Met 'in haar greep' suggereer je een allesbepalende, negatieve uitwerking van (in dit geval) de commercie.quote:
Er zit wel een kern van waarheid in. Waarom kreeg Atlanta de 100ste verjaardags-spelen en niet Athene ? Waarom werd mountenbike Olympisch en Kite-surfen ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Met 'in haar greep' suggereer je een allesbepalende, negatieve uitwerking van (in dit geval) de commercie.
Ik weet nog dat de wereldkampioen skiën, Karl Schranz, uit het Olympisch-dorp werd verwijderd omdat ie een sponsorcontract had getekend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Natuurlijk speelt geld een grote rol, maar waar niet? Dat kan ook niet anders. De sport is er niet minder mooi om geworden, wat mij betreft. Al ben ik ook wat jonger dan jij, dat speelt wellicht ook een rol
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:51 schreef Monopoly_Man het volgende:
Prachtige reclame, werkt deze vanuit Nederland?
Zorg ervoor dat je geluid aan staat.
Dat lijkt me serieus gaaf om gewoon als boek te hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef TheArt het volgende:
Voor de liefhebbers hier de Media Guide die Infostrada maakt voor heel veel media. Let op, het is een gigantisch boekwerk: http://www.infostradaspor(...)p_MediaGuide2012.pdf
Geweldig boek, helaas al niet meer up to date aangezien Sebrle niet meer WR-houder op de tienkamp isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef TheArt het volgende:
Voor de liefhebbers hier de Media Guide die Infostrada maakt voor heel veel media. Let op, het is een gigantisch boekwerk: http://www.infostradaspor(...)p_MediaGuide2012.pdf
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef Szura het volgende:
Voor de Zuid-Koreaanse zeilcoach Lee Jae-cheol zijn de Olympische Spelen alweer afgelopen. Hij werd dronken achter het stuur aangehouden door de politie. Hij had tijdens een diner in Weymouth te veel bier en wijn gedronken.
"Lee kan helaas niet zo goed tegen de drank. .
Ken je Ben Bril nog ? Van Spel Zonder Grenzen. Was oud-bokser en ook 70 als scheidsrechter. Is redelijk normaal.quote:
Die ken ik nog wel inderdaad. Ik wist dat ze soms als wat ouder waren, maar 73... op zich wel tof dat ouderen nog een rol kunnen spelen bij de Spelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Ben Bril nog ? Van Spel Zonder Grenzen. Was oud-bokser en ook 70 als scheidsrechter. Is redelijk normaal.
Ja is leuk. Google maar eens op de naam Klinke. Paardendressuur.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel inderdaad. Ik wist dat ze soms als wat ouder waren, maar 73... op zich wel tof dat ouderen nog een rol kunnen spelen bij de Spelen.
quote:Olympisch meidenzwemteam vaak bekeken
AMSTERDAM - Niet de beste lipsynq van Call me maybe, maar wel één van de leukere. Het Olympische Amerikaanse meidenzwemteam doet als één van de velen ook een poging. De video is in slechts twee dagen anderhalf miljoen keer op internet bekeken. Let op de spieren!
Bron
Chariots of Fire - Vangelis.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef soapie het volgende:
Iemand een idee hoe dat nummer heet wat tijdens de medaille-ceremonie wordt gespeeld. Zo bekend maar kom er niet op.....
Die moet echt in elk OS topic in de OP staan, want het aantal vragen daarover rijst nu al de pan uitquote:
Is toch eigenlijk hetzelfde als die te zien was bij London Late Night? Overigens wel stom dat ze het bij de Telegraag het dameszwemteam noemen, terwijl het gewoon de hele Amerikaanse zwemploeg is, ook de mannen. Maar ja Telegraaf he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef Karina het volgende:
Nog een videootje, ditmaal van de Amerikaanse dameszwemsters:
[..]
http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/quote:Op zondag 29 juli 2012 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een site met handige dagprogramma's? Ik kwam deze tegen: www.olympischespelen.net/(...)len_29_juli_2012.htm. Maar daar niet staat per sport aangegeven welk onderdeel het is.
Bedankt, maar daar zie ik ook niet welk onderdeel van de desbetreffende sport het is. Waar staat dat?quote:
Als je je muis boven een blokje houdt, dan krijg je details te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar daar zie ik ook niet welk onderdeel van de desbetreffende sport het is. Waar staat dat?
Bedankt.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Als je je muis boven een blokje houdt, dan krijg je details te zien.
Anders heb je ook nog:
http://www.london2012.com/schedule-and-results/
Daar kan je op het plusje klikken voor een direct overzicht van de onderdelen.
Peter Baert is van alle markten thuisquote:Op zondag 29 juli 2012 09:32 schreef heywoodu het volgende:
Rare gewaarwording zojuist, de Vlaamse autosportcommentator van Eurosport ineens bij het badminton
Relatief gezien valt de achterstand mij nog mee, als je ziet hoe hij in de boot zit.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Nigeriaanse roeier is 'Eddie the Eagle van 2012'
Drie maanden geleden begon Hamadou Djibo Issaka met roeien. Vandaag nam de Nigeriaan deel aan de Olympische Spelen. Erg snel was hij niet.
Elke Olympische Spelen heeft wel een sporter die de harten van het publiek verovert, niet vanwege een topprestatie, maar omdat hij of zij een parodie op topsport levert. In het verleden zagen we de Britse schansspringer Eddie the Eagle en de Guineaanse zwemmer Eric the Eel.
In Londen was het dus Hamadou Djibo Issaka die vandaag zijn kunsten tentoon spreidde. Bij het roeien in Windsor deed de 35-jarige Afrikaan 8 minuten 39 seconden en 66 honderdsten over zijn race, waarmee hij de andere roeiers 1 minuut en 40 seconden voor moest laten gaan. Het applaus van het Britse publiek voor Issaka was er niet minder om.
Bron
[ afbeelding ]
Ik ben fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |