewicht etc.) en als het je teveel wordt ga je cutten. Je kan altijd terug, tenzij je je discipline halverwege laat varen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben nog steeds bang om te gaan bulken.
Heb vaak genoeg foto's langs zien komen van mensen die gewoon echt dik ervan werden. Komt dat als je ongezond bulkt?
En wanneer begin je eigelijk met cutten?This isn't even my final form.![]()
Calorieoverschot is calorieoverschot. Of dat nou komt door Big Macs of selderijstengels. Het gaat om de hoeveelheid energieoverschot.quote:
Als je vet aanzet en dik wordt tijdens je bulk, betekent het dat je voor langere tijd meer energie opgenomen hebt dan dat je lichaam verbruikt heeft.Confidence through competence![]()
Dat is echt zo apart he.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Calorieoverschot is calorieoverschot. Of dat nou komt door Big Macs of selderijstengels. Het gaat om de hoeveelheid energieoverschot.
Als je vet aanzet en dik wordt tijdens je bulk, betekent het dat je voor langere tijd meer energie opgenomen hebt dan dat je lichaam verbruikt heeft.Je kan prima met Mac voer afvallen.
Ik geloof niet zo heilig in dat calorie in vs calorie uit op die manier. In mijn beleving zou het toch gezond moeten.If not now, then when.![]()
Energieinname staat vrijwel volledig los van micronutrient inname. Maar je hebt genoeg van beide nodig voor een gezond lichaam.
Vergelijk benzine voor je auto maar eens met motorolie of ruitenwisservloeistof. Je hebt beide nodig voor een fatsoenlijk rijdende auto, maar uiteindelijk is het benzine die je van A naar B brengt.Confidence through competence![]()
Een McDonald's dieet word je uiteindelijk wel dik van omdat je makkelijk overeet, zelfs die Big Tasty die zo'n 900 kcal was, vulde gewoon niet. Eén en al loze kcal wat je daar staat te happen.
Yeah, maar dat is waarom ik (persoonlijk) fan ben van kcal tellen, met name in de cut. Kun je gewoon alles eten wat je wil, handig als je bij vrienden bent e.d. , en zelfs junk food netjes wegtellen in je dagelijkse inname en tóch je doelen halen in de tijd die je gepland hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:
Een McDonald's dieet word je uiteindelijk wel dik van omdat je makkelijk overeet, zelfs die Big Tasty die zo'n 900 kcal was, vulde gewoon niet. Eén en al loze kcal wat je daar staat te happen.
Thuis weer netjes brocolli knabbelen![]()
Confidence through competence![]()
Handig toch tijdens het bulken?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:
Een McDonald's dieet word je uiteindelijk wel dik van omdat je makkelijk overeet, zelfs die Big Tasty die zo'n 900 kcal was, vulde gewoon niet. Eén en al loze kcal wat je daar staat te happen.![]()
![]()
Sta je bij vrienden een bak chips af te wegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah, maar dat is waarom ik (persoonlijk) fan ben van kcal tellen, met name in de cut. Kun je gewoon alles eten wat je wil, handig als je bij vrienden bent e.d. , en zelfs junk food netjes wegtellen in je dagelijkse inname en tóch je doelen halen in de tijd die je gepland hebt.
Thuis weer netjes brocolli knabbelen![]()
![]()
Zag trouwens dat de broccoli rauw werd aangeraden, vandaag heb ik dat geprobeerd maar dat kauwt wel lastig weg zeg. Ik mik het zelf gewoon in een schaal met deksel en wat water in de magnetron, 7 minuten voor een hele broccoli. Zo blijven toch wat vitamientjes behouden.Dat dan wel weer, misschien een idee voor de volgende bulk.quote:
Hoewel ik dan liever voor KFC ga en zo'n bucket wegwerk. Maïskolfje en coleslaw erbij en je hebt je groenten ook binnen.
Ik eet altijd m'n worteltjes rauw.
Vind ze gekookt niet om te nassen.
Ik moet nou trouwens toch echt wat anders gaan verzinnen met m'n rijst.
Door de weeks eet ik 9 v.d. 10x zelf gemaakte nassi met veel roerbakgroente en natuurlijk een stapel kip er in, en pindasaus er bij, maar het komt echt serieus m'n neus uit.
Echt jaren gegeten dit, en nu opeens.....
Afgewogen 500gram, maar het wordt steeds moeilijker om het naar binnen te krijgen![]()
En m'n eigen pasta lust ik ook al niet meer omdat ik het te vaak gegeten heb.![]()
Eerst dacht ik dat ik last van m'n maag had o.i.d. omdat ik gewoon niet door kon eten maar het is gewoon puur soms dat ik al ga hurlen bij de geur tijdens het opwarmen.![]()
Gisteren trouwens rijst met Talapia gedaan.
Normaal eet ik altijd heel erg geen vis, maar gebakken smaakt dit absoluut niet naar vis.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 16-07-2012 07:38:18 ]![]()
De biefstuk van de Jumbo is trouwens ook om te huilen in tegenwoordig.
Enorme zemen die er in zitten. En volgens mij is het gewoon helemaal geen biefstuk.
Ik loop nu na het boodschappen langs een islamitische slager, en die heeft echt heel mooi vlees voor bijna de helft van de prijs.
Hij weet na 3 weken al precies welke stukken hij moet pakken voor me![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 16-07-2012 07:49:29 ]![]()
Probeer eens pasta met kip, boursin en spinazie.quote:Op maandag 16 juli 2012 07:28 schreef RaymondK het volgende:
Ik eet altijd m'n worteltjes rauw.
Vind ze gekookt niet om te nassen.
Ik moet nou trouwens toch echt wat anders gaan verzinnen met m'n rijst.
Door de weeks eet ik 9 v.d. 10x zelf gemaakte nassi met veel roerbakgroente en natuurlijk een stapel kip er in, en pindasaus er bij, maar het komt echt serieus m'n neus uit.
Echt jaren gegeten dit, en nu opeens.....
Afgewogen 500gram, maar het wordt steeds moeilijker om het naar binnen te krijgen![]()
En m'n eigen pasta lust ik ook al niet meer omdat ik het te vaak gegeten heb.![]()
Eerst dacht ik dat ik last van m'n maag had o.i.d. omdat ik gewoon niet door kon eten maar het is gewoon puur soms dat ik al ga hurlen bij de geur tijdens het opwarmen.![]()
Gisteren trouwens rijst met Talapia gedaan.
Normaal eet ik altijd heel erg geen vis, maar gebakken smaakt dit absoluut niet naar vis.Behulpzaam als een waterkraan.
ge-googlde plaatjes zien er goed uit. Thanks.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer eens pasta met kip, boursin en spinazie.![]()
En spinazie![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Popey is echt grootste wrist curl monkey ooit.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
haha. Ja die tekenaar heeft wel bizare verhoudingen aangehouden.
En Johnny Bravo heeft chicken leggs natuurlijk.![]()
![]()
Broccoli moet je nooit rauw eten, volgens mij werd er bloemkool bedoeld?
Edit: kan toch lees ik net.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dalliance op 16-07-2012 09:20:17 ]![]()
oke thanks people.quote:
Ik zoek echt iets waarbij ik weer flink door kan eten i.p.v. drie kwartier over een mega bak rijst te doen![]()
![]()
Schopje naar CUL dan maar
Behulpzaam als een waterkraan.
Je kan het zo gek niet bedenken. Wees creatief. Je kan met zalm en kip echt van alles doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oke thanks people.
Ik zoek echt iets waarbij ik weer flink door kan eten i.p.v. drie kwartier over een mega bak rijst te doen
Pasta met kip, cherrytomaatjes, courgette en pesto is ook een goeie.Deathlift or Die.![]()
Je hebt gelijk idd.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan het zo gek niet bedenken. Wees creatief. Je kan met zalm en kip echt van alles doen.
Pasta met kip, cherrytomaatjes, courgette en pesto is ook een goeie.
opzich ben ik best creatief in de keuken als ik dat wil, maar het is ook vaak gemakzucht wat betreft het eten door de weeks.
En zo'n batch nassi en pasta maak ik beide 1x in de week in bulk, en vries ik in. Daarvan weet ik de inhoud en dat het gewoon een goeie BB maaltijd is.
+ dat m'n keuken dan maar 1x per week een puinhoop is![]()
Maar op een gegeven moment komt het letterlijk je neus uit![]()
![]()
Toen ik dat nog deed kreeg ik er na twee dagen al genoeg van. Ik kan geen drie dagen overleven zonder pasta thoquote:Op maandag 16 juli 2012 09:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk idd.
opzich ben ik best creatief in de keuken als ik dat wil, maar het is ook vaak gemakzucht wat betreft het eten door de weeks.
En zo'n batch nassi en pasta maak ik beide 1x in de week in bulk, en vries ik in. Daarvan weet ik de inhoud en dat het gewoon een goeie BB maaltijd is.
Maar op een gegeven moment komt het letterlijk je neus uit
Deathlift or Die.![]()
nou ja het is maandag dinsdag nasi of macaroni/spaghetti woendsdags ben ik vrij, dan meestal biefstuk met iets creatiefs.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen ik dat nog deed kreeg ik er na twee dagen al genoeg van. Ik kan geen drie dagen overleven zonder pasta tho
Dan do en vrijdag weer nasi/macaroni. Alles met pindasaus in de bulk uiteraard, en volkorenpasta![]()
maar 'k heb d'r nu weer wat uitdagingen bij. ff dat boursin halen
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 16-07-2012 09:18:30 ]![]()
Boursin is nou niet echt bodybuilding voedsel te noemen
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Nee maar het moet ook wel een beetje te nassen blijven.
Nu trouwens weer heerlijk eigen gebakken heavy duty brood met noten, met kipfilet en kaas.
[ Bericht 23% gewijzigd door RaymondK op 16-07-2012 09:38:05 ]![]()
Ja, want je bent als amateur 'bodybuilder' (aesthetic-builder) verplicht je vast te houden aan de tomatensaus.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef Mopst3r het volgende:
Boursin is nou niet echt bodybuilding voedsel te noemenDeathlift or Die.![]()
Zo kan je alles wel afschieten je bent nergens verplicht voor, boursin is alleen troep je hebt er niks aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, want je bent als amateur 'bodybuilder' (aesthetic-builder) verplicht je vast te houden aan de tomatensaus.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Poehee, dat beetje boursin verneukt echt je gains.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:34 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel afschieten je bent nergens verplicht voor, boursin is alleen troep je hebt er niks aan.
Er is ook nog zoiets als smaak. Het is toch wel fijn dat iets wat je een paar keer per week wegkauwt ook nog een beetje te eten is. Dan hou je het ook een stuk makkelijker vol.Behulpzaam als een waterkraan.
Pangafilet uit de oven met verse groenten (prei, uitje, wortel, courgette, verzin het maar) en verkruimelde boursin eroverheen (in een ovenschaal dus). Tagiatelle erbij en smullen maar.![]()
![]()
Snijd je kip in blokjes, snijd wat ananas in blokjes, hak wat uitjes fijn. Alles in een pan. Op het eind kokosmelk erbij en dan een shitload kerrie erin. Voila, kip kerrie. Serveer met rijst.
Rijst te droog? Bereid het met boter of olie en een bouillonblokje en wat vermicelli. Giet rijst nooit af, gebruik precies genoeg water. Ik houd aan: 1 eenheid rijst = 1,5 eenheid water. Eerst hoog vuurtje, laten koken, als het kookt op een laag vuurtje zetten, even doorroeren en deksel erop en niet meer aanraken.This isn't even my final form.![]()
Elke dag een bucket van 64 hotwings en je bent binnen no time een beestquote:Op maandag 16 juli 2012 11:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Leuk om te weten dat ik dus ook KFC en een zak chips kan eten zonder grote gevolgen met het bulkenIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik wil volgend jaar een sleeve laten zetten, maar heb best veel striae van mijn oksel tot halverwege bicep . Kan ik wel een tattoo laten zetten zonder dat die verneukt word door het rekken?![]()
Ik drink nu vooral veel melk (soort GOMAD light) voor die extra calorieën. Probleem bij mij is, is dat nooit echt snel vet aan zet hoe ongezond ik ook eet. Ik ben met boksen van 75kg naar 80kg gegaan in een half jaar omdat ik meer ben gaan eten maar mijn vetpercentage is alleen maar lager geworden.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Elke dag een bucket van 64 hotwings en je bent binnen no time een beest
Kan dit een probleem vormen met bulken?![]()
Gaat op latere leefitjd toch wel gebeuren en je kan die tattoo altijd laten bijwerkenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef SunTzu het volgende:
Ik wil volgend jaar een sleeve laten zetten, maar heb best veel striae van mijn oksel tot halverwege bicep . Kan ik wel een tattoo laten zetten zonder dat die verneukt word door het rekken?![]()
God, door m'n blessure kan ik eigenlijk alleen maar crosstrainen en fietsen als cardio. Wat is dat toch bloody saai.
Deathlift or Die.![]()
Ik zou niet alleen melk drinken voor de extra calorieen omdat er in melk best veel suiker zit. Brinta en nootjes zijn bijvoorbeeld ook makkelijke kcalsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik drink nu vooral veel melk (soort GOMAD light) voor die extra calorieën. Probleem bij mij is, is dat nooit echt snel vet aan zet hoe ongezond ik ook eet. Ik ben met boksen van 75kg naar 80kg gegaan in een half jaar omdat ik meer ben gaan eten maar mijn vetpercentage is alleen maar lager geworden.
Kan dit een probleem vormen met bulken?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Vooral als die fiets zo'n zadel heeft waar je steeds van af glijdtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
God, door m'n blessure kan ik eigenlijk alleen maar crosstrainen en fietsen als cardio. Wat is dat toch bloody saai.Noten ben ik allergisch voor wat ik best jammer vind gezien de voedingswaarde.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen melk drinken voor de extra calorieen omdat er in melk best veel suiker zit. Brinta en nootjes zijn bijvoorbeeld ook makkelijke kcals
Ik eet ook veel magere kwark. Brinta eet ik alleen maar in de ochtend.
Momenteel eet ik ook veel tartaar en ander vlees omdat het hier in de aanbieding is ivm ramadan![]()
Je weet dat je van een portie Brinta veel en veel meer glucose (zetmeel = glucoseketens) naar binnen krijgt dan melk (lactose = glucose+galactose)? Dus rare redenatie.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen melk drinken voor de extra calorieen omdat er in melk best veel suiker zit. Brinta en nootjes zijn bijvoorbeeld ook makkelijke kcalsConfidence through competence![]()
Wist ik niet. Dacht dat er in brinta juist complexe carbs zaten?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat je van een portie Brinta veel en veel meer glucose (zetmeel = glucoseketens) naar binnen krijgt dan melk (lactose = glucose+galactose)? Dus rare redenatie.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Is ook zo 65gram in 100 gram. Verder zit er 4 gram suiker in 100gram brinta naturelquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wist ik niet. Dacht dat er in brinta juist complexe carbs zaten?![]()
'Complexe carbs' = 'zetmeel (=lange glucoseketens) samen met voedingsvezels'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wist ik niet. Dacht dat er in brinta juist complexe carbs zaten?Confidence through competence![]()
Lesje spinnen proberen?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
God, door m'n blessure kan ik eigenlijk alleen maar crosstrainen en fietsen als cardio. Wat is dat toch bloody saai.
My salvation lies in your love..![]()
Ik deed zondag een lesje virtual spinnen (met zo'n scherm door de bergen en een instructeur op het scherm ook) en was helemaal alleen met mijn vriendquote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vaker gedaan, prima cardio alleen heb geen zin om tussen dat volk te zitten
Maar ik kan me wat jij zegt wel voorstellen ja..My salvation lies in your love..![]()
Welcome to the club, kan alleen beetje benen doen en fietsen met m'n schouderquote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
God, door m'n blessure kan ik eigenlijk alleen maar crosstrainen en fietsen als cardio. Wat is dat toch bloody saai.![]()
![]()
Bij ons hebben ze sindskort een intercom. Die wordt gebruikt door zo'n overdreven nicht om het buikspierkwartier aan te kondigen "Het is kwart voor 4 tijd voor het buikspierkwartier"
en dan zit je midden in je squat en is gelijk je concentratie weg![]()
![]()
echt serieus? hahehaahquote:Op maandag 16 juli 2012 12:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Bij ons hebben ze sindskort een intercom. Die wordt gebruikt door zo'n overdreven nicht om het buikspierkwartier aan te kondigen "Het is kwart voor 4 tijd voor het buikspierkwartier"
en dan zit je midden in je squat en is gelijk je concentratie weg![]()
Loop de volgende keer een rondje tussen de apparaten en roep "Joehoe ik kom d'r aan heur", met je ene hand in je zij, en je andere handje 90 graden ten op zichte van je polsje in de lucht.
Lekker zijig terug doen![]()
![]()
Same here, helaas al een paar maand, dus alleen maar fietsen en kan nu net weer crosstrainen. Bloedelijk saai inderdaad. Maarja, no pain no gain heh.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
God, door m'n blessure kan ik eigenlijk alleen maar crosstrainen en fietsen als cardio. Wat is dat toch bloody saai.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ergste is nog dat hij het ook aftelt en tig keer herhaalt en benadrukt dat iedereen welkom isquote:Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
echt serieus hahehaah![]()
Loop de volgende keer een rondje tussen de apparaten en roep Joehoe ik kom d'r aan, met je ene hand in je zij, en je andere handje 90 graden ten op zichte van je polsje in de lucht.
Lekker zijig terug doen![]()
Klacht indienen: het is toch verdomme geen supermarkt???quote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ergste is nog dat hij het ook aftelt en tig keer herhaalt en benadrukt dat iedereen welkom is
Bij ons komt er een sjako iedereen vragen of men mee wil doen; de hardcore KT-ers slaan ze over: ze weten dat we niet gestoord willen worden.![]()
Traint hier iedereen ook in een gym waar serieus niemand zijn gewichten opruimt? Schijt irritant
Op elke fokker past een bril.![]()
Hebben ook allemaal zo'n mooi rennerspakje aan om zo gestroomlijnd mogelijk te zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vaker gedaan, prima cardio alleen heb geen zin om tussen dat volk te zitten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hou je mond hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Hebben ook allemaal zo'n mooi rennerspakje aan om zo gestroomlijnd mogelijk te zijn![]()
Deathlift or Die.![]()
Inderdaad, zelfs degenen met 25 - 30% vet aan hun lijf.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Hebben ook allemaal zo'n mooi rennerspakje aan om zo gestroomlijnd mogelijk te zijn![]()
![]()
![]()
hallo nie iedereen heeft so n perfekt lichaam als jy hoor :S sommige mense moeten ervor werke :Squote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs degenen met 25 - 30% vet aan hun lijf.![]()
Deathlift or Die.![]()
Ik ben 2 kilo afgevallen in drie weken.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallo nie iedereen heeft so n perfekt lichaam als jy hoor :S sommige mense moeten ervor werke :S![]()
![]()
Ja, van barbells en dumbells worden de schijven niet opgeruimd, iedere week raakquote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Catch_me het volgende:
Traint hier iedereen ook in een gym waar serieus niemand zijn gewichten opruimt? Schijt irritant![]()
![]()
Het is wel altijd een hele zoektocht om uiteindelijk de gewichten te vinden die ik nodig heb. Had zelfs iemand die probeerde gelijk het squatrek te gebruiken toen ik gewichten aan het zoeken was terwijl er duidelijk mijn tas en handdoek lagquote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Catch_me het volgende:
Traint hier iedereen ook in een gym waar serieus niemand zijn gewichten opruimt? Schijt irritantIk neem elke keer een anderequote:
Heb nu banaan en cookies n cream gehad en de volgende pot wordt creamy coconut. De volgende die ik ga kopen waarschijnlijk White Chocolate![]()
Zwaar asociaal vind ik dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Catch_me het volgende:
Traint hier iedereen ook in een gym waar serieus niemand zijn gewichten opruimt? Schijt irritant
Staat er een bankje met letterlijk 4 soorten dumbles rond op de grond d'r om heen, en geen hond te bekennen uiteraard.
Valt gelukkig verder wel mee hier![]()
Afwisselen idd. ik wissel zelf met name aarbei-vanille-chocolade af.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is wel altijd een hele zoektocht om uiteindelijk de gewichten te vinden die ik nodig heb. Had zelfs iemand die probeerde gelijk het squatrek te gebruiken toen ik gewichten aan het zoeken was terwijl er duidelijk mijn tas en handdoek lag
[..]
Ik neem elke keer een andere
Heb nu banaan en cookies n cream gehad en de volgende pot wordt creamy coconut. De volgende die ik ga kopen waarschijnlijk White Chocolate![]()
Echt irritant is als dumbbells verkeerd terug gelegd worden waardoor je als je niet oplet met 2 verschillende gewichten loopt te curlen/pressen/whatever.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zwaar asociaal vind ik dat.
Staat er een bankje met letterlijk 4 soorten dumbles rond op de grond d'r om heen, en geen hond te bekennen uiteraard.
Valt gelukkig verder wel mee hier![]()
Vandaag was echt schandalig. Wilde ipv squatten de leg press pakken in het krachthok, hing er voor 200 kilo gewichten aan, en niemand in de buurt. Sta je je dus weer de zenuwen te sjouwen voordat je aan de slag kanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, van barbells en dumbells worden de schijven niet opgeruimd, iedere week raak
Op elke fokker past een bril.![]()
Met de Slimbelly?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben 2 kilo afgevallen in drie weken.![]()
Ja dat had ik toevallig vorige week met shoulder press.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Echt irritant is als dumbbells verkeerd terug gelegd worden waardoor je als je niet oplet met 2 verschillende gewichten loopt te curlen/pressen/whatever.
Had al de grootste moeite met 1kant om hoog te krijgen, kijk ik in de spiegel naar de twee dumbles naast m'n hoofd, zijn ze van compleet andere lengte.
Dan krijg je wel ff een wegtrekkertje ja.
oh vandaag weer dumbl shoulderpress, my favourite![]()
![]()
200kg leg press ain't shit bruv..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vandaag was echt schandalig. Wilde ipv squatten de leg press pakken in het krachthok, hing er voor 200 kilo gewichten aan, en niemand in de buurt. Sta je je dus weer de zenuwen te sjouwen voordat je aan de slag kanIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ja je bent niet voor niets wereldkampioenquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: