abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 juli 2012 @ 09:09:24 #76
284411 crew  heywoodu
pi_114633669
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ja heb je die bedjes gezien :D Zou ik ook te min vinden :7
[ afbeelding ]
Wat kan dat bed me dan schelen, het is toch vreselijk gaaf als je naar buiten stapt en je ziet overal om je heen de absolute top van de wereld in tig takken van sport? _O_
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 09:10:11 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_114633680
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat kan dat bed me dan schelen, het is toch vreselijk gaaf als je naar buiten stapt en je ziet overal om je heen de absolute top van de wereld in tig takken van sport? _O_
Tuurlijk man ;) Lijkt mij ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114634192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het is ook nogal nutteloos om het te vergelijken met mannenvoetbal.

Shelly-Ann Fraser-Pryce bijvoorbeeld gaat ook niet onder de 10 lopen natuurlijk, dat betekent toch niet dat dat onderdeel maar niet op de Spelen moet zijn omdat ze toch totaal niet meekunnen met de mannen?
Wat ik ermee bedoel te zeggen, dat het vrouwenvoetbal van dusdanig laag nivo is dat eigenlijk niet op de spelen thuishoort. Daarnaast vind ik dat het mannenvoetbal daar ook niet thuishoort, omdat de subtop en top niet mee mag doen. Die griet uit Jamaica loopt 99,5% vd mannen op aarde eruit op de 100 en 200 meter, vind ik wel degelijk een aardig verschil en die meid is top- en topfit!. Bij vrouwenvoetbal zit de absolute top op een heel laag amateur nivo en het is niet om aan te zien. Over de voetbalkeepsters zullen we het maar niet hebben....
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:39:00 #79
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_114634271
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn die bedden trouwens van golfkarton? :D
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 09:49:45 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_114634495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Zijn die bedden trouwens van golfkarton? :D
Gewichtheffers en andere zwaargewichten zouden er zomaar doorheen kunnen zakken :D
niet zo tof doen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 juli 2012 @ 10:13:01 #81
284411 crew  heywoodu
pi_114635044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef de-eindbaas het volgende:

[..]

Wat ik ermee bedoel te zeggen, dat het vrouwenvoetbal van dusdanig laag nivo is dat eigenlijk niet op de spelen thuishoort. Daarnaast vind ik dat het mannenvoetbal daar ook niet thuishoort, omdat de subtop en top niet mee mag doen. Die griet uit Jamaica loopt 99,5% vd mannen op aarde eruit op de 100 en 200 meter, vind ik wel degelijk een aardig verschil en die meid is top- en topfit!. Bij vrouwenvoetbal zit de absolute top op een heel laag amateur nivo en het is niet om aan te zien. Over de voetbalkeepsters zullen we het maar niet hebben....
Ik denk dat je je behoorlijk vergist in de kwaliteit van het vrouwenvoetbal, maar dat laat ik liever over aan mensen met verstand van voetbal :P
pi_114635675
Los van die bedden ziet het er niet eens zo verkeerd uit.
http://nos.nl/os2012/vide(...)-olympisch-dorp.html
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 10:39:58 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_114635769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Los van die bedden ziet het er niet eens zo verkeerd uit.
http://nos.nl/os2012/vide(...)-olympisch-dorp.html
Nee valt best wel mee inderdaad. Leuke bar om lekker door te zakken na je wedstrijd.
niet zo tof doen
pi_114636085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:59 schreef de-eindbaas het volgende:

[..]

Rogge durft toch geen officiele herdenking aan, omdat de spelen ook een keer in het midden-oosten moeten plaatsvinden.

Zwak excuus van het IOC. Het was een gebeurtenis met sporters tijdens de OS. Als je dit niet herdenkt hoef je nergens meer een minuut stilte voor te houden.

Als landen een probleem met een herdenking hebben is dat hun probleem. Als je geen begrip hebt dan ben je geen knip voor de neus waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door TargaFlorio op 25-07-2012 11:04:22 ]
pi_114636251
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je zal maar iemand hebben op je kamer die snurkt, dat lijkt mij nog een groter probleem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114639272
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik denk dat je je behoorlijk vergist in de kwaliteit van het vrouwenvoetbal, maar dat laat ik liever over aan mensen met verstand van voetbal :P
Zoals iedereen in Nederland heb ik ook verstand van voetbal :Y . Een paar weken geleden (dacht ik) was de finale van het wk, die wedstrijd was niet om aan te zien, echt een laag nivo. Enige wat echt beter is dan bij de kerels, is het uiterlijk van de speelsters, nou ja bij de meeste dan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 14:48:37 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_114643594
Gevalletje goedkoop is duurkoop of dubbeltje eerste rang, het zijn net Nederlanders :D
quote:
Olympisch comité Egypte koopt nep-Nike

LONDEN - Het Egyptische Olympisch Comité lijkt te zijn opgelicht. De leverancier van de sport- en vrijetijdskleding van de atleten zou vervalste Nikespullen hebben verkocht. Dat meldt The Telegraph, de website van de Britse Telegraph Media Group.

Op Twitter zegt synchroonzwemster Yomna Khallaf dat ze zelf nieuwe spullen heeft moeten aanschaffen. „De tassen bijvoorbeeld hadden grote Nikelogo's maar ritsen van Adidas. Het is zo frustrerend dat we 2000 Egyptische pond (ruim 270 euro) extra moeten betalen zodat we er fatsoenlijk uit kunnen zien en niet eens goed.”
Een woordvoerder van Nike zei dat de firma er onlangs achter kwam dat het Egyptisch Olympisch Comité in zee was gegaan met een bedrijf dat schoenen en kleding met een vals Nikemerk had geleverd.
Bron
:D
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 14:51:45 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_114643703
En mensen blijven viespeuken, want nu zie ik het dus ook :')

quote:
Het logo van de Olympische Spelen zorgt voor opschudding. Heb je er al eens goed naar gekeken? Dan zie je er misschien ook iets heel anders in dan vrolijke poppetjes…

Zo zien veel jongeren Lisa Simpson in de blokjes aan de rechtse kant. Zij zou de staande man (de linkse blokjes) oraal bevredigen.

De ontwerpers waren volgens de Telegraaf van vandaag, toch niet al te scherp. Zo zijn de poppetjes Wenlock en Mandeville die de Spelen promoten niet populair bij kinderen. Ze zijn zelfs bang voor de figuurtjes.
Bron

Maar past wel goed bij de Olymische sfeer, seksfestijnen zijn er immers ook al.
niet zo tof doen
pi_114649154
Dat zag denk ik iedereen al op de dag dat het logo werd onthuld hoor :+
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:26:46 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114649271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zwak excuus van het IOC. Het was een gebeurtenis met sporters tijdens de OS. Als je dit niet herdenkt hoef je nergens meer een minuut stilte voor te houden.

Als landen een probleem met een herdenking hebben is dat hun probleem. Als je geen begrip hebt dan ben je geen knip voor de neus waard.
Ik denk dat ze het niet gedaan hebben, omdat ze dan eigenlijk toegeven dat ze bij het IOC toen fout zaten om de spelen te laten doorgaan. Zelf zou ik dat niet zo zien en zou het meer dan normaal gevonden hebben als ze wel een fatsoenlijke herdenking hadden gedaan. Maar ook bij het IOC is politiek denken natuurlijk niet vreemd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:34:01 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_114655593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat zag denk ik iedereen al op de dag dat het logo werd onthuld hoor :+
Het was mij totaal niet opgevallen.

Ik kan me trouwens voorstellen dat kinderen bang zijn voor die poppetjes, ze zien er niet echt lief uit:
niet zo tof doen
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:13:31 #92
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114657449
Die linkse oogt zelfs vrij agressief. Denk vooral dat het niet handig is om ze maar een oog te geven. Dat werkt nog wel in een animatie film, maar als mascotte is dat denk ik niks voor kinderen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114662018

Olympische vlam komt langs het HHH :D
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 08:48:40 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_114671910
Het Amerikaanse tv-station NBC heeft tot nu toe voor ruim 1 miljard dollar verkocht aan reclamezendtijd rondom de Olympische Spelen.
Omgerekend is dat zo'n 972 miljoen euro,een recordbedrag.
Bij de vorige Spelen werd voor 850 mln dollar aan reclameblokken verkocht.

Gelukkig heeft de commercie de Spelen niet in haar greep. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 26 juli 2012 @ 09:01:45 #95
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_114672088
quote:
Olympische rijbaan zorgt voor chaos op de weg

Het invoeren van 'olympic lanes' heeft gisteren op diverse plekken in Londen geleid tot chaos op de weg. De olympische rijbaan is bedoeld om het transport van de in totaal 82.000 atleten en olympische vertegenwoordigers te versoepelen. Normaal verkeer is niet toegestaan op de speciaal gemarkeerde rijbanen. Wie er toch zonder toestemming gebruik van maakt, riskeert een boete van 130 pond (166 euro).
'Ze hebben de olympische baan ingesteld, maar niemand maakt er gebruik van,' zag Ross Keeling, inwoner van de Britse hoofdstad. die gisteren twee uur deed over een afstand die hij anders in veertig minute aflegt. 'Het is frustrerend om stil te moeten staan en naast je een lege baan te zien.'

Duizenden Londenaren lieten uit voorzorg de auto staan, maar stuitten in het openbaar vervoer ook op lange vertragingen. Het organisatiecomité van de Spelen houdt echter vol dat het met de problemen wel meevalt. 'Het verkeer is in beweging en de atleten komen op hun plaats van bestemming. De olympische banen werken.'
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_114672368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:48 schreef tong80 het volgende:
Het Amerikaanse tv-station NBC heeft tot nu toe voor ruim 1 miljard dollar verkocht aan reclamezendtijd rondom de Olympische Spelen.
Omgerekend is dat zo'n 972 miljoen euro,een recordbedrag.
Bij de vorige Spelen werd voor 850 mln dollar aan reclameblokken verkocht.

Gelukkig heeft de commercie de Spelen niet in haar greep. :D

In haar greep? Wat hebben wij er voor last van als ze in Amerika veel reclame uitzenden?
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 12:40:57 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_114677712
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:18 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

In haar greep? Wat hebben wij er voor last van als ze in Amerika veel reclame uitzenden?
Wie heeft het over last van ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 15:20:34 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_114682680
quote:
Amsterdam hofleverancier van de Olympische Spelen'
Ongeveer 30 procent van de sporters die voor Nederland uitkomt op de Olympische Spelen is woonachtig in Amsterdam. Wanneer ook nog eens in Amsterdam geboren, studerende of sportende atleten worden meegeteld stijgt dit percentage tot 41 procent. Dit meldt AT5.

De gemeente is trots op de cijfers en noemt Amsterdam hofleverancier van de Olympische ploeg. 'Het percentage van 41 procent onderstreept bovendien het succes van het Amsterdamse sportbeleid,' aldus de gemeente.

In totaal wordt Nederland vertegenwoordigd door 178 sporters. Vooral veel roeiers, hockeyers, atleten en zwemmers hebben een Amsterdamse achtergrond.

De volgende Olympische atleten zijn woonachtig in Amsterdam of omgeving:

Atletiek
Jamile Samuel (4x100 estafette), Kadene Vassell (4x100 estafette), Gregory Sedoc (woont in Almere, geboren Amsterdammer).

Wielrennen
Ellen van Dijk (weg, tijdrit en baan), Levi Heimans (baan), Tim Veldt (baan), Ami Pieters (Zwanenburg = dorp bij Amsterdam).

Beachvolleybal
Richard Schuil

Hockey Vrouwen: Naomi van As, Merel de Blaeij, Eva de Goede, Ellen Hoog, Kelly Jonker, Kim Lammers, Kitty van Male, Sophie Polkamp, Joya Sombroek. Mannen: Billy Bakker, Floris Evers, Rogier Hofman, Wouter Jolie, Jaap Stockmann, Valentina Varga, Klaas Vermeulen.

Tafeltennis
Elina Timina (Amstelveen) Zeilen Kalle Coster, Sven Koster, Renée Groeneveld, Marcelien de Koning.

Zwemmen Nick Driebergen, Moniek Nijhuis, Lennart Stekelenburg, Joeri Verlinden, Sebastiaan Verschuren.

Roeien
Nanne Sluis, Chantal Achterberg, Carline Bouw, Roel Braas, Annemiek de Haan, Maaike Head, Kaj Hendriks, Tim Heybroek, Nienke Kingma, Jozef Klaasen, Meindert Klem (Oudekerk aan de Amstel), Ruben Knab, Roel Lievens, Boaz Meylink, Tycho Muda, Vincent Muda, Diederik Simon, Mechiel Versluis (Amstelveen), Olivier Siegelaar.
Bronb
:7

Ik moest lachen om het "ergerlijk" 46% :D
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 15:49:56 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_114683510
LONDEN - De openingsceremonie van de Olympische Spelen zal vrijdagavond slechts door een kleine groep Nederlandse sporters worden bezocht. Dat maakte chef de mission Maurits Hendriks donderdag bekend. Van de 133 atleten die nu al in Engeland zijn, lopen er 42 achter vlaggendrager Dorian van Rijsselberghe. In de stoet volgen ook nog 25 begeleiders.

,,Wat voorop staat is de sportprestatie’’, legde Hendriks uit. ,,Als je niet binnen 48 uur na de opening in actie moet komen, mag je meelopen. Door de nabijheid hebben we ook een optimaal aanreisschema kunnen maken. Bijvoorbeeld de springruiters en de atleten komen pas later naar Londen.'' In totaal nemen 178 Nederlandse sporters deel aan de Spelen.

pi_114683665
Jammer, maar logisch.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')