Ja inderdaad. Wel knap van ze.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze echt ALLES zelf doen, ik zie helemaal geen personeel.
Dat zie je best vaak in de afleveringen, ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef alors het volgende:
Elke dag met je gasten eten en drinken please
Lijkt me ook niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef alors het volgende:
Elke dag met je gasten eten en drinken please
Ik zou daar als gast ook niet echt op zitten wachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zie je best vaak in de afleveringen, ik begrijp dat ook nooit.
Nee ik ook niet en ik heb dat ook nog nooit meegemaakt, ook niet in kleine hotels.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou daar als gast ook niet echt op zitten wachten.
Ik weet het ja, nou dat lijkt me echt verschrikkelijk zeg. Sowieso zulk iets, altijd mensen op je terrein, altijd beschikbaar moeten zijn, niets voor mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zie je best vaak in de afleveringen, ik begrijp dat ook nooit.
Oh verrek ZIJ gaan een emigratiebureau beginnen... ik dacht dat ze dat gingen bezoeken voordat ze iets gingen doen.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek ZIJ gaan een emigratiebureau beginnen... ik dacht dat ze dat gingen bezoeken voordat ze iets gingen doen.
Nou dan hebben ze in ieder geval ervaring met hoe het niet moet denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat het inhoudt. Ze bedoelen dus voor mensen die naar Portugal emigreren? Maar wat weten zij daarvan als ze er zelf net wonen?
Ja ze willen mensen dus gaan adviseren over emigreren naar Portugal en alles wat daarbij komt kijken, terwijl ze zelf nog niet eens ervaringsdeskundige zijn en nog niet eens zijn geintegreerd aldaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat het inhoudt. Ze bedoelen dus voor mensen die naar Portugal emigreren? Maar wat weten zij daarvan als ze er zelf net wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |