In die maat zijn ze niet verkrijgbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom draagt ze geen BH, om het toch een beetje op te krikken die borsten?
Gewoon oprollen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In die maat zijn ze niet verkrijgbaar
Moeilijke maat, schat ik in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom draagt ze geen BH, om het toch een beetje op te krikken die borsten?
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In die maat zijn ze niet verkrijgbaar
Haar tieten zijn echt niet zo groot hoor, ze hangen gewoon enorm. Iedereen die zo dik is heeft ook dikke tieten.quote:
Nou, ze lachen wel, maar ze werken ook. Ze hebben het allemaal mooi opgeknapt. Alles is schoon, mensen hebben het naar hun zin. De kinderen zien er tevreden uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die alles weglachen, schijtirritant.
Dat, ik mag Ik Vertrek deelnemers graag afzeiken, maar bij deze mensen lukt dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ze lachen wel, maar ze werken ook. Ze hebben het allemaal mooi opgeknapt. Alles is schoon, mensen hebben het naar hun zin. De kinderen zien er tevreden uit.
Het zijn volgens mij gewoon echt sympathieke, aardige, optimistische mensen.
Oh, maar zo bedoel ik het ook niet. Denk dat je zelfs gelijk hebt over de mensen. Maar Ria werd omschreven als iedereen die alles weglacht, ook problemen en dat vind ik een vervelende eigenschap.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ze lachen wel, maar ze werken ook. Ze hebben het allemaal mooi opgeknapt. Alles is schoon, mensen hebben het naar hun zin. De kinderen zien er tevreden uit.
Het zijn volgens mij gewoon echt sympathieke, aardige, optimistische mensen.
Precies..... vind ik ook bij deze mensen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, ik mag Ik Vertrek deelnemers graag afzeiken, maar bij deze mensen lukt dat gewoon niet.
Problemen weglachen is inderdaad vervelend.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, maar zo bedoel ik het ook niet. Denk dat je zelfs gelijk hebt over de mensen. Maar Ria werd omschreven als iedereen die alles weglacht, ook problemen en dat vind ik een vervelende eigenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |