Maar die gast spoorde ook niet helemaal, dat zeiden die gasten ook. Hij dacht dat ie nog privileges had daar, beetje naief.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit me vooral te verbazen dat dit een (voormalig) CDA-wethouder is.
Ook de opmerking over de oude werknemer die ze hadden overgenomen sprak boekdelen. Nadat ze hem hadden ontslagen had hij zich opgesloten in z'n caravannetje en liet hij zich niet meer zien, maar ze hebben geen last van 'm. Ze zijn lekker begaan met 'm.
Duitse taal als je naar de duitse versie wiltquote:
Ja maar es falt allemaal niet mit hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Duitse taal als je naar de duitse versie wiltdoe dan Deutsch ofzo. En op die duitse site staat ook nog allemaal Nederlandse dingen
es ist doch schwehr geblechen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja maar es falt allemaal niet mit he
Ze zijn in ieder geval niet duur.quote:
vind je het gek in de regio..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet duur.
Nee.quote:
Waarom zouden ze in godesnaam begaan met hem moeten zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit me vooral te verbazen dat dit een (voormalig) CDA-wethouder is.
Ook de opmerking over de oude werknemer die ze hadden overgenomen sprak boekdelen. Nadat ze hem hadden ontslagen had hij zich opgesloten in z'n caravannetje en liet hij zich niet meer zien, maar ze hebben geen last van 'm. Ze zijn lekker begaan met 'm.
Idemquote:Op zondag 15 juli 2012 11:25 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu kijken, volgens mij heb ik deze nog niet gezien, het voorstukje komt me niet echt bekend voor.
Ik heb alleen het eerste stukje kunnen zien. Ze hebben de camping voor 3 ton gekocht en moeten dan nog voor 3 ton investeren, terwijl ze allebei best oud zijn. Dat kunnen ze toch nooit meer terugverdienen? Hoe liep dat af? Kreeg je dat te zien?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef Karina het volgende:
Gekeken.
Poeh waar die mensen aan begonnen, wat een puinzooi en die beheerder, wat een nare vent. Die vond het wel prima daar, lekker gratis wonen en aan de troep te zien deed hij verder niet zo veel. Die wc's in het begin![]()
Zo te zien gaat het ze wel lukken, maar keihard werken en geld verdienen voor de toiletgebouwen. Wel mooi dat ze heel veel vaste klanten hebben die elke maand huur opbrengen.
Ik zou er zelf ECHT niet aan moeten denken...
Ze hadden een offerte gevraagd voor de toiletgebouwen, maar de bank gaf geen lening, dat ging dus niet door. Ze gaan nu sparen om dat te kunnen bekostigen (o.a. met de inkomsten van het restaurant) en het zwembad af te kunnen bouwen. Ze hadden wel zelf wat renovaties gedaan aan het restaurant, de keuken en de woning en de gronden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste stukje kunnen zien. Ze hebben de camping voor 3 ton gekocht en moeten dan nog voor 3 ton investeren, terwijl ze allebei best oud zijn. Dat kunnen ze toch nooit meer terugverdienen? Hoe liep dat af? Kreeg je dat te zien?
Ja precies, dat vond ik ook zo raar, je gaat toch niet maar bij 1 aannemer een offerte vragen?quote:
Ho, ho, die man was wel mooi wethouder van Zwolle geweest he! Dus die zal echt wel weten hoe het moet!.... notquote:Op zondag 15 juli 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, dat vond ik ook zo raar, je gaat toch niet maar bij 1 aannemer een offerte vragen?
De situatie met de beheerder had hij wel goed opgelost vond ik. Contract afgelopen en weg, maar wel huur betalen. Misschien had hij met zijn vorige baan nooit iets te maken met bouwen, e.d.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ho, ho, die man was wel mooi wethouder van Zwolle geweest he! Dus die zal echt wel weten hoe het moet!.... not
quote:Uitzending 14 juli 2012)
(herhaling van 5 november 2010)
Met de camping gaat het langzaam maar zeker voorwaarts, we hebben uiteindelijk een bouwkrediet van de bank gekregen en daarmee het zwembad, een nieuw toiletgebouw en het opknappen van de meeste oude en verwaarloosde zaken gerealiseerd. Alleen de oude kegelbaan is nu nog een toekomstig project, we hebben wel een deel van het dak vernieuwd en zijn begonnen met het wegruimen van het ingestorte dak en het vrijmaken van de ruimtes.
We hebben nog geen definitief idee wat we dan met die ruimtes willen doen maar we denken aan iets van sauna, zonnebank en mogelijk goedkope tweepersoons-kamertjes voor de trekkers. Ook willen we daar nog douche en toiletvoorzieningen maken voor de gebruikers van het zwembad. Echt vol is de camping nog niet geweest maar we hebben ook nog te weinig aandacht besteed aan werving, geen geld en geen tijd.
De afdeling jaarplaatsen loopt ook langzaam maar zeker wat beter, we hebben inmiddels 8 nieuwe jaarplaats-huurders erbij gekregen, dit is helemaal afhankelijk van mond op mond reclame! Wel leuk is dat we inmiddels drie vakantiewoningen in de verhuur hebben die gebouwd zijn door een voormalige kampeerder die het zo mooi en gezellig vond bij ons dat hij daar een definitieve vakantiewoning wilde hebben. En passant heeft hij er nog twee bij laten bouwen en die verhuren wij dan weer voor hem. De camping is ook daardoor enorm in aanzien gestegen.
De voormalige kampwacht is nu definitief verdwenen inclusief zijn woning. We moesten daarvoor wel twee keer naar de rechter maar hij is uiteindelijk veroordeeld voor alle schade die hij aangericht heeft zowel materieel als financieel. Hij moet nu zo ‘n 11 jaar lang ¤ 60,00 per maand aan ons betalen.
quote:Eerder was te zien hoe Rudolf Bouwmans (41) en René van Hulst (43) naar het Franse gehuchtje Aires les Biefs vertrokken, om een oud schoolgebouw binnen drie maanden tot gîtes en chambres 'd hôtes om te bouwen.
Dat plan was iets té ambitieus. Want met de komst van de eerste gasten was de verf amper opgedroogd en het zwembad nog lang niet aangelegd. Hoewel de heren inmiddels een succesvol bedrijf runnen, is er in twee jaar tijd eigenlijk weinig veranderd. Rudolf en René hebben nog steeds last van te strakke deadlines en verbouwingsstress en als er een groep van 25 schildercursisten arriveert, is het nog maar de vraag of zij überhaupt onder de douche kunnen...
Bij Michel (36) en Melanie (37) Weigergangs is dat nét even anders.
Drie jaar geleden vertrokken zij met hun kinderen Max (7) en Merel (5) naar het Portugese plaatsje Ferreira do Alentejo, om daar een emigratiebemiddelingsbureau op te starten. Hoewel niemand veel vertrouwen leek te hebben in dit plan, vertrok de familie toch om de eerste maanden met veertig graden op een dorre vlakte in een oude vouwwagen te bivakkeren. Inmiddels zitten Melanie, Michel, Max en Merel er héél anders bij en doet niets meer denken aan hoe het vroeger was..
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:41 schreef alors het volgende:
Oh leuk, ik wacht eigenlijk altijd nog op de herhaling van dat stel waarbij de vrouw er met de huisvriend vandoor ging![]()
Géén idee, volgens mij gingen ze naar Italië, maar zeker weten doe ik het niet, was heerlijk awkwardquote:
Die hun businessmodel op een post-it aan het uitwerken waren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik wil nog wel een keertje de herhaling zien van het stel op Kreta, Andre en Henka.
Het was zo aandoenlijk, hoe hij aan het koken was ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef themole het volgende:
[..]
Die hun businessmodel op een post-it aan het uitwerken waren.
Met de legendarische uitspraak:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was zo aandoenlijk, hoe hij aan het koken was ook
Ik wil daar een dvd box met extra's en deleted scenes van.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik wil nog wel een keertje de herhaling zien van het stel op Kreta, Andre en Henka.
Ik denk dat Rob Geus er niet vrolijk van gaat wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil daar een dvd box met extra's en deleted scenes van.
Koffie met cake bij 't ontbijt!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Deze kan ik me helemaal niet herinneren... nogal een verschil, begrafenisondernemer of hotelhouder.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:11 schreef alors het volgende:
Ik verstond 'mijn allerbeste vriend is pedo'
Ik ook maar ik wilde 't hier niet posten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:11 schreef alors het volgende:
Ik verstond 'mijn allerbeste vriend is pedo'
Kan tie de broodjes van de Dela meenemen.quote:
Ja inderdaad. Wel knap van ze.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze echt ALLES zelf doen, ik zie helemaal geen personeel.
Dat zie je best vaak in de afleveringen, ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef alors het volgende:
Elke dag met je gasten eten en drinken please
Lijkt me ook niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef alors het volgende:
Elke dag met je gasten eten en drinken please
Ik zou daar als gast ook niet echt op zitten wachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zie je best vaak in de afleveringen, ik begrijp dat ook nooit.
Nee ik ook niet en ik heb dat ook nog nooit meegemaakt, ook niet in kleine hotels.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou daar als gast ook niet echt op zitten wachten.
Ik weet het ja, nou dat lijkt me echt verschrikkelijk zeg. Sowieso zulk iets, altijd mensen op je terrein, altijd beschikbaar moeten zijn, niets voor mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zie je best vaak in de afleveringen, ik begrijp dat ook nooit.
Oh verrek ZIJ gaan een emigratiebureau beginnen... ik dacht dat ze dat gingen bezoeken voordat ze iets gingen doen.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek ZIJ gaan een emigratiebureau beginnen... ik dacht dat ze dat gingen bezoeken voordat ze iets gingen doen.
Nou dan hebben ze in ieder geval ervaring met hoe het niet moet denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat het inhoudt. Ze bedoelen dus voor mensen die naar Portugal emigreren? Maar wat weten zij daarvan als ze er zelf net wonen?
Ja ze willen mensen dus gaan adviseren over emigreren naar Portugal en alles wat daarbij komt kijken, terwijl ze zelf nog niet eens ervaringsdeskundige zijn en nog niet eens zijn geintegreerd aldaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat het inhoudt. Ze bedoelen dus voor mensen die naar Portugal emigreren? Maar wat weten zij daarvan als ze er zelf net wonen?
Op deze manier kunnen door trial and error hun toekomstige cliënten optimaal ondersteunenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Huh wat, alles aanpakken, ergens werken? Hoe zit het met het bureau dan
Ik vertrek ouders in een notendopquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
"Ik vind het niet leuk. Hier regent het keihard."
"Hhhja, haha, IN NEDERLAND hebben ze handschoenen aan."
Altijd dat "Ja, je mag misschien wel klagen over het feit dat je hier geen werk, een belabberd inkomen en dito woonsituatie en geen vrienden hebt, maar IN NEDERLAND zijn er regeltjes regeltjes regeltjes en oh ja, kutweer, dus stop met zeiken we genieten hier met volle teugen."
Ik wou net zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Het emigratiebureau is dus mislukt, dan maar gasten ontvangen.
Die kinderen denken nu ook dat het altijd sneeuwt in Nederlandquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hebben de ouders ze in ieder geval mooi aangepraat.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Waarom zeggen ze Grüss Gott tegen Portugezen?
Ik tsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsji tsji tsji tsji gustavo lima.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef alors het volgende:
Bij al het Portugees dat ik hoor denk ik nu: No sa, no sa!
Dat vind ik een leuk liedjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef alors het volgende:
Bij al het Portugees dat ik hoor denk ik nu: No sa, no sa!
y voceeeeequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik tsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsji tsji tsji tsji gustavo lima.
Wel Hollandse handelsgeest iigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
Ze koopt in Holland de plaatselijke Accessorize op en verkoopt het voor 3x de prijs in Portugal?
Ik kon er ook recht in kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Ze had geen bh aan kunnen doen voor tievie?
Hahah ik kreeg flashbacks naar een andere aflevering, die had ook zulke hanguiersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Ze had geen bh aan kunnen doen voor tievie?
Niks pront.quote:
Zo, dat valt niet tegen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Op de kalender zijn wel reserveringen te zien.
Beetje leeg maar ze zijn er nogquote:
je hebt gelijk. ik had de info van tvgids.nlquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:44 schreef Cheja het volgende:
Is geen nieuwe aflevering.
Bij uitzending gemist staat een fam. vd Ploeg uit Groningen van nov 2011.
Dat zullen ze wel zijn.
zo lang er veel mensen kijken, blijven ze herhalingen uitzendenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef Injetta het volgende:
Weer herhalingen?? Hoe vaak blijven ze dit herhalen dan?
Ik ookquote:
Haiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook nog even mee. Komt me wel bekend voor.
Al vrat ik een zak zout, dan had ik nog geen dorst..quote:
pacmanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Zin om het doolhof op zijn trui uit te spelen.
Die zijn blij er van af te zijn ja. Die hebben de boel duidelijk geflest, vermoed ikquote:
15 en 13 dacht ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef Injetta het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen? Lijken me pubers. Niet echt de meest geschikte leeftijd voor zo'n avontuur. Maar ze zijn wel braaf.
wat wil je? Als mama boos wordt...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef Injetta het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen? Lijken me pubers. Niet echt de meest geschikte leeftijd voor zo'n avontuur. Maar ze zijn wel braaf.
Wollah!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:08 schreef alors het volgende:
Ik schakel net even in, en omg ik wist het nog, die zwemband, die tieten
je kent het Franse platteland?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:06 schreef Injetta het volgende:
Jee, ze moeten naar de Mac. Donalds voor hun internet...![]()
Als ze het water inloopt heeft ze der knieen en der tieten nat.........yeks bahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:08 schreef Melochan het volgende:
D'r borsten hangen bij d'r ellebogen
Nee.....quote:
Als ze iemand wil slaan trekt ze d'r trui uit en gaat ze gewoon heel snel rondjes draaien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:08 schreef Melochan het volgende:
D'r borsten hangen bij d'r ellebogen
Nee dat was een stel in Spanje. Die vrouw gaf de ontbijt spullen door het raam aan herinner ik mij nog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
Dat is toch de aflevering met die vrouw die steeds op een stoel ging zitten en roepen wat de ander moest gaan doen?
Misschien doet ze dat al, kun je je voorstellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom draagt ze geen BH, om het toch een beetje op te krikken die borsten?
In die maat zijn ze niet verkrijgbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Injetta het volgende:
Gewoon oprollen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In die maat zijn ze niet verkrijgbaar
Moeilijke maat, schat ik in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Injetta het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In die maat zijn ze niet verkrijgbaar
Haar tieten zijn echt niet zo groot hoor, ze hangen gewoon enorm. Iedereen die zo dik is heeft ook dikke tieten.quote:
Nou, ze lachen wel, maar ze werken ook. Ze hebben het allemaal mooi opgeknapt. Alles is schoon, mensen hebben het naar hun zin. De kinderen zien er tevreden uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die alles weglachen, schijtirritant.
Dat, ik mag Ik Vertrek deelnemers graag afzeiken, maar bij deze mensen lukt dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ze lachen wel, maar ze werken ook. Ze hebben het allemaal mooi opgeknapt. Alles is schoon, mensen hebben het naar hun zin. De kinderen zien er tevreden uit.
Het zijn volgens mij gewoon echt sympathieke, aardige, optimistische mensen.
Oh, maar zo bedoel ik het ook niet. Denk dat je zelfs gelijk hebt over de mensen. Maar Ria werd omschreven als iedereen die alles weglacht, ook problemen en dat vind ik een vervelende eigenschap.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ze lachen wel, maar ze werken ook. Ze hebben het allemaal mooi opgeknapt. Alles is schoon, mensen hebben het naar hun zin. De kinderen zien er tevreden uit.
Het zijn volgens mij gewoon echt sympathieke, aardige, optimistische mensen.
Precies..... vind ik ook bij deze mensen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, ik mag Ik Vertrek deelnemers graag afzeiken, maar bij deze mensen lukt dat gewoon niet.
Problemen weglachen is inderdaad vervelend.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, maar zo bedoel ik het ook niet. Denk dat je zelfs gelijk hebt over de mensen. Maar Ria werd omschreven als iedereen die alles weglacht, ook problemen en dat vind ik een vervelende eigenschap.
quote:Kamperen met hindernissen
Gert-Jan Paauwe is zijn werk in Nederland zat en wil graag naar Frankrijk. Samen met zijn vrouw Elly en hun zoons Renaldo (11) en Raymond (7) vertrekt hij naar de Auvergne om er een camping te beginnen.
Helaas blijkt al voor vertrek dat de Paauwes voorlopig geen campingvergunning zullen krijgen en dus gaan ze de schuur verbouwen tot vakantiehuisjes. De verbouwing duurt langer dan ze hadden verwacht en ze krijgen tegenslag na tegenslag.
Rondkomen
Ook de Franse taal krijgen ze maar lastig onder de knie. Lukt het de familie om alles op tijd af te krijgen en kunnen ze van de inkomsten uit alleen de huisjes rondkomen?
Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar om de juiste mensen eruit te pikkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Karina het volgende:
LeukWeer nieuwe.
OMG de klassieke fouten zijn al meteen weer aanwezig
Kamperen met hindernissen
Gert-Jan Paauwe is zijn werk in Nederland zat en wil graag naar Frankrijk. Samen met zijn vrouw Elly en hun zoons Renaldo (11) en Raymond (7) vertrekt hij naar de Auvergne om er een camping te beginnen.
Helaas blijkt al voor vertrek dat de Paauwes voorlopig geen campingvergunning zullen krijgen en dus gaan ze de schuur verbouwen tot vakantiehuisjes. De verbouwing duurt langer dan ze hadden verwacht en ze krijgen tegenslag na tegenslag.
Rondkomen
Ook de Franse taal krijgen ze maar lastig onder de knie. Lukt het de familie om alles op tijd af te krijgen en kunnen ze van de inkomsten uit alleen de huisjes rondkomen.
Bron
Mensen die de taal niet spreken, leveren meestal mooie televisie op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Coos het volgende:
Aflevering 1 ziet er alvast hoopvol uit.
Ja je zou maar een aids moeder hebben en in een hut in Afrika wonen als kind.quote:
Nu zijn ze redelijk jong...dan kan het nog. Ik vind het zieliger voor die puber die mee moeten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |