Met 'in haar greep' suggereer je een allesbepalende, negatieve uitwerking van (in dit geval) de commercie.quote:
Er zit wel een kern van waarheid in. Waarom kreeg Atlanta de 100ste verjaardags-spelen en niet Athene ? Waarom werd mountenbike Olympisch en Kite-surfen ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Met 'in haar greep' suggereer je een allesbepalende, negatieve uitwerking van (in dit geval) de commercie.
Ik weet nog dat de wereldkampioen skiën, Karl Schranz, uit het Olympisch-dorp werd verwijderd omdat ie een sponsorcontract had getekend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Natuurlijk speelt geld een grote rol, maar waar niet? Dat kan ook niet anders. De sport is er niet minder mooi om geworden, wat mij betreft. Al ben ik ook wat jonger dan jij, dat speelt wellicht ook een rol
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:51 schreef Monopoly_Man het volgende:
Prachtige reclame, werkt deze vanuit Nederland?
Zorg ervoor dat je geluid aan staat.
Dat lijkt me serieus gaaf om gewoon als boek te hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef TheArt het volgende:
Voor de liefhebbers hier de Media Guide die Infostrada maakt voor heel veel media. Let op, het is een gigantisch boekwerk: http://www.infostradaspor(...)p_MediaGuide2012.pdf
Geweldig boek, helaas al niet meer up to date aangezien Sebrle niet meer WR-houder op de tienkamp isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef TheArt het volgende:
Voor de liefhebbers hier de Media Guide die Infostrada maakt voor heel veel media. Let op, het is een gigantisch boekwerk: http://www.infostradaspor(...)p_MediaGuide2012.pdf
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef Szura het volgende:
Voor de Zuid-Koreaanse zeilcoach Lee Jae-cheol zijn de Olympische Spelen alweer afgelopen. Hij werd dronken achter het stuur aangehouden door de politie. Hij had tijdens een diner in Weymouth te veel bier en wijn gedronken.
"Lee kan helaas niet zo goed tegen de drank. .
Ken je Ben Bril nog ? Van Spel Zonder Grenzen. Was oud-bokser en ook 70 als scheidsrechter. Is redelijk normaal.quote:
Die ken ik nog wel inderdaad. Ik wist dat ze soms als wat ouder waren, maar 73... op zich wel tof dat ouderen nog een rol kunnen spelen bij de Spelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Ben Bril nog ? Van Spel Zonder Grenzen. Was oud-bokser en ook 70 als scheidsrechter. Is redelijk normaal.
Ja is leuk. Google maar eens op de naam Klinke. Paardendressuur.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel inderdaad. Ik wist dat ze soms als wat ouder waren, maar 73... op zich wel tof dat ouderen nog een rol kunnen spelen bij de Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |