Ja, want je bent als amateur 'bodybuilder' (aesthetic-builder) verplicht je vast te houden aan de tomatensaus.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef Mopst3r het volgende:
Boursin is nou niet echt bodybuilding voedsel te noemen
Zo kan je alles wel afschieten je bent nergens verplicht voor, boursin is alleen troep je hebt er niks aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, want je bent als amateur 'bodybuilder' (aesthetic-builder) verplicht je vast te houden aan de tomatensaus.
Poehee, dat beetje boursin verneukt echt je gains.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:34 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel afschieten je bent nergens verplicht voor, boursin is alleen troep je hebt er niks aan.
Elke dag een bucket van 64 hotwings en je bent binnen no time een beestquote:Op maandag 16 juli 2012 11:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Leuk om te weten dat ik dus ook KFC en een zak chips kan eten zonder grote gevolgen met het bulken
Ik drink nu vooral veel melk (soort GOMAD light) voor die extra calorieën. Probleem bij mij is, is dat nooit echt snel vet aan zet hoe ongezond ik ook eet. Ik ben met boksen van 75kg naar 80kg gegaan in een half jaar omdat ik meer ben gaan eten maar mijn vetpercentage is alleen maar lager geworden.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Elke dag een bucket van 64 hotwings en je bent binnen no time een beest
Gaat op latere leefitjd toch wel gebeuren en je kan die tattoo altijd laten bijwerkenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef SunTzu het volgende:
Ik wil volgend jaar een sleeve laten zetten, maar heb best veel striae van mijn oksel tot halverwege bicep . Kan ik wel een tattoo laten zetten zonder dat die verneukt word door het rekken?
Ik zou niet alleen melk drinken voor de extra calorieen omdat er in melk best veel suiker zit. Brinta en nootjes zijn bijvoorbeeld ook makkelijke kcalsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik drink nu vooral veel melk (soort GOMAD light) voor die extra calorieën. Probleem bij mij is, is dat nooit echt snel vet aan zet hoe ongezond ik ook eet. Ik ben met boksen van 75kg naar 80kg gegaan in een half jaar omdat ik meer ben gaan eten maar mijn vetpercentage is alleen maar lager geworden.
Kan dit een probleem vormen met bulken?
Vooral als die fiets zo'n zadel heeft waar je steeds van af glijdtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
God, door m'n blessure kan ik eigenlijk alleen maar crosstrainen en fietsen als cardio. Wat is dat toch bloody saai.
Noten ben ik allergisch voor wat ik best jammer vind gezien de voedingswaarde.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen melk drinken voor de extra calorieen omdat er in melk best veel suiker zit. Brinta en nootjes zijn bijvoorbeeld ook makkelijke kcals
Je weet dat je van een portie Brinta veel en veel meer glucose (zetmeel = glucoseketens) naar binnen krijgt dan melk (lactose = glucose+galactose)? Dus rare redenatie.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen melk drinken voor de extra calorieen omdat er in melk best veel suiker zit. Brinta en nootjes zijn bijvoorbeeld ook makkelijke kcals
Wist ik niet. Dacht dat er in brinta juist complexe carbs zaten?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat je van een portie Brinta veel en veel meer glucose (zetmeel = glucoseketens) naar binnen krijgt dan melk (lactose = glucose+galactose)? Dus rare redenatie.
Is ook zo 65gram in 100 gram. Verder zit er 4 gram suiker in 100gram brinta naturelquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wist ik niet. Dacht dat er in brinta juist complexe carbs zaten?
'Complexe carbs' = 'zetmeel (=lange glucoseketens) samen met voedingsvezels'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wist ik niet. Dacht dat er in brinta juist complexe carbs zaten?
Lesje spinnen proberen?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
God, door m'n blessure kan ik eigenlijk alleen maar crosstrainen en fietsen als cardio. Wat is dat toch bloody saai.
Ik deed zondag een lesje virtual spinnen (met zo'n scherm door de bergen en een instructeur op het scherm ook) en was helemaal alleen met mijn vriendquote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vaker gedaan, prima cardio alleen heb geen zin om tussen dat volk te zitten
Welcome to the club, kan alleen beetje benen doen en fietsen met m'n schouderquote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |